Деловодна информация
1166
229 15/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
1166-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ПГТЕ Хенри Форд 130077053
Гр. София, п.к.1309, ул. „Хайдут Сидер“ № 8
София BG411 1309 България
Пепа Йорданова +359 822-1064
pgte_11295@abv.bg +359 821-8844

Интернет адрес/и

https://pgtehford.com

https://pgtehford.com/profil_na_kupuvach.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://pgtehford.com/profil_na_kupuvach.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„НАПРАВА НА ТОПЛОИЗОЛАЦИЯ ПО ФАСАДИ И ПОКРИВ, ПОДМЯНА НА ВИК ЩРАНГ 5 И 6, РЕМОНТ НА СТАИ, КОРИДОРИ И СТЪЛБИЩА НА СГРАДАТА НА ОБЩЕЖИТИЕТО КЪМ ПГТЕ „ХЕНРИ ФОРД“ - ГР. СОФИЯ“
45214000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е:„НАПРАВА НА ТОПЛОИЗОЛАЦИЯ ПО ФАСАДИ И ПОКРИВ, ПОДМЯНА НА ВИК ЩРАНГ 5 И 6, РЕМОНТ НА СТАИ, КОРИДОРИ И СТЪЛБИЩА НА СГРАДАТА НА ОБЩЕЖИТИЕТО КЪМ ПГТЕ „ХЕНРИ ФОРД“ - ГР. СОФИЯ“. Точните количества и видове работи са подробно посочени в одобрени и приложени към документацията на процедурата Технически спецификации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
607182      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

град София, ул. "Хайдут Сидер" № 8

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „НАПРАВА НА ТОПЛОИЗОЛАЦИЯ ПО ФАСАДИ И ПОКРИВ, ПОДМЯНА НА ВИК ЩРАНГ 5 И 6, РЕМОНТ НА СТАИ, КОРИДОРИ И СТЪЛБИЩА НА СГРАДАТА НА ОБЩЕЖИТИЕТО КЪМ ПГТЕ „ХЕНРИ ФОРД“ - ГР. СОФИЯ“. Точните количества и видове работи са подробно посочени в одобрени и приложени към документацията на процедурата Технически спецификации.
Критериите по-долу
 
ДА "Организация на персонала (ръководен екип и персонал), на който е възложено изпълнението на поръчката”    60 %
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
607182      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
Изискване за вписване в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за строежи от първа група: четвърта или по-висока категория или еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в което е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди подписване на договор участника определен за изпълнител, когато е чуждестранно лице, следва да извърши съответна регистрация в ЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците:
Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж, а именно:
- Първа група, минимум IV-та категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.


Изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците:
Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж, а именно:
- Първа група, минимум IV-та категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Технически и професионални способности
1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет)/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на обществената поръчка се приема:
Ремонт и/или обновяване на помещения в сгради за обществено обслужване.
Деклариране: При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.1, участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочват стойностите, датата и получателите на изпълнените дейности.
Доказване: Съответствието с изискването по т. 3.1. се доказва с документи (референции, удостоверения за добро изпълнение), удостоверяващи изпълнените строителни дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираното в ЕЕДОП и които документи съдържат: информация за изпълнено строителство, за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците трябва да имат на разположение екип за изпълнение на строителството: лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на строителството, включващ специалисти с позиции, квалификация и професионален опит, с минимални изисквания, както следва:
- Технически ръководител - с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на строителството, или строителен техник със средно техническо образование, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ; със стаж по специалността минимум 3 години, от който участие като „технически ръководител” на поне 1 (един) обект.
- Координатор по безопасни и здравословни условия на труд, отговарящ на изискванията на ЗБУТ и чл. 5 ал. 2 от Наредба № 2 от 22.03.2004 г. от за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, и опит на подобна позиция минимум 1 година. За чуждестранен участник изискването се прилага съгласно националното законодателство на държавата по установяване на участника.
- Контрольор по качеството на строително-ремонтните работи - да има валидно удостоверение и опит на подобна позиция минимум 1 година.
Забележка: Едно физическо лице не може да изпълнява функциите на повече от един експерт в офертата на участника.
Деклариране: Попълва се в част IV, раздел „В“, т.6 от ЕЕДОП, като се посочва подробно професионалната компетентност на лицата (три имена, образование - специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение, професионална квалификация, данни за правоспособността, опит, позиция, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка).
Доказване: с документи по чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП и ще се представят при условията на чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП.
3. Наличие на внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 и внедрена система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент с обхват на действие: строителство.
Деклариране: Попълва се информация в част IV, раздел „Г“ от ЕЕДОП.
Доказване: заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система или еквивалент, при условията на чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП;
4. Валидно разрешение, издадено на основание чл. 129, ал. 1, ал. 2, т. 5 и ал.3 от Закона за вътрешните работи (Обн. ДВ. бр.53 от 27 Юни 2014г.) за поддържане и обслужване на противопожарни системи и съоръжения или еквивалент.
Деклариране: Попълва се информация в част IV, раздел „Г“ от ЕЕДОП.
Доказване: с представяне от участника при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП или при поискване на разрешение, издадено от директора на ГДПБЗН или оправомощено от него длъжностно лице, издадено на основание чл.129, ал. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 3 от Закона за вътрешните работи (Обн. ДВ. бр.53 от 27 Юни 2014г.) за поддържане и обслужване на противопожарни системи и съоръжения или еквивалент.


Технически и професионални способности
1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет)/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на обществената поръчка се приема:
Ремонт и/или обновяване на помещения в сгради за обществено обслужване.
Деклариране: При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.1, участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочват стойностите, датата и получателите на изпълнените дейности.
Доказване: Съответствието с изискването по т. 3.1. се доказва с документи (референции, удостоверения за добро изпълнение), удостоверяващи изпълнените строителни дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираното в ЕЕДОП и които документи съдържат: информация за изпълнено строителство, за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците трябва да имат на разположение екип за изпълнение на строителството: лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на строителството, включващ специалисти с позиции, квалификация и професионален опит, с минимални изисквания, както следва:
- Технически ръководител - с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на строителството, или строителен техник със средно техническо образование, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ; със стаж по специалността минимум 3 години, от който участие като „технически ръководител” на поне 1 (един) обект.
- Координатор по безопасни и здравословни условия на труд, отговарящ на изискванията на ЗБУТ и чл. 5 ал. 2 от Наредба № 2 от 22.03.2004 г. от за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, и опит на подобна позиция минимум 1 година. За чуждестранен участник изискването се прилага съгласно националното законодателство на държавата по установяване на участника.
- Контрольор по качеството на строително-ремонтните работи - да има валидно удостоверение и опит на подобна позиция минимум 1 година.
Забележка: Едно физическо лице не може да изпълнява функциите на повече от един експерт в офертата на участника.
Деклариране: Попълва се в част IV, раздел „В“, т.6 от ЕЕДОП, като се посочва подробно професионалната компетентност на лицата (три имена, образование - специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение, професионална квалификация, данни за правоспособността, опит, позиция, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка).
Доказване: с документи по чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП и ще се представят при условията на чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП.
3. Наличие на внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 и внедрена система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент с обхват на действие: строителство.
Деклариране: Попълва се информация в част IV, раздел „Г“ от ЕЕДОП.
Доказване: заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система или еквивалент, при условията на чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП;
4. Валидно разрешение, издадено на основание чл. 129, ал. 1, ал. 2, т. 5 и ал.3 от Закона за вътрешните работи (Обн. ДВ. бр.53 от 27 Юни 2014г.) за поддържане и обслужване на противопожарни системи и съоръжения или еквивалент.
Деклариране: Попълва се информация в част IV, раздел „Г“ от ЕЕДОП.
Доказване: с представяне от участника при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП или при поискване на разрешение, издадено от директора на ГДПБЗН или оправомощено от него длъжностно лице, издадено на основание чл.129, ал. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 3 от Закона за вътрешните работи (Обн. ДВ. бр.53 от 27 Юни 2014г.) за поддържане и обслужване на противопожарни системи и съоръжения или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/05/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Гр. София, п.к.1309, ул. „Хайдут Сидер“ № 8, ет. 2

Получените оферти за участие в процедурата се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл.55, ал.1 от ЗОП , условията по чл. 107 от ЗОП, както и участник, за който са налице забранителните основания по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, и не са приложими изключенията, предвидени в този закон;. Възложителят няма да отстрани от процедурата участник на основание чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1 от ЗОП, ако същият представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. За целта участникът представя посочените в чл. 56, ал. 1 от ЗОП доказателства.Съгласно чл. 57, ал 2 от ЗОП правилата за отстраняване се прилагат и когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване.
Участникът, определен за изпълнител на поръчката следва да представи на Възложителя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора за обществена поръчка в размер на 3 % от стойността на договора със срок на валидност до пълното изпълнение на всички дейности, предмет на обществената поръчка, но не по-рано от 30 календарни дни от изтичането на крайния договорен срок за изпълнение на дейностите. Изпълнителят, избира сам формата на гаранцията за изпълнение;
Условия за плащане: Авансово плащане. В срок до 14 дни от сключване на договора и представяне на оригинална данъчна фактура от Изпълнителя Възложителят ще заплати аванс в размер до 40% от оферираната цена за изпълнение на строителните работи.
Междинни плащания. Междинните плащания се извършват в срок до 15 (петнадесет) календарни дни, считано от датата на издаване на оригинал на фактура, придружена с документи, отразяващи изпълнените СМР – изготвени и подписани от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и консултанта, осъществяващ инвеститорски контрол и одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протоколи /бивш акт образец № 19/ за реално извършени и приети СМР, подлежащи на изплащане, съставени на база Ценовото предложение на изпълнителя – Приложение № 2 към договора, както и други протоколи и актове, изисквани съгласно действащото законодателство. От всяко междинно плащане се приспада пропорционално стойността на платения аванс. Общата стойност на всички междинни плащания и аванса не следва да надвишава 90% (деветдесет процента)от общата стойност на договора.
Окончателно плащане. Стойността му се определя, като от общата стойност на всички изпълнени и приети работи се извадят авансовото и междинните плащания направени от Възложителя към Изпълнителя. Окончателното плащане се извършва в 14 (четиринадесет) дневен срок от приемане на изпълнените СМР без забележки подписан приемателен протокол за приемане на работата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва