Деловодна информация
00007
 
не
00007-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Мездра 000193371
ул. Христо Ботев №27
гр. Мездра BG313 3100 България
Диана Павлова +359 898568357
mezdra@mail.bg +359 9102523

Интернет адрес/и

https://www.mezdra.bg/

http://eop.mezdra.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://eop.mezdra.bg/?page_id=23
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на ремонт на улици, общински път и настилки на територията на община Мездра, по три обособени позиции“
45000000      
Строителство

Поръчката е разделена на три обособени позиции и включва ремонтни работи, подробно описани по вид и количество в техническата спецификация, неразделна част от документацията на обществената поръка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
807080.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Извършване на ремонт на улици, общински път и настилки на територията на община Мездра" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Територията на община Мездра

Предмета на поръчката предвижда ремонт на улици и настилки на 13 обекта, подробно описани като видове работи и количество в техническата спецификация, неразделна част от документацията на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Работна програма    60
Срок за изпълнение    5
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
328480.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Извършване на ремонт на улици, общински път и настилки на територията на община Мездра" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Територията на община Мездра

Предмета на поръчката предвижда ремонт на улици и настилки на 11 обекта, подробно описани като видове работи и количество в техническата спецификация, неразделна част от документацията на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Работна програма    60
Срок за изпълнение    5
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
354744.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Извършване на ремонт на улици, общински път и настилки на територията на община Мездра" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Територията на община Мездра

Предмета на поръчката предвижда ремонт на участъци от общински четвъртоласен път VRC1084 Боденец-Върбешница. Участъците ще бъдот определени от Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Работна програма    60
Срок за изпълнение    5
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
123855      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците, регистрирани на територията на Р.България следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от:
За обособена позиция 1 – четвърта категория съгл. чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а” от ЗУТ и втора група, четвърта категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4.2. от ПРВВЦПРС, към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
За обособена позиция 2 – четвърта категория съгл. чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а” от ЗУТ и втора група, четвърта категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4.2 от ПРВВЦПРС, към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
За обособена позиция 3- трета категория съгл. чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „ж” от ЗУТ и втора група, трета категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1 и т. 2.3.3 от ПРВВЦПРС, към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1) За последните три приключили финансови години участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, не по-малък от:
- За обособена позиция 1 - 656000,00 лв. без ДДС.
- За обособена позиция 2 – 709000,00 лв. без ДДС
- За обособена позиция 3 – 247000,00 лв. без ДДС
2) Всеки участник следва да притежава и поддържа за целия период за изпълнение на договора валидна застраховка "Професионална отговорност в строителството", съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ, отговаряща на чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, съобразно обособената позиция за която се кандидатства.


1) Минимално изискване:
- За обособена позиция 1 - 656000,00 лв. без ДДС.
- За обособена позиция 2 – 709000,00 лв. без ДДС
- За обособена позиция 3 – 247000,00 лв. без ДДС
2) Минимална застрахователна сума:
- за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ - 200 000 лв.;
- за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ - 100 000 лв.;
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1) Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. Дейностите трябва да са приключени и приети от съответния възложител, преди датата на подаване на офертата от участника.
За "строителство идентично или сходно с предмета на поръчката" следва да се разбира „изграждане/реконструкция/ремонт/ и/или рехабилитация на пътна и/или улична и/или тротоарна настилка”.
2) Участникът следва да разполага с технически лица, отговорни за изпълнението на строителството.
3) Участникът следва да разполага с инструменти, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4) Всеки участник трябва да е внедрил система за управление на качеството ISO 9001:2015 г. или по-актуална версия, или еквивалент, с обхват строителни дейности.


По точка 1): Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), самостоятелно или като участник в обединение минимум едно строителство с предмет идентичен или сходен* с предмета на поръчката.
Критерият се отнася за всички обособени позиции.
Всеки участник може да подаде оферта за повече от една обособени позиции.
При участие за повече от една обособена позиция, критерият по т.1. покрива изискванията за всички обособени позиции.
По точка 2):
- Технически ръководител - технически правоспособно лице съгласно изискванията на чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ или еквивалентно, с професионален опит минимум 3 (три) години;
- Координатор по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент.
- Експерт Контрол по качество - лице притежаващо Удостоверение / Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите и ПРВВЦПРС или еквивалентно.
Изискването се отнася за всяка обособена позиция. При участие за повече от една обособена позиция, критерият по т.2. покрива изискванията за всички обособени позиции. Не е необходимо за всяка обособена позиция да се предлага отделен екип.
По точка 3):
-Комбиниран багер с челен товарач
-Валяк до 10 т. двубандажен с работеща вибрация – 2бр;
-Валяк с пневматични гуми – 1бр;
-Валяк до 2 т. с работеща вибрация – 1бр;
-Виброплоча – 1бр;
-Автогрейдер – 1бр;
-Самосвали над 13т – 5 бр;
-Машина за фрезоване на асфалт – 1бр;
-Асфалтополагаща машина – 1бр;
-Компресор за почистване на пътна настилка – 1бр;
-Автогудорнатор за битумна емулсия – 1бр;
-Водоноска с оросяващо устройство – 1бр;
Критерият по т.3 се отнася за всички обособени позиции.
Всеки участник може да подаде оферта за повече от една обособени позиции.
При участие за повече от една обособена позиция, критерият по т.3 покрива изискванията за всички обособени позиции.
По т. 4): Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2015 г. или по-актуална версия, или еквивалент, с обхват строителни дейности.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Начинът за заплащане изпълнението на поръчката е посочен в проекта на договора за изпълнение на обществената поръчка и документацията за обществената поръчка.
2. Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договора, неразделна част от документацията за обществената поръчка.
3. По отношение на участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП, чл.55,ал.1, т.1,2,3,4 и 5 и чл.107 от ЗОП, като констатирането на което и да е от обстоятелствата, ще доведе до отстраняване на участника с изключение на изрично посочените случаи в ЗОП. При подаване на офертата, участниците удостоверяват липсата на основания за отстраняване чрез попълване на част ІІІ "Основания за изключване" и предоставяне на ЕЕДОП в електронен вид.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

06/11/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Мездра, сградата на община Мездра на ул. Христо Ботев №27, четвърти етаж - малка заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват,участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да бъдат подавани от заинтересованите лица в 10 дневен срок при условията и реда на чл.197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва