Деловодна информация
00256
04-74-35 13/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00256-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Братя Даскалови 000817568
ул. Септемврийци 55
с. Братя Даскалови BG344 6250 България
Янка Гайдаджийска +359 41342266
kmet@bratia-daskalovi.com +359 41342271

Интернет адрес/и

https://www.bratia-daskalovi.com/

https://sop.bg/bratia-daskalovi-949/proceduri-20-2-zop/#h/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/bratia-daskalovi-949/proceduri-20-2-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за изпълнение на текущ ремонт на улици в населените места на територията на Община Братя Даскалови, по две обособени позиции”
45233000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на текущ ремонт на улици в населените места на територията на Община Братя Даскалови, по две обособени позиции”.
1. Обособена позиция №1: „Избор на изпълнител за изпълнение на текущ ремонт на улици – трошенокаменна настилка в населените места на територията на Община Братя Даскалови “.
2. Обособена позиция № 2: „Избор на изпълнител за изпълнение на текущ ремонт на улици - асфалтиране и изкърпване с асфалтобетон на улици в населени места на територията на Община Братя Даскалови”.
В Техниеската спецификация са посочени дейности, които ще се извършват по конкретните видове СМР.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
453580.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Избор на изпълнител за изпълнение на текущ ремонт на улици – трошенокаменна настилка в населените места на територията на Община Братя Даскалови “ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Поръчката ще се изпълнява на територията на община Братя Даскалови, област Стара Загора.

1. Обособена позиция №1: „Избор на изпълнител за изпълнение на текущ ремонт на улици – трошенокаменна настилка в населените места на територията на Община Братя Даскалови “, включваща следните подобекти:
1.1. Улица в с. Горно ново село, общ. Братя Даскалови;
1.2. Улица в с. Малък дол, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 41 ? ОТ 36
1.3. Улици в с. Голям дол, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 67 ? ОТ 69;
• улица от ОТ 102 през ОТ 103, ОТ 105 до ОТ 85;
1.4. Улици в с.Долно Ново село, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 6 до ОТ 8;
• улица от ОТ 3 до ОТ 15;
• улица от ОТ 12 до ОТ 35;
1.5. Улици в с. Гранит, общ. Братя Даскалови;
• улица от ОТ 11 ? ОТ 10 и от ОТ 10 - ОТ 30;
• улица от ОТ 142 ? ОТ 140 и от ОТ 140 - От 139;
1.6. Улица в с. Сърневец, общ. Братя Даскалови;
• улица от ОТ 3 ? ОТ 140;
1.7. Улици в с. Мирово, общ. Братя Даскалови;
• улица от ОТ 36? ОТ 37 и ОТ 34-ОТ 35;
• улица от ОТ 116 през ОТ 74 и ОТ 63 до ОТ 18;
1.8. Улица в с. Верен, общ. Братя Даскалови;
• улица от ОТ 112 през 110 към ОТ 109 ;
1.9. Улици в с. Православ, общ. Братя Даскалови;
• улица от ОТ 188 ? ОТ 189 и от ОТ 189 до ОТ 191;
• улица от ОТ 41 до ОТ 40;
1.10. Улици в с. Марково, общ. Братя Даскалови;
• улица от ОТ 8 към ОТ 11;
• улица от ОТ 11 към ОТ 25;
1.11. Улици в с. Черна гора, общ. Братя Даскалови;
• улица от ОТ 214 към ОТ 215;
• улица от ОТ 96 ? ОТ 123;
• улица от ОТ 227 ? ОТ 230;
• улица от ОТ 103 ? ОТ 115;
1.12. Улици в с. Опълченец, общ. Братя Даскалови;
• улица от ОТ 95 ? ОТ 139;
• улица от ОТ 57 ? ОТ 55;
1.13. Улици в с.Горно Белево, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 60 до ОТ 61;
• ремонт канал по улица от ОТ 90 до ОТ 98;
1.14. Улици в с. Оризово, общ. Братя Даскалови;
• улица от ОТ 26 ? ОТ 29;
1.15. Улици в с. Плодовитово, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 97 ? ОТ 98;
• улица от ОТ 48 ? ОТ 51;
• улица от ОТ 89 през ОТ 90 до ОТ 50;
• улица от ОТ 50 през ОТ 112 към ОТ 49;
1.16. Улици в с.Партизанин, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 6 до ОТ 17;
• улица от ОТ 6 до ОТ 20;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение – П1    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
215580.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участниците могат да подават оферти само за една обособена позиция.

II.2) Описание 1

„Избор на изпълнител за изпълнение на текущ ремонт на улици - асфалтиране и изкърпване с асфалтобетон на улици в населени места на територията на Община Братя Даскалови” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Поръчката ще се изпълнява на територията на община Братя Даскалови, област Стара Загора.

Обособена позиция № 2: „Избор на изпълнител за изпълнение на текущ ремонт на улици - асфалтиране и изкърпване с асфалтобетон на улици в населени места на територията на Община Братя Даскалови”, включваща следните подобекти:
1. Улица в с. Гранит, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 27 до ОТ 59;
2. Улици в с. Оризово, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 99 до ОТ 101;
• улица от ОТ 36 до ОТ 31 и от ОТ 86 до ОТ 36;
3. Улица в с. Партизанин, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 39 до ОТ 47;
4. Улица в с. Православ, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 126 до ОТ 127;
5. Улица в с.Голям дол, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 100 през ОТ 108, ОТ 109 до ОТ 126
6. Улица в с. Черна гора, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 44 през 89 до ОТ 90;
7. Улица в с. Братя Даскалови, общ. Братя Даскалови;
• улица от ОТ 283в през ОТ 283б, ОТ 283а и ОТ 283 към ОТ 279;
8. Улица в с. Съединение, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 111 до ОТ 112;
9. Улица в с. Найденово, общ. Братя Даскалови:
• улица от ОТ 78 до ОТ 9;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение – П1    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
238000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участниците могат да подават оферти само за една обособена позиция.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособена позиция №№ 1 и 2: Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката II-ра група, минимум IV-та /четвърта/ категория.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за удостоверение се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (образец №2), Раздел А:„Годност“. Участниците посочват групата и категорията на строителните обекти, за които са вписани в Централния професионален регистър на строителя, както и валидност, издател и номера на Удостоверението за вписване.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/).
В случай, че избран за изпълнител е участник чуждестранно ЮЛ, което предоставя трансгранично, временно или еднократно на територията на Р. България строителни услуги, то следва да представи преди сключване на договор удостоверение за вписване в ЦПРС с обхват групата и категорията на строежа, който позволява изпълнението на поръчката или копие на удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България (чл. 25а от ЗКС).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя определя критерии за подбор по чл. 61, ал.1, т.2 от ЗОП, а именно:
За обособена позиция №№ 1 и 2: Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ .
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ, издаден от съответните компетентни органи на държава - членка на Европейския съюз или на страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


За обособена позиция №№ 1 и 2: Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка: За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ в размер на 100 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране: Част ІV: Критерии за подбор Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка: 5) Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риска „професионална отговорност“ възлиза на…...
Участниците посочват застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, като се посочва номер на Застрахователна полица, валидност и издател.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Възложителят определя критерий за подбор по чл. 63, ал.1, т.1, б."а" от ЗОП, а именно: За обособени позиции №№ 1 и 2:Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за строителство, идентично или сходно с предмета* на поръчката.Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП участникът, съгласно чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП участникът представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, който съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Възложителят определя критерий за подбор по чл. 63, ал.1, т. 8 от ЗОП, а именно: За обособени позиции №№ 1 и 2: Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката.Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП участникът, съгласно чл.64, ал.1, т.9 от ЗОП представя декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
3. Възложителят определя критерий за подбор по чл. 63, ал.1, т. 10 от ЗОП, а именно: За обособени позиции №№ 1 и 2:
Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват строителство. Доказателство: При необходимост на основание чл. 65, ал.5 от ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи заверено копие от валиден сертификат за прилаганата система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, както и други доказатества, които възложителят приеме за подходящи.


1. За обособени позиции №№ 1 и 2: Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за строителство, идентично или сходно с предмета* на поръчката. Забележка:*Под „дейност, сходна с предмета на обществена поръчка“ следва да се разбира -извършване на строителни дейности по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на улична и/или пътна мрежа или еквивалентни дейности.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.По отношение на критериите, свързани с опит за изпълнение на поръчката, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.Деклариране: Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП – информация за строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката.В това поле участниците следва да посочат описание на изпълненото от тях строителство през определения от възложителя период с посочване на описание на дейностите за строителство, сумите, датите и получателите.2. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, както следва:•За обособена позиция №1:- Багер комбиниран - 1 бр.- Валяк вибрационен до 10 т. - 1 бр.- Автогрейдер - 1 бр.•За обособена позиция №2:- Автомобил лекотоварен - 1 бр.- Багер комбиниран - 1бр.- Валяк бандажен до 10 т. - 1 бр.- Валяк пневматичен до 10 т. - 1 бр.- Самосвал - 2 бр.- Гудронатор - 1 бр.- Фреза за фрезоване на асф. настилка - 1 бр.- Автогрейдер - 1 бр.- Фугорезачка -1 бр.- Водоноска за измиване -1 бр.- Асфалтополагаща машина -1 бр.- Компресор -1 бр.- Машина за кантиране с битум -1бр. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата,включени в него.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.По отношение на критериите, свързани с опит за изпълнение на поръчката, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.Технически и професионални способности от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка:- 9) Следните инструменти, съоръжения или техническо оборудване ще бъдат на негово разположение за изпълнение на договора:…………В това поле участниците следва да посочат информация за техническото оборудване,в това число: вид, марка и модел, регистрационен номер (когато е приложимо),собствено/наето/лизинг или на друго правно основание.3.За обособени позиции №№ 1 и 2: Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват строителство.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват строителство.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството,когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.Деклариране:Част IV „Критерии за подбор“,раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“.В това поле участниците следва да посочат данни за валиден сертификат по стандарт EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството или еквивалентен;Деклариране: Част IV „Критерии за подбор“, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора.
Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора по всяка обособена позиция без ДДС.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1) Парична сума;
2) Банкова гаранция;
3) Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на
изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/05/2020 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

03/07/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Заседателна зала на община Братя Даскалови, с. Братя Даскалови,общ. Братя Даскалови обл. Стара Загора, ул. „Септемврийци“ №55

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците могат да подават оферти само за една обособена позиция.Възложителят прилага ограничаване на броя на обособените позиции, за които участниците могат да подават оферта, като за това излага следните мотиви:Предметът на настоящата обществена поръчка е разделен на две обособени позиции включващ извършване на текущи ремонти на улици в населените места на Община Братя Даскалови.Предвид обхвата и обема на строително- монтажните работи предвиден в двете обособени позиции и това, че те ще се извършват в няколко населени места на територията на Община Братя Даскалови, е предпоставка Възложителят да ограничи участниците в това същите да подават оферта само за една от обособените позиции. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на поръчката налага предметът на обособените позиции да бъде изпълнен от повече от един икономически оператор.
Друг мотив е се явява и срочното изпълнение на поръчката, което трябва да завърши до края на календарната 2020 година, предвид факта, че финансирането се осигурява със седства от общинския бюджет на Община Братя Даскалови от целева субсидия и собствени средства, съгласно инвестиционната програма на Община Братя Даскалови за 2020 г. за обекти за капиталово строителство, основни ремонти и придобиване на дълготрайни материални активи. Следва да се отбележи, че ограничаването на броя на обособените позиции, за които един икономически оператор може да подава оферта, са механизми за стимулиране на конкуренцията, предвидени в европейското законодателство, с които се цели улесняване достъпа на малки и средни предприятия до обществени поръчки. Всичко гореизложено показва, че предмета на обществената поръчка следва да бъде възложен на повече от един икономически оператор. Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева съгласно договорните условия по следната схема: 1. Авансово плащане в размер на 50% (петдесет на сто) от цената по договор и се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие:
- наличие на финансов ресурс от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ;
- издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактури за дължимите суми/част от цената;
2. Окончателно плащане - в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото плащане, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие:
-наличие на финансов ресурс от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ;
-Приемо-предавателен протокол за приемане на изпълнението на договора;
-издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактури за дължимите суми/част от цената;
От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от Закона за обществените поръчки.Възложителят отстранява от участие и участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1, т.1 и 4 ЗОП. При провеждане на процедурата се прилагат специфични национални основания за отстраняване, подробно описани в документацията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на 14-дневния срок от публикуване в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва