Деловодна информация
02851
5785р-9276 13/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
13/04/2020 (дд/мм/гггг)
02851-2020-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи 129010157
ул. Княз Борис I № 124
София BG411 1000 България
Илиян Иванов +359 29822547
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/dussd

https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/286957b5-fcde-44b6-9704-735ac52f4b46/remont-pokrivi-hale-arb-mvr


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/286957b5-fcde-44b6-9704-735ac52f4b46/remont-pokrivi-hale-arb-mvr
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи 129010157
ул. Княз Борис I № 124
София BG411 1000 България
Наталия Рашкова +359 29822274
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/dussd

https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/286957b5-fcde-44b6-9704-735ac52f4b46/remont-pokrivi-hale-arb-mvr

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на покриви на хале „Диагностика и технически контрол“-ниско тяло и хале „Лекотоварни автомобили“-високо тяло в АРБ-МВР“ - гр. София
45260000      
Строителство

Ремонт на покриви на хале „Диагностика и технически контрол“-ниско тяло и хале „Лекотоварни автомобили“-високо тяло в АРБ-МВР“ - гр. София. Естеството и количеството на строително монтажните работи (СМР) е съгласно количествено стойностни сметки за видовете СМР, неразделна част от техническата спецификация към документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
81915.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45260000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „Капитан Любен Кондаков“, № 9”.

Ремонт на покриви на хале „Диагностика и технически контрол“-ниско тяло и хале „Лекотоварни автомобили“-високо тяло в АРБ-МВР“ - гр. София. Естеството и количеството на строително монтажните работи (СМР) е съгласно количествено стойностни сметки за видовете СМР, неразделна част от техническата спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
81915.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи пета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Информация за съответствие с критерия за подбор се посочва в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, „Вписване в съответен професионален регистър“, част от офертата на участника, а доказателствата за съответствие с критерия за подбор (удостоверение за вписване в ЦПРС и валиден контролен талон към него, съгласно Закона за камарата на строителите) се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП. Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП , когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. При участие на обединения, които не са юридически лица да се спазват изискванията на чл. 59, ал. 6 от ЗОП. Не се изисква представянето на заверено копие на документи, когато информацията е достъпна чрез публичен безплатен регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума на застраховката съгласно чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (70 000 лева) или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава члена на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 171а от ЗУТ. Информацията за съответствие с критерият за подбор се посочва в ЕЕДОП, част IV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“, част от офертата на участника. Съответствието с изискването се доказва с валидна застрахователна полица. Доказателствата за съответствие с изискването се представят в случаите по чл.67, ал.5 от ЗОП. Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на поръчката. При участие на обединения, които не са юридически лица да се спазват изискванията на чл. 59, ал. 6 от ЗОП.

Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума на застраховката съгласно чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (70 000 лева) или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава члена на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на офертата. Под „сходни“ дейности следва да се разбират дейности по изпълнение на строително-монтажни и ремонтни работи на сгради. Информация за съответствие с изискването участникът посочва в ЕЕДОП, част IV, раздел В „Технически и професионални способности“, „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретен вид“. Съответствието с този критерий се доказва със списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Информация за съответствие с изискването участникът посочва в ЕЕДОП, част IV, раздел В „Технически и професионални способности“, „Образователна и професионална квалификация“. Съответствието с този критерий се доказва със списък на персонала, които ще изпълнява поръчката, и членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN:ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват в съответствие с предмета на поръчката. Информация за съответствие с изискването участникът посочва в ЕЕДОП, част IV, раздел Г, „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“. Съответствието с този критерий се доказва с валиден сертификат, издадени на името на участника от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „БСА“ или друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП , когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на поръчката. При участие на обединения, които не са юридически лица да се спазват изискванията на чл. 59, ал. 6 от ЗОП.


1. Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата минимум 3 (три) строителства, включващи дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Под „сходни“ дейности следва да се разбират дейности по изпълнение на строително-монтажни и ремонтни работи на сгради.
2. Участникът да разполага с персонал и ръководен състав, както следва: минимум един технически ръководител с образователна квалификация съгласно чл. 163а от ЗУТ: строителен инженер, архитект или строителен техник; минимум един специалист с професионална квалификация и професионален опит по част „Архитектурна“ и минимум един специалист с професионална квалификация и професионален опит част „Конструктивна“, както и минимум 10 (десет) строителни работника, които ще изпълняват строителството.
3. Участникът да прилага система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват дейности по изпълнение строително-монтажни и ремонтни работи на сгради.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР на адрес: гр. София, ул. "Княз Борис І " № 124.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощни (оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала") от участника, даващо им възможност да го представляват.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е 5% (пет на сто) от стойността му без ДДС. 50% от гаранцията за изпълнение ще бъде освободена след издаване на съответния документ за въвеждане на обекта в експлоатация. Останалите 50% от гаранцията за изпълнение ще се освободят след изтичане на гаранционният срок на извършените СМР, описани в “Наредба № 2/2003 г. на МРРБ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнение на СМР, съоръжения и строителни обекти”. Гаранцията се представя от изпълнителя преди сключване на договора под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението му чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията са уредени в проекта на договор.
2. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от основанията по чл. 54, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5 и чл. 107 от ЗОП, по чл. 3, т. 8 без да са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 и пар. 2, ал. 1 от ДР от ЗПКОНПИ, както и участник който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички или някое от изискванията на възложителя съгласно техническата спецификация. Възложителят ще отстранява от участие участник в случаите по чл. 35а, ал. 3, изр. трето от ППЗОП. Възложителят ще отстранява от процедурата всеки участник, допуснал аритметична грешка (неточност) в ценовото си предложение и/или в КСС, при несъответствие на общата стойност, посочена в ценовото предложение и КСС, както и при ценово предложение надвишаващо прог. ст-ст на поръчката. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, който не предложи обща стойност за изпълнение на ремонта без включен ДДС, и/или 10% непредвидени разходи без включен ДДС, и/или обща стойност за изпълнение на ремонта с включени 10% непредвидени разходи без включен ДДС. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, които предложи по-голям размер/и на единичен/чни показател/и за ценообразуване на строителната продукция при възникване на непредвидени видове СМР от максималните посочени от възложителя. Всички образци, приложени към документацията са задължителни за участниците, като възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, който промени или не попълни образците в съответствие с указанията на възложителя.
3. При изготвяне на ценовото предложение, участниците следва да се съобразяват с размерът на единичните показатели за ценообразуване на строителната продукция при възникване на непредвидени видове СМР, като същите да не са по-големи от: - часова ставка – 5,60 лв./ч.ч.; - допълнителни разходи върху труда – 80%; - доставно-складовите и транспортни разходи – 7% върху стойността на материалите; - печалба – не по-голяма от 7% върху стойността на изпълнените СМР. Стойността на предложените от участниците единични показатели на ценообразуване остават непроменени до края на изпълнението на договора.
4. Участниците в процедурата представят документите в запечатана, непрозрачна и надписана опаковка съгласно изискванията на чл. 47, ал. 2 и ал. 3 от ППЗОП. Ценовото предложение се представя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри“.
5. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа за създаване на обединението, както и информация във връзка с конкретната обществена поръчка относно правата и задълженията на участниците в обединението, разпределението на отговорността между членовете на обединението, дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Сектор Правно-нормативно обслужване на Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - МВР
ул. Княз Борис I № 124
София 1000 България
int.82@mvr.bg +359 29822567
http://www.mvr.bg/dussd +359 29813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва