Деловодна информация
00672
00400-48 08/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00672-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кнежа 000193243
ул. Марин Боев № 69
Кнежа BG314 5835 България
Цветелина Калчева-Директор СА; Цветомир Миловски- зам. кмет +359 91093571/+359 91327688
obstina_kneja@abv.bg +359 91327007/+359 91327255

Интернет адрес/и

www.kneja.acstre.com

http://kneja.acstre.com/section-183-profil_na_kupuvacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://kneja.acstre.com/currentNews-2118-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ Изграждане на канализационни колектори за отпадъчни води в гр. Кнежа, по ул. Благой Иванов /от о.к. 24 до о.к.273/, ул. Петко Напетов /от о.к.30 до о.к.45/и ул. Хаджи Димитър /от о.к. 195 до о.к. 75 00672-2020-0001
45332300      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е изпълнение на проект „ Изграждане на канализационни колектори за отпадъчни води в гр. Кнежа, по ул. Благой Иванов /от о.к. 24 до о.к.273/, ул. Петко Напетов /от о.к.30 до о.к.45/ и ул. Хаджи Димитър /от о.к. 195 до о.к. 75/”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
801270.56      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

гр. Кнежа,ул. Благой Иванов /от о.к. 24 до о.к.273/, ул. Петко Напетов /от о.к.30 до о.к.45/ и ул. Хаджи Димитър /от о.к. 195 до о.к. 75/

Предвиденте за изграждане на канализационни колектори и подобряване на екологичната среда участъци включва следните основни видове работи:
• направа на изкоп за полагане на тръбата;
• полагане на подложен пласт от пясък, необходими за достигане равност и наклони на повърхността;
• полагане на тръбите от PP-HD.
• свързване на тръбите и монтаж на ревизионни и събирателни шахти;
• монтаж на улични оттоци;
• монтаж на сградни отклонения;
• засипване на канализационните тръби, спазвайки необходимата технология;
• възстановяване на разрушената пътна настилка;
• временна организация на движението, съобразена с приетият график и
организация за изпълнение на стротилните работи и нормативните изисквания на Наредба No. 16/2001 г за временна организация на пътища при извършване на ремонтни работи;
В резултат на изпълнението на настоящия инвестиционен проект се очаква да бъдат постигнати следните количествени резултати:
• Дължина на новоизградени колектори – 2117 м.
• По трасето на колекторите са предвидени следните съоръжения: ревизионни и събирателни шахти, сградни отклонения .
Към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране за обществената поръчка и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще изпрати уведомително писмо до избрания ИЗПЪЛНИТЕЛ за размера на осигурените средства за изпълнение на обекта, както и видовете и количества СМР, които избраният ИЗПЪЛНИТЕЛ следва да изпълни, ако не е осигурено финансиране за изпълнение на етапа в неговата цялост.
Видовете строително-монтажни работи и техните количества са представени в табл. 1 от техническата спецификация за настоящата поръчка, качена на Профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката /ОИП/    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
801270.56      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Предметът на настоящата поръчка ще се изпълнява в случай, че бъде осигурено финансиране за обществената поръчка и бъде сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от ПУДООС

Във връзка с възможността, която чл.114 от ЗОП предвижда, Възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране за обществената поръчка. В този смисъл и изпълнението на договора се отлага до датата на подписване на Договор за финансиране на строежа. Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора без предизвестие след изтичане 3 мес.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи от четвърта група, трета категория, или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ИНФОРМАЦИЯТА, СВЪРЗАНА СЪС СЪОТВЕТСТВИЕТО НА УЧАСТНИКА СЪС ПОСТАВЕНИТЕ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ГОДНОСТ (ПРАВОСПОСОБНОСТ) ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНА ДЕЙНОСТ, СЕ ПОСОЧВА ЧРЕЗ ПОПЪЛВАНЕ НА ЧАСТ ІV „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“, РАЗДЕЛ А „ГОДНОСТ“ НА ЕЕДОП – ОБРАЗЕЦ №1.
Преди сключване на договора с избрания изпълнител, той следва да представи удостоверение за вписване в ЦПРС или еквивалентен документ, доказващ регистрация/ членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
За чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ), с общ лимит на отговорността, покриваща обема на поръчката.
УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ РЕД 5) НА РАЗДЕЛ Б: ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1


Участникът, следва да има валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ), с общ лимит на отговорността, покриваща обема на поръчката.
УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ РЕД 5) НА РАЗДЕЛ Б: ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1
Документи за доказване на икономическо и финансово състояние:
Преди сключване на договора с избрания изпълнител представя копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя за целия срок на договора.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум строителство с предмет и обем идентични или сходни с предмета на обществената поръчка. * Под „ идентичен” или „сходен” предмет се разбира строителство изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на ВиК мрежи и съоръжения. Под сходен обем се разбира да е изпълнено общо строителството на ВиК мрежи и съоръжения 2117 л.м.
УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ РЕД 1А) НА РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1.
Документи и доказателства за доказване на технически и професионални способности на участниците:
Преди сключване на договора с избрания изпълнител се представя списък на строителството по чл.64, ал.1, т.1 ЗОП, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с технически лица за изпълнение на СМР.УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ РЕД 2) НА РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1.
Документи и доказателства за доказване на технически и професионални способности на участниците по т.2:
Преди сключване на договора с избрания изпълнител се представя списък на персонала по чл.64, ал.1, т.6 ЗОП, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът да разполага със собствено или наето оборудване /механизация/ .УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ РЕД 9) НА РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1. Документи и доказателства за доказване на технически и професионални способности на участниците по т.3:Декларация по чл.64, ал.1, т.9 ЗОП- на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4. Участникът трябва да има внедрени системи:
4.1.за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват строителство;
4.2. за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда обхват строителство;
УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ В РАЗДЕЛ Г: СТАНДАРТИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО И СТАНДАРТИ ЗА ЕКОЛОГИЧНО УПРАВЛЕНИЕ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП - ОБРАЗЕЦ № 1.
За доказване на това изискване преди сключване на договора с избрания изпълнител, той представя заверено копие на валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001, за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001, с обхват в областта на строителството или еквивалентни сертификати, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум строителство с предмет и обем идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
2. Участникът трябва да разполага със следните технически лица за изпълнение на СМР:
2.1.Технически ръководител- да отговаря на изискванията на чл. 163а от ЗУТ. За чуждестранно лице- техническа правоспособност призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за съответния случай съгласно ЗУТ и да има най-малко 5 год. опит като технически ръководител на строежи;
2.2. Инженер по част „ВиК“: който да притежава висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност „ВиК” или еквивалентна и да има най-малко 5 год. стаж по специалността и да е участвал в изпълнението поне на един бр. обект, свързан с изграждане и/или реконсрукция и/или рехабилитация на „ВиК” мрежи и съоръжения.
2.3. Инженер – геодезия: който да притежава висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност „Геодезия” или еквивалентна и да има най-малко 5 год. стаж по специалността;
2.4. Инженер –транспортно строителство: който да притежава висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или еквивалентна и да има най-малко 5 год. стаж по специалността;
2.5. Отговорник за контрола на качеството, който да има най-малко 5 (пет) години опит в контрола по качеството на строителни обекти и да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно.
2.6. Експерт по безопасност и здраве в строителството, който да притежава удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно и да има най-малко 5 (пет) години опит като длъжностно лице по здравословни и безопасни условия на труд.
3. Участникът да разполага със собствено или наето оборудване /механизация/ минимум, както следва:
-багер 0.65 мЗ - 1 бр.; валяк до 2 т- 1 бр.;валяк до 10 т- 1бр.;фадрома - 1 бр.;самосвали 13т - 2 бр.;машина за рязане на асфалт - 1бр.;машина за фрезоване на асфалт; -1бр;мини фадрома;бордови автомобил 22т -2 бр.;бордови автомобил 13 т - 1 бр.;бордови автомобил 5 т - 2 бр.;елкъртач - 2 бр.;автобетоносмесител, с обем 3 мЗ - 1бр.;асфалтополагаща машина - 1 бр.;кран – 1 бр.
4. Участникът трябва да има внедрени системи:
4.1.за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват строителство;
4.2. за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда обхват строителство;
При участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението- чл. 59, ал. 6 от ЗОП.В случаите, когато клон на чуждестранно лице е самостоятелен участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, ако за доказване на съответствие с изискванията за технически и професионални способности, клонът се позовава на ресурсите на търговеца, клонът представя доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Предметът на настоящата поръчка следва да бъде изпълнен съобразно изискванията на Техническата спецификация и разработения инвестиционен проект, публикувани на Профила на купувача
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

03/11/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/05/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

стая 306 в Сградата на Община Кнежа, гр. Кнежа, ул. Марин Боев № 69

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата могат да подават оферти всички бълг. или чужд. физ-и или ЮЛ, включително техни обединения,както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейностите предмет на поръчката,съгл. законодателството на държавата,в която то е установено. Клон на чужд. лице може да е самостоятелен участник в процедура за възлагане на общ. поръчка, ако може самостоятелно да подава оферти и да сключва договори съгл. законодателството на държавата, в която е установен. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 от ЗОП,възникнали преди или по време на процедурата.Освен на основанията по чл. 54,ал.1 от ЗОП възложителят отстранява от процедурата:1.участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие,посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията;2. участник,който е представил оферта,която не отговаря на: а)предварително обявените условия на поръчката; б)правила и изисквания,свързани с опазване на околната среда,социалното и трудовото право,приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично,социално и трудово право,които са изброени в приложение №10 на ЗОП;3.участник, който не е представил в срок обосновката по чл.72,ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72,ал.3–5 от ЗОП;4.участници,които са свързани лица.Участик,подал оферта,която не отговаря на условията за представяне, включително за форма,начин и срок и валидност; лице, което е нарушило забраната по чл. 101, ал.9 и ал.10 от ЗОП 5.Участници за които са налице пречки за участие в процедура по ЗОП, съгл. ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;в други случаи, посочени в документацията за участие. Няма право да участва или да представлява физическо или юридическо лице в процедурата, лице за което са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на eЕЕДОП(съгл. изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП). В случай, че участникът е посочил, че ще използва подизпълнители,за всяко от тези лица се представя отделен eЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.1 от ЗОП;2.При участие на обединения, които не са ЮЛ,съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник,а не от всяко от лицата,включени в него,с изключение на съответна регистрация,представяне на сертификат или друго условие,необходимо за изпълнение на поръчката,съгл. изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл.59,ал.6 от ЗОП).
Преди подписване на договора за обществена поръчка изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС.
Изпълнителят сам избира формата на гаранцията за изпълнение между една от трите форми:
1. парична сума преведена по следната сметка на община Кнежа: BG11IABG74943301620403, IABGBGSF, „Интернешънъл Асет Банк“АД;
2. банкова гаранция. Банковата гаранция следва да е безусловна, неотменима и да бъде със срок на валидност минимум 60 дни след крайния срок на изпълнение на договора за обществена поръчка;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. В застраховката възложителя следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по нея. Застраховката не може да се ползва като обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 60 дни след крайния срок на изпълнение на договора за обществена поръчка.
Гаранцията по т. 1 или 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да бъдат подавани в десет дневен срок от настъпване на някое от обстоятелствата, посочени в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва