Деловодна информация
00145ТЕРИТОРИАЛНОПОДЕЛЕНИЕНА НОИ РУСЕ
1015-17-36#6 03/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00145-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ТЕРИТОРИАЛНОПОДЕЛЕНИЕНА НОИ РУСЕ 1210825210143
ул Асен Златаров 26
Русе BG323 7000 България
Петър Георгиев +359 82816409
Ruse@nssi.bg +359 82816440

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/rus/_layouts/15/DocSetHome.aspx?id=%2Ftp%2Frus%2F2014%2F17-2020-1015-36


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://tenders-public.nssi.bg/tp/rus/_layouts/15/DocSetHome.aspx?id=%2Ftp%2Frus%2F2014%2F17-2020-1015-36
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява бюджета на НОИ като второстепенен разпоредител.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на текущ ремонт в административни сгради ползвани за нуждите на ТП на НОИ – Русе” 17-2020-1015-36
45200000      
Строителство

Предметът на настоящата поръчка е изпълнение на ремонтни и строително-монтажни дейности необходими за подобряване и поддържане в изправност на сградите на ТП на НОИ – Русе, чрез извършване на следните дейности: хидроизолация на гаражна плоча, ремонт на външни стени на централен вход, ремонт на вътрешни работни помещения и коридори разположени в сградите на ТП на НОИ, демонтаж, доставка и монтаж на нова алуминиева външна входна врата, подробно описани в Техническата спецификация - Таблица №1 – Количествена сметка/КС/. Предвидените за изпълнение ремонтни и строително-монтажни работи (СМР) няма да засягат архитектура и конструкцията на сградата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
7000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

Административни сгради, ползвани от ТП на НОИ - Русе и находящи се на следните адреси: гр. Русе, ул. ”Асен Златаров”№ 26 и ул. "Ангел Кънчев" №1-

Изпълнение на ремонтни и строително-монтажни дейности необходими за обновяване на работните помещения намиращи се в сградите на ТП на НОИ – Русе, чрез извършване на следните дейности:
1. За сграда в гр. Русе, ул. ”Асен Златаров”№ 26:
- Хидроизолация на гаражна плоча. Дейностите включват демонтаж на съществуваща хидроизолация и почистване на основата. Направа на нова обшивка – корнизи, улами и поли с поцинкована ламарина 0,5 мм.
- Демонтаж, преработка и монтаж на гаражна врата – стоманена конструкция.
- Ремонт по вътрешни и външни стени и тавани. Дейностите включват очукване на стара мазилка и полагане на минерална двуслойна пръскана мазилка.
- Ремонт на стая №110, първи етаж. Дейностите включват очукване на стара мазилка и полагане на нова мазилка, шпакловане и боядисване.
- Стена на стълбището към сутерена на сградата е с оронена и напукана мазилка. Дейностите включват очукване на стара мазилка и полагане на нова мазилка, шпакловане и боядисване.
- Коридор към абонатна станция в сутерена на сградата. Дейностите включват очукване на стара мазилка и полагане на нова мазилка, шпакловане и боядисване.
2. За сграда в гр. Русе, ул. „Ангел Кънчев” № 1:
- Демонтаж, изработка, доставка и монтаж на входна врата от алуминиев профил с прекъснат термомост, цвят бял, над делител – стъклопакет, бяло.(1140 х 2190).
- Ремонт на прозорец стая 38. Дейностите включват външно обръщане на прозореца, доставка и монтаж на подпрозоречни первази.
- Ремонт по стени и тавани в коридор на трети етаж, включително предверие към архив. Предвидени са работи по очукване и отстраняване на мазилка, направа на шпакловка и боядисване. При изпълнението на СМР, Изпълнителят следва да предвиди и дейности, включени в единичните цени, както следва:
- Всички спомагателни и подготвителни операции, свързани с технологичния процес на работата, която се нормира, а именно: подбиране на материалите; проверка на количеството им; оразмеряване, скрояване, отсичане и малки подрязвания; пасване; направа на връзки и снаждания; направа на временни укрепвания и други дребни работи.
Подготвително-заключителни работи (подготовка на работното място в началото на работния ден и привеждането му в ред при завършване); получаване на материалите и инструментите; текущо поддържане в изправност на инструментите, инвентара и останалото оборудване.
При изпълнение на работите да се спазват всички изисквания на българското законодателство за сигурност, здраве и безопасност на труда, както и изискванията за пожарна безопасност.
При изпълнение на всички работи да се спазват изискванията на Наредба №2 за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР от 22.03.2004 г.
ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да поддържа обекта чист и подреден непрекъснато по време на изпълнение на работите. Да бъдат сведени да минимум шума и праха на обекта. Ежедневно обекта и прилежащите площи и пътища да бъдат почиствани и отпадъците да бъдат изхвърляни в контейнер.
При предаване на обекта ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще транспортира извън обекта всички останали материали, съоръжения, инструменти и строителни отпадъци. Ще почисти строителната площадка и пътища и ще възстанови евентуални повреди, като остави обекта в състояние, годно за ползване по предназначение.
Всички материали, изделия и елементи, които ще бъдат използвани при изпълнение на ремонта, да съответстват на изискванията по съответните БДС, въвеждащи европейските стандарти, които са хармонизирани с европейските технически директиви или въвеждащи международни стандарти, или еквивалентни стандарти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

еЕЕДОП се попълва задължително в електронен вид, чрез изтеглянето му от генерираните файлове към документацията напоръчката, намираща се на Профила на купувача. Подготовка на образецна еЕЕДОП (espd-request): чрез използване на осигурената отАгенцията по обществени поръчки (АОП) безплатна услуга достъпна наинтернет адрес: https://espd.eop.bg/espd-web/filter?lang=bg.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за строежи минимум за следните видове строителни и монтажни работи, съгласно позиция F „Строителство“ от Класификацията на икономическите дейности ("КИД-2008") от позиция 43, а именно за позиции: 43.31 – полагане на мазилки, 43.32 – монтаж на дограма и дърводелски работи, 43.34 – боядисване и стъклопоставяне, 43.39 – други довършителни строителни дейности и 43.91 – покривни работи, на основание чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите.
Чуждестранни лица – участници следва да са регистрирани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, или да имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава – членка, със силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите и вида строежи, за които е изискването за регистрация. Същата се попълва в приложения към документацията за обществената поръчка еЕЕДОП, част IV, буква А „Годност“, “Вписване в съответен професионален регистър”, т.1. В случай, че доказателствата за посочената информация се съдържат в публичен регистър или са публично достъпни, следва да се посочи в еЕЕДОП: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171 и чл. 171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ), във връзка с чл. 5 ал. 2, т. 3 и т. 4 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им с покритие съответстващо на обема и характера на поръчката или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава – членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство на лице което се установява на територията на Република България от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, за срока на договора. За доказване на изискването участниците попълват: информация за номер, дата на издаване и период на валидност на застрахователната полица. Същата се попълва в приложения към документацията за обществената поръчка- еЕЕДОП, част IV, буква Б, т. 5. В случай, че доказателствата за посочената информация се съдържат в публичен регистър или са публично достъпни, следва да се посочи в еЕЕДОП: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа/.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполага с технически лица, включени или не в неговата структура, които отговарят за контрола на качеството, както и лица, които ще изпълняват строителството: технически ръководител, специалист по контрол на качеството, координатор по безопасност и здраве и строители. Посочените от участника експерти могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на посочените дейности, ако притежават съответните удостоверения, изискващи се за съответната позиция. За доказване на изискванията участниците попълват: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, съдържащ имената на служителите, заеманата длъжност, образование и професионална квалификация. Същите се попълва в приложения към документацията за обществената поръчка - еЕЕДОП, част IV, буква В, т.2. В случай, че доказателство за извършената дейност е публикувано в публичен регистър, същият се посочва в еЕЕДОП.

Участникът следва да разполага с по 1 (един) брой от следните технически лица:
- Технически ръководител, който да отговаря на изискванията за образование и квалификация по чл. 163а, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ с минимум 3 години опит при изпълнението на строителни обекти.;
- Специалист по контрол на качеството - правоспособно лице, отговарящо за контрола на качество на изпълнение на строителството, за съответствието на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност;
- Координатор по безопасност и здраве с квалификация, съответна на чл. 5 от Наредба № 2/2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалентна – лице, завършило курс на обучение за безопасност и здраве при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен курс на обучение съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, и/или по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд.
- минимум 2 бр. лица, които ще изпълняват строителството - строители;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/06/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административнасграда на адрес гр. Русе, ул. "Асен Златаров" №26, ет.2, зимнаградина.

Получените оферти сеотварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците впроцедурата или техни упълномощени представители, както и представители насредствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие впроцедурата за възлагане на обществената поръчка, когато за участника саналице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; чл. 55, ал. 1, т. 1 и чл. 107 от ЗОП и следните основания за отстраняване, свързани с националнотозаконодателство:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК;
- нарушенияпо чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда;
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона затрудовата миграция и трудовата мобилност;
- наличие на свързаност посмисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници вконкретна процедура;
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 отЗакона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролиранитеот тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконнопридобитото имущество.
Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП има правода представи доказателства, че е предприел мерки за доказване нанадеждност съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Когато мерките за доказване нанадеждност са предприети преди подаване на офертата за участие, същите сеописват в еЕЕДОП, като доказателства за надеждността на участника сепредставят документите съгласно чл. 45, ал. 2 от ППЗОП.
На основаниечл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време, следотварянето на офертите от участниците и кандидатите да представят всичкиили част от документите, чрез които се доказва информацията посочена веЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане напроцедурата, т.е. доказателства, които съдържат стойността, количеството, датата на която е приключило изпълнението, мястото и вида на изпълненитедейности.
Възложителят сключва писмен договор за възлагане наобществената поръчка с участника, определен за Изпълнител в съответствие счл. 109 от ЗОП. Условията за сключване на договор за възлагане наобществената поръчка са определени в чл. 112 от ЗОП.
В случаите, вкоито Изпълнителите сключват договор за подизпълнение с подизпълнителите, посочени в офертата се прилагат разпоредбите на чл. 66 от ЗОП.
Съгласночл. 67, ал. 8 от ЗОП, Възложителят няма да изисква документи, до които имадостъп по служебен път или чрез публичен регистър или могат да бъдатосигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни надържавите членки.
Преди сключване на договор, определеният Изпълнителследва да предостави на Възложителя Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 отЗМИП и Декларация по чл. 66, ал. 2 от ЗМИП. Преди сключване на договор, определеният Изпълнител следва да предостави на Възложителя списък на персонала, който ще изпълнява договора, както и да посочи лице отговорник за изпълнението му.
Преди сключване на договор, определеният Изпълнител следва да представи валидна валидна застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171/171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ) във връзка с чл. 5 ал. 2, т.3 и т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, с покритие съответстващо на обема и характера на поръчката или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава – членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство на лице което се установява на територията на Република България от държава – членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, за срока на договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1 ,т .1 отЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедура и/ или решението заодобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. На основание чл. 3, т. 2 и т. 3 и чл. 4, т. 1 от Закона за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с Реш. на НС от 13.03.2020 г., спират да текат сроковете за обжалване на решенията на възложителите по процедури за възлагане на обществени поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва