Деловодна информация
214
РД-7100-32 01/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
214-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Димово 000159554
ул.Георги Димитров 137
гр. Димово BG311 3750 България
Румен Каменов +359 93412260
obstina_dimovo@abv.bg +359 94601272

Интернет адрес/и

www.dimovo.bg

https://dimovo.bg/?cat=20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://dimovo.bg/?cat=20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Ремонт, рехабилитация и реконструкция на съществуващи улици, тротоари и съоръжения към тях в населените места на община Димово"
45000000      
Строителство

Настоящата обществена поръчка включва ремонт и реконструкция на улици и тротоари и съоръжения към тях в четири населени места на територията на община Димово – гр. Димово, с. Арчар, с. Воднянци и село гара Орешец. В гр. Димово се извършва ремонт и реконструкция на улично платно ул. „Коста Петков“ (1 414.80 м2) и тротоари към нея (156.90 м2) и на уличното платно на ул. „Йорданка Николова“ (974.80м2) и тротоари към нея (18.00 м2). В с. Арчар се извършва ремонт и реконструкция на улично платно ул. „Черковна“ (1 665.00 м2) и тротоари към нея (363,30 м2) и на уличното платно на ул. „Тодор Каблешков“ (1 208.50 м2) и тротоари към нея (116.00 м2). В с. Воднянци се извършва ремонт и реконструкция на улично платно на улица „Безименна“ (1612.20м2) и тротоари към нея (17.7 м2) . В с. Гара Орешец се извършва ремонт и реконструкция на улично платно ул. „Георги Бенковски“ (2 720 м2) и тротоари към нея (360 м2) и на уличното платно на ул. „Иван Вазов“ (2100 м2) и тротоари към нея (238 м2).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1032233.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
4

:  4

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на част от уличната мрежа в град Димово“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

град Димово, община Димово, област Видин.

В гр. Димово се извършва ремонт и реконструкция на улично платно ул. „Коста Петков“ (1 414.80 м2) и тротоари към нея (156.90 м2) и на уличното платно на ул. „Йорданка Николова“ (974.80м2) и тротоари към нея (18.00 м2).
Дейностите за ремонт и реконструкция на част от уличната мрежа в град Димово включват и за двете улици следното:
- ПОДГОТВИТЕЛНИ РАБОТИ по: Разчистване площите в рамките на сервитута на улицата, разваляне на съществуващи бетонови бордюри, включително изкопаване, натоварване и превоз на депо и оформянето му и всички свързани с това разходи съгласно изискванията на ТС, фрезоване (технологично с цел осигуряване на минимални технологични дебелини на изравнителните пластове) на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително, натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му и всички свързани с това разходи.
- ЗЕМНИ РАБОТИ по: Обратна засипка за шахти, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и всички свързани с това разходи и оформянето му съгласно изискванията на ТС, Изкоп за улични отоци, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и всички свързани с това разходи и оформянето му съгласно изискванията на ТС .
- АСФАЛТОВИ РАБОТИ по: Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, (за износващ пласт) с дебелина след уплътняването 4см, съгласно изискванията на ТС и всички свързани с това разходи, доставка и полагане на асфалтова смес за долен пласт на покритието /биндер/, за профилиране и изравняване на пластове с различна дебелина и ширина, съгласно ТС и всички свързани с това разходи, направа на битумен разлив за връзка с различна ширина и всички свързани с това разходи.
- ПЪТНИ РАБОТИ включващи: доставка и полагане на бетонови бордюри, изпълнение на основни пластове от зърнести материали, доставка и изливане на място на бетон, при бетонови бордюри, доставка и монтаж на паркови пейки и малки кошчета за отпадъци в съответствие с чертежите и всички свързани с това разходи.
- ОТВОДНЯВАНЕ НА ТРАСЕТО (РЕМОНТ НА ДРЕНАЖНИ/ОТВОДНИТЕЛНИ СИСТЕМИ И ИНСТАЛАЦИИ) по: Доставка и изливане на място на бетон, при повдигане на шахти, доставка и полагане на съществуващи и нови чугунени решетки за ДШ, доставка и полагане на съществуващи и нови чугунени решетки за РШ.
- ПЪТНА МАРКИРОВКА И СИГНАЛИЗАЦИЯ, СЪГЛАСНО ПРАВИЛАТА И ИЗИСКВАНИЯТА ЗА СЪОТВЕТНАТА УЛИЧНА МРЕЖА по: Доставка и полагане на хоризонтална маркировка с различна конфигурация, Пътна маркировка от боя с перли, доставка и монтаж на стандартни рефлектиращи пътни знаци съгласно Техническата спецификация, укрепване на стандартни пътни знаци,
Ремонт на съществуващ тротоар с различна конфигурация съгласно ИП, в съответствие с изискванията на ТС, включително всички свързани с това разходи.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
206997.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици на територията на община Димово“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.

Максималният срок за изпълнение на строителните и монтажните работи предмет на всяка обособена позиция е 365 (триста шестдесет и пет) календарни дни, но не по-късно от 06.05.2022г.
Минималният срок за изпълнение на строителните и монтажните работи предмет на всяка обособена позиция е 270 (двеста и седемдесет) календарни дни, но не по-късно от 06.05.2022г.

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на част от уличната мрежа в село Арчар“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

село Арчар, община Димово, област Видин.

В с. Арчар се извършва ремонт и реконструкция на улично платно ул. „Черковна“ (1 665.00 м2) и тротоари към нея (363,30 м2) и на уличното платно на ул. „Тодор Каблешков“ (1 208.50 м2) и тротоари към нея (116.00 м2).
Дейностите за ремонт и реконструкция на част от уличната мрежа в с. Арчар включват и за двете улици следното:
- ПОДГОТВИТЕЛНИ РАБОТИ по: Разчистване площите в рамките на сервитута на улицата, разваляне на съществуващи бетонови бордюри, включително изкопаване, натоварване и превоз на депо и оформянето му и всички свързани с това разходи съгласно изискванията на ТС, фрезоване (технологично с цел осигуряване на минимални технологични дебелини на изравнителните пластове) на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително, натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му и всички свързани с това разходи.
- ЗЕМНИ РАБОТИ по: Обратна засипка за шахти, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и всички свързани с това разходи и оформянето му съгласно изискванията на ТС, Изкоп за улични отоци, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и всички свързани с това разходи и оформянето му съгласно изискванията на ТС .
- АСФАЛТОВИ РАБОТИ по: Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, (за износващ пласт) с дебелина след уплътняването 4см, съгласно изискванията на ТС и всички свързани с това разходи, доставка и полагане на асфалтова смес за долен пласт на покритието /биндер/, за профилиране и изравняване на пластове с различна дебелина и ширина, съгласно ТС и всички свързани с това разходи, направа на битумен разлив за връзка с различна ширина и всички свързани с това разходи.
- ПЪТНИ РАБОТИ включващи: доставка и полагане на бетонови бордюри, изпълнение на основни пластове от зърнести материали, доставка и изливане на място на бетон, при бетонови бордюри, доставка и монтаж на паркови пейки и малки кошчета за отпадъци в съответствие с чертежите и всички свързани с това разходи.
- ПЪТНА МАРКИРОВКА И СИГНАЛИЗАЦИЯ, СЪГЛАСНО ПРАВИЛАТА И ИЗИСКВАНИЯТА ЗА СЪОТВЕТНАТА УЛИЧНА МРЕЖА по: Доставка и полагане на хоризонтална маркировка с различна конфигурация, Пътна маркировка от боя с перли, доставка и монтаж на стандартни рефлектиращи пътни знаци съгласно Техническата спецификация, укрепване на стандартни пътни знаци,
Ремонт на съществуващ тротоар с различна конфигурация съгласно ИП, в съответствие с изискванията на ТС, включително всички свързани с това разходи.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
264862.69      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици на територията на община Димово“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.

Максималният срок за изпълнение на строителните и монтажните работи предмет на всяка обособена позиция е 365 (триста шестдесет и пет) календарни дни, но не по-късно от 06.05.2022г.
Минималният срок за изпълнение на строителните и монтажните работи предмет на всяка обособена позиция е 270 (двеста и седемдесет) календарни дни, но не по-късно от 06.05.2022г.

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на част от уличната мрежа в село Воднянци“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

село Воднянци, община Димово, област Видин.

В с. Воднянци се извършва ремонт и реконструкция на улично платно на улица без име (1612.20м2) и тротоари към нея (17.7 м2) .
Дейностите за ремонт и реконструкция на част от уличната мрежа в с. Воднянци включват следното:
- ПОДГОТВИТЕЛНИ РАБОТИ по: Разчистване площите в рамките на сервитута на улицата, разваляне на съществуващи бетонови бордюри, включително изкопаване, натоварване и превоз на депо и оформянето му и всички свързани с това разходи съгласно изискванията на ТС, фрезоване (технологично с цел осигуряване на минимални технологични дебелини на изравнителните пластове) на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително, натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му и всички свързани с това разходи.
- ЗЕМНИ РАБОТИ по: Обратна засипка за шахти, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и всички свързани с това разходи и оформянето му съгласно изискванията на ТС, Изкоп за улични отоци, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и всички свързани с това разходи и оформянето му съгласно изискванията на ТС .
- АСФАЛТОВИ РАБОТИ по: Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, (за износващ пласт) с дебелина след уплътняването 4см, съгласно изискванията на ТС и всички свързани с това разходи, доставка и полагане на асфалтова смес за долен пласт на покритието /биндер/, за профилиране и изравняване на пластове с различна дебелина и ширина, съгласно ТС и всички свързани с това разходи, направа на битумен разлив за връзка с различна ширина и всички свързани с това разходи.
- ПЪТНИ РАБОТИ включващи: доставка и полагане на бетонови бордюри, изпълнение на основни пластове от зърнести материали, доставка и изливане на място на бетон, при бетонови бордюри, доставка и монтаж на паркови пейки и малки кошчета за отпадъци в съответствие с чертежите и всички свързани с това разходи.
- ПЪТНА МАРКИРОВКА И СИГНАЛИЗАЦИЯ, СЪГЛАСНО ПРАВИЛАТА И ИЗИСКВАНИЯТА ЗА СЪОТВЕТНАТА УЛИЧНА МРЕЖА по: Доставка и полагане на хоризонтална маркировка с различна конфигурация, Пътна маркировка от боя с перли, доставка и монтаж на стандартни рефлектиращи пътни знаци съгласно Техническата спецификация, укрепване на стандартни пътни знаци,
Ремонт на съществуващ тротоар с различна конфигурация съгласно ИП, в съответствие с изискванията на ТС, включително всички свързани с това разходи.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
123145.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици на територията на община Димово“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.

Максималният срок за изпълнение на строителните и монтажните работи предмет на всяка обособена позиция е 365 (триста шестдесет и пет) календарни дни, но не по-късно от 06.05.2022г.
Минималният срок за изпълнение на строителните и монтажните работи предмет на всяка обособена позиция е 270 (двеста и седемдесет) календарни дни, но не по-късно от 06.05.2022г.

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на част от уличната мрежа в село Гара Орешец“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

село Гара Орешец, община Димово, област Видин.

В с. Гара Орешец се извършва ремонт и реконструкция на улично платно ул. „Георги Бенковски“ (2 720 м2) и тротоари към нея (360 м2) и на уличното платно на ул. „Иван Вазов“ (2100 м2) и тротоари към нея (238 м2).
Дейностите за ремонт и реконструкция на част от уличната мрежа в . Гара Орешец включват и за двете улици следното:
- ПОДГОТВИТЕЛНИ РАБОТИ по: Разчистване площите в рамките на сервитута на улицата, разваляне на съществуващи бетонови бордюри, включително изкопаване, натоварване и превоз на депо и оформянето му и всички свързани с това разходи съгласно изискванията на ТС, фрезоване (технологично с цел осигуряване на минимални технологични дебелини на изравнителните пластове) на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително, натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му и всички свързани с това разходи.
- ЗЕМНИ РАБОТИ по: Обратна засипка за шахти, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и всички свързани с това разходи и оформянето му съгласно изискванията на ТС, Изкоп за улични отоци, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и всички свързани с това разходи и оформянето му съгласно изискванията на ТС .
- АСФАЛТОВИ РАБОТИ по: Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, (за износващ пласт) с дебелина след уплътняването 4см, съгласно изискванията на ТС и всички свързани с това разходи, доставка и полагане на асфалтова смес за долен пласт на покритието /биндер/, за профилиране и изравняване на пластове с различна дебелина и ширина, съгласно ТС и всички свързани с това разходи, направа на битумен разлив за връзка с различна ширина и всички свързани с това разходи.
- ПЪТНИ РАБОТИ включващи: доставка и полагане на бетонови бордюри, изпълнение на основни пластове от зърнести материали, доставка и изливане на място на бетон, при бетонови бордюри, доставка и монтаж на паркови пейки и малки кошчета за отпадъци в съответствие с чертежите и всички свързани с това разходи.
- ПЪТНА МАРКИРОВКА И СИГНАЛИЗАЦИЯ, СЪГЛАСНО ПРАВИЛАТА И ИЗИСКВАНИЯТА ЗА СЪОТВЕТНАТА УЛИЧНА МРЕЖА по: Доставка и полагане на хоризонтална маркировка с различна конфигурация, Пътна маркировка от боя с перли, доставка и монтаж на стандартни рефлектиращи пътни знаци съгласно Техническата спецификация, укрепване на стандартни пътни знаци,
Ремонт на съществуващ тротоар с различна конфигурация съгласно ИП, в съответствие с изискванията на ТС, включително всички свързани с това разходи.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
437228.09      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици на територията на община Димово“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.

Максималният срок за изпълнение на строителните и монтажните работи предмет на всяка обособена позиция е 365 (триста шестдесет и пет) календарни дни, но не по-късно от 06.05.2022г.
Минималният срок за изпълнение на строителните и монтажните работи предмет на всяка обособена позиция е 270 (двеста и седемдесет) календарни дни, но не по-късно от 06.05.2022г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците за всяка от обособените позиции, регистрирани на територията на РБългария, следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от: четвърта категория съгл. чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а” и „д“ от ЗУТ и втора група съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2 и т. 2.4.1 от ПРВВЦПРС, а за чуждестранни участници – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване за годност: Документът, с който се доказва изискването, е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на Строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на всяка от обособените позиции: строежи от четвърта категория, втора група, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени. В случай че участникът е чуждестранно лице, в хода а процедурата, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването за годност се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които ще изпълняват строителство, съобразно вида и дела от поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За всички обособените позиции, участниците, регистрирани на територията на РБългария, следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ на строителя съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалентен документ за участник – чуждестранно лице, съгласно законодателство на държавата в която е установен.
Застрахователното покритие по застрахователната полица следва да е не-по-малко от 100 000 (сто хиляди) лева - минимум, предвиден в чл. 5, ал. 2, т. 4 (строежи от четвърта категория), съобразно професионалната дейност на участника, съгласно чл. 2, ал. 1, т. 3 (строител) от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (Обн. ДВ. бр.17 от 2 март 2004г.). Документите на чуждестранните лица следва да осигуряват най-малко посочените покрития.
При подаване на офертата за удостоверяване и доказване на съответствие с изискванията за финансови и икономически възможности, участникът попълва информация в Част IV: Критерии за подбор, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5 от ЕЕДОП.
Участникът трябва да посочи информация в ЕЕДОП за застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ - номер, дата на сключване, период на валидност и професионална дейност на застрахованото лице. Професионалната дейност на застрахованото лице, посочена в застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектите, предмет на поръчката са втора група, четвърта категория строежи). Чуждестранните участници описват данни за еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Доказване: Изискването се доказва със заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Съгласно чл. 64, ал. 2 от ЗОП когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването за икономическо и финансово състояние се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването за икономическо и финансово състояние се доказва за тези подизпълнители, които ще изпълняват строителство, съобразно вида и дела от поръчката.


За всички обособените позиции, участниците, регистрирани на територията на РБългария, следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ на строителя съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалентен документ за участник – чуждестранно лице, съгласно законодателство на държавата в която е установен.
Застрахователното покритие по застрахователната полица следва да е не-по-малко от 100 000 (сто хиляди) лева - минимум, предвиден в чл. 5, ал. 2, т. 4 (строежи от четвърта категория), съобразно професионалната дейност на участника, съгласно чл. 2, ал. 1, т. 3 (строител) от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (Обн. ДВ. бр.17 от 2 март 2004г.). Еквивалентните документи на чуждестранните лица следва да осигуряват най-малко посочените покрития.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, с предмет, идентичен или сходен с този на обществената поръчка.
Под строителство „сходно“ с това в обществената поръчка следва да се счита строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност на път/пътища и/или улица/улици. Възложителят не поставя изискване за обем на изпълненото строителство.
При подаване на оферта участникът декларира съответствието с поставеното изискване по т. 1 като попълва част IV Критерии за подбор, раздел В, Технически и професионални способности, 1а) в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване на посоченото изискване по т. 1 - Документите за доказване на изискването съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП са списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП.
.2. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
3. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 14001:2015- системи за управление на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието по т. 2. и 3. като попълват част IV Критерии за подбор, раздел Г, Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на тези технически и професионални способности по т. 2. и 3 участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Сертификати, издадени от акредитирани лица, удостоверяващи съответствието.
Сертификатите по т. 2. и 3 трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


По т. 1. Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, с предмет, идентичен или сходен с този на обществената поръчка.
Под строителство „сходно“ с това в обществената поръчка следва да се счита строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност на път/пътища и/или улица/улици. Възложителят не поставя изискване за обем на изпълненото строителство.
По т. 2. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
По т. 3. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 14001:2008 - системи за управление на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
Минималните изисквания за технически и професионални възможности по т. 1 - 3, в случай на участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Критериите за технически и професионални възможности се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела на дейностите, които ще извършват.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Възложителят няма да приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без ДДС.
Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя в една от следните форми:
а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;
б) банкова гаранция в полза на Възложителя.
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията по букви а) и б) може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
925669

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

25/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Димово, гр.Димово, ул.Георги Димитров № 137 , ет.2

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От участие в общ. поръчка се отстранява участник, по отношение на който са налични обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и обстоятелствата по чл. 55, ал. 1 ЗОП, описани тук:
- обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 ТЗ, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
-лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
Определената професия или дейност съгласно законадателството на държавата, в която е извършено деянието включва лишаване от право да се изпълнява строителство.
- сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
- доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
-опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
От участие в обществената поръчка се отстранява участник, когато:
- участникът е дружество регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
- са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
- участници, които са свързани лица
-за които е налице наличието на влязла в сила присъда за престъпление по чл.194-208, чл.213а-217, чл.219-252, чл.254а-255а или чл.256-260 НК
- e установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен
- e установено нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.
Възложителят отстранява от участие и участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
Органите, предоставящи информация за данъци, околна среда, закрила на заетостта и условията на труд са: НАП, МОСВ, АЗ и ИА "ГИТ".

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите за възлагане на обществена поръчка. Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва