Деловодна информация
00638
С-1767 31/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00638-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Симеоновград 000903729
пл.Шейновски №3
гр.Симеоновград BG422 6490 България
Гергана Димова +359 3781-2341
obshtina_simgrad@abv.bg +359 3781-2006

Интернет адрес/и

http://www.simeonovgrad.bg

http://www.simeonovgrad.bg/profilebuyer


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.simeonovgrad.bg/profilebuyer
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на СМР за обект: „Ремонт на средно училище „Свети Климент Охридски гр. Симеоновград"
45214220      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка е въвеждането на мерки за енергийна ефективност и изпълнение на строително ремонтни работи в сградата на средно училище "Свети Климент Охридски" гр. Симеоновград. Сградата е Г-образна и се състои от пет части, стара част (стар корпус) изграден през 1966г и нови части изградени през 1996г на три етажа и сутерен. За изпълнение са предвидени подмяна на съществуващата дървена дограма, полагане на външна топлоизолация по фасадата, подмяна на вътрешни настилки и стенни покрития, ремонт на санитарни помещения включително водопроводна и канализационна система, подмяна осветителни тела, изграждане на мълниезащита и заземителна инсталация, пожароизвестителна инсталация, система за гласово оповестяване и евакуация, система за видеонаблюдение, както и изграждане на рампа за достъп на лица с увреждания, ремонт на външни настилки и ограда.
Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техн.спец
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
893145.49      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

СУ "Свети Климент Охридски", гр.Симеоновград

Обект на настоящата обществена поръчка е въвеждането на мерки за енергийна ефективност и изпълнение на строително ремонтни работи в сградата на средно училище "Свети Климент Охридски" в гр. Симеоновград. Сградата е Г-образна и се състои от пет части, стара част (стар корпус) изграден през 1966г и нови части изградени през 1996г на три етажа и сутерен. За изпълнение са предвидени подмяна на съществуващата дървена дограма, полагане на външна топлоизолация по фасадата, подмяна на вътрешни настилки и стенни покрития, ремонт на санитарни помещения включително водопроводна и канализационна система, подмяна осветителни тела, изграждане на мълниезащита и заземителна инсталация, пожароизвестителна инсталация, система за гласово оповестяване и евакуация, система за видеонаблюдение, както и изграждане на рампа за достъп на лица с увреждания, ремонт на външни настилки и ограда.
Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    10
Предложение за организацията на изпълнение и осигуряване качество на крайните резултати    25
Професионалната компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    15
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
893145.49      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор №BG06RDNP001-7.002-0032-C01/16.03.2020г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по програмата за развитие на селските райони за перода 2014-2020г. по подмярка 7.2, от мярка 7

Предложеният срок за изпълнение на строително-монтажните работи не може да е по-кратък от 150 (сто и петдесет) календарни и по-дълъг от 200 (двеста) календарни дни
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, в която попадат обектите по настоящата обществена поръчка, а именно:
- I-ва (първа) група, минимум III-та (трета) категория.
- Доказване при подаване на офертата: При подаване на офертата, участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” в Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
*Преди сключване на договор за обществената поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, доказване на обстоятелството, че същият е вписан в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни – за повече информация: http://register.ksb.bg. Възложителят ще изиска, в случай, че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, същото да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
*При подаване на оферта, участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер не по - малък от 900 000 (деветстотин хиляди) лева. Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Под оборот в обхвата на поръчката следва да се разбира оборот от строителни дейности и СМР.
- Доказване при подаване на офертата: При подаване на оферта участниците попълват раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществената поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст). Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за трета категория строеж. За чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
- Доказване при подаване на офертата: При подаване на оферта участниците попълват раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществената поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
*При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участникът трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер не по - малък от 900 000 (деветстотин хиляди) лева. Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за трета категория строеж. За чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет)/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За „строителни дейности с предмет, идентични или сходни с предмета на поръчката“ се приемат строителни дейности, свързани с изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради с образователно или обществено предназначение.
Под "опит в изпълнението на строителство" се разбират такива обекти, които независимо от датата на сключването им, са приключили в последните пет години.
Под „последни пет години” следва да се разбира пет години назад, считано от датата на подаване на офертата за участие в процедурата
- Доказване при подаване на офертата: При подаване на оферта участниците попълват раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществената поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък за изпълнен/и обект/и, сходни с предмета на поръчката, посочен/и в еЕЕДОП, който следва да бъде придружена с удостоверение/я за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
*При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) и система за управление на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката – в областта на строителство обекти високо строителство, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
- Доказване при подаване на офертата: При подаване на офертата, участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществената поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копия на валидни сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Участникът, определен за изпълнител, трябва да разполага с валидни сертификати през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
*При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет)/ години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) и система за управление на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката – в областта на строителство обекти високо строителство, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В заседателна зала №14, ет.2 в сградата на община Симеоновград, пл.Шейновски №3, гр.Симеоновград

Отварянето на постъпилите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение е в размер на 3.00% (три на сто) от стойността на договора, без включен ДДС.
1.1. Гаранцията се предоставят в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция;
В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на договора и да е със срок на валидност минимум 30 дни, след крайния срок на договора;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 30 календарни дни, след крайния срок на договора.
1.2. Гаранцията под формата на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
1.3. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.
1.4. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
1.5. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
1.6. Когато гаранцията се представя под формата на парична сума същата се превежда по следната сметка:
ОБЩИНА СИМЕОНОВГРАД
Банка: Банка ДСК- АД, клон Димитровград
Банков код (BIC): STSABGSF
Банкова сметка (IBAN): BG16STSA 93003300701640
1.7. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП в 10 - дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва