Деловодна информация
1031
22 30/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
30/03/2020 (дд/мм/гггг)
1031-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Чипровци 000320961
бул. Петър Парчевич 45
Чипровци BG312 3460 България
Елена Ангелова - гл. експерт ОП и П +359 095542828
chiprovci@mail.bg +359 095549613

Интернет адрес/и

www.chiprovtsi.bg

http://chiprovtsi.bg/section-24-content.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://chiprovtsi.bg/section-24-content.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране, авторски надзор, строителсто и доставка на оборудване на инсталация за компостиране на зелени/биоразградими отпадъци по проект "Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разд
45213280      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е „Проектиране, авторски надзор, строителство и доставка на оборудване на инсталация за компостиране на зелени/биоразградими отпадъци по проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци за община Чипровци и община Георги Дамяново”.
Предметът на поръчката включва следните дейности: 1. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен проект“; 2. Строителство на основна и съпътстваща инфраструктура, вкл. доставка на технологично оборудване и обучение на персонала, който ще обслужва инсталацията; 3. Авторски надзор по време на строителството.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1761063.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45213280      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Община Чипровци

Предмет на обществената поръчка е „Проектиране, авторски надзор, строителство и доставка на оборудване на инсталация за компостиране на зелени/биоразградими отпадъци по проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци за община Чипровци и община Георги Дамяново”. При изпълнение на обществената поръчка следва да бъдат изпълнени следните основни дейности:
Дейност 1. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен проект“
Инвестиционният обект е строеж втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 от ЗУТ, попадащ в четвърта група, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
Инвестиционният проект следва да бъде разработен във фаза „работен проект“ въз основа на предвижданията на подробния устройствен план, одобрените пред-инвестиционни проучвания, и в съответствие с приложимата нормативна уредба. В обхвата на обекта предмет на проектиране се включват:
1) инсталация за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоотпадъци; 2) довеждаща и площадкова инфраструктура;
3) технологично оборудване - дизелагрегат, кантар, дренажи на аерационна система, вентилатори, сито, шредер; 4) мобилно оборудване - комуникационно оборудване, лабораторно оборудване, контейнери, навивач за покриване и отвиване на мембрана, фекалка, полупропусклива мембрана, покривало за предпазване от метеорологични условия, трактор със системи за закачване на допълнително оборудване, вкл. доставка и монтаж за закачане на трактор на товаръчна уредба, обръщач на компостни редове, система за поливане
Забележка: От обхвата на настоящата обществена поръчка е изключена доставката на мобилно оборудване и техника за компостиращата инсталация, но не и ангажиментът на изпълнителя да ги включи в проектирането и изготвянето на работен проект. Подробно описание на необходимото технологично и мобилно оборудване е дадено в ПИП, приложено в настоящата документация.
Дейност 2. Авторски надзор
Изпълнителят, в качеството на проектант, ще упражнява авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ, по всички части по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба за проектиране и строителство посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата професионална компетентност за изпълнение на тази дейност. Проектантът носи отговорност за всички свои действия при упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Авторският надзор ще бъде упражняван във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, включително:1) Присъствие при съставяне и подписване на задължителните актове и протоколи по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; 2) Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството;3) Участие при извършване на единични и комплексни изпитвания на съоръженията и инсталациите; 4)Изработване и съгласуване на промени в проектната документация, при необходимост, по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; 5) Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обекта; 6) Други случаи, възникнали в процеса на строителство, които налагат участие на експертите,осъществяващи авторски надзор.
Дейност 3. Строителство
Изпълнението на строителството се извършва в съответствие с Част трета “Строителство” от ЗУТ и започва след подписване на Протокол - Приложение №2/2а за откриване на строителна площадка.Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях са определени от изискванията на част Трета, раздел Втори от ЗУТ, сключения договор за обществена поръчка
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
1761063.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16M1OP002-2.005-0015-C01 "Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци за Община Чипровци и Община Георги Дамяново".

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи Четвърта група – Втора категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 4.2. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за по-висока категория строежи от същата група, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Когато участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строителство, съобразно посоченото в договора за създаване на обединението разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите.
При участие на подизпълнители или трети лица, изискването се прилага към тези подизпълнители и трети лица, които ще изпълняват строителство.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствие с посочения критерий в Част IV, Раздел А от ЕЕДОП.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при сключване на договор за изпълнение на поръчката минималното изискване по т. 5.1.1. се доказва с: Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/. В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в които попада обекта на поръчката, вкл. - че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. За последните 3 (три) приключили финансови години участникът да е реализирал минимален общ оборот не по-малък от 1 500 000,00 (един милион и петстотин хиляди) лева без ДДС, в зависимост от датата, на която е създаден или датата, на която е започнал дейността си, изчислен на база годишните обороти на участника. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. При подаване на оферта участниците попълват информацията по т. 5.2.1 в Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от част ІV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
3. В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при сключване на договор за изпълнение на поръчката минималното изискване по т. 5.2.1. от документацията се доказва с представяне на един или няколко от документите по чл. 62, ал. 1, т. 3 и 4 от ЗОП, а именно: Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен и/или Справка за общия оборот. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
4. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за проектант по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 1, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
5.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за строител по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
6. Изискването по т. 5.2.4. и т. 5.2.5 се прилага към всеки член на обединение и към всеки подизпълнител съобразно дейностите, които ще изпълняват.
7. Изискването за застраховка „Професионална отговорност“ на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Участникът декларира съответствието с посочените критерии за подбор в т. 5.2.4 и т. 5.2.5 в Част IV, Раздел Б, от ЕЕДОП.
8. В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при сключване на договор за изпълнение на поръчката минималните изискания по т. 5.2.4 и 5.2.5 от документацията се доказват с документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


1. За последните 3 (три) приключили финансови години участникът да е реализирал минимален общ оборот не по-малък от 1 500 000,00 (един милион и петстотин хиляди) лева без ДДС, в зависимост от датата, на която е създаден или датата, на която е започнал дейността си, изчислен на база годишните обороти на участника. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. При подаване на оферта участниците попълват информацията по т. 5.2.1 в Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от част ІV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
3. В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при сключване на договор за изпълнение на поръчката минималното изискване по т. 5.2.1. от документацията се доказва с представяне на един или няколко от документите по чл. 62, ал. 1, т. 3 и 4 от ЗОП, а именно: Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен и/или Справка за общия оборот. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
4. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за проектант по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 1, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
5.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за строител по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
6. Изискването по т. 5.2.4. и т. 5.2.5 се прилага към всеки член на обединение и към всеки подизпълнител съобразно дейностите, които ще изпълняват.
7. Изискването за застраховка „Професионална отговорност“ на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Участникът декларира съответствието с посочените критерии за подбор в т. 5.2.4 и т. 5.2.5 в Част IV, Раздел Б, от ЕЕДОП.
8. В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при сключване на договор за изпълнение на поръчката минималните изискания по т. 5.2.4 и 5.2.5 от документацията се доказват с документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „дейност с предмет, сходен с предмета на поръчката“се разбира: изпълнение на строителство/инженеринг на обект от инфраструктура за обезвреждане/третиране на отпадъци (или съпоставими към тях - за чуждестранните участници).
Участникът попълва информация за съответствие с изискването в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при подписване на договор за изпълнение на поръчката, минималното изискване по т.5.3.1 от докуемнтацията се доказва със Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Участникът трябва да разполага със следния ръководен състав и технически лица за изпълнение на предмета на поръчката: Ръководител на обект
Висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или еквивалентно, в област на висшето образование „Технически науки“, професионално направление „Машинно инженерство“ или „Електротехника, електроника и автоматика“ или „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно „Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления“. Общ професионален опит по придобитата специалност - минимум 3 (три) години. Екип за проектиране и авторски надзор 1.Ръководител на проектантския екип и проектант по част „Технологична“, проектант по част "Архитектурна", проектант по част "Конструктивна", проектант по част "Геодезия", проектант по част "ВиК", проектант по част "Електрическа", проектант по част " Автоматизация, видеонаблюдение и пожароизвестяване", проектант по част "Пожарна безопасност", проектант по част "ОВК", проектант по част "Енергийна ефективност",проектант по част "Пътна", проектант по част "Благоустройство и паркоустройство", проектант по част "ПБЗ", проектант по част "ПУСО". Лицата трябва да притежават висше образование, степен "Бакалавър" или еквивалентно в професионалното направление и пълна проектантска правоспособност съгл. чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП или еквивалентно (ако образ. е придобито в чужбина). Изискван специфичен опит за лицата - минимум един проект, който е бил приет без възражения от възлагащата организация и одобрен от компетентен орган, съобразно вида и предназначението на строежа. Екип за изпълнение на строителството: 1.Технически ръководител -Технически правоспособно лице по смисъла на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ. 2. Експерт по контрол на качеството -Лице, притежаващо валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол за съответствие на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ. 3. Длъжностно лице по безопасност и здраве
Лице, притежаващо валидно удостоверение за преминато обучение по безопасни и здравословни условия на труд или еквивалентен документ. Забележка: Участникът трябва да посочи отделни лица за всяка от позициите от екипа за изпълнение на строителството. ВАЖНО:В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при подписване на договор за изпълнение на поръчката минималното изискване по т. 5.3.2 от документацията се доказва със Списък на Ръководения състав и техническите лица за изпълнение на предмета на поръчката.
Участникът трябва да има внедрени системи съгласно стандарти, както следва:
(1) Система за управление на качеството в обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни работи (или съпоставими с тях за чуждестранните участници).
(2) Система за управление на околната среда, в обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни работи (или съпоставими с тях за чуждестранните участници).


Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „дейност с предмет, сходен с предмета на поръчката“се разбира: изпълнение на строителство/инженеринг на обект от инфраструктура за обезвреждане/третиране на отпадъци (или съпоставими към тях - за чуждестранните участници).
Участникът попълва информация за съответствие с изискването в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при подписване на договор за изпълнение на поръчката, минималното изискване по т.5.3.1 от докуемнтацията се доказва със Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Участникът трябва да разполага със следния ръководен състав и технически лица за изпълнение на предмета на поръчката: Ръководител на обект
Висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или еквивалентно, в област на висшето образование „Технически науки“, професионално направление „Машинно инженерство“ или „Електротехника, електроника и автоматика“ или „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно „Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления“. Общ професионален опит по придобитата специалност - минимум 3 (три) години. Екип за проектиране и авторски надзор 1.Ръководител на проектантския екип и проектант по част „Технологична“, проектант по част "Архитектурна", проектант по част "Конструктивна", проектант по част "Геодезия", проектант по част "ВиК", проектант по част "Електрическа", проектант по част " Автоматизация, видеонаблюдение и пожароизвестяване", проектант по част "Пожарна безопасност", проектант по част "ОВК", проектант по част "Енергийна ефективност",проектант по част "Пътна", проектант по част "Благоустройство и паркоустройство", проектант по част "ПБЗ", проектант по част "ПУСО". Лицата трябва да притежават висше образование, степен "Бакалавър" или еквивалентно в професионалното направление и пълна проектантска правоспособност съгл. чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП или еквивалентно (ако образ. е придобито в чужбина). Изискван специфичен опит за лицата - минимум един проект, който е бил приет без възражения от възлагащата организация и одобрен от компетентен орган, съобразно вида и предназначението на строежа. Екип за изпълнение на строителството: 1.Технически ръководител -Технически правоспособно лице по смисъла на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ. 2. Експерт по контрол на качеството -Лице, притежаващо валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол за съответствие на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ. 3. Длъжностно лице по безопасност и здраве
Лице, притежаващо валидно удостоверение за преминато обучение по безопасни и здравословни условия на труд или еквивалентен документ. Забележка: Участникът трябва да посочи отделни лица за всяка от позициите от екипа за изпълнение на строителството. ВАЖНО:В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при подписване на договор за изпълнение на поръчката минималното изискване по т. 5.3.2 от документацията се доказва със Списък на Ръководения състав и техническите лица за изпълнение на предмета на поръчката.
Участникът трябва да има внедрени системи съгласно стандарти, както следва:
(1) Система за управление на качеството в обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни работи (или съпоставими с тях за чуждестранните участници).
(2) Система за управление на околната среда, в обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни работи (или съпоставими с тях за чуждестранните участници).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява предмета на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която е установено, при условие че отговаря на предварително обявените изисквания на възложителя, посочени в документацията за обществената поръчка, и на изискванията на ЗОП и ППЗОП. В случай, че участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, той представя оригинал или копие на документ – учредителен акт, договор, споразумение или друг приложим документ, от който да са видни правното основание за създаване на обединението. Участник, който възнамерява да ползва подизпълнител/и, трябва да посочи в Част IV, Раздел В, т. 10 от ЕЕДОП подизпълнителя/ите и дела от поръчката, който ще му/им възложи. Основания за отстраняване съгласно чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и 4 от ЗОП
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

27/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Общинска администрация гр. Чипровци, бул. Петър парчевич 45. ет.2, заседателна зала 203

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от поле III. 1.3.
Сертификатите по (1) и (2) трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини, при условие че участникът е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, валиден сертификат или еквивалентен, е относим за онези членове на обединението, които ще изпълняват съответните дейности (строителство) от предмета на поръчката и в съответствие с разпределението на отговорностите в документа за създаване на обединение.
Участниците декларират съответствие с изискванията в Част IV, раздел Г от ЕЕДОП: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление. В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, минималните изисквания по т. 5.3.4 се доказват с представянето на Копия от валидни сертификати за внедрени „Система за управление на качеството" или еквивалент и „Система за опазване на околната среда" или еквивалент или аналогични европейски или международни стандарти за опазване на околната среда, с посочения от Възложителя обхват или еквивалентен.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва