Деловодна информация
00151Община Троян
И-РД-394 27/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00151-2020-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Троян 000291709
пл. Възраждане №1
Троян BG315 5600 България
инж. Никалай Райковски, Мартин Нанков, Иванка Николова +359 67068005
inikolova@troyan.bg +359 67068005

Интернет адрес/и

www.troyan.bg

http://46.35.186.10:81/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=450


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.35.186.10:81/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=450
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт улици, текущ ремонт и поддръжка на улични и тротоарни настилки на територията на град Троян през 2020, 2021 и 2022 г.”
45233252      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е разделен на две обособени позиции, като следва:
-ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1. Ремонт/изкърпване и преасфалтиране/ улична мрежа гр. Троян;
- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2. Ремонт тротоари в гр. Троян.
Настоящата поръчка обхваща изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на текущ ремонт и преасфалтиране с цел осигуряване на по-добри условия за удобен, безопасен и икономически транспорт на пътници и товари и за достъпност на лица с увреждания, при опазване на околната среда.
Строителството следва да се осъществи в съответствие с видове и количества строителни и монтажни работи след представяне на възлагателно писмо от Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1300000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Ремонт/изкърпване и преасфалтиране/улична мрежа гр. Троян 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Уличната мрежа, попадаща в границите на град Троян.

Текущият ремонт на територията на град Троян обхваща всички улици които се намират на територията на града. Преди започване на строително – ремонтните работи ще бъдат направени обходи за определяне на проблемните участъци и ще бъдат уточнени приблизителните количества по всяка улица.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за отстраняване на дефекти    5
Цена
95
II.2.6) Прогнозна стойност
900000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният брой точки, които участникът може да получи по показател Кц (Ценова част) са 95 точки. Точките се формират по следния начин: КЦ = КПР + КДР+ КР+КБР+КМР+КАР, където:
- КПР – цени за Подготвителни работи
- КДР – цени за Демонтажни работи
- КР – цени за Рeкордиране
- КБР – цени за Бетонови работи
- КМР – цени за Монтажни работи
- КАР – цени за Асфалтови работи

II.2) Описание 1

Ремонт тротоари в гр. Троян 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Територията на град Троян.

Част от настилките е предвидено да бъдат изпълнени с бетонови елементи - тротоарни плочи, павета и унипаваж, а друга част с плътна асфалтова смес. Основното местоположение на тротоарите е в централна градска част. Останалата част от тротоарните настилки се намира в южната и северната част на града, като някои от тротоарите се намират на стръмни улици. След оглед на място и маркиране на дължината на участъка за ремонт фирмата изпълнител следва да изпълни дейностите в срок като се обозначава строителната площадка с цел безопасност.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за отстраняване на дефекти    5
Цена
95
II.2.6) Прогнозна стойност
400000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният брой точки, които участникът може да получи по показател Кц (Ценова част) са 95 точки. Точките се формират по следния начин: КЦ = КПР + КДР+ КР+КБР+КМР+КАР, където:
- КПР – цени за Подготвителни работи
- КДР – цени за Демонтажни работи
- КР – цени за Рeкордиране
- КБР – цени за Бетонови работи
- КМР – цени за Монтажни работи
- КАР – цени за Асфалтови работи
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи Втора група – Четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (ПРВВЦПРС), или за по-висока категория строежи от същата група, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай, че участникът ползва подизпълнител/и и някои от подизпълнителите му ще извършва отделни части или видове СМР, то този подизпълнител също трябва да бъде вписан в ЦПРС за дейността, която ще изпълнява. Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението, които са пряко ангажирани с изпълнение на строителните дейности съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на поставеното изискване, преди сключване на договор за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител, следва да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или еквивалент само в случай, че няма до него достъп по служебен път или чрез публичен регистър, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
Изискаването за годност, поставено от Възложителя се отнася и за двете обособени позиции.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ.

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2,т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение, всеки подизпълнител и/или всеки един от членовете в обединението, извършващ строително-монтажни работи трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на обекти от втора група, четвърта категория.
За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представи валидна полица за застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискаването за икономическо и финансово състояние, поставено от Възложителя се отнася и за двете обособени позиции.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполага с опит в изпълнение на строителство идентично или сходно с предмета на поръчката; технически лица за изпълнение на строителството и инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.

1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът, трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
За "строителство идентично или сходно с предмета на поръчката" следва да се разбира „изграждане/реконструкция/ремонт/ и/или рехабилитация на пътна и/или улична и/или тротоарна настилка”.
Участникът попълва информацията в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. „Технически и професионални способности“.
За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2. Участникът следва да разполага със следните технически лица:
-Технически ръководител - технически правоспособно лице съгласно изискванията на чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ или еквивалентно, с професионален опит минимум 3 (три) години;
-Координатор по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент.
-Контрол по качество - лице притежаващо Удостоверение / Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите и ПРВВЦПРС или еквивалентно.
Участникът попълва ЕЕДОП - Част IV: Критерии за подбор, раздел В.Технически и професионални способности, чрез посочване на име, образование, професионална квалификация и професионален опит на техническия състав за изпълнение на поръчката.
За доказване на изискването при подписване на договор участникът, представя Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, които ще изпълняват поръчката.
Изискаванията по т.1 и т.2 за технически и професионални способности се отнася и за двете обособени позиции.
3.Участникът следва да разполага със следните инструментите, съоръженията и техническото оборудване:
1) за обособена позиция №1 - Ремонт/изкърпване и преасфалтиране/улична мрежа гр. Троян
- Багер с челен товарач с хидравличен чук;
- Пътна фреза;
- Фугорезач;
- Гудронатор;
- Асфалтополагаща машина;
- Машина за запълване на фуги с битум под налягане;
- Валяк стоманобандажен /със стоманени бандажи и на двете оси/ - лек 1,2 - 5 т.;
- Валяк стоманобандажен /със стоманени бандажи и на двете оси/ - тежък 5 - 10 т.;
- Валяк пневмоколесен /гумени уплътнители и на двете оси/;
- Товарен автомобил с покривало;
- Електрически Къртач;
- Виброплоча;
- Вибротрамбовка;
- Моторна духалка;
- Моторна резачка.
2) за обособена позиция №2 Ремонт тротоари в гр. Троян
- Багер с челен товарач с хидравличен чук;
- Фугорезач;
- Гудронатор;
- Валяк стоманобандажен / със стоманени бандажи и на двете оси / - лек 1,2 - 5 т.;
- Товарен автомобил;
- Електрически Къртач;
- Виброплоча;
- Вибротрамбовка;
- Моторна духалка;
- Моторна резачка;
- Машина за рязане на тротоарни плочи и бетонови изделия;
- Вибратор за бетон.
Участникът попълва съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности.
За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

19/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/04/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Постъпилите оферти се отварят в сградата на Общинска администрация - Троян, гр. Троян, пл. "Възраждане" №1 в Заседателната зала

Получените оферти за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При провеждане на процедурата възложителят ще приложи разпоредбата на чл. 181, ал. 2 от ЗОП, а именно: допуска оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор. В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на възложителя.
Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1 от ЗОП. Не се отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания, ако представи предвидените в чл. 56, ал. 1 от ЗОП доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни, за да се гарантира неговата надеждност.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, избран за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител при условие, че при подписване на договора определеният изпълнител представи изискуемите съгласно чл. 112, ал. 1 от ЗОП документи.
Участникът, избран за изпълнител, предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Докиментите не се представят в случаите по чл. 112, ал. 9 ЗОП. При условията на чл. 112, ал. 9, т. 1 определеният изпълнител декларира писмено, че предоставените документи са актуални.
В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът се сключва след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.
Възложителят изисква гаранция за изпълнение в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията се предоставя преди подписване на договор в една от следните форми: а) заверено копие на платежно нареждане за парична сума, преведена по сметката на Община Троян; б) банкова гаранция в оригинал; в) заверено копие на застрахователна полица за застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор. Плащане: за реално изпълненото количество на видове работи изпълнителят представя Акт обр. 19 и фактура. Възложителят заплаща стойността на издадената фактура в лева в срок до 30 календарни дни от датата на получаване на фактурата и двустранно подписан констативен протокол за приемане на действително извършените СМР по вид, обем и стойност, като превежда дължимата сума по посочена сметка.
Финансирането на обществената поръчка се осигурява от бюджета на община Троян за 2020, 2021 и 2022 г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва