Деловодна информация
00011Център за спешна медицинска помощ (ЦСМП)-Пловдив
15-4 27/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00011-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Център за спешна медицинска помощ-Пловдив 825294069
ул. Перущица № 1, ет. 6
Пловдив BG421 4000 България
Марияна Здравчева +359 32642414
csmp_plovdiv@abv.bg +359 32643855

Интернет адрес/и

http://csmp-plovdiv.my.contact.bg/

http://sop.bg/csmp-plovdiv-211/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/csmp-plovdiv-211/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Публично състезание за определяне на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна с номинал 2 (два) лева. за персонала на ЦСМП - Пловдив и филиалите му .
98300000      
Услуги

Публично състезание за определяне на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна с номинал 2 (два) лева. за персонала на ЦСМП - Пловдив и филиалите в гр. Асеновград, гр. Брезово, с. Калояново, гр. Карлово, гр. Куклен, гр. Първомай, гр. Раковски, гр. Стамболийски, гр. Съединение, гр. Хисар и гр. Лъки.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
80000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
98300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Административната сграда на ЦСМП-Пловдив - гр.Пловдив, ул. Перущица № 1, ет. 6 - деловодство.

Приблизителната стойност на доставките за срока на договора възлиза на 80000 лв. без ДДС. Номиналната стойност на 1 бр. ваучер е 2 лв. Прогнозното количество ваучери, които ще бъдат заявени за доставка за срока на договора е 48000 броя. Посочените количества са прогнозни и не ангажират възложителя с тяхното заявяване в пълен обем.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
80000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25/07/2020 (дд/мм/гггг) / 25/07/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава валидно за срока за изпълнение на поръчката Разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна, съгласно чл. 5, във връзка с чл. 9, ал. 4 от Наредба № 7 от 09.07.2003г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор или еквивалентен документ, валиден към момента на подаване на офертата.
Информацията се представя в част IV, Раздел „А“, т. 2 в ЕЕДОП.
Документи за доказване на изискването: заверено копие от Разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна, съгласно чл. 5, във връзка с чл. 9, ал. 4 от Наредба № 7 от 09.07.2003г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не са поставени критерии за подбор, свързани с икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.

През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил най-малко една услуга по отпечатване, доставка и управление на ваучери за храна, отговарящи на изискванията на чл. 22, ал. 2 от Наредба № 7/09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор.
Информацията се представя в част IV, Раздел „В“, т. 1Б в ЕЕДОП.
Документи за доказване на изискването: удостоверение, издадено от получателя на услугата, съдържащо информация за стойността, датата и получателя на услугата и/или списък с публичните регистри, в които е публикувана информация за изпълнената дейност.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


По отношение на участника следва да не са налице обстоятелствата: По чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРС, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; По чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари; По отношение на участника следва да не са налице обстоятелствата по чл. 54 и чл.55, ал.1, т.1 и 2 от ЗОП;
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/04/2020 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

22/06/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/04/2020 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

гр. Пловдив, ул. Перущица № 1, ет. 6

На отварянето имат право да присъстват лицата по чл. 54, ал.1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
- Участници, които са свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП;
- Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона;
- Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията.
- Участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката;
- Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП.
Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствието си с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изиксвани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите, и за третите лица, ако има такива.
Ваучерите за храна следва да имат всички реквизити, посочени в чл.22 ,ал.2 от НАРЕДБА № 7 от 9.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на финансите.
Срокът на валидност на ваучерите следва да е до края на календарната година, но не по-малко от 30 (тридесет) дни от датата на доставката.
Срокът за доставка на ваучерите за храна - не повече от 5 работни дни от заплащане на заявеното количество (съгласно чл.13, ал.5 вр. ал. 2 от НАРЕДБА № 7 от 9.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор).
Предложената комисионна за изработката на ваучерите не може да бъде по-висока от 2 % с ДДС от стойността на заявката.
Участникът следва да има сключени договори за обслужване с търговски обекти на територията на Пловдив и Пловдивска област, в частност в населените места, където се намират филиалите на ЦСМП-Пловдив, а именно гр. Пловдив, гр.Асеновград, гр. Брезово, с. Калояново, гр. Карлово, гр. Куклен, гр. Първомай, гр. Раковски, гр. Стамболийски, гр. Съединение, гр. Хисар и гр. Лъки.
Участникът следва да не е в процедура по отнемане на Разрешението за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна, както и да притежава необходимата квота за отпечатване на ваучерите, предмет на поръчката.
Предоставянето на ваучери за храна ще се извършва по ежемесечна писмена заявка от страна на възложителя.
Плащанията по договора ще се извършват със средствата по чл.6 от Наредба № 11 от 21.12.2005г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея.
Гаранцията за изпълнение на договора е 5 % от стойността, представляваща сумата от 4000лв., представена в деня на подписване на договора. Гаранцията се предоставя под някоя от формите, посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП, като документът за това се предава на възложителя в деня на подписване на договора. Банкова сметка на Възложителя - IBAN BG53UNCR75273354637880, BIC UNCRBGSF - банка "УниКредит Булбанк".

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На осн. чл.196, ал.1, т.1, вр. чл.197, ал.1, т.1 ЗОП , решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.100, ал.3 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва