Деловодна информация
00282
1062 26/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
26/03/2020 (дд/мм/гггг)
00282-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински Университет - Плевен 000405689
ул.Климент Охридски №1
Плевен BG314 5800 България
Валерия Тачева +359 64884264
zop@mu-pleven.bg +359 64827008

Интернет адрес/и

http://mu-pleven.bg

http://mu-pleven.bg/index.php/bg/tenders-and-contracts/2015-05-09-21-32-52/460-procedures-zop-2020/5509-2020-03-24-11-32-02


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://mu-pleven.bg/index.php/bg/tenders-and-contracts/2015-05-09-21-32-52/460-procedures-zop-2020/5509-2020-03-24-11-32-02
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строително – монтажни и ремонтни работи на сграден фонд при МУ-Плевен, по обособени позиции
45000000      
Строителство

Процедурата се състои от три обособени позиции, както следва:
Обособена позиция №1: Текущ ремонт на учебни зали, лаборатории и кабинети , в сградите на Ректорат 1 и Ректорат 2, при МУ - Плевен, ул. „Климент Охридски” №1;
Обособена позиция №2: Текущ ремонт на: учебни зали и общи помещения в сградата на ТЕЛЕЦ, при МУ – Плевен, ул. „Климент Охридски” № 1;
Обособена позиция №3: Текущ ремонт на жилищни стаи и общи помещения в сградата на Студентско общежитие „Медик 1“ – Плевен, ул. „Сергей Румянцев” №31.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2990000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на учебни зали, лаборатории и кабинети , в сградите на Ректорат 1 и Ректорат 2, при МУ - Плевен, ул. „Климент Охридски” №1 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

при МУ - Плевен, ул. „Климент Охридски” №1

1. Демонтажни работи:
Демонтират се съществуващи настилки и облицовки. Демонтират се ключове, контакти, смесители и мивки. Стените и таваните се изстъргват, обрушва се компрометираната мазилка. Демонтират се електро и ВиК инсталациите.
2. Довършителни работи:
След изстъргване на стените и таваните се полага дълбокопроникващ грунд, а на местата, където е необходимо се възстановява вароциментовата мазилка. След вароциментовата мазилка се грундират всички повърхнини и се полага гипсова шпакловъчна смес. В зависимост от конкретното помещение на таваните се нанася бетонконтакт , шпакловат се , и се боядисват с латекс . По стените се полага бетонконтакт , гипсова шпакловка и се боядисват с латекс. По пода се полага ламинат или теракот. Подменят се електро и ВиК инсталациите. Монтират се нови ключове, контакти, мивки и смесители. Шкурят се и се боядисват вратите на помещенията с блажна боя.
Приблизителна площ подлежаща на ремонт – 600кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    14
Допълнителен гаранционен срок    10
Цена
76
II.2.6) Прогнозна стойност
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на: учебни зали и общи помещения в сградата на ТЕЛЕЦ, при МУ – Плевен, ул. „Климент Охридски” № 1 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

при МУ – Плевен, ул. „Климент Охридски” № 1

1. Демонтажни работи:
Покрива се съществуващата медицинска апаратура с плътен найлон. Демонтират се вратите на помещенията подлежащи на ремонт. Изстъргват се стените и таваните на стаите и стълбищната клетка. Разкъртват се отвори в стените за новите врати. Компрометираната мазилка се премахва.
2.Довършителниработи: След изстъргване на стените и таваните се полага дълбокопроникващ грунд, а на местата, където е необходимо се възстановява вароциментовата мазилка. Монтират се новите врати и се оформят. След вароциментовата мазилка се полага гипсова шпакловъчна смес. Таваните се обработват с бетонконтакт , шпакловат се и се боядисват с латекс. По стените се полага гипсова шпакловка и се боядисват с латекс.
Приблизителна площ подлежаща на ремонт – 2350кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    14
Допълнителен гаранционен срок    10
Цена
76
II.2.6) Прогнозна стойност
190000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на жилищни стаи и общи помещения в сградата на Студентско общежитие „Медик 1“ – Плевен, ул. „Сергей Румянцев” №31 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Плевен, ул. „Сергей Румянцев” №31

1. Демонтажни работи:
Демонтират се съществуващи настилки, облицовки и леки преградни панели между помещенията. Демонтират се: електрическа инсталация /до ел. табла/; водопроводна, канализационна и отоплителни инсталаци /вертикални инсталационни щрангове/; осветителни тела, ключове, контакти и санитарни уреди. Стените и таваните се изстъргват, обрушва се компрометираната мазилка. Демонтират се всички дограми /врати и прозорци/.
2. Довършителни работи:
Изгражда се газобетонова зидария, на мястото на демонтираните леки преградни бетонови панели, полага се циментова шпакловка с мрежа. След изстъргване на стените и таваните се полага дълбокопроникващ грунд, а на местата, където е необходимо се възстановява вароциментовата мазилка. След вароциментовата мазилка се грундират всички повърхнини и се полага гипсова шпакловъчна смес. В зависимост от конкретното помещение таваните се шпакловат или се изпълнява окачен таван. По стените се полага гипсова шпакловка, предстенна обшивка от гипсокартон или фаянс. По пода се полага ПВЦ настилка на пулове, теракот или гранитогрес. Изпъняват се нови инсталации, монтират се нови санитарни уреди, ключове и контакти. Монтират се нови врати и прозорци. В общите коридори и фоайета се монтира растерен окачен таван и осветителни тела с датчик за движение. Подменят се елементи на пожароизвестителната инсталация.
Приблизителна площ подлежаща на ремонт – 4000кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    14
Допълнителен гаранционен срок    10
Цена
76
II.2.6) Прогнозна стойност
2650000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участника трябва да e регистриран в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на категорията на обекта: минимум III категория с обхват - първа група. При участие на чуждестранни лица ще се приеме и еквивалентен документ, издаден от признат орган в страната, в която участникът е установен.
Документ за доказване на декларираните обстоятелства:-Заверено копие от участника на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съобразно чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите, както следва: минимум III категория с обхват - първа група, ведно с валидни талони към него; или еквивалентен документ за чуждестранни участници.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участника следва да разполага с валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгл. чл. 171 от ЗУТ.

Декларираните обстоятелства се доказват от участника чрез -Заверено копие от участника на валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.3.1. Участникът да разполага с квалифициран персонал - квалифицирани специалисти, които ще вземат участие в изпълнението на поръчката, минимум както следва: Технически ръководител - „АС“ (архитектурно строителство), строителен инженер или строителен техник с необходимата образователна и професионална квалификация, както следва:
## Минимум средно образование или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина по специалност, в областта на „АС“ (архитектурно строителство) или еквивалентно направление (за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност);
## Минимум 3 години професионален опит в областта на АС.
2.Списък на работници, назначени на трудови договори, които ще отговарят за изпълнението та дейността.
## определен брой работници, с регистрирани към НАП трудови договори.
3.Участниците следва да имат опит в съответствие с предмета на поръчката, като през последните пет години, считано от крайния срок за подаване на оферти, са изпълнили дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка.
*Под дейност с „идентичен или сходен” предмет възложителят ще разбира извършено от изпълнителя СМР с идентичен предмет на тази обществена поръчка.
*Под дейност с „идентичен или сходен” обем възложителят ще разбира извършено СМР на стойност не по-малка от две трети от прогнозната стойност на тази обществена поръчка.
4.Участника в процедурата трябва да прилага валидна система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват, покриващ предмета на настоящата обществената поръчка.
5.Участника в процедурата трябва да прилага валидна система за управление на здравословни и безопасни условия на труд BS ONSAS18001:2007 или еквивалентен, с обхват покриващ предмета на настоящата обществената поръчка.
6.Участника в процедурата трябва да прилага валидна система за управление на околната среда ISO14001:2015 или еквивалентен, с обхват покриващ предмета на настоящата обществената поръчка.


1.Декларираните обстоятелства се доказват чрез -Списък на персонала отговорен за изпълнението на поръчката, съобразен с минималните изисквания и посочване на правното основание за ползване на същите, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата\копие на дипломи за завършено образование и копие на трудова книжка\.
2.Декларираните обстоятелства се доказват чрез -Списък на работниците, с регистрирани към НАП трудови договори, които ще отговарят за изпълнението на процедурата.
3. Декларираните обстоятелства се доказват чрез Списък на изпълнена дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка. Участниците следва да имат изпълнена през последните пет години поне 1 (една) процедура за строителство (СМР).Изпълнението на това се доказва от участниците с представяне на удостоверение за добро изпълнение/референция, което следва да съдържа данни за възложителя, списък на изпълнената стойност по тях и срока, за който са сключени, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП;
4.- Заверено копие от участника на Валидни сертификати, покриващи предмета на поръчката на името на участника: ISO 9001:2015 или еквивалентен за внедрена система за управление на качеството; BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд, ISO 14001-2015 или еквивалентен за внедрена система за управление на околната среда/.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/05/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

12/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/05/2020 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Зала №106 при Ректорат 1 на МУ-Плевен, ул.Климент Охридски №1, гр.Плевен

На отварянето могат да присъстват участницине, техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Предложението за изпълнение на поръчката /Техническо предложение/се изготвя по приложените технически спецификации и количествени сметки за видовете работи и включва:
- Линеен график, и диаграма на работната ръка за изпълнение на СМРР, в който се описват последователността и продължителността на дейностите, изготвен по календарни дни. - /Това изискване не важи за Обособена позиция №1/.
- Обяснителна записка за организацията на работата; други документи по преценка на участника.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Чл.197, ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва