Деловодна информация
00392Община Провадия
РД 0510-207 25/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00392-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Провадия 000093638
ул. Дунав №39
Провадия BG331 9200 България
Мария Милкова +359 51842702
m_milkova@provadia.bg +359 51842164

Интернет адрес/и

www.provadia.bg

http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=246&dr=0


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=246&dr=0
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Основен ремонт тротоарни настилки в селата Тутраканци и Снежина, община Провадия с две обособени позиции 2020 - ОП - 6
45000000      
Строителство

Основен ремонт тротоарни настилки в селата Тутраканци и Снежина, община Провадия с две обособени позиции:
Първа обособена позиция - Основен ремонт тротоарни настилки в село Тутраканци и
Втора обособена позиция - Основен ремонт тротоарни настилки в село Снежина.
В рамките на обществена поръчка се предвижда изпълнение на следните видове СМР - направа тротоарни настилки от бетонови плочи 40/40/5 на около 1007,80 кв.м., включващо демонтаж тротоарна, бетонова и асфалтова настилка, тънък изкоп за подравняване, подравняване и уплътняване с пясък до 10 см., настилка с нови бетонови плочи с размер 40/40/5, фугирани с циментов разтвор 1:1 и натоварване и превоз на строителни отпадъци.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
41662.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

Основен ремонт тротоарни настилки в село Тутраканци 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Тутраканци, община Провадия, област Варна

В рамките на обособената позиция се предвижда направа на тротоарни настилки от бетонови плочи 40/40/5 на около 400,00 кв.м., включвашо демонтаж тротоарна, бетонова и асфалтова настилка, тънък изкоп за подравняване, подравняване и уплътняване с пясък до 10 см., настилка с нови бетонови плочи с размер 40/40/5, фугирани с циментов разтвор 1:1 и натоварване и превоз на строителни отпадъци. Изпълненото количество работа подлежи на замерване след приключване на СМР. Предвидените строителни работи ще бъдат извършени на територията на с. Тутраканци, община Провадия.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
16536.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Основен ремонт тротоарни настилки в село Снежина 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Снежина, община Провадия, област Варна

В рамките на обособената позиция се предвижда направа на тротоарни настилки от бетонови плочи 40/40/5 на около 607,80 кв.м., включвашо демонтаж тротоарна, бетонова и асфалтова настилка, тънък изкоп за подравняване, подравняване и уплътняване с пясък до 10 см., настилка с нови бетонови плочи с размер 40/40/5, фугирани с циментов разтвор 1:1 и натоварване и превоз на строителни отпадъци. Изпълненото количество работа подлежи на замерване след приключване на СМР. Предвидените строителни работи ще бъдат извършени на територията на с. Снежина, община Провадия.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
25126.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят поставя изискване участниците да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следният обхват: строителни дейности по обекти минимум Втора група, трета категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството.
Съгласно чл. 60 от Закона за обществените поръчки, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участниците декларират съответствието си с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят поставя изискване участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум трета категория (за първа и втора обособени позиции).
При участие на обединение, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
За чуждестранните участници – да имат застраховка професионална отговорност за строителство или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж.
Участниците декларират съответствието си с посоченият критерий за подбор в ЕЕДОП.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция.


1. За Първа обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи трета категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 200 000,00 лева;
2. За Втора обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи трета категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 200 000,00 лева.
Документи за доказване на съответствието с критерия за подбор: копия от застраховки „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум трета категория.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката.
Участниците декларират съответствието си с посочените критерии за подбор в ЕЕДОП.


1.Участникът през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката за минимум 1 (един) обект.
Под „строителство, сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира строителни работи в чийто обхват са включени строителни дейности, свързани с изграждане, реконструкция, ремонт и/или рехабилитация на съоръжения от уличната и/или пътната мрежа и/или елементи от транспортната и/или инженерната инфраструктура.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция.
2. Ако участникът подава оферта за една обособена позиция от обществената поръчка той трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване за изпълнение на предмета на поръчката:
- товарен автомобил (самосвал) -1 брой;
- багер или челен товарач – 1 брой;
- машина за механично трамбоване – 1 брой.
Ако участникът подава оферта за девете обособени позиции от обществената поръчка той трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване за изпълнение на предмета на поръчката:
- товарен автомобил (самосвал) – 2 броя;
- багер или челен товарач – 2 броя;
- машина за механично трамбоване – 2 броя.
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, за тях се прилага чл.66 от ЗОП.
Документи за доказване на съответствието с критериите за подбор:
- По т.1 – списък на строителството за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, който съдържа стойността, датата на която е приключило строителството, мястото и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
- По т.2 – декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, за тях се прилага чл.66 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В предложението за изпълнение на поръчката по всяка обособена позиция, участника посочва своето предложение относно срок за изпълнение на СМР, като същият не може да бъде по-кратък или по-дълъг от сроковете, посочени от Възложителя като минимални, респективно максимални.
Преди сключване на договора от Изпълнителя се изиква гаранция обезпечаваща иззпълнението на договора в рамер на 5% от стойността на договора по съответната обособена позиция. Участникът сам избила формата, по която представя гаранцията обезпечаваща изпълнението - парична сума, банкова гаранция или застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава ипълнението чрез покритие отговорността на Изпълнителя. Редът и условията за освобождаване на гаранцията обезпечаваща изпълнението са уредени в проекта на договора, публикуван в профила на купувача и представляващ неразделна част от доккументацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

21/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Провадия, ул. Дунав №39, сградата на Общинска администрация - Провадия, ззала 204

Получените оферти и ценовите предложения към тях се отваят на публични заседания, на които могат да присъстват участнизите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. Опаковката на офертата на участника съдържа следните документи за участие в процедурата:
1. Заявление за участие, включващо
1.1. ЕЕДОП
1.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (ако е необходимо);
1.3. За участници - обединения, които не са юридически лиза се представя копие от документ, от който е видно правното основание за създаване на обеддинението.
2. Офертата съдържа:
2.1. Предложение за изпълнение на поръчката в съотевтствие с техническата спецификация и изискванията на Възложителя и приложени към него Програма за организация и изпълнение на договора (предоставена задължително на електронен носител във формат *.doc") и Линеен график за изпълнение на предвидените дейности по съответната обособена позиция.
2.2. Ценово предложение за всяка обособена позиция поотделно, придружено с количествено - стойностна сметка и анализи по единичните цени по съответната обособена позиция.
II. От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 и по чл.55, ал.1 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията;
2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия за изпълнение на поръчката или на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудово право, прилижими колективни споразуения и/или разпоредбите на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в Приложение №10 към ЗОП;
3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП;
4. участници, които са свързани лица;
5. участник, който след покана от Възложителя и в определения от него срок не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си.
6. участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност;
7. лице, което е нарушило забраната по чл. 101, ал.9 или 10 от ЗОП.
III. Съгласно чл. 67 ал.1 от ЗОП при поддаване на офертата участника декларира липпсата на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП. Съгласно чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП преди сключване на договора а обществена поръчка, участникът определен за изпълнител, представя документи, удостоверяващи липсата на основяния за отстраняване от процедурата, както и за съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.
IV. Участниците могат да получат информация относно задължения свързани с данъци и осигуровки, спазване на мерките за опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната от НАП, МОСВ, Агенция по заетостта и Главна инспекция по труда.
V. При подготовката на офертата си, участниците следва да се съобразят със следните максимални предели при формиране на икономич. показатели: Часова ставка - до 5,00 лева/ч.; Доп. разходи върху ФРЗ – до 100%; Доп. разходи върху механизация – до 40%; Доставно-складови разходи за материали – до 8%; Печалба – до 8%.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават по реда на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
Провадия 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва