Деловодна информация
00966
1491 25/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00966-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Технически университет - Варна 000083626
ул. Студентска № 1
Варна BG331 9010 България
Ралица Иванова +359 52383279
r.ivanova@tu-varna.bg +359 52302771

Интернет адрес/и

http://www2.tu-varna.bg/tu-varna/

http://www.tu-varna.bg/zop/index.php?option=com_content&view=article&id=74:2014-2020&catid=10:--15042016-----&Itemid=9


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tu-varna.bg/zop/index.php?option=com_content&view=article&id=74:2014-2020&catid=10:--15042016-----&Itemid=9
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изп-л за изп-е на инженеринг на съществ. Ел.инсталация и изв.на СМР на пом-я с ново функц. предн-е – изслед.Лабор-и на ТУ-Варна, във вр. с изп-е на проект BG05M2OP001-1.001-0008 по 2ОП
45000000      
Строителство

В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършен инженеринг /проектиране, строителство и авторски надзор/ на съществуваща електрическа инсталация и извършване на строително монтажни работи на помещения с ново функционално предназначение – изследователски лаборатории, собственост на Технически университет – Варна, във връзка с изпълнение на проект BG05M2OP001-1.001-0008 “Национален център по мехатроника и чисти технологии“, финансиран чрез Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020“, по две обособени позиции.
Предвидените за изпълнение дейности по обособените позиции са подробно разписани в Техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
77666.85      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на съществуваща електрическа инсталация в помещения с ново функционално предназначение – изследователски лаборатории, собственост на Техничес 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

сграда „Учебен корпус“ собственост на Технически университет – Варна. Помещенията, в които следва да се извършат дейностите са кабинети, сервизни помещения и част от коридор, намиращи се в сградата.

„Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на съществуваща електрическа инсталация в помещения с ново функционално предназначение – изследователски лаборатории, собственост на Технически университет – Варна, във връзка с изпълнение на проект BG05M2OP001-1.001-0008 “Национален център по мехатроника и чисти технологии“, финансиран чрез Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020“, обхваща следните дейности за изпълнение:
• Дейност № 1 – Изработване на технически проект по части:
- „Електрическа“;
- „Проектно-сметна документация, съдържаща: Количествена сметка (КС) и Количествено-стойностна сметка (КСС);
• Дейност № 2 - Изпълнение на СМР на част "Електрическа“;
• Дейност № 3 – Упражняване на авторски надзор;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране    25
Срок за изпълнение на СМР    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
46746.65      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG05M2OP001-1.001-0008 “Национален център по мехатроника и чисти технологии“, финансиран чрез Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020“

II.2) Описание 1

„Строително монтажни работи на помещения с ново функционално предназначение – изследователски лаборатории, собственост на Технически университет – Варна, във връзка с изпълнение на проект BG05M2OP001 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45420000      
45430000      
45440000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

сграда „Учебен корпус“ собственост на Технически университет – Варна. Помещенията в които следва да се извършат дейностите са кабинети, сервизни помещения и част от коридор намиращи се в сградата.

„Строително монтажни работи на помещения с ново функционално предназначение – изследователски лаборатории, собственост на Технически университет – Варна, във връзка с изпълнение на проект BG05M2OP001-1.001-0008 “Национален център по мехатроника и чисти технологии“, финансиран чрез Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020“.
В обхвата на поръчката по обособената позиция се включва текущ ремонт на помещенията с ново функционално предназначение – изследователски лаборатории, подробно разписани в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
30920.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG05M2OP001-1.001-0008 “Национален център по мехатроника и чисти технологии“, финансиран чрез Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020“.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

2.1.1. За обособена позиция №№ 1 и 2: Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката I-ва група, минимум IV-та категория.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за удостоверение се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителството съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
1. Деклариране. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (образец №2), Раздел А:„Годност“. Участниците посочват групата и категорията на строителните обекти, за които са вписани в Централния професионален регистър на строителя, както издател и номера на Удостоверението за вписване.
2. Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/)., в съответствие с чл.60 от ЗОП.
В случай, че избран за изпълнител е участник чуждестранно ЮЛ, което предоставя трансгранично, временно или еднократно на територията на Р. България строителни услуги, то следва да представи преди сключване на договор удостоверение за вписване в ЦПРС с обхват групата и категорията на строежа, който позволява изпълнението на поръчката или копие на удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България (чл. 25а от ЗКС).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Възложителят определя критерии за подбор на основание чл. 61, ал.1, т.2 от ЗОП, а именно: 2.2.1 За обособена позиция № 1:
1) Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществяват проектирането и строителството за вреди, причинени на други участници в проектирането или строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ, издаден от съответните компетентни органи на държава - членка на Европейския съюз или на страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 2. За обособена позиция № 2- Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ, издаден от съответните компетентни органи на държава - членка на Европейския съюз или на страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.


1. За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за проектиране и строителство, покриваща минималната застрахователна сума за проектант и строител за строежи четвърта категория
съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, както следва:
- съгласно чл. 5, ал.1, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството в размер на 50 000 лв;
- съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството в размер на 100 000 лева
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще изпълнява проектирането / строителството, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. Деклариране: Част ІV: Критерии за подбор Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка: 5) Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риска „професионална отговорност“ възлиза на…...
Участниците посочват застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, като се посочва номер на Застрахователна полица, валидност и издател.
2. За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи четвърта категория , съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, в размер на 100 000 лева съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще изпълнява проектирането / строителството, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.Деклариране: Част ІV: Критерии за подбор Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка: 5) Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риска „професионална отговорност“ възлиза на…...
Участниците посочват застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, като се посочва номер на Застрахователна полица, валидност и издател.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Възложителят определя критерии за подбор на основание чл. 63, ал.1, т.1, б. "а", а именно: За обособени позиции №№ 1 и 2 Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката за всяка обособена позиция.Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП участникът, съгласно чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2. Възложителят поставя критерий за подбор на основание чл. 63, ал.1, т.1, б. "б", а именно: 2.3.2. За обособена позиция №1:
Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 (една) услуга/дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка. Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП участникът, съгласно чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП, представя списък на услугите/дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга/дейност.
3.Възложителят определя критерии за подбор на основание чл. 63, ал.1, т.5, а именно: 2.3.3. За обособена позиция №1 Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП участникът, съгласно чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП представя списък на персонала, които ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи които доказват професионалната компетентност на лицата.
4.Възложителят поставя критерии за подбор на основание чл. 63, ал.1, т.10, а именно: 2.3.4. За обособени позиции №№ 1 и 2: Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството в областта на строителството.2. Доказателство: При необходимост на основание чл. 65, ал.5 от ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП – заверено копие от валиден сертификат за прилаганата система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и.


1. Под „дейности идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира:
За Обособена позиция №1: изграждане и/или подмяна и/или основен ремонт на ел. инсталации на жилищни сгради и/или сгради за обществено ползване.
Обособена позиция № 2: основен и/или текущ ремонт и/или довършителни работи в жилищни сгради и/или сгради за обществено ползване.Деклариране: Част ІV: Критерии за подбор Раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка:
- 1а) Само за обществените поръчки за строителство…..
В това поле участниците следва да посочат описание на изпълненото от тях строителстви през определения от възложителя период с посочване на описание на строителните дейности, сумите, датите и получателите. 2. Под „дейности идентични или сходни с предмета на поръчката, следва да се приема, изпълнена поне една дейност, свързана с проектиране за изграждане, и/или подмяна на ел. инсталации на жилищни сгради и/или сгради за обществено ползване.Деклариране: Част ІV: Критерии за подбор Раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка:
- 1б) Само за обществени поръчки за доставки и обществени поръчки за услуги...
В това поле участниците следва да посочат описание на изпълнените от тях услуги/дейности през определения от възложителя период с посочване на описание на услугите/дейностите, сумите, датите и получателите. 3. Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
Минимум 1 /един/ Проектант част «Електрическа»-, който следва да притежава пълна проектантска правоспособност ППП по Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвенстиционното проектиране за съответната година или еквивалент съгласно законодателството на друга държава- членка на Европейския съюз или на друга държава- страна по споразумението на Европейското икономическо пространствто с миимум 3 години опит в проектирането на ел. инсталации в жилищни сгради и/или сгради за обществено ползване или мин. едно изпълнено проектиране на ел. инсталация в жилищна сграда и/или сграда за обществено ползване.1. Деклариране: Критерии за подбор Раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка:
- 6) Следната образователна и професионална квалификация се притежава от:
В това поле участниците следва да посочат подробно информация по отношение на професионалната компетентност на лицето, което ще организира и извърши проектирането, в това число информация за придобитото образование, професионална квалификаци и опит на проектанта. 4. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството в областта на строителството EN ISO 9001:2015 или еквивалент.1. Деклариране: Част IV „Критерии за подбор“, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“.
В това поле участниците следва да посочат данни за валиден сертификат по стандарт EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството или еквивалентен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка:
1. Гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/04/2020 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Варна, ул. Студентска 1, 9010, Технически университет - Варна, сграда Ректорат ,кабинет 109.

В публичното заседание на комисията за отваряне и разглеждане на депозираните оферти, могат да присъстват кандидатите, техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Схема на плащане по Обособена позиция №1: 1 Изплащане на стойността по чл. 2, ал. 1, т. 1 от проекта на договора за изготвяне на инвестиционен проект във фаза технически проект:- Авансово плащане в размер на 30 % (тридесет на сто) от стойността по чл. 2, ал. 1, т. 1 от проекта на договора в срок до 10 (десет) календарни дни от датата на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка.- Окончателно плащане на стойността за изготвяне на технически инвестиционен проект по част „Електрическа“ (включително сметна документация), в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на получаване на разрешения за строеж на обекта, подписване на протоколи обр. № 1 съгласно Наредба № 3/ 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне на оригинал на фактура. 2. Изплащане на стойността по чл. 2, ал. 1, т. 2 от проекта на договора за изпълнение на строително-монтажни и ремонтни работи:- Авансово плащане в размер на 30 % (тридесет на сто) от стойността по чл. 2, ал. 1, т. 2 от проекта на договора в срок до 10 (десет) календарни дни от датата на подписване на протоколи образец № 2 за откриване на строителната площадка на обекта по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и издадена фактура за аванса от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.- Окончателното плащане за изпълнение на СМР се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на оригинал на фактура и окончателен протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на Възложителя за одобрение всички изготвени и подписани от него протоколи /бивш акт образец № 19/ за реално извършени и приети СМР, подлежащи на изплащане, съставени на база количествено-стойностните сметки към инвестиционния проект на обекта, както и други протоколи и актове, изисквани съгласно нормативните документи.3. Изплащането на стойността по чл. 2, ал. 1, т. 3 от проекта на договора за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Констативен акт образец № 15 за готовността за приемане на строежа, предаване на екзекутивната документация, протокол за вложените часове авторски надзор на обекта, но не повече от стойността по чл. 2, ал. 1, т. 3, подписан от ИЗПЪЛНИТЕЛ и ВЪЗЛОЖИТЕЛ, и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Протоколът за действително вложени часове за авторски надзор се изготвя по специалности, трябва да е подписан от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и приет от упълномощено лице на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Към отчета се прилагат формулярите от всяко едно посещение на обекта, в които задължително трябва да е нанесено времето (по часове) на престоя.Схема за плащане за Обособена позиция № 2: 1. Авансово плащане в размер на 30 % (тридесет на сто) от стойността по чл. 2, ал. 1 от проекта на договора в срок до 10 (десет) календарни дни от датата на подписване на протокол за предаване на обекта от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Представяне от Изпълнителя на Възложителя на гаранция за авансово предоставени средства и издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата сума/част от цената за авансово плащане.2.Окончателното плащане за изпълнение на СМР се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на оригинал на фактура и окончателен протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на Възложителя за одобрение всички изготвени и подписани протоколи /бивш акт образец № 19/ за реално извършени и приети СМР, подлежащи на изплащане, съставени на база количествено-стойностните сметки към инвестиционния проект на обекта, както и други протоколи и актове, изисквани съгласно нормативните документи.
При провеждане на процедурата се прилагат специфични национални основания за отстраняван, подробно описани в документацията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179, срещу решение за откриване на процедурата и/или решение за одобряване обявлението за изменение или за допълнителна информация, съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва