Деловодна информация
00060Община Каварна
РД-22-23 25/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00060-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Каварна 000852697
ул. Добротица №26
Каварна BG332 9650 България
Георги Балтаджиев +359 57081813
obshtina@kavarna.bg +359 57085122

Интернет адрес/и

www.kavarna.bg

http://www.kavarna.bg/profil-na-kupuvacha/obshchestveni-porychki-vyzlagani-chrez-protseduri-po-zop/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.kavarna.bg/profil-na-kupuvacha/obshchestveni-porychki-vyzlagani-chrez-protseduri-po-zop/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Изграждане на нов гробищен парк гр. Каварна" ПС-02-2020/25.03.2020г.
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката включва изграждането на две служебни едноетажни постройки (обслужваща сграда за персонала, ритуална лавка, навес за подавки и обществена тоалетна), ритуална зала и част от алейната мрежа в новия гробищен парк, православен храм (параклис) с централен портал с колонада - архитрав, пешеходни настилки, път с паркинг в имот с идентификатор 35064.38.16 в гр. Каварна.
Трети етап от обект: "Изграждане на нов гробищен парк гр. Каварна"- „Обслужваща сграда за персонал, ритуална лавка, навес за подавки и обществена тоалетна“ със ЗП=РЗП=99,70 м?
Четвърти етап от обект: "Изграждане на нов гробищен парк гр. Каварна"- ,,Ритуална зала със ЗП=РЗП=95,70 м?, алейна мрежа с площ 510,50 м?“
Пети етап от обект: "Изграждане на нов гробищен парк гр. Каварна"- „Православен храм (параклис) със ЗП=РЗП=32,40кв.м., централен портал с колонада -архитрав, пешеходни настилки, път с паркинг“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
542892.01      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Мястото за изпълнение на поръчката е поземлен имот с идентификатор 35064.38.16 по кадастралната карта на гр. Каварна, обл. Добрич.

Предметът на поръчката включва изграждането на две служебни едноетажни постройки (обслужваща сграда за персонала, ритуална лавка, навес за подавки и обществена тоалетна), ритуална зала и част от алейната мрежа в новия гробищен парк, православен храм (параклис) с централен портал с колонада - архитрав, пешеходни настилки, път с паркинг в имот с идентификатор 35064.38.16 в гр. Каварна.
Трети етап от обект: "Изграждане на нов гробищен парк гр. Каварна"- „Обслужваща сграда за персонал, ритуална лавка, навес за подавки и обществена тоалетна“ със ЗП=РЗП=99,70 м?
Четвърти етап от обект: "Изграждане на нов гробищен парк гр. Каварна"- ,,Ритуална зала със ЗП=РЗП=95,70 м?, алейна мрежа с площ 510,50 м?“
Пети етап от обект: "Изграждане на нов гробищен парк гр. Каварна"- „Православен храм (параклис) със ЗП=РЗП=32,40кв.м., централен портал с колонада -архитрав, пешеходни настилки, път с паркинг“.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
542892.01      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Предложените от участниците единични цени трябва да бъдат в лева без ДДС, закръглена до втория знак след десетичната запетая.Те следва да включват всички разходи на Изпълнителя, свързани с качествено и срочно изпълнение на предмета на договора.Договорените цени са окончателни и не подлежат на актуализация за срока на договора за ОП, освен при условията и по реда,определени в договора и в чл.116ЗОП
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в ЦПРС* за IV-та група, за строежи минимум III-та категория или еквивалент съобразно държавата, в която е установен. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.
* Удостоверение за регистрация в ЦПРС или в аналогичен професионален или търговски регистър на държава - членка на ЕС или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, следва да се представи от всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Деклариране: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на еЕЕДОП.
При участие на обединение, което не е юридическо лице доказването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от тези членове на обединението, които ще изпълняват строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители доказването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в еЕЕДОП, който е представен от подизпълнителя/ите, които ще изпълняват строителство.
Доказване на посоченото изискване:
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС за IV-та група, за строежи минимум III-та категория за изпълнение на строежи освен ако същият не е достъпен чрез пряк и безплатен достъп в национална база данни или еквивалентен документ за вписване в аналогичен професионален или търговски регистър на държава - членка на ЕС или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
*Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 или на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да притежават валидна към датата на подаване на офертата застраховка по чл. 171 от ЗУТ за „Професионална отговорност” с лимит на отговорността съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обекта на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката, е IV-та група, III-та категория)
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП - Част IV: Критерии за подбор, буква Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5) от ЕЕДОП. Участниците посочват № на застрахователната полица, дата на издаване, дата на валидност, издател, застрахователна сума, категорията строежи, покрита от застраховката.
В случай на участие на обединение, спазването на изискването може да бъде осигурено от един или повече от членовете в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство.
Доказване на посоченото изискване:
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност" с изискуемото покритие – копие от застрахователна полица или еквивалент, в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Доказателствата се представят при условията на чл. 67, ал. 5 или чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е изпълнил дейност/и с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Минимално изискване: Участникът следва да е изпълнил минимум 1 дейност с предмет, идентичeн или сходeн с този на поръчката, за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда.
- БДС EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалент, с обхват в областта на строителството;
- БДС EN ISO 14001:2015 Система за внедрена система за управление на околната среда или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.
Участниците трябва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката:
1.Технически ръководител
2.Специалист по контрола и качеството
3.Специалист безопасност и здраве


Пълното описание на критериите за подбор, както изисквания, деклариране и доказване са подробно описани в документацията към настоящата обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договор избраният изпълнител представя документи на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
Възложителят сключва с определения изпълнител писмен договор за обществена поръчка, при условие че при подписване на договора определеният изпълнител:
1. представи документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, включително за третите лица и подизпълнителите, ако има такива;
2. представи определената гаранция за изпълнение на договора;
3. извърши съответна регистрация, представи документ или изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя в условията на обявената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

13/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Каварна, ул. „Добротица” № 26,ет.2, зала 209

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средстата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС.
Същата може да се предостави в една от следните форми:
1. Парична сума;
2. Банкова гаранция;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В документа следва да се отбележи предметът на поръчката. Когато избраният за изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата на гаранцията или титуляр на застраховката.
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя документа за предостоставената гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
? Когато участникът определен за изпълнител, избере гаранцията за участие да бъде представена под формата на парична сума, гаранцията следва да бъде внесена по банков път по сметката на Възложителя, както следва:
Банка:„Централна кооперативна банка“ АД, клон-Каварна
IBAN: BG59CECB979033G4066400
BIC: CECBBGSF
? Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна, неотменима и непрехвърляема, в полза на община Каварна и че е със срок на валидност до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на гаранционния срок, предложен от участника и съобразен с изискванията на чл. 20, ал. 3 и ал. 4 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
? Когато участникът, определен за изпълнител избере да представи гаранция за изпълнение под формата на застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, то застраховката следва да отговаря на следните изисквания:
- застрахователната сума по застраховката следва да бъде равна на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС;
- застраховката трябва да бъде сключена за конкретия договор и в полза на Община Каварна.
- застрахователната премия трябва да е платима еднократно;
- срокът на валидност на гаранцията следва да е до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на гаранционния срок, предложен от участника и съобразен с изискванията на чл. 20, ал. 3 и ал. 4 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти;
- застраховката следва да покрива отговорността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ при пълно или частично неизпълнение на Договора, и не може да бъде използвана за обезпечение на неговата отговорност по друг Договор. Разходите по сключването на застрахователния Договор и поддържането на валидността на застраховката за изисквания срок, както и по всяко изплащане на застрахователно обезщетение в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, при наличие на основание за това, са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банкова гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията.
Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение
Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи документ за гаранция за изпълнение, съгласно обявените изисквания.
Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва