Деловодна информация
00369Община Луковит
01-997 25/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00369-2020-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Луковит 000291602
ул. Възраждане № 73
Луковит BG315 5770 България
гл. експерт ППОП А.Цветанова +359 69752464
lukovit@lukovit.bg +359 69752014

Интернет адрес/и

www.op.lukovit.bg

https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/266-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/266-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт и рехабилитация на ІV-то класна пътна и улична градска мрежа на територията на гр. Луковит и община Луковит” 000149
45233000      
Строителство

Поръчката обхваща ремонт, както и неотложни аварийни ремонти на ІV- пътна и уличната мрежа на територията на Община Луковит по населени места и основен ремонт на улици и тротоари в гр. Луковит. Основните видове дейности, включени в предмета на поръчката: 1. Преасфалтиране на улици с дебелина на пласта от 2- до 6 см включващо следните строителни дейности: почистване на съществуващия пътен участък, фрезоване на настилката, почистване на повърхността на пътната настилка. След фрезоването пътното платно се оглежда за необходимостта от предварителни ремонти на основата /изкърпване на дълбоки дупки или слягания в настилката, наличието на мрежовидни пукнатини или единични пукнатини, за които е необходимо извършването на предварителен ремонт - кръпки в настилката или запълване на пукнатините с битумна паста, изкърпване и усилване на компроментирани участъци. Повдигане или понижаване нивото на съществуващите ДТН и/или РШ, изграждане на нови ДШ и/или РШ, нивелетно коригиране на съществуващата а
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2083333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Луковит, Община Луковит

Поръчката обхваща ремонт, както и неотложни аварийни ремонти на ІV- пътна и уличната мрежа на територията на Община Луковит по населени места и основен ремонт на улици и тротоари в гр. Луковит. Основните видове дейности, включени в предмета на поръчката:
4.1. Преасфалтиране на улици с дебелина на пласта от 2- до 6 см включващо следните строителни дейности: почистване на съществуващия пътен участък, фрезоване на настилката, почистване на повърхността на пътната настилка. След фрезоването пътното платно се оглежда за необходимостта от предварителни ремонти на основата /изкърпване на дълбоки дупки или слягания в настилката, наличието на мрежовидни пукнатини или единични пукнатини, за които е необходимо извършването на предварителен ремонт - кръпки в настилката или запълване на пукнатините с битумна паста, изкърпване и усилване на компроментирани участъци. Повдигане или понижаване нивото на съществуващите ДТН и/или РШ, изграждане на нови ДШ и/или РШ, нивелетно коригиране на съществуващата асфалтова настилка /при необходимост/, пренареждане или полагане на нови бордюри върху бетонова основа, битумен разлив за връзка на пластовете стар и нов асфалтобетон, преасфалтиране с плътна асфалтобетонова смес, обработка на контактните фуги между стара и новоположена настилка. 4.2. Извършване на превантивен ремонт (кръпки) на асфалтовата настилка, при който се изпълняват следните видове СМР: очертаване на компроментирания участък, изрязване на кръпката с фугорезачка, почистване от натрошения материал, почистване на основата, продухване със сгъстен въздух на основата, битумен разлив за връзка, полагане на плътна асфалтобетонова смес, при необходимост на два пласта, уплътняване на кръпката, обработка на контактните фуги между стар и нов асфалтобетон. 4.3. Стабилизиране на основата на улици, което се състои от подготовка на леглото временния път/паркинг/тротоар - подравняване и уплътняване, полагане на бордюри (улични или градински) върху бетонова основа, полагане на дрениращ слой речна баластра и настилка от трошен камък или фрезован асфалт, с последващо уплътняване. 4.4. Цялостна или частична подмяна на бордюри и ремонт на тротоари включващо следните операции: демонтаж на съществуваща настилка, почистване на основата, пренареждане на бордюри, при липса на съществуващи - полагане на нови, полагане слой трошен камък с последващо уплътняване и направа на тротоарна настилка от стари или при необходимост от нови плочи на пясъчна подложка или цименто-пясъчен разтвор 1:2, фугиране. 4.5. Промяна нивото на съществуващите РШ, ДШ и тротоарни кранове съобразно нивото на новополагания износващ пласт плътен асфалтобетон, укрепване на същите, подмяна на компрометирани капаци на шахтите и охранителни гърнета за крановете или поставяне на нови при липсващи такива. 4.6. Хоризонтална и вертикална пътна маркировка. В зависимост от типа на пътното покритие минималната дебелина на мокрия филм за бои е 0,3 mm за плътен aсфалтобетон и 0,6 mm за сплитмастик асфалт или настилка с набити фракции. Дебелината на маркировките не трябва да не се различава с повече от ± 10 % от специфицираната. Конкретните ремонтни дейности ще се изпълняват от избрания изпълнител по списък и приоритет, определени от Възложителя във възлагателно писмо или Заповедна книга на строежа.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение –П1    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
2083333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Право да участва има лице, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и спрямо което не са налице обстоятелствата: чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи ІІ група, ІІІ категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т.3 буква„а”от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи трета категория. (чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите). Участникът доказва съответствието си с критериите за подбор, което се посочва в част ІV, раздел А, Годност, т.1: Той е вписан в съответния професионален или търговски регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен, в ЕЕДОП. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т.2 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Кандидатите или участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

? За удостоверяване на това обстоятелство, участникът следва попълни данните в част ІV, раздел Б: икономическо и финансово състояние т. 5: Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ възлиза на: Минималната застрахователна сума е съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.

1.3.1. Сключена застраховка „Професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва списък на изпълнение дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, което се посочва в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1а от ЕЕДОП, 2. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът посочва в част ІV, раздел В, т. 2: Списъкът съдържа име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицата с участника – трудово, гражданско, друго, (за техническия ръководител на строежа (обекта) – трудовото правоотношение да е в съответствие с чл.163а, ал.1 от ЗУТ) и наличие на разрешение за пребиваване (виза) и разрешение за работа, ако е приложимо; За координатора по безопасност и здраве – да се представи удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труда и/ или еквивалентен документ за чуждестранно лице. 3. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът посочва в част ІV, раздел В, т.9) следните инструменти, съоръжения или техническо оборудване ще бъдат на негово разположение за изпълнение на договора. 4. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът описва в част ІV, раздел Г Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. 5. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва раздел. В) технически и професионални способности, т.3) от ЕЕДОП. 6. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва раздел. В) технически и професионални способности, т.3) от ЕЕДОП.

1.Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата най - малко една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Под “сходно или еднакво с предмета на настоящата обществена поръчка строителство” се разбира изпълнени дейности с предмет: ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на улица или път. 2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнение на поръчката, минимален състав, както следва:
- Ръководител на екипа - специалист с висше образование в областта на пътното строителство или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина, професионален опит мин. 5 год. и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка; - Технически ръководител – с професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 1 и ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка; - Отговорник безопасни и здравословни условия на труд. Лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка; Под „обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка”, следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа. 3. Участникът следва да разполага с минимално оборудване както следва: ?Земекопна техника – 1 брой; Вибрационен валяк за земни работи – 1 брой;?Водоноска с оросяващо устройство – 1 брой;?Машина за студено фрезоване – 1 брой;?Асфалтополагаща машина – 1 брой;?Валяк пневматичен – 1брой;?Валяк бандажен – 1 брой;?Товарачна техника – 2 броя;?Самосвали - 2 броя;?Машина за ремонт на повърхностни повреди и по- големи пукнатини на асфалтовата настилка (Печматик); - 1 бр.;4.Участникът трябва да има внедрени системи, както следва: - Система за управление на качеството в областта на строителството съгласно изискванията на ISO 9001: 2015 или еквивалент, с обхват включващ строително-монтажни работи; - Система за управление на околната среда в областта на строителството съгласно изискванията на ISO 14001: 2015 или еквивалент, с обхват включващ строително-монтажни работи; : Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. 5. Участникът да разполага с акредитирана лаборатория за контрол на качеството, или да има сключен предварителен договор за обслужване с акредитирана лаборатория за контрол на качеството на вложените материали за целия срок на изпълнение на договора. 6. Участникът да разполага с асфалтова база, или да е сключил договор за доставка на асфалтови смеси от друга асфалтова база за целия срок на изпълнение на договора.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят определя гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от максималната стойност на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:•парична сума, внесена по банкова сметка на Община Луковит в размер съответстващ на прогнозната стойност; • IBAN – BG40 UBBS 800 2330 0354 310; •BIC UBBSBGSF или •банкова гаранция – безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на възложителя. • застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. В съответствие с чл. 114 от ЗОП договорът ще бъде сключен под условие.
Изпълнението на настоящите договори ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проектите, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проектите няма да бъде осигурено или ще бъде осигурено частично финансиране на проектите
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/04/2020 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр. Луковит, ул. Възраждане № 73, Община Луковит

Получените заявления за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В настоящата обществена поръчка не се допуска, пряко или косвено, участието на дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и на свързаните с тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен при наличие на изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Участник – обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединение (когато е приложимо), съдържащ:- правата и задълженията на участниците в обединението;- разпределение на отговорността между членовете на обединението, включително солидарност на отговорността;- дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението;
- представляващ обединението партньор;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобрението за изменение или за допъбнителна информация съгл. чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Луковит
ул. Възраждане № 73
Луковит 5770 България
lukovit@lukovit.bg +359 69752464
www.op.lukovit.bg +359 69752014

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва