Деловодна информация
00126
Н2-УОП-1709 24/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00126-2020-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Несебър 000057122
ул. Еделвайс 10
Несебър BG341 8230 България
Сюрея Исуф +359 55429399
uopnesebar@abv.bg +359 55429399

Интернет адрес/и

www.nesebarinfo.com

https://nesebar.imeon.bg/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nesebar.imeon.bg/frmAOP.aspx
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация/Реконструкция и модернизация на рибарско пристанище северна буна – Несебър“
45241000      
Строителство

Обхватът на обществената поръчка включва изпълнението на всички мероприятия по СМР по изграждане на Рехабилитация/Реконструкция и модернизация на рибарско пристанище северна буна – Несебър.
Целта на обществената поръчка е да се извършат строително-монтажни работи за рехабилитация на съществуващо рибарско пристанище „Северна буна-Несебър” и изграждане на предпазен вълнолом със сезонен пристан за рибарски плавателни съдове.
Дейностите са подробно описани в Техническата спецификация, която е неразделна част от документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
7338421.53      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45241000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

рибарско пристанище „Северна буна-Несебър” , намиращо се в гр. Несебър, ПИ 51500.501.507 по плана на гр.Несебър

Обхватът на обществената поръчка включва изпълнението на всички мероприятия по СМР по изграждане на Рехабилитация/Реконструкция и модернизация на рибарско пристанище северна буна – Несебър.
Целта на обществената поръчка е да се извършат строително-монтажни работи за рехабилитация на съществуващо рибарско пристанище „Северна буна-Несебър” и изграждане на предпазен вълнолом със сезонен пристан за рибарски плавателни съдове.
Рибарско пристанище „Северна буна-Несебър” разполага с достатъчно територия за извършване на пристанищна дейност в съответствие с всички нормативни изисквания. За осигуряване на оптимална защита на пристанищната акватория и за технологично развитие и повишаване качеството на предоставяните пристанищни услуги е необходимо да се изпълнят мероприятия по защита на прилежащата акватория от вълновото въздействие на морето и за удовлетворяване потребността от осигуряване на адекватни условия за осъществяване на риболовна дейност.
Цел, място и технически изисквания към изпълнението
Целта на обществената поръчка е да се извършат строително-монтажни работи за рехабилитация на съществуващо рибарско пристанище „Северна буна-Несебър” и изграждане на предпазен вълнолом със сезонен пристан за рибарски плавателни съдове.
Обхвата на проект „Реконструкция и модернизация на рибарско пристанище северна буна – Несебър“ е разделен на две фази: Първа фаза:
Обхваща реконструкция и модернизация на съществуващата акватория и на съоръжението буна-пристан на Северна буна гр. Несебър като включва изграждането на следните подобекти
- Възстановяване на настилки, обрамчващ винкел на надстройката към пристана на отбивните съоръжения по съществуващите пристани, както и съществуващите инженерни мрежи по части „Електро” и „ВиК”;
- Изграждане на обслужваща пътека на кота +0,72 с ширина 1,00 м. от горещо поцинкована метална конструкция, монтирана в надстройката с поцинкована решетка за акустиране на лодки по линията на пристана;
- Доставка и монтаж на обекти за пристанищно обслужване (включително оборудване и обзавеждане);
- Външни инженерни мрежи по част „Електро“, „ВиК“ за връзка на проектираните инженерни инсталации на преместваемите павилиони за пристанищно обслужване и обектите на пристанищната инфраструктура (пристани по съществуващата буна, новия предпазен вълнолом с линия за швартоване на плавателни съдове и плаващите пристани за рибарски лодки;
Втора фаза:
- Изграждане на предпазен вълнолом с пристан, от стоманобетонови кесони 24,6/11/5,68 м, с обща дължина ? 73,93 м, за защита на прилежащата акватория на рибарското пристанище и временно приставане на кораби тип „Балтик”- разчетен кораб за рибарско пристанище в защитената акватория страна на предпазния вълнолом;
Дейностите са подробно описани в Инвестиционния проект и Техническата спецификация, които са неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    30
Срок за отстраняване на възникнали дефекти    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
7338421.53      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането на проекта е осигурено със средства предоставени по „Програма за морско дело и рибарство 2014 – 2020“ съгласно АДБФП № МДР-ИП-01-38/ 09.04.2019г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците трябва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи I категория, в която попада обекта на поръчката или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“, т. Вписване в съответния професионален регистър).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за първа категория строеж, съгласно нормативните изисквания или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. Застрахователна полица за риска „Професионална отговорност“).
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за първа категория строеж, съгласно нормативните изисквания или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, поне едно строителство, включващо дейности с предмет, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
*За строителство сходно с предмета на поръчката се приема изпълнение на СМР, във връзка с изграждане и/или реконструкция на пристанищна инфраструктура за обекти първа категория.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид).
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП, изискването се доказва със списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко:
2.1. Ръководител строителен обект — правоспособно лице, с квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. Да има опит като ръководител на поне един обект/строеж с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
2.2. Технически ръководител на обекта – правоспособно лице, притежаващ степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна. Да има опит като ръководител на поне един обект/строеж с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
2.3. Координатор по здравословни и безопасни условия на труд – да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно, с професионален опит като експерт „БЗС“ на поне един обект/строеж с предмет, идентичен или сходен, с тези на поръчката.
2.4. Специалист по контрол на качеството – да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, с професионален опит като експерт „Контрол по качеството“ на поне един обект/строеж с предмет, идентичен или сходен, с тези на поръчката.
Под „обект/строеж с предмет, идентичен или сходен, с тези на поръчката ” да се разбира изпълнение на СМР, във връзка с изграждане и/или реконструкция на пристанищна инфраструктура за обекти първа категория.
* Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от екипа си отделни лица
При подаване на оферта, съответствието с изискванията по т. 2. се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството), като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции)
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професион. компетентност на лиц.


1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, поне едно строителство, включващо дейности с предмет, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко:
2.1. Ръководител строителен обект — правоспособно лице, с квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. Да има опит като ръководител на поне един обект/строеж с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
2.2. Технически ръководител на обекта – правоспособно лице, притежаващ степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна. Да има опит като ръководител на поне един обект/строеж с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
2.3. Координатор по здравословни и безопасни условия на труд – да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно, с професионален опит като експерт „БЗС“ на поне един обект/строеж с предмет, идентичен или сходен, с тези на поръчката.
2.4. Специалист по контрол на качеството – да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, с професионален опит като експерт „Контрол по качеството“ на поне един обект/строеж с предмет, идентичен или сходен, с тези на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Финансирането на проекта е осигурено със средства предоставени по „Програма за морско дело и рибарство 2014 – 2020“ съгласно АДБФП № МДР-ИП-01-38/ 09.04.2019г.)
Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинно и окончателно плащане съгласно условията на проекто-договора, а именно:
1. Авансово плащане в размер до 20 % (двадесет процента) от общата стойност на договора след надлежно представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размер на целия аванс (100%) и оригинална данъчна фактура, подписана от упълномощено длъжностно лице на Възложителя;
2. За обезпечаване на авансовото плащане Изпълнителят може да се избере един от следните способи;
- единична неотменима, писмена банкова гаранция от изпълнителя към Възложителя, която обезпечава авансово предоставените средства, до размера на тези средства която се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
Продължава в раздел VI: Допълнителна информация
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Несебър, ул. Еделвайс 10, Заседателна зала

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III.2.2) Условия за изпълнение на поръчката:
- парична гаранция (депозит) от изпълнителя към Възложителя, която обезпечава авансово предоставените средства, до размера на тези средства и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
- застраховка от изпълнителя в полза на Възложителя, която обезпечава изплатеното авансово плащане от Възложителя към избрания изпълнител. чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
- Срокът на валидност на гаранцията/застраховката за авансово плащане трябва да съответства на срока за изпълнение, посочен в чл. 6 от договора, увеличен с 30 дни
3. Авансовото плащане се погасява чрез пропорционално приспадане на суми от извършените междинни и окончателно плащания към изпълнителя до пълното възстановяване на авансовото плащане.
4. Междинни плащания в размер до 80 % (осемдесет процента) от общата стойност на договора ( вкл. аванс) след изпълнение на съответстващия по остойностената количествена сметка обем работи, въз основа на съставени и подписани сметки, протоколи и представени документи по чл. 4, ал.(1) и оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ;
5. Окончателно плащане в размер на минимум 20 % от договорената стойност - след подписване на Протокол за приемане на работата по изпълнение на договора и оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и условията по чл. 107 ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението за откриване на процедура подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва