Деловодна информация
00561Община Брезник
0300-73 23/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00561-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Брезник 000386559
ул. Елена Георгиева 16
Брезник BG414 2360 България
Иван Бъчваров - заместник кмет +359 77512434
obshtina_breznik@abv.bg +359 77513845

Интернет адрес/и

https://www.breznik.info

https://e-obp.eu/bp/Document/463d8be3-e75e-4f65-a9ed-1a39228c8f94


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/463d8be3-e75e-4f65-a9ed-1a39228c8f94
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Подготвителни дейности за зимно поддържане на част от общинските пътища на територията на Община Брезник през 2020г. по две обособени позиции
45233141      
Строителство

Обществената поръчка се възлага за изпълнение на работи по подготвителни дейности за зимно поддържане на общинските пътища през 2020 година. Предвижда се извършване на подготвителните работи по следните общински пътища:
PER2003 /III-8114/Бегуновци-Непразненци /III-605/
PER2005 /III-8114/ Станьовци- Душинци- Граница община (Брезник-Трън) - Ерул
PER2016 /III-811/ Брезник-Ярославци-Завала
PER3007 /PER2006, Режанци- Брезнишки извор/ - Садовик
PER3014 /II-63, Брезник – Трън/ - Ребро /PER2006/
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
181666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Изсичане на храсти, рязане на клони, почистване и профилиране на банкети 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233141      
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Територията на община Брезник

Предметът на поръчката включва комплекс от дейности, свързани с осигуряване на проходимостта на пътищата при зимни условия.Конкретните видове работи, които могат да се извършват в рамките на чл. 11, ал. 2, т. 1, буква „в“ от Наредба № РД-02-19 от 12 ноември 2012 г. за поддържане и текущ ремонт на пътищата са следните основни видове дейности:
• подравняване и профилиране на банкети;
• изсичане и изкореняване на храсти и резитба на клони.
След подписване на договора за възлагане количествата по видове работи се уточняват на обекта между представители на Възложителя-техническо лице от дирекция „ТСУ и ЕИ“ и Изпълнителя.
Критериите по-долу
 
ДА Методология за изпълнение    60 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/08/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Изкърпване на единични дупки и деформации на пътната настилка 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233141      
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Територията на община Брезник

Предметът на поръчката включва комплекс от дейности, свързани с осигуряване на проходимостта на пътищата при зимни условия.Конкретните видове работи, които могат да се извършват в рамките на чл. 11, ал. 2, т. 1, буква „в“ от Наредба № РД-02-19 от 12 ноември 2012 г. за поддържане и текущ ремонт на пътищата са следните основни видове дейности:
• запълване на пукнатини по настилката;
• изкърпване на дупки.
След подписване на договора за възлагане количествата по видове работи се уточняват на обекта между представители на Възложителя-техническо лице от дирекция „ТСУ и ЕИ“ и Изпълнителя.
Критериите по-долу
 
ДА Методология за изпълнение    60 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
156666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/08/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката - втора група, минимум трета категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а” от ЗУТ.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел А „Годност”). С еЕЕДОП участниците представят информация относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Важно! Изискването посочено в т.1 важи само за Обособена позиция №2: „Изкърпване на единични дупки и деформации на пътната настилка“.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи трета категория, съгласни чл. 137, ал.1, т.3, буква „а” от ЗУТ определени с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние”) с посочване на застрахователната полица (номер, дата, издател, застраховано лице), застрахователна сума, застрахована професионална дейност, срок на валидност на застраховката, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл.171 от ЗУТ, при лимит на отговорността съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1.Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи трета категория, съгласни чл. 137, ал.1, т.3, буква „а” от ЗУТ определени с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да разполага (собствени или ползвани на друго правно основание) с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, за срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности”) като се предостави и информация за това дали наличните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката са собствени или ползвани на друго правно основание.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участникът следва да разполага (собствени или ползвани на друго правно основание) с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, за срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка, както следва:
За Обособена позиция №1: „Изсичане на храсти, рязане на клони, почистване и профилиране на банкети“
Храсторез - 1 бр.
Моторен трион - 1 бр.
Товарен автомобил - 1 бр.
Багер – 1 бр.
За Обособена позиция №2: „Изкърпване на единични дупки и деформации на пътната настилка“
Асфалтополагаща машина - 1 бр.
Валяк - 1 бр.
Машина за напръскване с емулсия (гудронатор)- 1 бр.
Мини челен товарач - 1 бр.
Товарен автомобил - 1 бр.
Фугорез за асфалтова настилка - 1 бр.
Валяк вибрационен /до 2.5 т/ - 1 бр.
Компресор за чистене основи при кръпки - 1 бр
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора по всяка една обособена позиция е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора по съответната позиция без ДДС. Гаранцията се предоставят в една от следните форми: • парична сума; • банкова гаранция; • застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение измежду формите на гаранции, регламентирани в ЗОП. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Гаранцията под формата на парична сума или банкова гаранция може да бъде предоставена от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

12/07/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Брезник, гр.Брезник, ул. Елена Георгиева 16

Заседанието на комисията е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Плащания по договора се извършват, както следва:
- Авансовото плащане е в размер на 30% (тридесет процента) от цената на договора и се заплаща след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобряване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за авансовото плащане. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ фактура за авансово плащане в срок до 30 (тридесет) дни от датата на подписване на договора.
- Окончателното плащане е в размер на разликата до 100% (сто процента) от стойността на договора, но не повече от действително изпълнените и приети работи. Размерът на окончателното плащане е сумата, равна на разликата между стойността на договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и общата сума от авансовото плащане. Окончателно плащане се извършва след подписване на Акт обр. 19 между представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изп. друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: предварително обявените условия на поръчката и/или който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 3. участници, които са свързани лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава при условията на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва