Деловодна информация
00964
33 20/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00964-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Генерал Тошево 000852633
ул. Васил Априлов №5
Генерал Тошево BG332 9500 България
Мильо Иванов, строителен техник, отдел ТУСИДЕ +359 57312020
mail@toshevo.org +359 57312505

Интернет адрес/и

www.toshevo.org

http://toshevo.org/g/?page_id=1407


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://toshevo.org/g/?p=25168
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Генерал Тошево 000852633
гр.Генерал Тошево, Общинска администрация, Център за услуги и информация, ет.1
Генерал Тошево BG332 9500 България
Миглена Йорданова, главен специалист Информационно обслужване +359 57312487
mail@toshevo.org +359 57312505

Интернет адрес/и

www.toshevo.org

http://toshevo.org/g/?page_id=1407

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на стр.-монтаж./рем.работи СМР/СРР)на обект:“Осн.ремонт и обнов.на Спортна зала към СУ„Н.Й.Вапцаров–етап 2,находящ се на ул.”В.Априлов”№9,УПИ VII-у-ще,кв.85,по пл.на гр.Ген.Тошево,по ПКБ
45000000      
Строителство

Предвидени са строителни работи по обновяване на спортна зала към средно училище в гр.Генерал Тошево.Разработен е инвестиционен проект във фаза работен, който ще бъде изпълнен на 2 етапа, като предметът на настоящата обществена поръчка е изпълнение на етап 2 и включва ремонтни дейности, подробно описани в Количествената сметка - приложение към Техническата спецификация на Възложителя.Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на общ.поръчка е подробно описана и регламентирана в указанията за участие и приложенията към тях, които са неразделна част от настоящото обявление.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
289923.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Генерал Тошево, Спортна зала към СУ „Н.Й.Вапцаров – етап 2, находяща се на ул.”Васил Априлов” №9, УПИ VII- училище, кв. 85, гр. Генерал Тошево

Техническите изисквания на Възложителя и дейностите, включени в предмета на обществената поръчка са посочени в количествената сметка и Техническата спецификация, които са неразделна част от указанията за участие.Разработен е инвестиционен проект във фаза работен проект, който ще бъде изпълнен на 2 етапа, като предметът на настоящата обществена поръчка е изпълнение на етап 2 и включва следните видове ремонтни дейности:
- демонтажни дейности по подови настилки, стенни облицовки, врати, прозорци и др.;
- изравнителни замазки и подмяна на демонтираните подови настилки и стенни облицовки;
- доставка и монтаж на нови врати и прозорци по спецификация на възложителя;
- покрития по стени и тавани, включващо мазачески и бояджийски работи;
- ремонт и подмяна на част от посетителските седалки на трибуната - доставка и монтаж на седалка с облегалка - 36 бр. и др.;
- просичане на отвор за външна врата и изграждане на авариен изход с метална стълба по изготвен конструктивен проект - изработка и монтаж на метална стълба за евакуация- 1401 кг.;
- изграждане на рампа за инвалиди при централния вход на сградата;
- полагане на външна топлоизолация от EPS 100мм. с покритие от цветна силикатна мазилка - 1106,65 м2;
- доставка и монтаж на сгъваема стълбищна платформа за инвалидни колички - 1 бр.;
- демонтаж и подмяна на цялата ВиК инсталация, вкл. мивки, тоалетни, акцесоари и др. - вътрешна водопроводна инсталация - около 21 м.;
- цялостен ремонт и подмяна на ел. инсталацията - доставка и монтаж на кабел, ключ, разклонителна кутия, осветително тяло, вентилатор;
- цялостен ремонт и подмяна на отоплителната инсталация - топлоизолация микропореста гума : общо 100 м.л. и 2 м2; алуминиеви радиатори - 26 бр. ;
- ремонт и профилактика на вентилационната система;
- други съпътстващи дейности;
Изпълнителят ще осъществява възложените му дейности в съответствие с изготвения инвестиционен проект, издаденото Разрешение за строеж и съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
289923.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Средствата са съгласно Споразумение № РД09-25/12.02.2020 г. между Община Генерал Тошево и Министерство на труда и социалната политика (МТСП) за финансиране по Проект „Красива България”, а именно: средства, предоставени от МТСП -ПКБ и средства от бюджета на Община Генерал Тошево.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на строежи първа група, минимум четвърта категория строежи, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях следва да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от едно от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната строителна дейност, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/ договора за създаване на обединението.
Информацията относно изискването се попълва в Част ІV, Раздел А от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, изискването се доказва с представяне на копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от съответната категория, изискуема за поръчката, а за чуждестранните лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или еквивалент.
При сключване на договор за изпълнение на поръчката, Изпълнителят представя:
Копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от съответната категория, изискуема за поръчката, в случай, че документа не е представен по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. За чуждестранно лице се представя документ, с който следва да се докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация, съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
Възложителят няма да изисква документи, до които има достъп по служебен път или чрез публичен регистър, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът в процедурата следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника.
Информацията се попълва в Част ІV, Раздел Б от ЕЕДОП, с посочване на уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 62, ал. 1, т.2 от ЗОП - доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност", при условията на чл.67, ал. 5 и чл.112 от ЗОП, участниците представят заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние. Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
2. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, реализиран през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.Под „минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката”, изчислен на база годишните обороти се разбира оборот, реализиран при изпълнение на строителство *идентично или сходно с предмета на поръчката. *Под дейност идентична или сходна с предмета на поръчката се разбира „ново строителство и/или ремонт (основен и/или текущ и/или авариен) и/или реконструкция на обекти сграден фонд“. Информацията се попълва в Част ІV, Раздел Б от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 62, ал. 1 от ЗОП, при условията на чл. 67, ал. 5 и чл.112 от ЗОП, годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.Когато, по основателна причина, участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


1. Минималната застрахователна сума е в размер на 100 000 лв. (сто хиляди) лева, съгласно чл. 5, ал. 2, т.4 от Наредба за условия и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.
2. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на изпълнение на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на минимум 200 000,00 лв. без ДДС за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.Под „минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката”, изчислен на база годишните обороти се разбира оборот, реализиран при изпълнение на строителство *идентично или сходно с предмета на поръчката. *Под дейност идентична или сходна с предмета на поръчката се разбира „ново строителство и/или ремонт (основен и/или текущ и/или авариен) и/или реконструкция на обекти сграден фонд“.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът в процедурата трябва да е изпълнил дейност/и с предмет*, идентичен или сходен с този на поръчката за последните пет години, от датата на подаване на офертата. *Под дейност идентична или сходна с предмета на поръчката се разбира „ново строителство и/или ремонт (основен и/или текущ и/или авариен) и/или реконструкция на обекти сграден фонд“.Информацията се попълва в Част ІV,Раздел В от ЕЕДОП,а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 64, ал.1,т. 1 от ЗОП,със списък на стр.-то,идент.или сходно с предмета на общ.поръчка,придружен с удост.-я за добро изп.-е,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изп.,мястото,вида и обема,както и дали е изп.в съотв.с норм.изискв.,при усл.на чл.67,ал.5 и чл.112 от ЗОП;2. Участниците трябва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с опред.проф.компетентност (по см.на § ,т.41 от Доп.разпоредби от ЗОП) за изпълнение на поръчката. Информацията се попълва в Част ІV,Раздел В от ЕЕДОП,а обстоятелствата във вр.с постав.изискване се доказват с докум.по чл.64,ал.1,т.6 от ЗОП-списък на персонала,който ще изп.поръчката,както и документи,които доказват проф.компет.на лицата,при усл.на чл.67,ал.5 и чл.112 от ЗОП.Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ,съотв.с критериите за подбор се доказва от обединението-участник,а не от всяко от лицата,вкл.в него,съобр.ЗОП и усл.на общ.поръчка.При участие на подизпълнители доказателствата за технически възможности се представят и за тях,а изискв.към тях се прилагат съобр.вида и дела на тяхното участие.Когато участникът е чужд.лице,документът се представя и в превод,ако е на чужд език.Участниците могат да се позоват на капац.на трети лица при усл.на чл.65,ал.1-4 от ЗОП;3.Участникът следва да притежава сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001:2015-система за упр.на кач.или екв.,или други док.-ва за екв.мерки за осиг.на качеството,с предметен обхват в областта на стр.-то–данните се попълват в ЕЕДОП,част ІV,раздел„Г“,а обстоятелствата във вр.с постав.изискване се доказват с докум.по чл.64,ал.1,т.10 от ЗОП,при усл.на чл. 67,ал.5 и чл.112 от ЗОП.Сертификатът трябва да е изд.от незав.лица,които са акред.по съотв.серия европ.стандарти от Изп.агенция "Бълг.служба за акред.-я" или от друг нац.орган по акред.-я,който е страна по Многостр.спораз.-е за взаимно признав.на Европ.орг.-я за акред.-я,за съотв.област или да отг.на изискв.за признав. съгл.чл.5а,ал.2 от Закона за нац.акред.-я на органи за оценяв.на съотв.Възлож.ще приеме екв.сертификати,изд.от органи,установени в др.държави членки.Когато участникът е обед.,което не е ЮЛ,съотв.с критериите за подбор се доказва от обед.-участник,а не от всяко от лицата,вкл.в него,с изключ.на съотв.рег.-,представ.на сертификат или др.усл-е,необх.за изп.на поръчката,съгл.изискв.на норм.или адм.акт и съобразно разпред.на участието на лицата при изп.на дейностите,предвидено в дог.за създав.на обединението.При участие на подизп. доказ.-та за техн.възмож.се представят и за тях,а изискв.към тях се прилагат съобраз.вида и дела на тях.участие.Участниците могат да се позоват на капац.на трети лица при усл.на чл.65, ал.1-4 от ЗОП;4.Участникът следва да притежава сертификат по стандарт БДС EN ISO 14001:2015-система за управл.на околната среда или екв.,или други доказателства за екв.мерки за управл.на околната среда,с предметен обхват в областта на строителството–данните се попълват в ЕЕДОП,част ІV,раздел „Г“,а обстоятелствата във вр.с поставеното изискване се доказват с документите по чл.64,ал.1,т.10 от ЗОП,при усл.на чл.67,ал.5 и чл.112 от ЗОП.Възлож. приема екв.сертификати,изд.от органи,установени в др.държави членки.Сертификатът тр. да е изд.от независими лица,които са акред. по съотв.серия европ.стандарти от Изп.агенция "Бълг.служба за акред.-я" или от др.нац.орган по акред.,който е страна по Многостр.споразум.за взаимно признав.на Европ.орг.-я за акред.,за съотв.област или да отг.на изискв.за признав. съгл.чл.5а,ал.2 от Закона за нац.акред.-я на органи за оценяв.на съотв.

1. Участникът в процедурата трябва да е изпълнил строителство с предмет*, идентичен или сходен с този на поръчката за последните пет години, от датата на подаване на офертата. *Под дейност идентична или сходна с предмета на поръчката се разбира „ново строителство и/или ремонт (основен и/или текущ и/или авариен) и/или реконструкция на обекти сграден фонд“.
2.Участникът в процедурата трябва да има включени в състава си технически правоспособни физически лица,чрез които да осъществи дейностите по предмета на поръчката, минимум както следва:а/Технически ръководител на обекта, който да има:
- опит като технически ръководител при изпълнение на минимум един обект *идентичен или сходен с предмета на поръчката.
- да отговоря на условията на чл.163а, ал.2 от ЗУТ ( технически правоспособно лице, което да е получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, както и лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ /или аналогично за чуждестранни лица);
б/ Координатор по безопасност и здраве в строителството: притежаващ валидно Удостоверение по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентно;
в/Отговорник по контрола на качеството: притежаващ валидно удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите стр.продукти със съществените изисквания за безопасност или екв.документ.
3.Участникът следва да притежава сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
4. Участникът следва да притежава сертификат по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 - система за управление на околната среда или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са описани подробно в указанията за участие, публикувани в Профила на купувача на Община Генерал Тошево, на електронния адрес, посочен по-горе.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/07/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Генерал Тошево, ул. Васил Априлов №5, сградата на Общинска администрация, заседателна зала, ет.3.

Получените оферти се отварят на публично заседание,на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В запечатана непрозрачна опаковка участниците следва да представят следните документи и образци:1.Опис на представените документи-Приложение №1;2.еЕЕДОП-Приложение №2;3.Документи за доказв.на предприетите мерки за надеждност(ако е приложимо);4.Документ за създав.на обединение-зав.копие(когато е приложимо),от който да е видно:а/правата и задълженията на участниците в обединението,вкл.определения от тях член на обединението,който да представлява обед.за целите на настоящата поръчка;б/разпределението на дейностите и отговорността между партньорите;в/клаузи за солидарна отг.на членовете на обединението за изп.на договора.Участник-клон на чужд.лице и за участието си в поръчката се позовава на ресурсите на търговеца,съгл.чл.36,ал.2 от ППЗОП,уч.трябва да представи доказ.-ва,че при изп.на поръчката ще има на разположение тези ресурси.Участник,ползващ капацитета на трети лица,трябва да докаже,че разполага с техните ресурси;третите лица трябва да отговарят на съотв.критерии за подбор,за доказв.на които участникът се позовава на тех.капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняв.от процедурата.Третите лица представят еЕЕДОП.Участник,ползващ подизпълнител трябва да посочи в офертата си дела от поръчката,който ще изп.подизпълнителя,като представи доказ.-во за поетите от подизп.задължения.Участникът попълва инф.в Част IV,Раздел В от ЕЕДОП.Подизп.трябва да отг.на съотв.критерии за подбор,съобразно вида и дела от поръчката,които ще изп.За подизп.не трябва да са налице основания за отстраняв.от процедурата.Подизп.представя еЕЕДОП.5.Предложение за изп.на поръчката-Приложение №3;6.Декларация използвани материали-Приложение №4;7.Декларация осигуряване на заетост-Приложение №5;8.Документ за упълномощаване (когато е приложимо);9.Ценово предложение-Приложение №6,с приложения към него:КСС оферта и анализи на единичните цени-може да не се поставят в запечатан плик.На осн.чл.181,ал.2 от ЗОП оценката на техн.и ценовите предл.на участниците се извършва преди разглежд.на документите за съотв.с критериите за подбор.В тези случаи проверката за наличие на основания за отстр. и съотв.с критериите за подбор се извършва по начин,който не се влияе от резултатите от оценката на техн.и цен.предложения.
Възлож.отстранява от уч.в процедурата:1.участник,за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54,ал.1 от ЗОП;2.на основанията,посочени в чл.107 от ЗОП;3.участник,за когото са налице обстоятелствата по чл.3,т.8 от Закона за иконом.и фин.отнош.с дружествата,рег.в юрисдикции с преф.дан.режим,контролираните от тях лица и тех.действ.собственици,освен ако не са приложими изключ.по чл.4 от същия закон;4.участник,за когото са налице обстоятелствата по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно продибитото имущество.Възложителят отстранява от участие уч.,който в определения в поканата срок,откаже да удължи срока на валидност на офертата или ако представи оферта с по-кратък срок на валидност.Възлож.отстранява от уч.в процедурата участник,чието Ценово предложение надвишава прогнозната стойност на поръчката.Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица при усл.на чл.65,ал.1-4 от ЗОП.За изп.на договора се изисква представяне на гаранция,обезпечаваща нег.изпълнение,в размер на 5% от стойността на договора без ДДС,с валидност 6 месеца след приемането на СМР/СРР на обекта.Представя се преди скл.на договора под формата на парична сума,или банкова гаранция,или застраховка в полза на Възложителя,която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Участникът,определен за изпълнител,избира сам формата на гаранцията за изпълнение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защта на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва