Деловодна информация
00383
12-24-40 20/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
20/03/2020 (дд/мм/гггг)
00383-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община град Добрич 000852932
ул. България № 12
Добрич BG332 9000 България
инж. Пенчо Керванов, Николай Великов +359 58600050
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/14cc8963-6936-4d9d-9609-22c2e8b308bd


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/14cc8963-6936-4d9d-9609-22c2e8b308bd
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община град Добрич 000852932
гр.Добрич, ул.България12, Център за услуги и информация, ет.1
Добрич BG332 9300 България
Севдалина Борисова, Пенка Илиева +359 58600395
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/14cc8963-6936-4d9d-9609-22c2e8b308bd

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, паркове и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община град Доб
45233120      
Строителство

При изпълнение на поръчката следва да се извърши строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, паркове и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община град Добрич съгласно Техническа спецификация
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
50000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45233200      
45220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

на територията на община град Добрич

При изпълнение на поръчката следва да се извърши :
1.Текущ ремонт на :
-пътна и улична мрежа- общинската пътна и улична мрежа, участъци от републиканските пътища преминаващи през Община град Добрич, и съседни общини при наличие на споразумение ;
- пътни съоръжения-мостове, пасарелки, водостоци, пешеходни и автомобилни подлези и надлези, и други съобразно предмета на настоящата поръчка;
- паркове-алейна мрежа и тротоари ;
-елементи на техническата инфраструктура-съобразно предмета на настоящата поръчка;
за нуждите на Община град Добрич
Текущия ремонт се осъществява чрез отстраняване на отделни повреди по пътното платно; възстановяване на разрушени тротоари, бордюри, отводнителни съоръжения в отделни участъци; ремонт на отделни разрушения – дупки, пукнатини, обрушени ръбове и др; отстраняване на отделни деформации – вълни, коловози и други неравности; ремонт и запълване на фуги и други на пътни съоръжения; повдигане, потапяне и подмяна на капаци на ревизионни и дъждоприемни шахти; направа на нови дъждоприемни шахти; при необходимост извършване на ремонт на елементи от техническата инфраструктура;
2. Строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на:
-пътна и улична мрежа- общинската пътна и улична мрежа, участъци от републиканските пътища преминаващи през Община град Добрич, и съседни общини при наличие на споразумение;
- пътни съоръжения-мостове, пасарелки, водостоци, пешеходни и автомобилни подлези и надлези, и други съобразно предмета на настоящата поръчка;
- паркове-алейна мрежа и тротоари ;
-елементи на техническата инфраструктура-съобразно предмета на настоящата поръчка;
за нуждите на Община град Добрич
Изпълнение на строителство по всички части на одобрените инвестиционни проекти, доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти (строителни материали, включително асфалтови смеси, бетонови и други изделия, елементи, детайли, комплекти и др.); осигуряване на терени за нуждите на строителството – за временно строителство, складиране на материали и техника в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда строежа; извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на строежите; участие в процедури по въвеждане на строежите в експлоатация; отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежите и въвеждането им в експлоатация; гаранционно поддържане на строежите, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата.
При аварийни ситуации се извършват незабавно аварийно-възстановителни работи, целящи възстановяване на минимално ниво на обслужване след възникване на аварийни ситуации.
Количество и обем-С оглед на спецификата, сложността и комплексността на видовете работи и броя на съответните обекти, които следва да се извършват, същите не биха могли да се определят предварително. При осъществяване предмета на поръчката възникват различни по сложност и вид на изпълнение дейности. Обхватът, основните параметри и условията, при които ще се изпълняват дейностите, включени в обществената поръчка ще се определят при всяко конкретно възлагане-вътрешно конкурентен избор по реда на чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП.
В техническата спецификация са описани количествата на видовете дейности на база предходни 24 месеца(по действащо рамково споразумение).
Обхватът, основните параметри и условията, при които ще се изпълняват дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка, ще се определят при всяко конкретно възлагане - вътрешен конкурентен избор по реда на чл.82, ал.4 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
ДА Предлаган подход за качествено изпълнение на поръчката    20
Организация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката    20
Мерки за опазване на околната среда    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
50000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Офертите на потенциалните изпълнители на етап вътрешно конкурентен избор ще бъдат оценявани и класирани въз основа на критерия за възлагане най-ниска цена:Обща цена за изпълнение
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ, ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ следва да има регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
* Мотиви: Това изискване е наложено от вида на работите, които се налага да се извръшват: Предвид това е необходимо потенциалните изпълнители – строители да имат регистрация в КСБ за изпълнение на строежи от съответната категория съгласно Наредба №1 за номенклатурата на видовете строежи. Липсата на такъв документ у строителя ще постави възложителя в невъзможност да изпълни задълженията си съгласно чл..157, ал.2 ЗУТ – изречение второ.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „А“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: Декларация, че има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ или ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ да има регистрация в професионални или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да декларира или удостовери за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Забележка
При провеждане на вътрешно конкурентния избор по реда на чл.82,ал.4 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците, определени за потенциални изпълнители, и други документи необходими за изпълнението на конкретния договор, когато това е предвидено в нормативен акт.
За всеки обект Възложителя ще изисква от потенциалните изпълнители да представят съответната и необходимата за изпълнение регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ.
*Чуждестранните лица следва да представят съответното удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за съответната категория отговаряща на обекта на етап вътрешно конкурентен избор по чл. 82, ал.4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да притежава минимален оборот в сферата на предмета на поръчката в размер на не по-малко от 5 000 000 лв. (или равностойността на посочената стойност в друга валута) общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: справка за оборота попадащ в сферата на поръчката – строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, паркове и елементи на техническата инфраструктура за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си или други дикументи съгласно чл.62, ал.1, т. 1 и 3 от ЗОП, от които да е видно минималното изисквание на възложителя
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството , или съответен валиден аналогичен документ.
Предвид, че настоящата процедура касае сключване на рамково споразумение Възложителя не се интересува от покритието на застраховката, при провеждане на вътрешно конкурентния избор по реда на чл.82,ал.4 от ЗОП, Възложителят ще изисква от участниците, определени за потенциални изпълнители,застраховка със съответното покритие отговарящ на категорията на съответния обект.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: копие на валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството , или съответен валиден аналогичен документ.
Забележка
В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, такава застраховка трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът следва да притежава минимален оборот в сферата на предмета на поръчката в размер на не по-малко от 5 000 000 лв. (или равностойността на посочената стойност в друга валута) общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Забележка: оборот в сферата на предмета на поръчката се счита оборот от строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, паркове и елементи на техническата инфраструктура .
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството , или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на минимум едно строителство с предмет и обем идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „В“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания .В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участникът следва да разполага с екип който да организира и изпълнява дейностите, предмет на обществената поръчка. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. Участникът следва да попълва (декларира) в част ІV., буква „В“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания), в който подробно описва данните за образованието за всяко лице от изискуемия ръководен и изпълнителски персонал, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност.В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: - Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочен професионалната компетентност на лицата съобразно минималните изисквания на Възложителя.
3. Участникът да има въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентна) с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката .Забележка: Съгласно чл.64, ал. 6 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството.Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „Г“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) .Забележка: В случай на участие на обединение, спазването на изискването може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство. В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001-2015 (или еквивалентна) с строителство-сходно с предмета на поръчката , издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по н


1. Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на минимум едно строителство с предмет и обем идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележка: строителство с предмет идентично или сходно с предмета на обществената поръчка се счита:строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътни обекти, в условията на интензивно градско движение. За обекти, изпълнени в условия на интензивно градско движение, се приемат обекти, изпълнени по уличната мрежа на областните градове на Република България или по уличната мрежа на градове с население над 30 000 жители.
Възложителят не изисква и не се интересува от обема на изпълненото строителство.
За изпълнено строителство се счита такова прието с протокол Обр. 15
*Мотиви: Това изискване е наложено от вида на работите, които се налага да се извръшват на обекта на обществената поръчка, който е от голямо обществено значение. Необходимо е участника да притежава опит за изпълнение на пътни обекти в специфични условия на изпълнение без да създава затруднения на околните, които съответстват на предмета на настоящата обществената поръчка.
2. Участникът следва да разполага с екип който да организира и изпълнява дейностите, предмет на обществената поръчка. Екипът следва да е съставен минимум от:-Ръководител екип текущ ремонт– Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалентна.Опит: минимум 5 (пет) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или текущ ремонт на автомагистрали и/или пътища и/или улици.;Технически ръководител текущ ремонт с образователна степен - инженер/техник или еквивалентна .Опит: минимум 3 (три) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или текущ ремонт на автомагистрали и/или пътища и/или улици.;-Ръководител екип пътно строителство – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалентна.Опит: минимум 5 (пет) при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.;-Технически ръководител пътно строителство с образователна степен - инженер/техник или еквивалентна. Опит: минимум 3 (три) при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.;-Координатор по безопасност и здраве :Професионален опит: минимум 1 /една/ година опит като координатор БЗ. Притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно.* Мотиви: Тези изисквания са наложени от вида на работите, които се налага да се извръшват.
3. Участникът да има въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентна) с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП и в чл. 55, ал. 1 ЗОП. За участника не следва да е налице основанието на чл.55,ла.1,т.2 от ЗОП, а именно: да е лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност, свързана със строителство съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
Срок на рамковото споразумение: до 48 месеца от датата на влизане на сила на рамковото споразумение,а именно:не по-рано от 03.01.2022г. или изчерпване на финансовия ресурс на предходно рамково споразумение с №ДОП-5/03.01.2018г. или друго обстоятелство съгласно рамково споразумение с №ДОП-5/03.01.2018г.*Възложителя взема решение да обяви настоящата открита процедура предсрочно предвид, че финансовия ресурс по действащо рамково споразумение в по-голямата си степен е изчерпан и няма да може задоволи нуждите на Възложителя за последващи инвестиционни намерения в срока на рамковото споразумение
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  3
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

община град Добрич, ул. „България“ № 12, град Добрич, Заседателна зала

Внасянето на комплекта офертни документи се извършва на адрес: гр. Добрич, 9300, ул. "България" №12, Община град Добрич, Център за услуги и информация, ет.1.
На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Специфични национални основания за изключване, които следва да се декларират в Част III. "Основания за изключване", раздел „Г“: 1. Участникът следва да декларира липсата или наличието на влязла в сила присъда за престъпление по чл.194-208, чл.213а-217, чл.219-252, чл.254а-255а или чл.256-260 НК. ;2. Участникът не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл. 101, ал. 11 ЗОП. ;3. За участникът не следва да e установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4. За участникът не следва да e установено нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.;5. За участникът не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.;6. Участникът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици .
2. При подписване на рамково споразумение, потенциалните изпълнители не внасят гаранция за изпълнение. Гаранция за изпълнение се представя преди подписването на всеки конкретен договор от изпълнителя, определен по предвидения в рамковото споразумение ред. На основание чл.111, ал.2 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% (два процента) от стойността на договора. Валидността на банковите гаранции/застраховките следва да бъде не по – рано от 30 дни след изтичане на срока на договора . С договора е предвидена и гаранция, която обезпечава целия размер на авансовото плащане под формата на платежно нареждане по посочената по-горе банкова сметка/банкова гаранция/застраховка (свободна форма) относно авансовото плащане(при приложимост и посочване в поканата по чл.82,ал.4 от ЗОП), което е от 10 % до 30% от възнаграждението за СМР .Тази гаранция се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса и е с валидност като предложения срок за изпълнението на предмета на поръчката. С договора може да бъде предвидена и гаранционна поддръжка (при приложимост и посочване в поканата по чл.82,ал.4 от ЗОП), в този случай частта от гаранцията за изпълнение представляваща 1% от стойността на съоръженията подлежащи на гаранционна поддръжка ще бъде задържана за обезпечаване на гаранционното поддържане в рамките гаранционния срок на съоръженията подлежащи за гаранционна поддръжка.
3. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на следния критерий за възлагане: оптимално съотношение качество/цена: Оценка по Показател П1 — „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“ — максимална стойност – 50 точки.Оценката по Показател П1 ще се изчислява по формулата:П1= КТП1(Предлаган подход за качествено изпълнение на поръчката-20точки)+ КТП2(Организация за изпълнение на дейностите от Примерното задание на предмета на поръчката (конкретния обект)-20точки)+ КТП3(Мерки за опазване на околната среда-10точки). Оценката на показателя „Ценови показатели ” се извършва както следва: П2=К1(Максимални единични цени за видове работи - 35 точки)+К2(Максимални единични цени за видове механизация - 10 точки)+К3(Часова ставка - 1 точки)+К4(Допълнителни разходи върху труд -1 точки)+К5(Доставно – складови разходи - 1 точки)+К6(Допълнителни разходи за механизация - 1 точки)+К7(Печалба - 1 точки) . Формулата по която се изчислява „Комплексната оценка“ за всеки участник е: КО = П1 + П2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т.1 ЗОП-в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва