Деловодна информация
01157
ПИ - 193 20/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
01157-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Земен 000386662
гр.Земен, п.к.2440, ул.Христо Ботев № 3
Земен BG414 2440 България
инж.Христо Каров +359 7741-2494
оbshtina_zemen@abv.bg +359 7741-2462

Интернет адрес/и

http://zemen-bg.com/

http://zemen-bg.com/buyers-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zemen-bg.com/buyers-profile/public-competition
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на улична мрежа и пътни настилки на територията на община Земен по обособени позиции"
45233000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща: Строително – ремонтни дейности по пътна мрежа и строително – ремонтни дейности по уличната мрежа и техническата инфраструктура в гр. Земен и населени места от общината. Изпълнението на обществената поръчка включва дейностите, които са свързани с извършването строителните работи, а именно:
- Извършване на строително – ремонтни работи с цел достигане на нормална експлоатация и добро техническо състояние на пътна и улична мрежа и елементи на техническата инфраструктура след изрично възлагане от Възложителя и в рамките на определените бюджетни средства за дейността, в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти;
- Доставка и влагане на необходимите строителни материали и продукти в съответствие на наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти;
- Извършване на необходимите изпитвания, лабораторни изследвания.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
317749.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Ремонт на обекти в населени места в община Земен – I-ва група “ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Община Земен

Строително – ремонтни дейности по пътна мрежа и строително – ремонтни дейности по уличната мрежа и техническата инфраструктура в гр. Земен и населени места от общината. Изпълнението на обществената поръчка включва дейностите, които са свързани с извършването строителните работи, а именно:
- Извършване на строително – ремонтни работи с цел достигане на нормална експлоатация и добро техническо състояние на пътна и улична мрежа и елементи на техническата инфраструктура след изрично възлагане от Възложителя и в рамките на определените бюджетни средства за дейността, в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти;
- Доставка и влагане на необходимите строителни материали и продукти в съответствие на наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти;
- Извършване на необходимите изпитвания, лабораторни изследвания и отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени в договора за възлагане на обществената поръчка.
Към настоящият момент не са известни точните количества на видовете работи, които ще се изпълняват на обектите, а в Техническата спецификация подробно са разписани видовете строително-монтажни работи. Строително-монтажните работи за всеки подобект ще се възлагат поотделно с възлагателно писмо.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение    40%
Срок за стартиране на работа    10%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
150250.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 21/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонт на обекти в населени места на община Земен – II-ра група“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

община Земен

Строително – ремонтни дейности по пътна мрежа и строително – ремонтни дейности по уличната мрежа и техническата инфраструктура в гр. Земен и населени места от общината. Изпълнението на обществената поръчка включва дейностите, които са свързани с извършването строителните работи, а именно:
- Извършване на строително – ремонтни работи с цел достигане на нормална експлоатация и добро техническо състояние на пътна и улична мрежа и елементи на техническата инфраструктура след изрично възлагане от Възложителя и в рамките на определените бюджетни средства за дейността, в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти;
- Доставка и влагане на необходимите строителни материали и продукти в съответствие на наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти;
- Извършване на необходимите изпитвания, лабораторни изследвания и отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени в договора за възлагане на обществената поръчка.
Към настоящият момент не са известни точните количества на видовете работи, които ще се изпълняват на обектите, а в Техническата спецификация подробно са разписани видовете строително-монтажни работи. Строително-монтажните работи за всеки подобект ще се възлагат поотделно с възлагателно писмо.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение    40%
Срок за стартиране на работа    10%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
88333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 21/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонт на обекти в населени места на община Земен – III-та група“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

община Земен

Строително – ремонтни дейности по пътна мрежа и строително – ремонтни дейности по уличната мрежа и техническата инфраструктура в гр. Земен и населени места от общината. Изпълнението на обществената поръчка включва дейностите, които са свързани с извършването строителните работи, а именно:
- Извършване на строително – ремонтни работи с цел достигане на нормална експлоатация и добро техническо състояние на пътна и улична мрежа и елементи на техническата инфраструктура след изрично възлагане от Възложителя и в рамките на определените бюджетни средства за дейността, в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти;
- Доставка и влагане на необходимите строителни материали и продукти в съответствие на наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти;
- Извършване на необходимите изпитвания, лабораторни изследвания и отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени в договора за възлагане на обществената поръчка.
Към настоящият момент не са известни точните количества на видовете работи, които ще се изпълняват на обектите, а в Техническата спецификация подробно са разписани видовете строително-монтажни работи. Строително-монтажните работи за всеки подобект ще се възлагат поотделно с възлагателно писмо.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение    40%
Срок за стартиране на работа    10%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
79166.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 21/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В процедурата могат да участват всички лица, за които не са налице условията по чл.54 и по чл.55,ал.1 от ЗОП.
Участникът следва да има регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от втора група, трета категория
Доказване: Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да има сключена валидна застраховка “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.

1.Участникът трябва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност“ с минимално покритие в размер на 200 000.00 (двеста хиляди) лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Доказване: Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“. При сключване на договор, избраният изпълнител представя в заверено копие валидна застраховка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът следва да е да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката - минимум 1 /една / дейност.
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката.
4.2. Участникът следва да разполага със следния персонал и ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката:
1. «Технически ръководител» (1 бр.):
? Да притежава диплома за завършено Висше образование, Степен «Бакалавър» или «Магистър» – Строителен инженер по специалност «Пътно строителство» или еквивалентна специалност;
? Да има натрупан професионален опит по специалността в строителството, който е минимум 2 (две) години
2. «Експерт Контрол на качеството»
? Да притежава валидно удостоверение / сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно;
? Да има нарупан специфичен професионален опит като специалист „Контрол на качеството” – минимум 1 (една) година.
3. «Специалист Здравословни и безопасни условия на труд»
? Да притежава валидно удостоверение за завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентенили еквивалентен документ за чуждестранни лица;
? Да има натрупан специфичен професионален опит като длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 1 (една) година.


1. Дейности, сходни с тези на поръчката, са: строителни работи по основен и/или текущ ремонт на пътища, улична мрежа или подобни.
Доказване: Участникът представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изискванияв съответния раздел на ЕЕДОП, (Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности), изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата, в това число:
? Експерт/специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
? Образование (степен, специалност, година на дипломиране, номер на диплома, учебно заведение);
? Професионална квалификация (направление, година на придобиване, номер на издадения документ, издател);
? Професионален опит (месторабота, период).
Информацията се посочва в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности” от ЕЕДОП.
Избраният изпълнител представя Списък на експертите, които са ангажирани за изпълнението на обществената поръчка, както и документи, доказващи посочена професионалната компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят определя гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора в размер 1 на сто от стойността на договора. Съгласно чл. 111, ал. 5 - 9 от ЗОП, гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.
Преди подписване на договора и като условие за изпълнение на поръчката, избраният изпълнител следва да представи всички изискуеми според ЗОП и условията на процедурата документи, доказващи съответствие на изпълнителя с критериите за подбор от процедурата.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

19/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр.Земен, п.к.2440, ул.Христо Ботев № 3, ет.2, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Преди отваряне на офертите упълномощените лица представят на комисията писмено пълномощно от законния/те представител/и на участника (в оригинал).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби във връзка с процедурата се подават в сроковете, определени в чл.197 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва