Деловодна информация
00275
08.00-379 20/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00275-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Годеч 000776160
гр. Годеч, пл.Свобода № 1
Годеч BG412 2240 България
инж. Ангел Ангелов - директор на д-я ТУЕП +359 729-22300
obshtina_godech@abv.bg +359 729-23513

Интернет адрес/и

www.godech.bg

https://www.godech.bg/profil-na-kupuvacha/2023-protzedura-098-20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.godech.bg/profil-na-kupuvacha/2023-protzedura-098-20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на уличната мрежа в град Годеч и текущ ремонт на четвъртокласна общинска пътна мрежа”
45233200      
Строителство

за обособена позиция №№ 1 и 2-Основните видове работи за изпълнението на предвидените дейности са рехабилитация на съществуваща асфалтова настилка включващи: фрезоване, издухване и измиване на асфалтова настилка, ремонт и полагане на бордюри, повдигане на РШ и ДШ, полагане на асфалтобетонна настилка – основен и износващ пласт с дебелина по 4 см, изграждане на липсващи бордюри. Двукратно полагане на битумна емулсия преди полагане на двата пласта асфалтобетон.
за обособена позиция №3 - Изкърпване на повредени участъци по асфалтобетоновата настилка със средна дебелина до 12 см чрез студено битумно изкърпване
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
309614.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на уличната мрежа на град Годеч“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Град Годеч, общ. Годеч, обл. Софийска

Предметът на обособената позиция обхваща изпълнение на:
- Рехабилитация на улица "Борова гора" в град Годеч - о.т. 165 -186;
- Рехабилитация на улица "Грънчарица" в град Годеч - о.т. 169 -184;
- Рехабилитация на улица "Детелина" в град Годеч - о.т. 89-96;
- Рехабилитация на улица "Петрохан" в град Годеч - о.т. 83-98;
- Рехабилитация на улица "Поляница" в град Годеч - о.т. 108-93;
- Рехабилитация на улица "Сохая" в град Годеч - о.т. 109А-95.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
192313      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

няма

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на улица „Клокотиш“ в град Годеч“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Град Годеч, общ. Годеч, обл. Софийска

Предметът на обособената позиция обхваща изпълнение на:
- Рехабилитация на улица "Клокотиш" в град Годеч - о.т. 81-90 при наличие на финансиране.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
58833      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

няма

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт на четвъртокласна общинска пътна мрежа” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Община Годеч, Софийска област

Предметът на обособената позиция обфваща:
- Текущ ремонт на SFO3127 - / ІІІ - 8132 / Годеч – Равна;
- Текущ ремонт на SFO2124 - /ІІ-81, Бучино проход-Гинци/-Бракьовци;
- Текущ ремонт на SFO3132 - / ІІІ - 813, Годеч - Букоровци / - Туден – Разбоище;
- Текущ ремонт на SFO1121 - /ІІІ-8132 / Годеч-Губеш-Комщица / ІІІ-8132;
- Текущ ремонт на SFO3131 - / ІІІ -813, Годеч - Букоровци / - Мургаш – Върбница;
- Текущ ремонт на SFO1122 - / ІІІ- 8132/Ропот-Голеш-Връдловци –Станинци/ SFО3203/.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
58468.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Прилага се за всички обособени позиции
Всеки участник в процедурата трябва да е вписан задължително в Централния професионален регистър на строителя за втора група, четвърта категория строежи. Чуждестранните участници доказват съответствието си с вписване в еквивалентен регистър за еквивалентни строежи съобразно националното си законодателство.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“). В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на талон/удостоверение за регистрация, или друг документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или еквивалент.
В случай, че участникът ползва подизпълнител/и и някои от подизпълнителите му ще извършва строителство, то този подизпълнител също трябва да е вписан задължително в Централния професионален регистър на строителя за четвърта група – втора категория строежи или еквивалент, или друг документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или еквивалент.
Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението, които са пряко ангажирани с изпълнение на строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай че Възложителят допълнително поиска доказване спазването на горепосочените изисквания, това се извършва със следните документи: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години или от датата на започване на дейността, в размер равен или надвишаващ, по обособени позиции, както следва:
1.1.Обособена позиция № 1: 200 000 лв.
1.2.Обособена позиция №№ 2 и 3: 100 000 лв.
Под „строителство, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнение на строителни и монтажни работи за изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища или съоръжения към тях, или тротоари.
Документи, с които се доказва съответствието: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“).
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще извършват строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва от тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Кандидатите или участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност.
2.Застраховка „Професионална отговорност“.
Важно: Отнася се и за трите обособени позиции.
Участникът трябва да има застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката. Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”). В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност” или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
В случай, че участникът ползва подизпълнител/и и някои от подизпълнителите му ще извършва дейности по изпълнение на СМР от предмета на настоящата поръчка, то този подизпълнител също трябва да е застрахован с изискваната валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
Чуждестранните участници представят еквивалентни доказателства, съобразно националния си закон.


1.Да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години или от датата на започване на дейността, в размер равен или надвишаващ, по обособени позиции, както следва:
1.1.Обособена позиция № 1: 200 000 лв.
1.2.Обособена позиция №№ 2 и 3:100 000 лв.
Под „строителство, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнение на строителни и монтажни работи за изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища или съоръжения към тях, или тротоари.
Документи, с които се доказва съответствието: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“).
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще извършват строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва от тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Кандидатите или участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност.
2.Застраховка „Професионална отговорност“.
Важно: Отнася се и за трите обособени позиции.
Участникът трябва да има застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката. Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”). В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност” или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
В случай, че участникът ползва подизпълнител/и и някои документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност” или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
В случай, че участникът ползва подизпълнител/и и някои от подизпълнителите му ще извършва дейности по изпълнение на СМР от предмета на настоящата поръчка, то този подизпълнител също трябва да е застрахован с изискваната валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
Чуждестранните участници представят еквивалентни доказателства, съобразно националния си закон.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Изискването се прилага и за трите обособени позиции. Участникът следва през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнен най-малко 1 дейност с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката.
Под „строителство, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнение на строителни и монтажни работи за изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища или съоръжения към тях, или тротоари от трета или по-висока категория.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности”). В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със списък на строителство, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършеното строителство.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
2.Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване и механизация, по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция №№ 1 и 2: - Колесен багер- товарач с хидравличен чук - 1 бр.; Самосвали – 2 бр.; Бандажен валяк вибрационен 8-10 т -1 бр.; Двубандажен вибрационен валяк 3 т – 1 бр.; Двубандажен вибрационен валяк 1,5 т – 1 бр.; Валяк с пневматични гуми -1 бр.; Автогрейдер – 1 бр.; Ръчна трамбовка – 1 бр.; Асфалтополагаща машина - 1 бр.; Моторна пръскачка за битум – 1 бр.; Пътна фреза – 1 бр.; Асфалторезачка – 1 бр.; Водоноска / за измиване/ -1 бр.; Компресор - подвижен – 1 бр.; Къртач - пневматичен – 1 бр.; Електрически Агрегат – 1 бр.;
Обособена позиция № 3: Специализирана машина с надстройка за полагане на студен асфалт по инжекционен метод със съоръжения за продухване, разпръскване на емулсията и минералната фракция.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности”). В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
3.Изискването се отнася и за трите обособени позиции.Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството с предметен обхват в областта на строителството:
- ISO 9001:2008 и/или еквивалентно;
- EMAS и/или ISO 14001: 2004 и/или еквивалентно - за управление на околната среда;
Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”) като се описва стандарта, неговата валидност и издалата го организация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на копие на сертификат, издаден от независимо лице, което е акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискването за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


1.Изискването се прилага и за трите обособени позиции. Участникът следва през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнен най-малко 1 дейност с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката.
Под „строителство, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнение на строителни и монтажни работи за изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища или съоръжения към тях, или тротоари от трета или по-висока категория.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности”). В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със списък на строителство, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършеното строителство.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
2.Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване и механизация, по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция №№ 1 и 2: - Колесен багер- товарач с хидравличен чук - 1 бр.; Самосвали – 2 бр.; Бандажен валяк вибрационен 8-10 т -1 бр.; Двубандажен вибрационен валяк 3 т – 1 бр.; Двубандажен вибрационен валяк 1,5 т – 1 бр.; Валяк с пневматични гуми -1 бр.; Автогрейдер – 1 бр.; Ръчна трамбовка – 1 бр.; Асфалтополагаща машина - 1 бр.; Моторна пръскачка за битум – 1 бр.; Пътна фреза – 1 бр.; Асфалторезачка – 1 бр.; Водоноска / за измиване/ -1 бр.; Компресор - подвижен – 1 бр.; Къртач - пневматичен – 1 бр.; Електрически Агрегат – 1 бр.;
Обособена позиция № 3: Специализирана машина с надстройка за полагане на студен асфалт по инжекционен метод със съоръжения за продухване, разпръскване на емулсията и минералната фракция.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности”). В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
3.Изискването се отнася и за трите обособени позиции.Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството с предметен обхват в областта на строителството:
- ISO 9001:2008 и/или еквивалентно;
- EMAS и/или ISO 14001: 2004 и/или еквивалентно - за управление на околната среда;
Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”) като се описва стандарта, неговата валидност и издалата го организация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на копие на сертификат, издаден от независимо лице, което е акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискването за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към датата на решението за отриване на процедурата и обявяване на поръчката не е осигурено финансиране за изпълнение на Обособена позиция № 2.
В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението на обособена позиция № 2 ще се счита за възложено под отлагателното условие до осигуряване на финансиране. В случай, че не бъде осигурено финансиране, изпълнението на обособената позиция няма да бъде възлагано. В такъв случай никоя от страните (Община Годеч и Изпълнителя) не дължи обезщетение за вреди или пропуснати ползи на другата страна.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

гр. Годеч, пл. "Свобода" № 1

Получените оферти за участие в процедурата се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към датата на решението за отриване на процедурата и обявяване на поръчката не е осигурено финансиране за изпълнение на Обособена позиция № 2.
В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението на обособена позиция № 2 ще се счита за възложено под отлагателното условие до осигуряване на финансиране. В случай, че не бъде осигурено финансиране, изпълнението на обособената позиция няма да бъде възлагано. В такъв случай никоя от страните (Община Годеч и Изпълнителя) не дължи обезщетение за вреди или пропуснати ползи на другата страна.
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл.55, ал.1 от ЗОП , условията по чл. 107 от ЗОП, както и участник, за който са налице забранителните основания по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, и не са приложими изключенията, предвидени в този закон;. Възложителят няма да отстрани от процедурата участник на основание чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1 от ЗОП, ако същият представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. За целта участникът представя посочените в чл. 56, ал. 1 от ЗОП доказателства.
Съгласно чл. 57, ал 2 от ЗОП правилата за отстраняване се прилагат и когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване.
Когато участникът възнамерява да използва подизпълнители или се позовава на капацитета на трети лица по отношение на критериите за подбор, същият трябва да удостовери, че по отношение на подизпълнителите и третите лица не са налице основанията за отстраняване от процедурата за възлагане на обществена поръчка.
Участникът, определен за изпълнител на поръчката следва да представи на Възложителя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора за обществена поръчка в размер на 3 на сто от стойността на договора със срок на валидност до пълното изпълнение на всички дейности, предмет на обществената поръчка, но не по-рано от 30 календарни дни от изтичането на крайния договорен срок за изпълнение на дейностите. Изпълнителят, избира сам формата на гаранцията за изпълнение;
В съответствие с чл. 111 от ЗОП участникът, определен за изпълнител на поръчката следва да представи на Възложителя гаранция, обезпечаваща авансовото плащане по договора за строителство. Гаранцията за авансово предоставените средства е в размер на авансовото плащане, което ще получи изпълнителят. Гаранцията за аванс се освобождава в срок от 3 /три/ дни след връщане или усвояване на аванса.
Условия за плащане: При изпълнение на обществената поръчка се предвижда авансово плащане в размер до 30 % (тридесет на сто), което се заплаща в 10-дневен срок от датата на получаване на възлагателно писмо, издаването на оригинална данъчна фактура от страна на Изпълнителя и предоставяне на гаранция за аванс при условията на настоящата обществена поръчка.
6. Окончателното плащане в размер останалата част от възнаграждението на Изпълнителя, платимо в срок от 30 /тридесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на приемно-предавателен протокол за установяване на действително извършените и подлежащи на заплащане СМР, резултати отговарящи на нормативните изисквания от лабораторни проби на асфалтовата настилка и издаване на данъчна фактура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва