Деловодна информация
00025
1260 20/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00025-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Куклен 115631816
ул. Александър Стамболийски 43
Куклен BG421 4101 България
Инж. Тодор Лозанов - главен инженер на Община Куклен +359 31152120
kmet@kuklen.org +359 31152065

Интернет адрес/и

www.kuklen.org

http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20200320ypru1081305


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20200320ypru1081305
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осъществяване на текущи и спешни ремонти на тротоарни и пътни настилки в населените места на територията на Община Куклен“
45000000      
Строителство

В обхвата на поръчката е предвиден ремонт на тротоарни настилки, бордюри и улични паважни, бетонови, асфалтови и настилки с пътни ивици, както и всички съпътстващи дейности към тях. За възстановяване ще бъдат включени и настилки в пешеходни зони – алейни и тротоарни, както и такива на обособени места за паркиране в площи за широко обществено ползване, ситуирани в непосредствена близост до уличната мрежа, предвидена за ремонт. Възложителят не е задължен, но може да възложи при необходимост изпълнението на строителните операции и/или включените в тях видовете работи от техническата спецификация при възникване на спешни /неотложни/ ситуации. Приблизителната площ, подлежаща на възстановяване, към момента на откриване на процедурата, е около 4500 кв. м. Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции, от които ОП №2 ще се възложи по реда на чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
255000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Ремонти на тротоарни и пътни настилки в населените места на територията на Община Куклен, при възникнала текуща или спешна нужда от осъществяването им“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Населените места в община Куклен

: Обособената позиция включва строителните операции по-долу: 1. Ремонт на съществуваща тротоарната настилка; 2. Ремонт на тротоарни настилки с включена доставка на нови плочи; 3. Ремонт на тротоарни настилки с включена доставка на нови вибропресовани изделия; 4. Ремонт на съществуващи бордюри; 5. Ремонт на бордюри с включена доставка на нови с размери 15/25/50 см.; 6. Ремонт на бордюри с включена доставка на нови с размери 8/16/50 см.; 7. Ремонт на паважни настилки; 8. Ремонт на армирана бетонова настилка; 9. Ремонт на настилки с пътни ивици; 10. Ремонт на настилки от перфорирани вибропресовани плочи (паркинг елементи) – цена за 1 м2; 11. Ремонт на асфалтова настилка; 12. Подравняване нивото на съществуващи шахти (РШ и ДШ) до нивото на връхната настилка; 13. Доставка и монтаж на антипаркинг елементи; 14. Изкопно-насипни работи за ремонт на подземна инфраструктура, както и съпътстващите ги видове работи, описани по вид и единичен обем в техническа спецификация на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за реакция - започване на изпълнението на възложен спешен ремонт    10
Цена
90
II.2.6) Прогнозна стойност
215000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонти на тротоарни настилки в зоната на моста по ул. Ал. Стамболийски, гр. Куклен, Община Куклен“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Зоната на моста по ул. Ал. Стамболийски, гр. Куклен, Община Куклен

Разваляне на тротоари - 733 м?; 2. Бетонови тротоарни плочи 5 см - 1062 м?; 3. Цименто-пясъчен разтвор 3 см - 11 м?; 4. Пясък, филц - 10 см - 108,5 м?, разпределени по вид и обем за улиците в зоната на моста на ул. Ал. Стамболийски, така както е посочено в техническата спецификация на поръчката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП и във връзка с чл. 7 от ППЗОП, Възложителят ще възложи изпълнението на строителството по обособената позиция по реда на индивидуалната й стойност - чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП. Възложителят ще предостави информация за тези части от поръчката след нейното възлагане на електронната преписка на настоящата поръчка в профила на купувача.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят поставя изискване участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от минимум от Втора група - Четвърта категория, а за чуждестранните лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Участниците декларират изпълнението на поставеното от Възложителя изискване, като попълват част IV, раздел А от ЕЕДОП.
За доказване на съответствието с критерия за подбор Комисията може да изиска от участника допълнително и по всяко време, а преди подписването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя доказателства за декларираните в ЕЕДОП данни под формата на:
За българските участници – заверено копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър за извършване на строежи минимум от Втора група - Четвърта категория;
За чуждестранни участници – заверено копие на документ, удостоверяващ правото да се изпълняват строежи от исканата група и категория, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, придружено с официален превод на български език, или посочване на нормативния акт и съответното правно основание, по силата на което участникът има право да извършва дейността.
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, участниците могат да посочат в ЕЕДОП: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална застраховка в строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, с покритие съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност за чуждестранните участници.
Участникът следва да декларира изпълнението на поставеното от Възложителя изискване, като попълни част ІV., буква „Б“, точка 5 от ЕЕДОП.
За доказване на съответствието с критерия за подбор Комисията може да изиска от участника допълнително и по всяко време, а преди подписването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя доказателства за декларираните в ЕЕДОП данни под формата на:
За българските участници – заверено копие на валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, с покритие съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в строителството;
За чуждестранни участници – заверено копие на застрахователен документ, удостоверяващ права, аналогични на правата на застрахования по застраховка “Професионална застраховка в строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, с покритие, съобразено с условията на Наредба за условията и реда за задължително застраховане в строителството .
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, участниците могат да посочат в ЕЕДОП: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална застраховка в строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, с покритие съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност за чуждестранните участници.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, участниците (уч-те)да са изпълнили успешно СМР, к. независимо от датата на договарянето им, са изп-ни и приети от в-я в посочения период, на поне 1 обект с предм. и обем идентичен/сходен с предм. на ОП№1. Уч-ът декларира изпълнението на поставеното от В-я изискване, като представи информация за обстоятелствата част IV, раздел В от ЕЕДОП под формата на списък на строителните дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, включващо вида на извършените дейности с посочване на стойностите, датите, на които е започнало и приключило изпълнението и съответните възложители. За доказване на съответствието с мин. изискване В-ят може да изиска от участника допълнително по всяко време, а преди подписването на договора за обществена поръчка уч-ът, определен за изпълнител, представя за описаните в ЕЕДОП строителни дейности, отговарящи на изискванията на възложителя, удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, обема, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнение на строителните дейности. 2. Уч-ът следва да прилага внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентен с предметен обхват „строителство“. Уч-ът следва да декларира изпълнението на поставеното от В-ля изискване, като попълни част ІV, раздел Г от ЕЕДОП. За доказване на съответствието с мин. изискване В-ят може да изиска от участника допълнително по всяко време, а преди подписването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя декларирания в ЕЕДОП сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентния документ. 3. Уч-ът следва да прилага внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001 или еквивалентен с предметен обхват „строителство“. Уч-ът следва да декларира изпълнението на поставеното от В-ля изискване, като попълни част ІV, раздел Г от ЕЕДОП. За доказване на съответствието с мин. изискване В-ят може да изиска от участника допълнително по всяко време, а преди подписването на договора за обществена поръчка уч-ът, определен за изпълнител, представя декларирания в ЕЕДОП сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001 или еквивалентния документ. Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, уч-те могат да посочат в ЕЕДОП: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа. 4. Уч-ът следва да разполага с технически и ръководен персонал с професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на обществената поръчка и пряко ангажирани с изпълнението на строителството. Уч-ът следва да декларира изпълнението на поставеното от В-ля изискване, като попълни част ІV, раздел В от ЕЕДОП, под формата на списък на техническия и ръководен персонал на разположение на участника за изпълнение на предмета на поръчката. Списъкът следва да съдържа: име и фамилия на предложените технически лица и функцията им при изпълнение на предмета на строителството, информация за образованието, професионален опит (месторабота, период, длъжност) на предложеното лице, както и информация за преминат курс на обучение, където е приложимо. За доказване на съответствието с критерия за подбор Комисията може да изиска от уч-ка допълнително и по всяко време, а преди подписването на договора за обществена поръчка уч-кът, определен за изпълнител представя документи, доказващи професионалната компетентност на декларираните в ЕЕДОП от участника експерти. Ако съответните документи от критериите по-горе са на разположение в електронен формат, участниците могат да посочат в ЕЕДОП: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.

1. През последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, уч-ите да са изпълнили успешно стр-ни дейности, които независимо от датата на договарянето им, са изпълнени и приети от в-я в посочения по-горе период, на поне 1 обект с предмет и обем идентичен/сходен с предмета на ОП№ 1. За сходно се счита стр-во и/или осн. ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища (улици) с тротоари и съпътстващата ги инфраструктура, с мин. дължина 150 м. всеки. В обекта/ите, с които се доказва критерият за подбор, следва да са включени (заедно и/или поотделно) мин. видовете стр. операции от техн. Спец- я на в-я, а именно - ремонт/доставка и монтаж/осъществяване на: тротоарни наст.; бордюри; армирана бетон. Наст.; наст. с пътни ивици; асфалтови наст.; наст. от перфорирани вибропресовани плочи (паркинг елементи) или паважни настилки, или антипаркинг елементи; подравняване нивото на съществуващи шахти до нивото на връхната наст.; изкопно-насипни работи за ремонт на подземна инфрастр-ра. 2. У-ът да прилага внед. С-ма за управл. на кач. по БДС EN ISO 9001 или екв. с пред. обхват „строителство“. 3. Уч-ът да прилага внед. Сис.за управл. на околн. среда по EN ISO 14001 или екв. с предметен обхват „строителство“. Сертификатът по т. 2 и 3 по-горе, трябва да е валиден и издаден от независими лица, които са акредитирани от ИА “Българска служба за акредитация” или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостр. споразумение за взаимно признаване на Евр. Орг-я по акредитация, за съответната област или да отговарят на изискв. за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от ЗНАООС. В-ят признава екв. сертификати, издадени от органи, установени в други дър-ви членки. Когато уч-ът не е имал достъп до този сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи док-ва за екв. мерки за осигуряване на сист. за управл. на кач-то. В тези случаи уч-ът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са екв. на изискваните. 4. Уч-ът да разполага с техн. и ръководен персонал като следва: 4.1. Мин. едно техн. правоспособно лице, което да осъществява тех. Рък-во на обектите по част "стр-во и арх.", който да отговаря на следните мин. изисквания: завършено образование, съгласно изискванията на чл. 163а от ЗУТ: висше инж. с квалификация „строителен инж.“, „инж.“ или средно образование с придобита проф.квалификация в областите „Арх. и строителство“ или „Техника“ или екв., признато при условията на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестр. уч-ци; 3 г. проф. опит като техн. Рък-тел. 4.2. Мин. едно техн. правоспособно лице, което да осъществява техн. Рък-во на обектите по част „Пътна“, който да отговаря на следните мин. изисквания: завършено образование, съгл. изискванията на чл. 163а от ЗУТ: висше инж-но с квалиф. „стр. инж. – транс-о стр-во“ или средно обр. с придобита проф. квалификация в обл. „Трансп-о стр-во“ или екв., признато при условията на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестранни участници; 3 г.проф. опит като техн. Рък-тел. 4.3 Спец. по здр. и безоп. усл. на труд, който да отгов. на следните мин. изисквания: да притежава акт. Докум. за завършен курс/обучение по здр.и безоп. усл. на труд в стр-вото или екв. – при чуждестранни уч-ци; 1 г. проф. опит на тази длъжност в областта на строит. 4.4. Отговорник по контрол на качеството, който да отговаря на следните мин. изисквания: 3 г. проф. опит в осъщ-то на контрол на кач. при изпълнение на СМР; да притежава валиден към датата на подаване на офертата док. за преминат курс за контрол на кач.о на изп. на стр-вото и/или контрол на съответствието на стр-ите продукти със съществените изисквания за безопасност или екв. документ; и/или документ, удостов-щ, че лицето заема длъжност и/или са му възложени функ. на отговорник по контрола на качеството. Минималното изискване може да бъде покрито от участниците с едно или повече тех. лица, с оглед индивидуалната квалификация и правоспособност на съответния предложен от уч-ка специалист.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


По ОП№1 В-ят не е задължен, но може да възложи при необходимост изп. на строит. операции и/или включените в тях видовете работи от техн. Спец-я при възникване на спешни /неотложни/ ситуации, които се характеризират с необходимостта от предприемане на неотложни действия във връзка с неочаквано възникнала необходимост от осъщ-не на ремонтни работи, неосъществяването, на които представлява пряка заплаха за живота и здравето на населението и/или препятства ползването на съоръженията, предоставящи достъп до обществено значими обекти на терит. на Общ. и/или предотвратява настъпването на мат. вреди, надхвърлящи поне два пъти вредите, станали повод за спешното възлагане. Възл-то при спешни /неотложни/ ситуации изисква създаване на подходяща организация при изп-я и обезпечаване на възможността за започване на изпълнение на СМР.
В-ят ще определя конкретен срок за изпълнение на възл-те работи с въз-но писмо. Предложеният гаранц. срок не СМР, следва да е 36 месеца.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Куклен в гр. Куклен, ул.”Александър Стамболийски” № 43, ет.3, Заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На осн. чл. 21, ал. 6 от ЗОП и във връзка с чл. 7 от ППЗОП, В-ят ще възложи изп-то на стр-то по ОП №2 - „Ремонти на тротоарни настилки в зоната на моста по ул. Ал. Стамболийски, гр. Куклен, Община Куклен“ по реда на индивидуалната й стойност - чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП. Отделянето на тази ОП е извършено при наличието на изискваните условия, съгласно разпоредбата на чл. 21, ал. 6 от ЗОП. В-ят ще предостави информация за тези части от поръчката след нейното възлагане на електронната преписка на настоящата поръчка в профила на купувача. Общата прогнозна стойност на поръчката е 255000 лв. без ДДС. След изваждане на стойността на ОП № 2 остатъчната стойност на поръчката е 215000 лв. без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора е 5 % от стойността на договора без ДДС. Уч-ът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията се представя от Изп-я преди сключване на договора под формата на: а. парична сума, внесена по сметката на в-я; б. или безусловна и неотменима банкова гаранция, в оригинал, издадена в полза на в-я; в. или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. 1. В случай, че гаранцията е под формата на парична сума, Изп-ят представя доказателство, че сумата е внесена по сметката на В-я: Общ. Куклен: IBAN: BG72 CECB 9790 33G0 6636 00, BIC: CECBBGSF, ЦКБ АД КЛ. АСЕНОВГРАД – Б-Я. 2. Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на Общ. Куклен и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване. Влиза в сила от датата на издаването й и има срок на валидност, равен на срока на договора, удължен с един месец. Банковите разходи по откриването на банкова гаранция са за сметка на изпълнителя. 3. Когато като гаранция за изпълнение се представя застраховка, изпълнителят предава на в-я оригинален екземпляр на застрахователна полица, в която в-ят е посочен като трето ползващо се лице (бенефициер), която трябва да отговаря на изискванията посочени в раздел IХ. от дог-ра от документацията за участие. Усл-та и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в дог-а. Уч-те се отстраняват от участие, когато са налице осн-ята на чл. 54 и чл. 107 от ЗОП, при наличие на нац. основания за отстраняване, посочени в документацията за участие, както и участник, предложил нереалистичен и необоснован срок за реакция за започване на изп-то на възложен спешен ремонт. В опаковката по чл. 47, ал. 2 от ППЗОП, се представят поотделно комплектувани документите по: чл. 39, ал. 2 от ППЗОП (по т. 2.1. - 2.4 на настоящия раздел); по чл. 39, ал. 3, т. 1 от ППЗОП (по т. 2.5. на настоящия раздел); и документите по чл. 39, ал. 3, т. 2 от ППЗОП (по т. 2.6. на настоящия раздел), които се поставят в отделен запечатан, непрозрачен плик с надпис “Предлагани ценови параметри”. В цената, която ще бъде заплатена от в-я, са включени всички разходи на изп-я по изп-то на стр. дейности, включително материали, труд, механизация, транспорт на материали и работници, доставка на необходимата техника на обектите, необходимите подготвителни и довършителни работи, почистване и извозване на стр. отпадъци, в това число и заст.по чл. 171 и чл. 172 от ЗУТ, както и изготвянето, одобряването и монтирането на сигн-я за въвеждане на временна организация на движ.о съгласно Нар. № 3 от 16 август 2010 г. „Обща цена за изпълнение на оп“ по точка 1, образец № 2 „Ценово предложение“ се формира като общ сбор на всички единични цени за отделните строителни операции от ТС и се има предвид само за оценяването на офертата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата може да се подава на основание чл.197, ал. 1, т. 4 от ЗОП - в 10 - десет дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва