Деловодна информация
00369Община Луковит
01-963 19/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00369-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Луковит 000291602
ул. Възраждане № 73
Луковит BG315 5770 България
гл. експерт ППОП А.Цветанова +359 69752464
lukovit@lukovit.bg +359 69752014

Интернет адрес/и

www.op.lukovit.bg

https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/263-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/263-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор ЗА ОБЕКТ: „Пристройка към съществуваща сграда на ДГ "Слънце", находяща се в УПИ VІІІ, кв.159 по ПУП или ПИ 503.138 по КК и КР на гр. Луковит -
45214100      
Строителство

Основните видове дейности, включени в предмета на поръчката:
4.1. Разработване на работен проект по :
ЧАСТ „АРХИТЕКТУРА”
ЧАСТ „КОНСТРУКЦИИ”
ЧАСТ „ ГЕОДЕЗИЯ“
ЧАСТ „ВиК”
ЧАСТ „ЕЛЕКТРИЧЕСКА”
ЧАСТ „ОТОПЛЕНИЕ И ВЕНТИЛАЦИЯ И ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ”
ЧАСТ „ПБЗ“
ЧАСТ „ПУСО“
ЧАСТ „ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ“
• Обяснителни записки и текстови части в .doc формат;
• Изчисления в .pdf формат;
• Подробни количествени и количествено-стойностни сметки по всяка част в .xls формат;
• Чертежи и графични части в .dwg формат;
4.2. Изпълнение на СМР: Пристрояване към съществуваща сграда на детска градина „Слънце“, находяща се на ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ в поземленият имот с идентификатор № 44327.503.138 по КК на гр. Луковит.
Пристрояване на помещения: физкултурно – музикален салон със склад или кът за пособия;
да се осигури топла връзка с всички помещения;
да са осигурят помещения, необходими за една целодневна група деца.
4.3. Авторски надзор
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
467000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Луковит, Община Луковит

Основните видове дейности, включени в предмета на поръчката: 4.1. Разработване на работен проект по :
ЧАСТ „АРХИТЕКТУРА”
ЧАСТ „КОНСТРУКЦИИ”
ЧАСТ „ ГЕОДЕЗИЯ“
ЧАСТ „ВиК”
ЧАСТ „ЕЛЕКТРИЧЕСКА”
ЧАСТ „ОТОПЛЕНИЕ И ВЕНТИЛАЦИЯ И ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ”
ЧАСТ „ПБЗ“
ЧАСТ „ПУСО“
ЧАСТ „ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ“
• Обяснителни записки и текстови части в .doc формат;
• Изчисления в .pdf формат;
• Подробни количествени и количествено-стойностни сметки по всяка част в .xls формат;
• Чертежи и графични части в .dwg формат;
4.2. Изпълнение на СМР: Пристрояване към съществуваща сграда на детска градина „Слънце“, находяща се на ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ в поземленият имот с идентификатор № 44327.503.138 по КК на гр. Луковит.
Пристрояване на помещения: физкултурно – музикален салон със склад или кът за пособия;
да се осигури топла връзка с всички помещения;
да са осигурят помещения, необходими за една целодневна група деца.
4.3. Авторски надзор
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на технически/ работен проект – П1    10
Срок за изпълнение на СМР – П2    20
Програма за изпълнение на поръчката – П3    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
467000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обектът е четвърта категория строежи, съгласно чл. 8, ал.2, т.3 от Наредба № 1 /30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи по чл.137, ал.1, т.4, б.“б“ от ЗУТ, съответно І-ва група, четвърта категория по чл.5,ал.6, т.1.4.1 от „Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя“, Финансиране - ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 348 ОТ 18 ДЕКЕМВРИ 2019 Г. ЗА ОДОБРЯВАНЕ НА
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Право да участва има лице, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и спрямо което не са налице обстоятелствата: чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи І група, ІV категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т.2 буква„б” от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи в категория. (чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите). Участникът доказва съответствието си с критериите за подбор, което се посочва в част ІV, раздел А, Годност, т.1: Той е вписан в съответния професионален и търговски регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен, в ЕЕДОП. Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПР на строителя, за изпълнение на съответната група и категория строеж. Към очакваната дата за сключване на договор вписването в ЦПРС на изпълнителя, членовете на обединението и подизпълнителите, от които се изисква такъв документ, задължително следва да е валидно. Изпълнителят, подизпълнителите и онези съдружници в обединението, за които се изисква вписване в ЦПРС, се задължава(-т) през целия период на изпълнението на договора до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя, да поддържа(-т) валидно(-и) вписването си в ЦПРС – при подписване на договора се представя декларация свободен текст от изпълнител/подизпълнител(-и)/участниците в обединението, от които се изисква вписване в ЦПРС, че се задължават да го подновяват и поддържат валиден в съответствие със закона най-малко до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

3.1. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът следва попълни данните в част ІV, раздел Б: икономическо и финансово състояние т. 5: Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ възлиза на: Минималната застрахователна сума е съгласно чл.5, ал.1 , т.2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. 3.2. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът следва попълни данните в част ІV, раздел Б: икономическо и финансово състояние т. 5: Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ възлиза на: Минималната застрахователна сума е съгласно чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. ? Разяснение: следва да се има предвид, че застраховка по чл. 171 от ЗУТ е специализирана – тя касае само „проектанта“ и „строителя” /чл. 171, ал. 1 от ЗУТ/. Ако съдружник в обединение-участник, което не е ЮЛ, няма да извършва проектиране и/или строителство, то тогава по силата на текста на законовата норма той не може да застрахова отговорността си на основание на специална клауза, която като императивна, не подлежи на разширително тълкуване и приложение.

3.1. Сключена застраховка „Професионална отговорност” с обхват „инвестиционно проектиране“, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. 3.2. Сключена застраховка „Професионална отговорност” с обхват „строителство“, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

4.1. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва списък на услуги по проектиране, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, което се посочва в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП. 4.2. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, което се посочва в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1а от ЕЕДОП. 4.3. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (е-ЕЕДОП), като представи Списък на експертите, които са ангажирани за изпълнението на обществената поръчка – проектиране и упражняване на авторски надзор, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, в това число: Експерт/специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); Данни за удостоверението за пълна проектантска правоспособност – номер, издател, валидност, по кои части. Информацията се посочва в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 6) от е- ЕЕДОП. 4.4. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът посочва в част ІV, раздел В, т. 2: Списъкът съдържа име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицата с участника – трудово, гражданско, друго, (за техническия ръководител на строежа (обекта) – трудовото правоотношение да е в съответствие с чл.163а, ал.1 от ЗУТ) и наличие на разрешение за пребиваване (виза) и разрешение за работа, ако е приложимо; За координатора по безопасност и здраве – да се представи удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труда и/ или еквивалентен документ за чуждестранно лице. Пояснение: Участник в обществената поръчка може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. 4.5. Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от е- ЕЕДОП. 4.6. Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от е- ЕЕДОП. 4.7. Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от е- ЕЕДОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горепосочения валиден сертификат или еквивалентен, представят онези участници в обединението, които ще изпълняват дейности по строителство предмет на поръчката и съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение. Т.е. само онези членове на обединението/консорциума (неюридическо лице), които при евентуално спечелване на поръчката, ще изпълняват реално дейностите по строителство предмет на поръчката, представят валиден сертификат или еквивалентен.

4.1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата най - малко една услуга с предмет проектиране, идентичен или сходен с този на поръчката. Под “сходно или еднакво с предмета на настоящата обществена поръчка проектиране” се разбира: дейности по изработване на инвестиционен проект фаза „технически“ и/или „работен“ по смисъла на Закона за устройство на територията и Наредба № 4/ 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за реализиране на изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради за обществено обслужване. 4.2. Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата най - малко едно строителство или инженеринг с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Под “сходно или еднакво с предмета на настоящата обществена поръчка строителство” се разбира: ново строителство, и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сгради за обществено обслужване; 4.3. Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката – проектиране и упражняване на авторски надзор, както следва: минимум 6 специалисти, които ще извършат проектирането и ще участват при упражняването на авторския надзор. Предложените експерти трябва да притежават актуални документи за пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации. Проектантите следва да бъдат по части, както следва: ЧАСТ „АРХИТЕКТУРА”; ЧАСТ „КОНСТРУКЦИИ”; ЧАСТ „ ГЕОДЕЗИЯ“; ЧАСТ „ВиК”; ЧАСТ „ЕЛЕКТРИЧЕСКА”
ЧАСТ „ОТОПЛЕНИЕ И ВЕНТИЛАЦИЯ И ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ”; ЧАСТ „ПБЗ“; ЧАСТ „ПУСО“; ЧАСТ „ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ“; Участникът трябва да посочи за всяка от частите на проекта лица. Когато участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя Списък на експертите като притежаваните от тях специалности и правоспособност, следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт. 4.4. Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката – строителството, както следва: 1. Ръководител обект – 1 лице, с придобита образователно-квалификационна степен „магистър”, по специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна; с мин. 5 г. стаж по специалността; 2. Технически ръководител – 1 лице, с придобита образователно-квалификационна степен, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2, във връзка с чл. 163а, ал. 4, изр. първо от ЗУТ; мин. 5 г. професионален опит по специалността; мин. 3 г. опит като технически ръководител на строителен обект. 3. Отговорник по контрол на качеството – 1 лице, с придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ; мин. 3 г. професионален опит по специалността; притежаващ валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството и/или документ, удостоверяващ, че лицето заема длъжност и/или са му възложени функции на отговорник по контрола на качеството; 4. Експерт по безопасност и здраве - 1 лице, притежаващо валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за извършване на тази дейност, съобразно изискванията на ЗБУТ, със стаж като такъв мин. 2 (две) години. Участниците могат да предлагат експерти по т. 1.4.4, които да съвместяват функциите на експерти по т. 3 и 4, в случай, че отговарят на изискванията на настоящата поръчка за тези експерти. 4.5. Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001: 2015 или еквивалент, с предметен обхват „инвестиционно проектиране“ или еквивалент. 4.6. Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“. 4.7. Участникът да прилага системи или стандарти за опазване на око
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят определя гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: • парична сума, внесена по банкова сметка на Община Луковит в размер съответстващ на прогнозната стойност • IBAN – BG40 UBBS 800 2330 0354 310;• BIC UBBSBGSF или • банкова гаранция • застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Срокът на изпълнение - 180 (сто и осемдесет) календарни дни от датата на сключване на договора). Срокът се формира както следва: Срок за изработване на техническия проект по всички части. Този срок се оферира от участника като не може да бъде по-кратък от 30 и по-дълъг от 60 календарни дни. Срокът започва да тече от датата на получаване на Възлагателно писмо за стартиране на дейността и приключва с предаване на проекта на Възложителя; Срок за изпълнение на строителните работи. Този срок се оферира от участника като не може да бъде по-кратък от 90 и по-дълъг от
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Луковит, ул. Възраждане № 73, Община Луковит

Получените заявления за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

прод. ІІІ.1.3. 4.7. Участникът да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:/2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Р. ІІІ.2.2. Плащанията по възлагане на поръчките ще се извършват по следния начин :
11.2.1. Авансово плащане - в размер на 30 % (тридесет процента) от цената на строително-монтажните работи без ДДС, в срок до 15 (петнадесет) дни от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за авансово предоставените средства до техния размер с ДДС (съгласно чл. 111 ал. 5 във връзка с ал. 7 от ЗОП. 11.2.2. Плащането за извършени проектантски работи в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, се извършват в срок от 30 (тридесет) дни след влизане в сила на Разрешение за строеж по смисъла на ЗУТ, издадено въз основа на изготвен, одобрен и съгласуван работен проект и получаване на фактура. 11.3.3. Плащането на стойността на осъществения авторски надзор ще се извърши в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003, приемо-предавателен протокол за извършената услуга по осъществен авторски надзор на обекта и оригинална фактура. 11.2.5. Окончателно плащане за изпълнени СМР се извършва при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година в срок до 30 (тридесет) дни, представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участникът – обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. Документът, представен от участника – обединение трябва да съдържа клаузи, от които да е видно, че:- е определен партньор, който да представлява обединението за целите на обществената поръчка; уговорена е солидарна отговорност за изпълнението на договора. Възложителят не поставя каквито и да е изисквания относно правната форма, под която Обединението ще участва в процедурата за възлагане на поръчката. Клон на чуждестранно лице може да е самостоятелен кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, ако може самостоятелно да подава оферти и да сключва договори съгласно законодателството на държавата, в която е установен. В този случай, ако за доказване на съответствие с изискванията за икономическо и финансово състояние, технически и професионални способности клонът се позовава на ресурсите на търговеца, клонът представя доказателства, че

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобрението за изменение или за допъбнителна информация съгл. чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Луковит
ул. Възраждане № 73
Луковит 5770 България
lukovit@lukovit.bg +359 69752464
www.op.lukovit.bg +359 69752014

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва