Деловодна информация
00640
 
да
да
19/03/2020 (дд/мм/гггг)
00640-2020-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител №15
София BG411 1504 България
Петър Станулов +359 29308259
op@admin.uni-sofia.bg +359 28464210

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15, Ректорат, отдел Секретариат и деловодство, стаи 114-115
София BG411 1504 България
Петър Станулов +359 29308259
op@admin.uni-sofia.bg +359 28464210

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg/

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддръжка и извършване на текущи аварийни ремонти, в сгради, стопанисвани от СУ „Св. Климент Охридски”
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е периодично изпълнение на строително-монтажни работи, с цел текуща поддръжка, реставрация и обновление на сгради, паметници на културата, собственост на Възложителя.
В обхвата на обществената поръчка са включени следените дейности:
Изпълнение на СМР – извършва се в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ.
Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на СМР, ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Техническото изпълнение на строителството е подробно описано в Техническите спецификации на Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сгради, стопанисвани от СУ "Св. Климент Охридски" в гр. София.

Предмет на натояшата обществена поръчка е извършване на строително-монтажни работи, в случай на авария, с цел текуща поддръжка на сгради стопанисвани от Възложителя.
Обект на настоящата обществена поръчка е „Строителство“ по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. В обхвата на обществената поръчка са включени следените дейности:
Изпълнение на СМР – извършва се в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ.
Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде в съответствие с техническите спецификации на Възложителя, с изискванията на българската нормативна уредба. Техническите характеристики на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, следва да са в съответствие с нормативните изисквания и добрите строителни практики в България и в Европейският съюз.
Възлагане извършването на конкретни видове строително-монтажни работи за конкретен обект - чрез одобрен от Ректора доклад.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    65
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
5000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът, респективно член на Обединение, който ще изпълнява СМР, в процедурата трябва да притежава валидна регистрация в Централен професионален регистър на строителя към Камара на строителите в България за Първа група, Трета категория /чл.137, ал.1, т.3 от ЗУТ/, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумение за Европейско икономическо пространство, като в този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има сила на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за който е издаден.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал определен минимален сходен оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 /три/ приключени финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер, съгласно чл.5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка.


1. Участникът следва да е реализирал минимален сходен оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 /три/ приключени финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, не по-малък от 5 000 000.00 (пет милиона) лева.
Под оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката следва да се включва сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от изпълнение на консервационно-реставрационни работи и/или строително-монтажни работи и/или основен ремонт и/или реконструкция на обект/и за обществено ползване
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
!!! В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП изискването се доказва с представяне на ГФО или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и справка за реализирания оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
2. За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка, а именно Първа група, Трета категория.
Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват, като попълват полето в част IV, буква „Б“ в ЕЕДОП, като се посочва стойността и датата на валидността на застраховката.
За доказване на съответствието си с това изискване в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, участниците представят заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил обекти, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
2. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията на Възложителя.
3. Участникът трябва да има внедрени системи за управление на качеството, съгласно изискванията на Възложителя.


1. Участникът, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 2 /два/ обекта, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
* Под дейност идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка, следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в сграда/строеж от Първа група, Трета категория.
2.Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията на Възложителя, подробно описани в Документацията за участие, както следва:
- Технически ръководител - да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл.163а, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ или еквивалентна; с професионален опит минимум 5 години ; Да има опит като технически ръководител при изпълнението на минимум 1 /един/ обект, сходен с предмета на поръчката.
- Координатор по контрол на качеството – да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или еквивалентно. Да има опит като Координатор по контрол на качеството при изпълнението на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката.
- Координатор по здравословни и безопасни условия на труд – да притежава валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно. Да има опит като Координатор по здравословни и безопасно условия на труд при изпълнението на минимум 1 /един/ обект, сходен с предмета на поръчката.
- Специалист по част „Електроинсталации“ - висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“, професионална квалификация Електроинженер; с професионален опит минимум 5 г.; Да има опит като специалист Електро при изпълнението на минимум 1 /един/ обект, сходен с предмета на поръчката.
- Специалист по част „ВиК“ - висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“; с професионална квалификация „инженер ВиК“ или еквивалентна, с професионален опит минимум 5 години опит; Да има опит като специалист ВиК при изпълнението на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката.
!!! Едно лице може да съвместява повече от една длъжност.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В на ЕЕДОП. Трябва да се посочат данни и информация, относно трите имена, длъжност, номер на дипломата, висше учебно заведение, в което е придобито образованието, степен на висшето образование, професионална квалификация, длъжност и наименование на дружествто, в което е придобит професионалания опит, с посочване на години, описание на сходния обект, изпълнен от експерта.
!!! В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
3. Участникът трябва да има внедрени системи за управление на качеството, както следва:
• EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
Обхватът на внедрените системи трябва да е за строителни дейности в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП, с посочване на номера, издателя и датата на валидност на удостоветението.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За обезпечаване изпълнението на настоящия договор, при подписването му, Изпълнителят следва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на задълженията си по него. Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. Депозит на парична сума в лева в размер на 1 % от общата стойност на договора без ДДС, по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
2. Банкова гаранция за сума в лева, в размер на 1 % от общата стойност на договора, по съответната обособена позиция, без ДДС със срок на валидност - 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на договора.
Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

25/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/04/2020 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

Софийски университет, Ректорат, Зала 13, гр. София, бул. "Цар Освободител" № 15.

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ и условията по чл. 107 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54, чл. 55 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
2. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1, както и посочените от възложителя основания по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
3. Изменение на сключен договор за обществена поръчка се допуска по изключение, съгласно приложимите хипотези по чл. 116 от ЗОП.
4. Участникът, определен за Изпълнител, преди сключване на договор представя доказателства по чл. 58 от ЗОП:
4.1. за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП – свидетелство за съдимост или съответния документ, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Когато в съответната държава не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение съгласно законодателството на съответната държава;
4.2. за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП – удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалището на Възложителя и на участника, освен ако обстоятелствата се съдържат в публичен безплатен регистър или възложителят може да ги получи по служебен път. В този случай участникът, избран за изпълнител посочва от къде възложителят може да получи необходимата официална информация;
4.3. за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП – удостоверение от органите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда;
4.4. за обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП – удостоверение издадено от Агенцията по вписванията;
4.5. Декларация по чл. 59, ал. 1 и по чл. 66, ал. 2 от ЗМИП.
4.6. Определеният изпълнител предоставя гаранция в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора, която да обезпечава изпълнението на договора;
5. Документацията за участие в процедурата е достъпна за неограничен и пълен, пряк и безплатен достъп на: https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri/poddr_zhka_i_izv_rshvane_na_tekuschi_avarijni_remonti_v_sgradi_stopanisvani_ot_su_sv_kliment_ohridski

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на чл. 196 от ЗОП, при спазване на срока посочен в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация , съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва