Деловодна информация
00728
ОП-055-00-74 19/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
19/03/2020 (дд/мм/гггг)
00728-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Народно събрание на Република България 000695018
пл. Народно събрание № 2
София BG411 1169 България
Екатерина Георгиева, Димитринка Рускова +359 29392459 / +359 29392171
dus@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

http://www.parliament.bg/bg

www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/525


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/525
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Народно събрание на Република България 000695018
пл. Княз Александър I № 1
София BG411 1169 България
Радостина Кирилова +359 29393059
r.kirilova@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

http://www.parliament.bg/bg

www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/525

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

законодателна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг–проектиране,авторски надзор и изпълнение на СМР по изграждане на противообледенителна система на улуците на зала "Шатра" и на воронки по покрив на ЛВБ на Народното събрание в гр. Велинград
45262000      
Строителство

Обект на обществената поръчка е строителство по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б „а“ ЗОП - проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи по приложение № 1 от ЗОП, група 45.3, клас 45.31. Сградата, за която следва да се изпълни инженеринга съответства на строеж: четвърта категория. Предметът на поръчката включва следните дейности:1.Изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен проект, с обхват и съдържание съгласно Закон за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, който да съдържа части, съгласно заданието за проектиране.
2.Доставка на необходимите материали и оборудване за изграждането на ефективни противообледенителни системи. Извършване на предвидените СМР.Изпитвания,настройки и въвеждане в експлоатация.Обучение на персонала на възложителя,притежаващ подходяща професионална квалификация,за безопасна работа и ползване на противообледенителната система.
3.Упражняване на авторски надзор
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
16000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262000      IA01
45315000      
45450000      
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Местоизпълнението на поръчката е сградата на Лечебно-възстановителна база на Народното събрание във Велинград, бул. „Вела Пеева“ № 35.

Обект на обществената поръчка е строителство по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б „а“ ЗОП - проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи по приложение № 1 от ЗОП, група 45.3, клас 45.31. Сградата, за която следва да се изпълни инженеринга съответства на строеж: четвърта категория. Предметът на поръчката включва следните дейности:1. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен проект, с обхват и съдържание съгласно Закон за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, който да съдържа следните части, съгласно заданието за проектиране (Приложение № 7 към документацията):
• Част: Електрическа
• Част: Пожарна безопасност
• Част: План по безопасност и здраве
• Част: План за управление на строителните отпадъци
• Част: Сметна документация - Подробна Количествено-стойностна сметка (КСС).
• Други части по преценка на проектанта
2. Доставка на необходимите материали и оборудване за изграждането на ефективни противообледенителни системи. Извършване на предвидените за изпълнение строително-монтажни работи по изграждане на противообледенителните системи и захранването им съгласно съгласуван и одобрен инвестиционен проект. Изпитвания, настройки и въвеждане в експлоатация. Обучение на персонала на възложителя, притежаващ подходяща професионална квалификация, за безопасна работа и ползване на противообледенителната система.
3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Срокът за проектиране, предложен от участника, не може да бъде по-дълъг от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на влизане на договора в сила.
Срокът за изпълнение на предвидените в проекта строително-монтажни работи, предложен от участника, не може да бъде по-дълъг от 50 (петдесет) календарни дни и започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво на строежа съгласно чл. 157 ЗУТ до съставяне на Констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа съгласно чл. 176 ЗУТ.
Срокът за упражняване на авторски надзор по време на строителството е срокът за изпълнение на строителството, офериран от участника, удължен с 30 (тридесет) календарни дни. Към Техническото предложение всеки участник представя задължително Стратегия за изпълнение на строително-монтажните работи и Стратегия за управление на рискови аспекти по време на строителството.
Стратегиите трябва да са разработени в съответствие с изискванията на възложителя, посочени в техническата документация (заданието за проектиране и приложенията към него), да отговарят на съществуващите технически изисквания и стандарти и да са съобразени с предмета на поръчката и да включват необходимата информация, която да позволява оценяване съгласно методиката за оценка. Прогнозна стойност на поръчката е 16 000 (шестнадесет хиляди) лева без ДДС, разпределена по дейности, както следва:
- за изготвяне на инвестиционен проект - 1 200 (хиляда и двеста) лева без ДДС;
- за упражняване на авторски надзор по време на строителството - 800 (осемстотин) лева без ДДС;
- за изпълнение на строителството - 14 000 (четиринадесет хиляди) лева без ДДС.
Посочените прогнозни стойности на отделните дейности в обхвата на поръчката са максимално допустимите такива. Участници, чиито ценови предложения надвишават посочените максимални стойности, ще бъдат отстранени от участие в процедурата поради несъответствие с предварително обявените условия за изпълнение на поръчката.
Извършването на оглед на покрива на ЛВБ на НС - Велинград е по преценка на участника. Огледи могат да се извършват всеки работен ден, до изтичане на срока за получаване на оферти за участие в процедурата, в интервала от 9,00 до 16,30 часа, като датата и часът на огледа се съгласуват предварително с възложителя на тел. 0359/500 35.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение -Технически показател (ТП)    40 %
Цена
60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
16000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
110

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателят "Техническо предложение" съдържа 2 подпоказателя:1.Стратегия за изпълнение на строителството-20 т.; 2.Стратегия за управление на рискови аспекти по време на изпълнение на строителството-20 т.
Показателят "Цена" съдържа 3 подпоказателя:1.Цена за изготвяне на инвестиционния проект-10т.,2.Цена за упражняване на авторски надзор-5т. и Цена за изпълнение на строително-монтажни работи-45т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строителство четвърта категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Вписването в съответен регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел IV.А, т. 1) от еЕЕДОП групата и категорията на строежите, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя или аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и номера на Удостоверението за вписване или на еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която е установен и дата на валидност на контролния талон (в приложимите случаи).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 60, ал. 1 от ЗОП – доказателства за наличие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строителство от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни. При участие на чуждестранни лица, в случаите по чл. 67, ал. 5 ЗОП, за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор същите следва да представят валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Забележка: В случай че определеният изпълнител е чуждестранно лице, по силата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП следва в срок не по-дълъг от 1 (един) месец, считано от датата на влизане с сила на решението за избор на изпълнител, да се впише в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строителство първа категория, даващо му право да извършва строителни дейности от съответния вид на територията на Република България, или да представи удостоверение по чл. 25а от Закона за камарата на строителите.
Съответствието на участника с поставеното изискване за годност се проверява служебно от комисията, назначена от Възложителя да разгледа, оцени и класира подадените оферти, чрез справка в Централния професионален регистър на строителя на Камарата на строителите в България, а за чуждестранните лица – в съответният аналогичен регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, за дейностите по предмета на поръчката – проектиране и строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – четвърта категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г. за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата, в която са установени.

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, за дейностите по предмета на поръчката – проектиране и строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – четвърта категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г. за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата, в която са установени.
На етап подаване на офертата участниците декларират съответствието си с поставения критерий за подбор в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, буква Б „Икономическо и финансово състояние“, където посочват данни за притежаваната от тях застраховка „Професионална отговорност“ (издател, вид, номер и дата на документа, професионалната дейност, предмет на застраховката, застрахователна сума и др.).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.
Забележка: Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участник може да се позовава на капацитета на трети лица или подизпълнител/и при условията на чл. 65 и чл. 66 ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейност с предмет, идентичен или сходeн с тoзи на поръчката.На етап подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване на Част IV „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“ от еЕЕДОП, където посочва данни за: стойността; датата, на която е приключило изпълнението; мястото на изпълнение; вида на изпълнените дейности и получател. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката – екипи за проектирането и за изпълнение на СМР.При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП, част IV Критерии за подбор, раздел В — Технически и професионални способности, като посочва съответните данни за професионалната компетентност на предложените експерти, както следва:
• специалист/експерт (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); частта от съдържанието на проекта, която ще изпълнява и информация за притежаваното удостоверение за ППП, както и номера, под който съответният проектант е вписан в публичния регистър, поддържан от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (относно лицата в екипа за проектиране)
• Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);
• Допълнителна квалификация (наименование на документа; направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател, годината на валидност; частите, за които документът е издаден);
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти/проекти, идентични или сходни с предмета на поръчката)
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор се представят следните документи: списък на лицата, включени в екипа за проектиране и в екипа за изпълнение на СМР, както и документи, които доказват изискана от възложителя професионалната компетентност на посочените в списъка лица.


1.Участникът следва да е изпълнил дейности, с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката*, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.Под „дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката“ да се разбира строителни и монтажни работи на електрически инсталации (системи за електрическо отопление).
2. Участникът трябва да разполага с екипи за проектирането и за изпълнение на СМР, както следва:
А. Екип за проектирането:
А.1). Проектант по част „Електрическа“ - да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ съгласно чл. 230 от ЗУТ по съответната част за съответната година (или еквивалентна за чуждестранните участници);
А.2). Проектант по част „Пожарна безопасност“ - да притежава ППП съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година (или еквивалентна за чуждестранните участници);
А.3). Проектант по част „План по безопасност и здраве“ - да притежава ППП съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година (или еквивалентна за чуждестранните участници);
А.4). Проектант по част „План за управление на строителните отпадъци“ – да притежава ППП съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година (или еквивалентна за чуждестранните участници);
А.5). Проектант по част „Сметна документация“ – да притежава ППП съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година (или еквивалентна за чуждестранните участници).
Едно лице може да съвместява повече от една длъжности от изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено.
Б. Екип за изпълнение на СМР:
Б. 1) Технически ръководител - технически правоспособно лице съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно по реда на чл. 163 а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестранните лица, да притежава професионален опит от минимум 3 години и участие като „Технически ръководител“ в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
Б. 2) Длъжностно лице по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по ЗБУТ съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд (или еквивалентен документ) и участие като „Длъжностно лице по безопасност и здраве“ в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката. Под „строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката“ да се разбира строителни и монтажни работи на електрически инсталации (системи за електрическо отопление).
Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение на СМР.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участник може да се позовава на капацитета на трети лица или подизпълнител/и при условията на чл. 65 и чл. 66 ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10,ал.1 от Закона за обществените поръчки, както и на минималните изисквания за допустимост,определени с критериите за подбор. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1, чл. 55, ал.1, т. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5% от стойността на договора.Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение -парична сума,банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

сградата на Народното събрание в гр. София, пл. Княз Александър I № 1, зала 132

Участниците или техните упълномощени представители и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник, за когото е налице основание за отстраняване по чл. 54, ал. 1 ЗОП или посочените от възложителя основания по чл. 55, ал. 1 ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП. При подготовката на настоящата обществена поръчка е създаден образец на ЕЕДОП чрез използване на осигурената от АОП безплатна услуга чрез информационната система за еЕЕДОП, достъпен на интернет адрес: https://espd.eop.bg/espd-web/filter?lang=bg.Доказателства за декларираните от участник/подизпълнител/трето лице данни се представят в случаите по чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 ЗОП,съобразно чл. 112,ал.9ЗОП.Участникът, избран за изпълнител, преди сключване на договора представя необходимите документи съгласно чл. 58 ЗОП, както и декларация по чл. 59,ал. 1,т. 3 ЗМИП и декларация чл.66,ал.2 ЗМИП(ако е приложимо).Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата,в която обединението е установено.Плащане за изработването на инвестиционния проект–до 5 работни дни след подписване на окончателен двустранен протокол за приемане на изготвения проект и представяне на надлежно оформена фактура оригинал.2.Плащане за СМР:
- авансово плащане (ако е заявено от изпълнителя в ценовото му предложение) в размер до 30% от общата стойност на СМР по окрупнени показатели в срок до 15 работни дни след издаване на Разрешение за строеж,представяне на надлежно оформена фактура оригинал и гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства в размера на авансово плащане без ДДС, във форма по избор на изпълнителя,съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП;-плащане на остатъка до 100 % от окончателната стойност на СМР– в срок до 15 работни дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа от компетентния за това орган и представяне на надлежно оформена фактура оригинал. Плащането на СМР се извършва на база посочените единични цени в подробната количествено-стойностната сметка за съответният вид работа и подписан окончателен двустранен протокол за количеството и стойността на действително вложени материали и извършени СМР. В случай че до 11.12.2020 г. няма издадено Удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа, Възложителят заплаща остатъка до 100 % от общата стойност на СМР по окрупнени показатели авансово срещу представена в срок до 15.12.2020 г. надлежно оформена фактура и гаранция в една от формите, съгласно чл.111, ал. 5 ЗОП, покриваща 100 % от стойността на авансовото плащане без ДДС. В срок до 5 работни дни след подписването на протокол за количеството и стойността на действително извършените СМР и действително вложени материали за изпълнение на СМР, изпълнителят връща на възложителя авансово надплатените суми, в случай че има такива (разликата между авансово платената сума и дължимата такава за фактически вложени материали и извършени СМР), или възложителят упражнява правата си по гаранцията за авансово плащане за размера на надплатеното;-Плащане за упражняване на авторски надзор по време на строителството – в срок до 15 работни дни, считано от подписването на протокол, удостоверяващ изпълнението на услугата и представяне на надлежно оформена фактура оригинал. В случай че до 11.12.2020 г. няма издадено Удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа, Възложителят заплаща 100% стойността за упражняване на авторски надзор авансово срещу представена в срок до 15.12.2020 г. надлежно оформена фактура и гаранция в една от формите по чл.111, ал. 5 ЗОП, покриваща 100 % (сто процента) от стойността на на авансовото плащане без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелството по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва