Деловодна информация
00383
12-24-38 19/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00383-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община град Добрич 000852932
гр.Добрич, ул.България 12,
Добрич BG332 9300 България
инж. Станка Василева, Николай Великов +359 58600001
dobrich@dobrch.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg/

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/1f8a9e52-0af3-4538-b83a-30dd6888c462


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/1f8a9e52-0af3-4538-b83a-30dd6888c462
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община град Добрич 000852932
гр.Добрич, ул.България12, Център за услуги и информация, ет.1
Добрич BG332 9300 България
Севдалина Борисова, Пенка Илиева +359 58600395
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/1f8a9e52-0af3-4538-b83a-30dd6888c462

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строителство на втора клетка за депониране на отпадъци на територията на регионално депо „Стожер“
45222110      
Строителство

Изграждането (строителството) на клетка 2 включва:
• Подготвителни работи-почистване от храсти;
• Почистване от хумусни земни маси;
• Земна основа на клетка 2;
• Преградна дига;
• Долен изолиращ екран;
• Ретензионен басейн с обем 1572 куб.м;
• Дренажна система за инфилтрат;
• Кранова шахта 1;
• Комбинирана шахта;
• Кранова шахта 2;
• Ревизионна шахта;
• Тръбни връзки между отделните съоръжения.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3511280      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45222110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Регионалното депо до с. Стожер, намиращо се на около 2 км. югозападно от с. Стожер, община Добрич.

Предмет на обществената поръчка е строителство на нова клетка за депониране на отпадъци - КЛЕТКА 2.
За обекта, предмет на настоящата обществена поръчка е изготвен Работен проект през 2019 год. Работният проект е приложен към настоящата документация и представлява неразделна част от документация за участие в обществената поръчка.
Изграждането (строителството) на клетка 2 включва:
• Подготвителни работи-почистване от храсти;
• Почистване от хумусни земни маси;
• Земна основа на клетка 2;
• Преградна дига;
• Долен изолиращ екран;
• Ретензионен басейн с обем 1572 куб.м;
• Дренажна система за инфилтрат;
• Кранова шахта 1;
• Комбинирана шахта;
• Кранова шахта 2;
• Ревизионна шахта;
• Тръбни връзки между отделните съоръжения.
Съгласно инвестиционния проект клетка 2 ще бъде с площ на ниво земна основа в план 21380.95 кв.м. Клетката ще се оформи между съществуващата дига за клетка 1 и новопроектирана преградна дига с широчина на короната 5,0м и наклони на откосите вътрешен 1:3 и външен 1:2. Обемът на отпадъчното тяло ще бъде 159 500 куб.м. в това число отпадък 145 000 куб.м. и 14 500 куб.м. земни маси за запръстяване.
Критериите по-долу
 
ДА Предлаган подход за качествено изпълнение на поръчката    20
Организация за изпълнение на дейностите    20
Мерки за опазване на околната среда    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3511280      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на обществената поръчка е 3 511 280 лева без ДДС, в това число 10 % непредвидени разходи.
Срок на договора до 15 месеца от подписване на договора за изпълнение.
Срокът за изпълнение на строителството не следва да бъде по–дълъг от 300 календарни дни и не по-кратък от 240 календарни дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи Втора категория, във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 2, буква „г“ („съоръжения и инсталации за третиране на отпадъци и закриване на депа за отпадъци чрез повърхностно запечатване с горен изолиращ екран“) от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) - Четвърта група или да е вписан в съответния регистър на държавата, в която е установен за посочения обхват на дейности, а ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ следва да има регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство - Четвърта група.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „А“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара - строежи Втора категория, във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 2, буква „г“ („съоръжения и инсталации за третиране на отпадъци и закриване на депа за отпадъци чрез повърхностно запечатване с горен изолиращ екран“) от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) - Четвърта група. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ за чуждестранните участници, с покритие съответстващо на строежи Втора категория:
Съглано Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството:
Чл. 5. (2) Минималната застрахователна сума за строител е, както следва:
2. за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ - 400 000 лв.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“, точка 7 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: копие на валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ.


Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ за чуждестранните участници, с покритие съответстващо на строежи Втора категория:
Съглано Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството:
Чл. 5. (2) Минималната застрахователна сума за строител е, както следва:
2. за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ - 400 000 лв.
В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, такава застраховка трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на минимум едно строителство с предмет и обем идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „В“ от ЕЕДОП тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага със следния екип: Ръководител на обекта -1 бр.; Технически ръководител -1 бр.; Експерт Контрол по качеството - 1 бр.; Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - 1 бр.
Участникът попълва (декларира) в раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП, в който подробно описва данните за образованието и за общия и специфичен професионален опит, наличието на съответните сертификати и удостоверения за всяко от лицата ангажирани с изпълнението на поръчката, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, се представя: списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката.
3. 3. Участникът да има въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентна) с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката .
Забележка: Съгласно чл.64, ал. 6 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството.
Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „Г“ от ЕЕДОП.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001-2015 (или еквивалентна) с строителство-сходно с предмета на поръчката, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1. Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на минимум едно строителство с предмет и обем идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележка: Под дейност, идентична или сходна с предмета и обема на поръчката, следва да се разбира изграждане и/или разширение и/или реконструкция и/ или рекултивация на съоръжения и/ или инсталации за третиране на отпадъци и/ или депа за твърди битови отпадъци отговарящи на изискванията на Наредба № 6 от 27 август 2013 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци, с обем общо за изградените обекти не по-малък от 140 000 м3.
*Допустимо е доказването на обема да бъде с по-малки обекти до достигане на минимално изискуемия обем.
2.Участникът следва да разполага със следния екип:
- Ръководител на обекта -1 бр.
• Да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” или еквивалентна
професионален специфичен опит:
- като „Ръководител на обект" или „технически ръководител“ при изграждането на минимум 1 (един) обект – изграждане и/или разширение и/или реконструкция и/ или рекултивация на съоръжения и/ или инсталации за третиране на отпадъци и/ или депа за твърди битови отпадъци отговарящи на изискванията на Наредба № 6 от 27 август 2013 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци
- Технически ръководител -1 бр.
• Да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, или еквивалентна;
професионален опит:
- като „технически ръководител“ при изграждането на минимум 1 (един) обект – изграждане и/или разширение и/или реконструкция и/ или рекултивация на съоръжения и/ или инсталации за третиране на отпадъци и/ или депа за твърди битови отпадъци отговарящи на изискванията на Наредба № 6 от 27 август 2013 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци
-Експерт Контрол по качеството - 1 бр. -Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
• 1 (една) години опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР.
- Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - 1 бр. - притежаващ съответната правоспособност за това.
Уточнение: Допустимо е при наличие (притежание) на съответните сертификати и удостоверения , едно лице да изпълнява повече от една длъжност.
3. Участникът да има въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентна) с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката.
Забележка: В случай на участие на обединение, спазването на изискването може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Представя се в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изп-ля. Валидността на банковите гаранции/застраховките следва да бъде не по-малко от 30 к. дни след датата на изпълнение на договора. С договора е предвидена и гаранция, която обезпечава целия размер на авансовото плащане, когато такова е поискано от Изпълнителя под формата на платежно нареждане/банкова гаранция/застраховка относно авансовото плащане, което е 35 % от възнаграждението по договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/04/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на Община град Добрич, ул."България" 12

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата, както и техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяван.Не се изисква нотариално заверено пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изп. на поръчката, съгл. изискванията на норм. или адм. акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изп. на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Възложителят отстранява от участие в общ. поръчка участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1-7 и чл.55, ал.1, т. 1 от ЗОП, както и основание по чл.107 от ЗОП.С подаването на офертите се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на Възложителя, в това число с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор.
В запечатаната непрозрачна опаковка участникът трябва да представи следните документи: 1.Опис на документите, съдържащи се в офертата-свободен текст;2.Заявление за участие - по образец; 3.ЕЕДОП в ел. вид и подписан с ел. подпис, съгл. изискв. в документацията за участие;4.Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност-когато е приложимо;5.Документ за създаване на обединението за участие в общ. поръчка (когато участникът е обединение, което не е регистрирано юл)-когато е приложимо;6.Техническо предложение-по образец;7.Ценово предложение-по образец.
Органите, предоставящи информация за данъци са: НАП, МОСВ, АЗ и ИА "ГИТ".
На основание чл. 114 ЗОП, към момента на откриване на настоящата процедура не е осигурено финансиране за изпълнение на дейностите по обществената поръчка. В случай, че след изтичане на три месеца, считано от датата на подписване на договор за изпълнение, Възложителят не е уведомил Изпълнителя за осигуреното финансиране и влизане в сила на договора, всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие.
Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на следния критерий за възлагане: оптимално съотношение качество/цена: Оценка по Показател П1 — „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“ — максимална стойност – 50 точки.Оценката по Показател П1 ще се изчислява по формулата:П1= КТП1(Предлаган подход за качествено изпълнение на поръчката-20точки)+ КТП2(Организация за изпълнение на дейностите-20точки)+ КТП3(Мерки за опазване на околната среда-10точки). Оценката на показателя „Ценово предложение за изпълнение на поръчката” се извършва както следва: П2=К1(Обща цена за изпълнение на поръчката, съгласно остойностена количествена сметка-47 точки)+ К2(Часова ставка-1 точка)+ К3(Допълнителни разходи върху труд – 0,5точки)+ К4(Доставно – складови разходи -0,5 точки)+К5(Допълнителни разходи за механизация - 0,5 точки)+К6(Печалба - 0,5 точки). Формулата по която се изчислява „Комплексната оценка“ за всеки участник е: КО = П1 + П2.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменениет или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва