Деловодна информация
00073
 
да
да
18/03/2020 (дд/мм/гггг)
00073-2020-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Зорница Кънчева- Миладинова, Надя Петрова, Василена Георгиева +359 62619-503/ +359 62619-228/ +359 62619-231
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/787/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/787/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Велико Търново, Общински център за услуги и информация на граждани в сградата на Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Иво Лазаров +359 62619-108
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/787/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на нови и основно обновяване на съществуващи площадки за игра на открито”
45236210      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е изграждане на нови детски площадки на открито, в това число и тяхното проектиране, както и обновяване на вече съществуващите такива. Изграждането и въвеждането в експлоатация на нови площадки за игра, разположени на открито, както и основно обновяване на съществуващи площадки за игра, се извършва при условията и по реда на ЗУТ и Наредба № 1 за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра.
Видовете работи включват: демонтаж на съоръжения, направа на изкопи, доставка и монтаж на бордюри, плочи, павета; доставка и полагане на асфалт; полагане на бетон; боядисване; доставка и монтаж на пейки, беседки, фитнес уреди, ударопоглъщаща каучукова настилка, люлки, шведска стена и други съоръжения.
Изпълнителят следва да използва качествени материали, придружени със съответните удостоверяващи документи за качество и произход.
В обхвата на поръчката попада и гаранционната поддръжка на изградените площадки.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45236210      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

община Велико Търново

Предметът на обществената поръчка е изграждане на нови детски площадки на открито, в това число и тяхното проектиране, както и обновяване на вече съществуващите такива. Изграждането и въвеждането в експлоатация на нови площадки за игра, разположени на открито, както и основно обновяване на съществуващи площадки за игра, се извършва при условията и по реда на ЗУТ и Наредба № 1 за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра.
Видовете работи включват: демонтаж на съоръжения, направа на изкопи, доставка и монтаж на бордюри, плочи, павета; доставка и полагане на асфалт; полагане на бетон; боядисване; доставка и монтаж на пейки, беседки, фитнес уреди, ударопоглъщаща каучукова настилка, люлки, шведска стена и други съоръжения.
Изпълнителят следва да използва качествени материали, придружени със съответните удостоверяващи документи за качество и произход.
В обхвата на поръчката попада и гаранционната поддръжка на изградените площадки.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение (С)    50 %
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят поставя изискване към участниците относно годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, както следва:
Участниците следва да са регистрирани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а участниците- чуждестранни лица – в аналогичен професионален или търговски регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, за изпълнение на строежи, както следва: V категория, І група.
Доказване на посоченото изискване:
При подаване на офертата, изпълнението на изискването се удостоверява само с посочване на вписването в Част IV, раздел А, т. 1 от ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите.
Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, а именно- копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в РБ, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) за изпълнение на строежи от изисканата група и категория; за чуждестранни лица – еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединение. Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания, които се отнасят до икономическото и финансовото състояние.

Не се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците в процедурата следва да са изпълнили дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Доказване на посоченото изискване:
Участникът трябва да предостави изискуемата информация в Част IV, Раздел В, т. 1 а) от ЕЕДОП- „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“: за строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на описание; сума, начална и крайна дата; получатели. При подаване на офертата съответствието с изискването се декларира само в ЕЕДОП. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, а именно: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималното изискване се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Указания за попълване на ЕЕДОП: от представената от участника информация трябва да е видно съответствието с изисканото минимално ниво, а именно участникът трябва да представи минимум информация, както следва: в поле „Описание” на строителството - (посочване на конкретни дейности, които са били предмет на изпълнение и са с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката; в поле „Сума” – стойност на изпълнена/и дейности в лева без ДДС; в полета: „Начална дата” и „Крайна дата” - периода на изпълнение; в поле „Получатели” – пълно наименование на получателите.
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Доказване на посоченото изискване:
Участниците предоставят информация, удостоверяваща съответствие с минимално поставените изисквания в Част ІV, Раздел В, част „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП. При подаване на офертата съответствието с изискването се декларира само в ЕЕДОП. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, а именно: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3. Участниците в процедурата следва да прилагат системи за управление на качеството, включително такива за достъп на хора с увреждания и системи или стандарти за опазване на околната среда.
Доказване на посоченото изискване:
Участниците предоставят информация, удостоверяваща съответствие с минимално поставените изисквания в Част ІV, Раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. При подаване на офертата съответствието с изискването се декларира само в ЕЕДОП. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, а именно: копия от сертификати, издадени от акредитирани лица.
Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. Подизпълн. трябва да отговарят на съотв. критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълн. и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедур. Участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица (ТЛ), независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с техническите и професионалните способности.


1. Участникът следва да е изпълнил поне една дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Под дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката се разбират: изграждане на нови площадки за игра и/или основно обновяване на съществуващи детски площадки за игра на открито. Под „сходни дейности“ следва да се разбира – основно обновяване, изграждане на нова детска площадка, съгласно Наредба № 1 за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра, на мястото на вече съществуваща такава и отредена за тази цел. Изискването може да се докаже с изпълнението на един или повече договори, респ. с едно или повече от едно изпълнение.
2. Участникът следва да разполага с минимално изискуемия от възложителя персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност или еквивалентна, както следва:
- Архитект или проектант със специалност „Промишлено и гражданско строителство“ или еквивалентна – 1 лице с професионален опит минимум 3 /три/ години;
- Технически ръководител, отговарящ на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ – 1 лице с професионален опит минимум 3 /три/ години;
- Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, притежаващ удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на тази дейност, с професионален опит мининимум 1 /една/ година;
Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт.
3. Участникът трябва да прилага:
а/ система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителни дейности или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството;
б/ система за управление на околната среда, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителни дейности или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната следа.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Задължение за представяне на гаранции възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Определеният за изпълнител предоставя гаранции, които да обезпечат изпълнението на договора и/или авансово предоставените средства (ако има такива).
Всеки участник сам избира формата, под която да представи гаранция за авансово предоставени средства и/или гаранция за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства, е в размер на тези средства и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
Гаранцията за изпълнение е в размер на 4 % (четири на сто) от прогнозната стойност на поръчката в лева без ДДС.
Условията и сроковете представяне, задържане или освобождаване на гаранциите се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/04/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

В административната сграда на Община Велико Търново, на адрес: гр. Велико Търново, пл. „Майка България“ № 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП за отстраняване от процедурата се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица за доказване на съответствието си с критериите за подбор, или е посочил, че ще използва подизпълнители, за тях също не трябва да са налице основанията за отстраняване в процедурата.
Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП), подписан с електронен подпис в съответствие с чл. 41, ал. 1 и 2 ППЗОП. Когато е приложимо, еЕЕДОП се представя и за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката.
Липсата или наличието на основанията за отстраняване се декларира в Част III от еЕЕДОП. Когато за участник е налице някое от основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т.1-7 от ЗОП и преди подаването на офертата той е предприел мерки за доказване на надеждност по чл. 56 ЗОП, тези мерки се описват в еЕЕДОП.
Освен на основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП, Възложителят отстранява от процедурата:
1 . участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в Приложение № 10 към чл. 72, ал. 4 ЗОП;
3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5 ЗОП;
4. участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и т. 14 от Допълнителните разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа (ЗППЦК);
5. участник, подал заявление за участие или оферта, които не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност;
6. лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9 или 10;
7. участник, за когото е налице обстоятелството по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от същия закон;
8 . участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
9. други случаи, посочени в документацията за обществена поръчка.
Уч-ците могат да получ. необх. инф. задълж., свърз.с д-ци и осиг-ки, опазв.на ок. среда, закр. на зает. и усл. на труд, които са в сила в Р. Б-я и отн-ми към предм. на пор., както следва: Отн. задълж., свърз. с дан. и осиг.: Нац. аг. по прих.: Инф. тел. на НАП: 0700 18 700, Инт-т адрес: www.nap.bg; Отн. задълж., свърз.с опазв. на ок. среда: М-во на ок.среда и вод., Инт-т адрес: www.moew.government.bg, Адрес: гр. София 1000, Бул. „М. Луиза“ 22; Отн. задълж., свърз. със зак. на зает.а и усл. на труд: М-во на труда и соц. пол., Инт-т адрес: www.mlsp.government.bg, Адрес: гр. София 1051, ул.Триадица № 2, Тел.: 02 8119 443; Аг. по зает.: Инт-т адрес: www.az.government.bg, адрес: София 1000, бул. „Дондуков“ № 3, тел.:02 980 87 19, Факс: 02 986 78 02; ИА „Гл. инсп-я по труда“; Инт. адрес: www.gli.government.bg, адрес: София 1000, бул. „Дондуков“ № 3, тел. за консулт-ии: 0700 17 670.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подаде до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва