Деловодна информация
00646
РД-10-10 18/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00646-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Първомай 000471536
л. Братя Миладинови-юг № 50
Първомай BG421 4270 България
Надежда Желязкова-гл експ СБ +359 33662201
obaparv@parvomai.escom.bg +359 33663119

Интернет адрес/и

http://www.parvomai.bg/

http://profilnakupuvacha.com/Профил%20на%20купувача%20на%20община%20Първомай,13627


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profilnakupuvacha.com/Профил%20на%20купувача%20на%20община%20Първомай,13627
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на строително-монтажни работи за обект: "Реконструкция на уличен водопровод по ул. „Ст. Стамболов”, в участъка от О.Т. 443 до О.Т. 341
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е реконструкция на уличен водопровод по ул. "Ст. Стамболов" в участъка от ОТ 443 до ОТ 341 по плана на гр. Първомай, вкл и прилежащите сградни водопроводни отклонения, както и всички съпътстващи СМР, касаещи цялостното възстановяване на асфалтовата настилка и прилежащите тротоарни площи.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в разработените проектни части на инвестиционния проект и технически спецификации, приложени към документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1202000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

град Първомай

Предмет на настоящата обществена поръчка е реконструкция на уличен водопровод по ул. "Ст. Стамболов" в участъка от ОТ 443 до ОТ 341 по плана на гр. Първомай, ведно с прилежащите сградни водопроводни отклонения, както и всички съпътстващи ги дейности/СМР по цялостно възстановяване на асфалтовата настилка и тротоарните площи.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в разработените проектни части на техническия инвестиционен проект и техническите спецификации, приложени към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за цялостния подход за качествено изпълнение на поръчката    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
1202000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към настоящия момент поръчката се възлага при осигурено финансиране от бюджета на община Първомай с целеви средства съгласно ПМС №348/18.12.2019 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство (предмет на обществената поръчка), съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) - което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка – четвърта група, трета категория – за строежи съгл. чл.137, ал.1, т.3, б. „б“ от ЗУТ, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 3, като се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането” за строител, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ. Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец №3, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
2.Участникът трябва да е реализирал общ оборот за последните 3 /три/ приключили финасови години и специфичен оборот, в сферата на поръчката. Под специфичен оборот, попадащ в сферата на поръчката, следва да се разбира оборот от строителство, свързано с изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция, в областта на водоснабдяването.Участникът попълва в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП, част IV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“) съответната информация за годишния оборот и за изискуемия специфичен оборот за последните три приключили финансови години.


1. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи 3-та категория.
2.Участниците следва за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си да са реализирали минимален общ борот, изчислен на база годишните обороти, в размер не по-малък от 2 400 000.00 (два милиона и четиристотин хиляди) лева и минимален специфичен оборот, в сферата на поръчката, в размер не по-малък от 1 200 000,00 (един милион и двеста хиляди) лева.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за реализиран оборот се доказва от обединението като цяло.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изискване за наличие на опит: Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под строителство „идентично/сходно” с предмета на поръчката Възложителят ще приеме изпълнение - по изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт, на строителство в областта на водоснабдяването, включващо и възстановяване на асфалтови настилки. Възложителят не поставя изискване за обем на изпълненото строителство;Участникът попълва в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В. Технически и професионални способности с посочване и описание на строително-монтажните дейности (предмета), стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и лице, за което е изпълнено строителството (възложител).
2.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност и опит за изпълнението на поръчката: Ръководител строителен обект, Технически ръководител, Специалист – контрол на качеството, Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството.
Участникът попълва поле 6) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец №3, с посочване на информация за професионалната компетентност на лицата: - образованието или професионалната квалификация на предложените експерти, учебно заведение, където е придобито образованието или квалификацията, номер и дата на издаване на документа, удостоверяващ придобитото образование или квалификация; - професионалният опит на експертите (когато се изисква) – посочва се организацията на възложителя или работодателя, при когото е придобит опита, и описание на изпълненото строителство, наименование на длъжността и функцията на лицето.
3.Всеки участник трябва да има внедрени Система/и за управление на качеството ЕN ISO 9001:2015г. или негов еквивалент, и Система/и за управление на околната среда EN ISO 14001:2015 или негов еквивалент. Участникът попълва информация в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: "Критерии за подбор", раздел Г: "Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление" с посочване на номер, дата на издаване, издател на документа, обхват на сертифицирането.


1. Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство, най-малко на един строеж/обект, което е идентично/сходно с предмета на поръчката;
2.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност и опит за изпълнението на поръчката, както следва:
-Ръководител строителен обект — лице, с квалификация "строителен инженер" по специалност „ВиК” или еквивалент, притежаващ опит като „ръководител строителен обект” на минимум едно сходно/идентично строителство, по смисъла на така дефинираното понятие в поръчката или еквивалент;
-Технически ръководител – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалент и притежаващо опит като технически ръководител при изпълнение на поне едно идентично/сходно строителство, по смисъла на така дефинираното понятие в поръчката или еквивалент;
-Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството – лице, притежаващо валиден-към датата на подаване на офертата, документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс на обучение за Координатор по безопасност и здраве в строителството (по реда на Наредба №2/22.03.2004 г.) и/или за длъжностно лице по безопасност и здраве при работа (по реда на Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г. или еквивалент;
-Отговорник контрол по качеството - лице, притежаващо валиден-към датата на подаване на офертата, документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс на обучение по осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания по ЗУТ или еквивалент.
• Система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват: изпълнение на ВиК строителство или еквивалентно;
• Система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват: изпълнение на ВиК строителство или еквивалентно
3. -Система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват: изпълнение на ВиК строителство или еквивалентно;-Система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват: изпълнение на ВиК строителство или еквивалентно.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Избраният изпълнител следва да отговаря на условията на ЗОП и да е представил необходимата информация за покриване на критериите за подбор. При сключване на договора избранията изпълнител следва да представи доказателства за осигурена гаранция за добро изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: - Банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя); - Парична сума, преведена по сметка на Община Първомай; - Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

17/02/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Първомай, ул. Братя Миладинови-юг № 50 заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, в съответствие с предписаното в ЗОП и ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за когото са налице някое от предвидените в чл.54 и чл.55 от ЗОП обстоятелства. Допълнително, прилагат се и специфични национални основания за отстраняване спрямо участниците, както следва: 1. Участник, за когото са налице обстоятелства съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен ако не е налице изключението по чл. 4 от същия закон; 2. Обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. При подаване на оферта участникът декларира липсата или наличието на специфичните/национални основания за изключване,чрез попълване на Част III, раздел Г „Други основания за изключване, които могат да бъдат предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава-членка“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
На основание чл. 47, ал. 4 от ЗОП, органите от които може да се получи необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са приложими към строителството – предмет на поръчката, и са в сила в държавата, в която те ще се изпълняват са както следва:
- Министерство на труда и социалната политика – http://www.mlsp.government.bg/;
- Агенция по заетостта – http://www.az.government.bg/;
- Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” – http://www.gli.government.bg/;
- Държавна агенция за осигурителен надзор – http://www1.government.bg/;
- Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) и нейните териториални поделения районни здравноосигурителни каси (РЗОК) – http://www.nhif.bg/;
- Националната агенция за приходите – http://www.nap.bg/;
- Национален осигурителен институт – http://www.nssi.bg/;
- Изпълнителна агенция по околна среда – http://eea.government.bg/;
- Министерство на околната среда на водите – http://www.moew.government.bg/;
- Регионална инспекция по околната среда и водите – http://www.riew.org/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП - 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва