Деловодна информация
3453
152 17/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
17/03/2020 (дд/мм/гггг)
3453-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален дворец на децата 000672382
бул. Александър Стамболийски № 191
София BG411 1309 България
Николай Любенов Кръстев +359 29202317
npc.bg@abv.bg +359 29202327

Интернет адрес/и

http://www.npc-bg.org/

https://sop.bg/npc-bg-549/proceduri-20-1-zop/a1-0003518.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/npc-bg-549/proceduri-20-1-zop/a1-0003518.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ОСИГУРЯВАНЕ НА ПОЧИВНИ БАЗИ ОТ ОБЩ ТИП ЗА ОРГАНИЗИРАНЕ НА ТВОРЧЕСКИ ВАКАНЦИИ НА МОРЕ И ПЛАНИНА”
55243000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка се състои в предоставяне на бази за провеждане на ученически отдих на море и планина и осигуряване на пълен пансион за деца и ученици в извънучебно време. Срокът за изпълнение е до 15 септември 2020 г.Участницитите следва да разполагат най-малко с по 3 бази за отдих на деца на море и на планина на територията на страната, които да отговарят на изискванията на инспекциите по опазване и контрол на общественото здраве. Осигурените бази трябва да са разположени на планина и по черноморското крайбрежие в близост (пешеходно разстояние), която да позволява ежедневно посещаване на плажната ивица. Тези бази трябва да имат общ капацитет за осигуряване на летен отдих през месеците юли-септември на не по-малко от 1 400 деца, ученици и ръководители при средна продължителност на смяната 10 дни. Специфичните изисквания към предмета на поръчката са подробно разписани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1050000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Дейностите ще се изпълняват на територията на Република България.

Предметът на обществената поръчка се състои в предоставяне на бази за провеждане на ученически отдих на море и планина и осигуряване на пълен пансион за деца и ученици в извънучебно време. Срокът за изпълнение е до 15 септември 2020г. Идентично е и изпълнението за 2021 и 2022г.
Кандидатите следва да разполагат най-малко с по 3 бази за отдих на деца на море и на планина на територията на страната, които да отговарят на изискванията на инспекциите по опазване и контрол на общественото здраве.
Осигурените бази трябва да са разположени на планина и по черноморското крайбрежие в близост (пешеходно разстояние), която да позволява ежедневно посещаване на плажната ивица. Тези бази трябва да имат общ капацитет за осигуряване на летен отдих през месеците юли-септември на не по-малко от 1 400 деца, ученици и ръководители при средна продължителност на смяната 10 дни. Специфичните изисквания към предмета на поръчката са подробно разписани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1050000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата обществена поръчка се провежда под условие само за периода 2021-2022 г., в съответствие с чл. 114 от ЗОП, тъй като за периода 2021-2022 година Възложителят не е осигурил финансиране към момента на провеждането на процедурата. Договорът е с отложено изпълнение. Събитията, предмет на настоящата поръчка, се осъществяват по график, представен от Възложителя и съгласуван с Изпълнителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност към участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да има реализиран минимален общ оборот в размер не по-малък от 300 000 (словом: триста хиляди) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съобразно §2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си.

По т. 1 - Участникът следва да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП - годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, както и документ по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП - справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

2.Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертите. Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка“ следва да се разбират услуги, свързани с организация и провеждане на отдих, ваканции, лагери за деца и ученици и други подобни дейности. Изпълнението на това изискване се декларира в ЕЕДОП в част IV, буква В от ЕЕДОП с изброяване на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга /референция/и или препоръки за добро изпълнение/. Участникът следва да посочи информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ от ЕЕДОП.
3. В съответсвие с чл. 63, ал. 1, т. 8 от ЗОП, участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. Изпълнителят следва да осигури цялостната организация на творческите ваканции, вкл. осигуряване на 3 планински и 3 бази на море, на зали, спортни площадки и обособени пространства за провеждане на планираните мероприятия, обезпечена с необходимата техника/оборудване и озвучаване, храна, настаняване/нощуване, анимация и др., съгласно посочените по-долу минимални изисквания. Максимален брой участници за целия период на поръчката е 1 400 човека, в това число 1 275 деца/ученици и 125 ръководители. Участникът трябва да разполага с необходимия брой бази за провеждане на ученически отдих на море и планина, както и същите да бъдат съобразени с броя на съответни лица.
При подаване на офертата, учатсникът декларира съответствието с изискваното по тази точка в част IV. Критерии за подбор, буква В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ, т. 9 от ЕЕДОП.Изпълнителят следва да осигури цялостната организация на творческите ваканции, вкл. осигуряване на 3 планински и 3 бази на море, на зали, спортни площадки и обособени пространства за провеждане на планираните мероприятия.
4.В съответсвие с изискването на чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП учaстникът следва да разполага с персонал с определена компетентност за изпълнение на поръчката.
5. Участникът представя декларация свободен текст за гарантиране спазването на изискванията на инспекциите по опазване и контрол на общественото здраве, както и на Наредба № 37 от 21.07.2009 г. за здравословно хранене на учениците, обн. ДВ, бр. 63 от 07.08.2009 г., в сила от 15.09.2009 г.


По т.2. Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертите. зпълнението на това изискване се декларира в ЕЕДОП в част IV, буква В от ЕЕДОП с изброяване на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга /референция/и или препоръки за добро изпълнение/. Участникът следва да посочи информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ от ЕЕДОП. По т.3.Участниците следва да разполагат най-малко с по 3 бази за отдих на деца на море и на планина на територията на страната, които да отговарят на изискванията на инспекциите по опазване и контрол на общественото здраве.Осигурените бази трябва да са разположени на планина и по черноморското крайбрежие в близост (пешеходно разстояние), която да позволява ежедневно посещаване на плажната ивица. Тези бази трябва да имат общ капацитет за осигуряване на летен отдих през месеците юли-септември на не по-малко от 1 400 деца, ученици и ръководители при средна продължителност на смяната 10 леглохранодни.Всяка предложена база трябва да бъде оградена, с контролиран достъп и строго определен пропускателен режим. Всяка база трябва да бъде запазена изключително и само за провеждане на творческите ваканции. По време на творческите ваканции на територията на базите да не се допускат външни посетители. Базата трябва да разполага с обособени пространства и спортни площадки за правилното провеждане на ваканциите на децата. Спортните площадки следва да бъдат най-малко 2, всяка с минимален размер 200 м2. Базата следва да разполага с репетиционна зала, учебни кабинети и тренировъчна зала.Участникът следва да осигури и закрито пространство (тента/шапито) за провеждане на мероприятия за всички лагеруващи деца с капацитет до 200 човека. Тентата/Шапито следва да притежава заверка от ДАГ за безопасност, документ за пожарна безопасност и да притежава ЕЦ стандарт (за европейско съответствие).Участникът следва да разполага с обособена плажна ивица и собствени спасители, отговарящи за безопасността на плажуващите деца/ученици. Морските бази трябва да бъдат в непосредствена близост до морето (пешеходно разстояние), позволявайки ежедневно посещение, без употреба на транспорт. Участникът следва да осигури медицински персонал (минимум един лекар и една медицинска сестра) и по един спасител/планински водач на всеки 50 човека.Медицинският персонал, водните спасители, планинските водачи и готвачите трябва да притежават документи за правоспособност.Изхранването на децата/учениците следва да се осъществява при спазване на изискванията на инспекциите по опазване и контрол на общественото здраве, както и на Наредба № 37 от 21.07.2009 г. за здравословно хранене на учениците, обн. ДВ, бр. 63 от 07.08.2009 г., в сила от 15.09.2009 г.Настаняването в базите на ръководителите да бъде в самостоятелни стаи, със собствен санитарен възел (тоалетна и баня), телевизор и хладилник. Настаняването на деца и ученици да бъде в двойни и тройни стаи, всяка с отделен санитарен възел (баня и тоалетна).По т.4 Избраният за Изпълнител участник трябва да гарантира за всяка избрана за почивка база персонал на трудов договор (постоянен или временен), както следва: продължение в раздел IV.3 Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В част III, раздел „Г“ на ЕЕДОП, в поле „Прилагат ли се специфичните национални основания за изключване“ участниците декларират информация, свързана със специфични национални основания за изключване (отстраняване) като:осъждания за престъпления по чл.108а,чл.159а–159г,чл.172,чл.192а,чл.194-217,чл.219 – 252,чл.253-260,чл.300-307,чл.321-321а и чл. 352-353е от НК(чл.54,ал.1,т.1 от ЗОП).Когато лицата са осъдени в друга държава, се посочва информация за престъпления, аналогични с описаните;установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, арушение на чл. 61,ал.1,чл.62,ал.1 или 3, чл.63,ал.1 или 2, чл.118,чл.128,чл.228,ал.3,чл.245 и чл.301–305 от КТ и чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМАЗ, установени с акт на компетентен орган(чл. 54, ал. 1, т. 6 от от ЗОП);свързаност по смисъла на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП между участниците в обществената поръчка (чл. 107, т. 4 от ЗОП);информация относно наличието или липсата на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДР, чл. 69 КПКОНПИ
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

24/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/04/2020 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

бул. Александър Стамболийски № 191

Офертите се отварят в сградата на Националния дворец на децата, бул. Александър Стамболийски № 191 на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.1.2."Икономическо и финансово състояние" по т.4: -За планинските бази – управител (домакин) на базата, лекар, медицинска сестра, готвач, пазач (минимум 3 човека), камериер/камериерка хотел или чистач/хигиенист (минимум 2 човека) ; -За морските бази - управител (домакин) на базата, лекар, медицинска сестра, готвач, пазач (минимум 3 човека), камериер/камериерка хотел или чистач/хигиенист (минимум 2 човека), спасител-плаж (минимум 2 човека).Участниците трябва да осигурят пълен пансион за почиващите при спазване на изискванията на инспекциите по опазване и контрол на общественото здраве. Изпълнителят на обществената поръчка носи отговорност за спазване разпоредбите на Наредба № 2 от 24.04.1997 г. за организиране и провеждане на детски и ученически отдих и туризъм, изм. и доп., бр. 74 от 30.06.1998 г., бр. 9 от 25.01.2005 г., бр. 24 от 21.03.2006 г.При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с изискванто по т. 3.3. в част IV. Критерии за подбор, буква В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ от ЕЕДОП.
Изискването се доказва със списък на персонала, отговорен за изпълнение на поръчката. Участникът следва да осигури необходимият медицински персонал, водни спасители, готвачи или договор с фирма за изхранване. Наетият персонал следва да притежава изискуемите документи за правоспособност/квалификация. По т.5.Участникът представя декларация свободен текст за гарантиране спазването на изискванията на инспекциите по опазване и контрол на общественото здраве, както и на Наредба № 37 от 21.07.2009 г. за здравословно хранене на учениците, обн. ДВ, бр. 63 от 07.08.2009 г., в сила от 15.09.2009 г.
Продължение по р-л.III, т.2.2. В случай че изброените по-горе основания за отстраняване не са налице по отношение на даден участник, в част III, раздел „Г“ на ЕЕДОП се посочва отговор „НЕ“.В случай, че е налице основание за отстраняване от изброените по-горе съответният участник посочва отговор „ДА“ и попълва информацията за приложимото специфично основание за изключване и предприетите мерки. В част ІV, раздел „В“ на ЕЕДОП участниците представят списък на услугите, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, чрез попълване на информацията. Участник, който участва самостоятелно в обществената поръчка и не използва капацитета на трети лица и подизпълнители, попълва и представя един еЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл 196, ал.1, т. 1 във вр. с чл. 197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва