III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1.Участникът следва да има реализиран минимален общ оборот в размер не по-малък от 300 000 (словом: триста хиляди) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съобразно §2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си.
По т. 1 - Участникът следва да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП - годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, както и документ по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП - справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
2.Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертите. Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка“ следва да се разбират услуги, свързани с организация и провеждане на отдих, ваканции, лагери за деца и ученици и други подобни дейности. Изпълнението на това изискване се декларира в ЕЕДОП в част IV, буква В от ЕЕДОП с изброяване на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга /референция/и или препоръки за добро изпълнение/. Участникът следва да посочи информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ от ЕЕДОП. 3. В съответсвие с чл. 63, ал. 1, т. 8 от ЗОП, участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. Изпълнителят следва да осигури цялостната организация на творческите ваканции, вкл. осигуряване на 3 планински и 3 бази на море, на зали, спортни площадки и обособени пространства за провеждане на планираните мероприятия, обезпечена с необходимата техника/оборудване и озвучаване, храна, настаняване/нощуване, анимация и др., съгласно посочените по-долу минимални изисквания. Максимален брой участници за целия период на поръчката е 1 400 човека, в това число 1 275 деца/ученици и 125 ръководители. Участникът трябва да разполага с необходимия брой бази за провеждане на ученически отдих на море и планина, както и същите да бъдат съобразени с броя на съответни лица. При подаване на офертата, учатсникът декларира съответствието с изискваното по тази точка в част IV. Критерии за подбор, буква В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ, т. 9 от ЕЕДОП.Изпълнителят следва да осигури цялостната организация на творческите ваканции, вкл. осигуряване на 3 планински и 3 бази на море, на зали, спортни площадки и обособени пространства за провеждане на планираните мероприятия. 4.В съответсвие с изискването на чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП учaстникът следва да разполага с персонал с определена компетентност за изпълнение на поръчката. 5. Участникът представя декларация свободен текст за гарантиране спазването на изискванията на инспекциите по опазване и контрол на общественото здраве, както и на Наредба № 37 от 21.07.2009 г. за здравословно хранене на учениците, обн. ДВ, бр. 63 от 07.08.2009 г., в сила от 15.09.2009 г.
По т.2. Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертите. зпълнението на това изискване се декларира в ЕЕДОП в част IV, буква В от ЕЕДОП с изброяване на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга /референция/и или препоръки за добро изпълнение/. Участникът следва да посочи информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ от ЕЕДОП. По т.3.Участниците следва да разполагат най-малко с по 3 бази за отдих на деца на море и на планина на територията на страната, които да отговарят на изискванията на инспекциите по опазване и контрол на общественото здраве.Осигурените бази трябва да са разположени на планина и по черноморското крайбрежие в близост (пешеходно разстояние), която да позволява ежедневно посещаване на плажната ивица. Тези бази трябва да имат общ капацитет за осигуряване на летен отдих през месеците юли-септември на не по-малко от 1 400 деца, ученици и ръководители при средна продължителност на смяната 10 леглохранодни.Всяка предложена база трябва да бъде оградена, с контролиран достъп и строго определен пропускателен режим. Всяка база трябва да бъде запазена изключително и само за провеждане на творческите ваканции. По време на творческите ваканции на територията на базите да не се допускат външни посетители. Базата трябва да разполага с обособени пространства и спортни площадки за правилното провеждане на ваканциите на децата. Спортните площадки следва да бъдат най-малко 2, всяка с минимален размер 200 м2. Базата следва да разполага с репетиционна зала, учебни кабинети и тренировъчна зала.Участникът следва да осигури и закрито пространство (тента/шапито) за провеждане на мероприятия за всички лагеруващи деца с капацитет до 200 човека. Тентата/Шапито следва да притежава заверка от ДАГ за безопасност, документ за пожарна безопасност и да притежава ЕЦ стандарт (за европейско съответствие).Участникът следва да разполага с обособена плажна ивица и собствени спасители, отговарящи за безопасността на плажуващите деца/ученици. Морските бази трябва да бъдат в непосредствена близост до морето (пешеходно разстояние), позволявайки ежедневно посещение, без употреба на транспорт. Участникът следва да осигури медицински персонал (минимум един лекар и една медицинска сестра) и по един спасител/планински водач на всеки 50 човека.Медицинският персонал, водните спасители, планинските водачи и готвачите трябва да притежават документи за правоспособност.Изхранването на децата/учениците следва да се осъществява при спазване на изискванията на инспекциите по опазване и контрол на общественото здраве, както и на Наредба № 37 от 21.07.2009 г. за здравословно хранене на учениците, обн. ДВ, бр. 63 от 07.08.2009 г., в сила от 15.09.2009 г.Настаняването в базите на ръководителите да бъде в самостоятелни стаи, със собствен санитарен възел (тоалетна и баня), телевизор и хладилник. Настаняването на деца и ученици да бъде в двойни и тройни стаи, всяка с отделен санитарен възел (баня и тоалетна).По т.4 Избраният за Изпълнител участник трябва да гарантира за всяка избрана за почивка база персонал на трудов договор (постоянен или временен), както следва: продължение в раздел IV.3 Допълнителна информация
|