Деловодна информация
00118
1200 - 144 17/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00118-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сливен 000590654
бул. Цар Освободител № 1
Сливен BG342 8800 България
Митка Крълева +359 44611127
g_tujarova@abv.bg +359 44662350

Интернет адрес/и

www.sliven.bg

https://mun.sliven.bg/pk/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://mun.sliven.bg/pk/8-00118-2020-003
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на инженеринг (изработване на инвестиционен проект, извършване на авторски надзор и изпълнение на строителни и монтажни работи) на обектите по проект „Подобряване на градската среда на Сли
45000000      
Строителство

2498189.18
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2498189.18      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Изпълнение на инженеринг (изработване на инвестиционен проект, извършване на авторски надзор и изпълнение на строителни и монтажни работи) на обект „Рехабилитация, благоустрояване и обновяване на обще 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

кв. "Сини камъни", гр. Сливен

Общ. поръчка следва да се възложи,чрез инженеринг-изработване на инвестиционен проект,извършване на авторски надзор и изпълнение на СМР по обособени позиции,както следва:ОП1:В обема на ОП са включени:Извършване на работно проектиране;Облагородяване на паркови площи в кв. 594, кв. 596 и кв. 597;Оформяне на паркинг места, с настилка от паркинг елементи;Изграждане на 2 броя детски площадки с настилка и огради;Полагане на настилка за площадка за каране на ролкови кънки и площадка за скейт-борд;Полагане на алейна настилка от плочи и полагане на бордюри;Изграждане на подпорна стена;Изграждане на алейно осветление;Доставка и монтаж на паркови елементи–различни видове перголи със скамейки и кошчета за боклук;Доставка и влагане в строителството на необходимите материали;Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;Съставянето на строителните книжа;Съдействие при процедурата по въвеждане на обекта в експлоатация;Отстраняване на недостатъците,установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация; Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на строителството, съгласно ЗУТ;Гаранционно поддържане на строежа,включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени в Наредба №2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи,съоръжения и строителни обекти.
Критериите по-долу
 
ДА По част строителство - "Работна програма за изпълнение на строителството"    35
По част строителство - “Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР ” (МНЗ)    10
По част проектиране - "Срок за проектиране"    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
879175.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
390

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП № BG16RFOP001-1.015-0004-C01 „Подобряване на градската среда на Сливен – етап 2“ по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка, показателите и подпоказателите се съдържа в документацията за обществената поръчка.

II.2) Описание 1

Изпълнение на инженеринг (изработване на инвестиционен проект, извършване на авторски надзор и изпълнение на строителни и монтажни работи) на обект „Рехабилитация, благоустрояване и обновяване на обще 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

кв. "Българка", гр. Сливен

Общ. поръчка следва да се възложи,чрез инженеринг-изработване на инвестиционен проект,извършване на авторски надзор и изпълнение на СМР по обособени позиции,както следва:ОП2:В обема на ОП са включени:Извършване на работно проектиране;Направа на три благоустроени зони в кв. 565, кв. 566 и кв. 568;Провеждане на две нови улици;Оформяне на паркинг места;Изграждане на 3 броя детски площадки с настилка и огради;Изграждане на 1 брой площадка с фитнес уреди на открито;Изграждане на 1 брой мултифункционално спортно игрище;Изграждане на алеи с декоративна настилка;Ремонт на тротоари;Оформяне на зелени площи;Изграждане на алейно осветление;Доставка и монтаж на паркови елементи–беседки, пейки, кошчета за боклук;Доставка и влагане в строителството на необходимите материали;Извършване на необходимитеизпитвания и лабораторни изследвания;Съставянето на строителните книжа;Съдействие при процедурата по въвеждане на обекта в експлоатация;Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация;Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на строителството, съгласно ЗУТ;Гаранционно поддържане на строежа,включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени в Наредба №2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи,съоръжения и строителни обекти.
Критериите по-долу
 
ДА По част строителство – Показател – “Работна програма за изпълнение на строителството” (РП)    35
По част строителство – Показател – “Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР ” (МНЗ)    10
По част проектиране – Показател – “Срок за проектиране“ (СП)    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
742585.48      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
390

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП № BG16RFOP001-1.015-0004-C01 „Подобряване на градската среда на Сливен – етап 2“ по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка, показателите и подпоказателите се съдържа в документацията за обществената поръчка.

II.2) Описание 1

Изпълнение на инженеринг (изработване на инвестиционен проект, извършване на авторски надзор и изпълнение на строителни и монтажни работи) на обект „Рехабилитация, благоустрояване и обновяване на обще 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

кв. "Дружба", гр. Сливен

Общ. поръчка следва да се възложи,чрез инженеринг-изработване на инвестиционен проект,извършване на авторски надзор и изпълнение на СМР по обособени позиции,както следва:ОП3:В обема на ОП са включени:Извършване на работно проектиране;Направа на две благоустроени зони в кв. 614 и 615;Изграждане на пешеходни алеи и кътове за отдих;Оформяне на паркинг места;Изграждане на открита детска сцена;Изграждане на 4 броя детски площадки с настилка и огради;Изграждане на комбинирана спортна площадка;Ремонт на тротоари;Оформяне на зелени площи;Изграждане на алейно осветление;Доставка и монтаж на паркови елементи–беседки,пейки,различни видове перголи,кошчета за боклук;питейни фонтанки;маси със скамейки за игра на шах и табла;Доставка и влагане в строителството на необходимите материали;Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;Съставянето на строителните книжа;Съдействие при процедурата по въвеждане на обекта в експлоатация;Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация;Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на строителството, съгласно ЗУТ;Гаранционно поддържане на строежа,включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени в Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Критериите по-долу
 
ДА По част строителство – Показател – “Работна програма за изпълнение на строителството” (РП)    35
По част строителство – Показател – “Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР ” (МНЗ)    10
По част проектиране – Показател – “Срок за проектиране“ (СП)    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
876428.38      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
390

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП № BG16RFOP001-1.015-0004-C01 „Подобряване на градската среда на Сливен – етап 2“ по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка, показателите и подпоказателите се съдържа в документацията за обществената поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За трите обособени позиции:
1. Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, както следва: IV-та група: строежи от благоустройствената инфраструктура, строежи от IIІ-та категория строежи по чл. 137, ал.1, т.3, буква „е” и „ж“ от ЗУТ – паркове и градини с площ над 1хектар, реконструкция и основен ремонт на строежи от тази категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителството.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) -Приложение № 1.
Преди сключване на договора за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той следва да представи Удостоверение за временно или постоянно вписване в ЦПРС към Камарата на строителите.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За трите обособени позиции:
1. Участникът трябва да има валидна застраховка "Професионална отговорност" на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за съответната категория строеж, както следва: четвърта група, трета категория съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ.
Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Приложение № 1.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.


За трите обособени позиции:
1. Участникът трябва да има валидна застраховка "Професионална отговорност" на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за съответната категория строеж, както следва: четвърта група, трета категория съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.За трите обособени позиции:
1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, както следва:
1.1. проектиране, идентично или сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под проектиране, „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбират услуги по:
изработване/изготвяне на инвестиционни проекти за изграждане на детски площадки и/или спортни площадки и/или благоустрояване на паркове и/или градини и/или изграждане на паркинг места и/или полагане на асфалтови настилки и/или полагане на тротоарни настилки.
1.2. изпълнение на СМР/строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж/, идентично или сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под строителство, „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира строително-монтажни работи по: изграждане на детски площадки и/или спортни площадки и/или благоустрояване на паркове и/или градини и/или изграждане на паркинг места и/или полагане на асфалтови настилки и/или полагане на тротоарни настилки.По т. 1 участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.По т. 2 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:По т. 1 - Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.По т. 2 – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.
2. За трите обособени позиции: Участникът следва да разполага с технически лица, включени или не в структурата на участника, включително и отговорник за контрола на качеството и лица, които ще изпълняват строителството на поръчката.3.Участникът трябва да разполага с персонал – екип от проектанти.Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала и ръководния състав, включително и доказателства за минимални изисквания към тях. ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.


1.За трите обособени позиции:1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, както следва:1.1.проектиране, идентично или сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 три/ години,считано от датата на подаване на офертата.Под проектиране, „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбират услуги по:изработване/изготвяне на инвестиционни проекти за изграждане на детски площадки и/или спортни площадки и/или благоустрояване на паркове и/или градини и/или изграждане на паркинг места и/или полагане на асфалтови настилки и/или полагане на тротоарни настилки.1.2.изпълнение на СМР/строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж/,идентично или сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5/пет/ години,считано от датата на подаване на офертата.Под строителство, „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира строително-монтажни работи по: изграждане на детски площадки и/или спортни площадки и/или благоустрояване на паркове.2.За трите обособени позиции:2.Участникът следва да разполага с технически лица, включени или не в структурата на участника, включително и отговорник за контрола на качеството и лица, които ще изпълняват строителството на поръчката, както следва:2.1.Технически ръководител на обекта-лице със завършено висше образование, придобита образователна квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект" или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент;2.2.Координатор по качеството-лице, което да притежава валиден сертификат/документ за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност, съгласно Закона за камарата на строителите или еквивалент;2.3.Длъжностно лице за безопасност и здраве - удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.Експертите,част от екипа по изпълнение на строителството,могат да съвместяват гореизброените позиции, при условие, че лицата отговарят на горепосочените изисквания на Възложителя.3.Участникът трябва да разполага с персонал–екип от проектанти със следните минимални изисквания към тях, както следва:Проектант по част Архитектурна-Притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;Проектант по част Паркоустройство-Притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;Проектант по част Геодезия–Притежаващ пълна проектантска правоспособност,съгласно Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;Проектант по част Електро-Притежаващ пълна проектантска правоспособност,съгласно Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;За експертите от екипа на участника ще се приема или еквивалентно образование или еквивалент за лица придобили квалификация извън страната съгласно законодателството на държава-членка на ЕС,или на друга държава-страна по споразумението за ЕИП.Експертите,част от екипа проектанти,могат да съвместяват гореизброените позиции,при условие,че лицата отговарят на горепосочените изискв. на Възлож.В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата публично състезание може да участва участник,който отговаря на условията на чл.10,ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възлож.Възлож. отстранява от участие участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1;чл.101,ал.11 от ЗОП,условията по чл.107 ЗОП,обст чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора за съответната ОП е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС за съответната ОП.Възлож. превежда до 20% авансово плащане от сумата за изпълнение на СМР.Усл. за задържане и освобождаване на гаран. за изпъл. и авансовото плащане са посочени в проекта на договор.Срок за изпълнение на строителството-не по-дълъг от 330 календарни дни, а за изпълнение на проектирането-не по-кратък от 30 и не по-дълъг от 60 календарни дни, от датата на възлагателно писмо за стартиране на проектирането, придружено със съгласувани скици.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

03/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

стая № 19, в сградата на Община Сливен, гр. Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Забележка: На основание чл.67,ал.4 от ЗОП във връзка с §29,т.5,б.„а” от ПЗР на ЗОП,в сила от 1 април 2018 г.ЕЕДОП се представя задължително и в електронен вид.Възможните начини за подаване на ЕЕДОП в електронен вид са следните:1.Цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата.Форматът,в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.2.Чрез осигурен достъп по електронен път до изготвения и подписан електронно ЕЕДОП.В този случай документът следва да е снабден с т.нар. времеви печат,който да удостоверява,че ЕЕДОП е подписан и качен на интернет адреса,към който се препраща, преди крайния срок за получаване на офертите.Важно! В случаите когато ЕЕДОП е попълнен през системата за еЕЕДОП, при предоставянето му, с електронен подпис следва да бъде подписана версията в PDF формат.Заб.:Съгласно указания на ЕК еЕЕДОП работи с последната версия на най-разпространените браузъри, като Chrome, Internet Explorer, Firefox, Safari и Opera. За да се избегнат евентуални проблеми, се препоръчва използване на последната версия на съответния браузър.Уточнено е също, че някои функции, например изтегляне на файл, не работят на смартфони и таблетни компютри.Системата за еЕЕДОП е онлайн приложение и не може да съхранява данни, предвид което еЕЕДОП в XML или PDF формат винаги трябва да се запазва и да се съхранява локално на компютъра на потребителя.Повече информация за използването на системата за еЕЕДОП може да бъде намерена на адреси:http://ec.europa.eu/DocsRoom/documents/17242.Метод. указание на АОП относно предоставяне на ЕЕДОП в електронен вид-еЕЕДОП може да бъде намерено на адрес: http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/practika/MU4_2018.pdf.Брошурата на ЕК „е-ЕЕДОП-често задавани въпроси“ може да бъде намерена на: http://ec.europa.eu/DocsRoom/documents/17242.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Сливен
бул. Цар Освободител 1
Сливен 8800 България
g_tujarova@abv.bg +359 44611127
www.sliven.bg +359 44662350

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва