Деловодна информация
2314
200 17/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
2314-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт по роботика „Свети Апостол и Евангелист Матей“ при Българска академия 175905481
гр. София 1113, ул. „Акад. Г. Бончев“, бл. 2
София BG411 1113 България
Алексей Телбийски +359 895453244
alekseytell@yahoo.com +359 2405-3061

Интернет адрес/и

http://ir.bas.bg/index.html

http://ir.bas.bg/profile/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://ir.bas.bg/profile/profile.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ЦК-QUASAR ПО ЧЕТИРИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“
45210000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Изпълнение на СМР – ремонт и преустройство на помещения на територията на ИР-БАН, разделена на две обособени позиции“.
Точните видове и количества работи, които се възлагат за изпълнение в настоящата процедура, както и пълно описание на предмета на поръчката са предоставени в приложената Техническа спецификация, за всяка от обособените позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
36610.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Основен ремонт и преустрояване на санитарно помещение, находящо се на територията на ИР-БАН, блок № 1, етаж № 5“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Място за изпълнение на поръчката е гр. София

Предметът на обособената позиция е във връзка с извършване на основен ремонт и преустройство на санитарно помещение, находящо се на територията на ИР-БАН в гр. София, ул. „Академик Георги Бончев“ 4ти километър (Институтски комплекс на БАН), блок № 1, етаж 5.
Критериите по-долу
 
ДА Организация и професионална компетентност на персонала (ръководен екип и персонал), на който е възложено изпълнението на поръчката    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
32412.09      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Няма

II.2) Описание 1

„Основен ремонт на кабинет „Човешки ресурси“, находящ се на територията на ИР-БАН, блок № 2, етаж № 4“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Предмет на обособената позиция е извършване на основен ремонт кабинет „Човешки ресурси“, находящ се на територията на ИР-БАН в гр. София, ул. „Академик Георги Бончев“ 4ти километър (Институтски комплекс на БАН), блок № 2, етаж № 4.
Критериите по-долу
 
ДА Организация и професионална компетентност на персонала (ръководен екип и персонал), на който е възложено изпълнението на поръчката    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
4198.81      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - четвърта категория (отнася се и за четирите обособени позиции).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние (и за двете обособени позиции):
Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителство. Съгласно чл.171 ал.1(или член 171а) от ЗУТ и чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, застраховката „Професионална отговорност”, покриваща минималната застрахова.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Доказване: При подаване на офертата участниците декларират съответствие с изискването чрез попълване на съответния раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.


Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние (и за двете обособени позиции):
Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителство. Съгласно чл.171 ал.1(или член 171а) от ЗУТ и чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, застраховката „Професионална отговорност”, покриваща минималната застрахова.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Доказване: При подаване на офертата участниците декларират съответствие с изискването чрез попълване на съответния раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Отнасят се и за двете обособени позиции:
Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнен най-малко 1 (един) строителен обект, еднакъв или сходен с предмета на поръчката.
Под строителство в обхвата на поръчката следва да се разбира: изпълнение на строителни/ремонтни работи по административни или жилищни сгради, независимо от категорията, вкл. ново изграждане на сгради.
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности от еЕЕДОП (предмет на дейността; период на изпълнение; стойност; получател).
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания


Отнасят се и за двете обособени позиции:
Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнен най-малко 1 (един) строителен обект, еднакъв или сходен с предмета на поръчката.
Под строителство в обхвата на поръчката следва да се разбира: изпълнение на строителни/ремонтни работи по административни или жилищни сгради, независимо от категорията, вкл. ново изграждане на сгради.
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности от еЕЕДОП (предмет на дейността; период на изпълнение; стойност; получател).
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София 1113, ул. „Акад. Г. Бончев“, бл. 2

Представителите на участниците следва да представят изрични пълномощни.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранция за добро изпълнение
Възложителят изисква от определения за изпълнител участник да предостави гаранция за изпълнение в размер от 1 % от стойността на договора, за съответната обособена позиция в лева без ДДС, която да обезпечи неговото изпълнение.
Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:
- депозит на парична сума по сметка на възложителя;
- банкова гаранция в полза на възложителя;
-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума'' или „банкова гаранция" може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в проекта на договора за обществената поръчка.
Когато гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора е под формата на парична сума, същата се внасят по следната банкова сметка на възложителя:
IBAN: BG74UBBS80023106027100
BIC: UBBSBGSF
Банка: „ОББ“ АД
Когато гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя като банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност - за целия срок на действие на договора плюс 30 (тридесет) дни след прекратяването/окончателното му изпълнение.
Банковите разходи по откриването на банковата гаранция са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Когато гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя под формата на застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, съответно вземането на възложителя в размер на 1 % от общата стойност на договора за срока на неговото действие плюс 30 календарни дни след прекратяването/окончателното му изпълнение – застрахователния договор се сключва от изпълнителя в полза на възложителя (трето ползващо се лице). Всички разходи по сключване на застрахователния договор са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да заплаща дължимите премии към застрахователя за да поддържа застрахователно покритие в размерa на гаранцията за изпълнение на договора за срока на неговото действие и 30 календарни дни след изтичането му, така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Възложителят освобождава гаранцията, без да дължи лихви, разноски или други плащания за периода, през който средствата законно са престояли при него, съответно изпълнителят е бил рестриктиран да ги използва.
Документът, удостоверяващ предоставянето на гаранцията се представя в оригинал. При представяне на гаранция под формата на застраховка, изпълнителят е длъжен да предостави оригинала на застрахователната полица или друг приет от възложителя за подходящ документ при сключване на договора за обществена поръчка.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор към настоящата документация.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва