Деловодна информация
00671
ОП-2 17/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00671-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Криводол 000193282
ул.Освобождение № 13
гр.Криводол BG313 3060 България
Цветелина Йорданова +359 988372748
CYordanovaa@b-trust.org +359 91172506

Интернет адрес/и

http://krivodol.com/

http://krivodol.com/bg/obshtestveni-porachki/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/krivodol-799/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на улици и тротоари на територията на община Криводол” с две обособени позиции
45000000      
Строителство

Специфициране на конкретните видове работи по всяка от обособените позиции е отразено в изготвените и одобрени Технически спецификации, които са неразделна част от документацията и достъпни в профила на купувача на община Криводол.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Ремонт на улична мрежа на територията на община Криводол“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ул. „Георги Димитров“, ул. „Димитър Благоев“ и ул. „Освобождение“ в община Криводол

Специфициране на конкретните видове работи по обособената позиция е отразено в изготвената и одобрена Техническа спецификация, която е неразделна част от документацията и достъпна в профила на купувача на община Криводол.Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща строително - ремонтни дейности по тротоарите прилежащи към уличната мрежа на територията на община Криводол. Строително- ремонтните работи ще бъдат изпълнявани по три улици – ул. „Георги Димитров“, ул. „Димитър Благоев“ и ул. „Освобождение“ в гр. Криводол, община Криводол. Видовете работа не са точно определени по вид и количества, тъй като няма изготвена проектна документация и това налага оферирането на единични цени за всички видове работи приложими към обекта. Същевременно възложителят е взел предвид възможността при необходимост – изпълнение на дейности имащи характера на основен ремонт, да се възложи и изготвянето на необходимата документация. Основните видове работа и приблизителни количества, без да са изчерпателно и точно изброени обхващат: Изкопи с различна ширина и дълбочина на самосвал и/или на отвал, съгласно строителна дейност Земни работи от количествената сметка – 5 000 м3 ; Подравняване, изглаждане и ръчно трамбоване на площи и откоси на изкопи и насипи в земни почви съгласно строителна дейност Земни работи от количествената сметка ? 18 000 м2 и други; Разваляне на различен вид настилки, съгласно строителна дейност Пътни работи от количествената сметка ? 18 000 м2; Полагане на настилки съгласно строителна дейност Пътни работи от количествената сметка ? 6 000 м2, включително бордюри и каменни фракции и други; Полагане на асфалтобетон, съгласно строителна дейност Асфалтови работи от количествената сметка ? 1 100 тона и други; Озеленяване ? 2 дка, съгласно строителна дейност Озеленяване от количествената сметка и други.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка (TП), подпоказател А. МЕРКИ ЗА ПОСТИГАНЕ НА КАЧЕСТВОТО с макс.бр.точки 30; подпоказател Б. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА с максимален бр.точки 20    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
833333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансовата оценка на предлаганата от участника цена за изпълнение на поръчката за всеки участник по позицията се изчислява по формула, посочена в методиката за определяне на комплексната оценка на офертите по ОП №1,като тежестта на отделните подпоказатели е определена съобразно технологичната сложност на изпълнение, приблизителната стойност на вида СМР и вероятността за изпълнение на вида СМР.

II.2) Описание 1

„Частичен ремонт на ул. Г. Димитров, ул. Борис Станчев, с. Голямо Бадино, община Криводол и ремонт на улична мрежа на територията на община Криводол“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ул. Г. Димитров, ул. Борис Станчев, с. Голямо Бадино, община Криводол и улична мрежа на територията на община Криводол

Специфициране на конкретните видове работи по обособената позиция е отразено в изготвената и одобрена Техническа спецификация, която енеразделна част от документацията и достъпна в профила на купувача на община Криводол. Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща строително - ремонтни дейности по уличната мрежа на територията на община Криводол. Строително- ремонтните работи ще се изпълняват по улици в населените места от община Криводол.Видовете работа не са точно определени по вид и количества, тъй като няма изготвена проектна документация и това налага оферирането на единични цени за всички видове работа приложими към обекта. Същевременно възложителят е взел предвид възможността при необходимост – изпълнение на дейности имащи характера на основен ремонт, да се възложи и изготвянето на необходимата документация. Основните видове работа и приблизителни количества, без да са изчерпателно и точно изброени обхващат: Изкопи с различна ширина и дълбочина на самосвал и/или на отвал, съгласно строителна дейност Земни работи от количествената сметка – 1 800 м3; и други; Разваляне на различен вид настилки, съгласно строителна дейност Пътни работи от количествената сметка ? 155 м3; Каменни фракции съгласно строителна дейност Пътни работи от количествената сметка ? 2 300 м3 и други; Полагане на асфалтобетон, съгласно строителна дейност Асфалтови работи от количествената сметка ? 3 200 тона и други.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка (TП), подпоказател А. МЕРКИ ЗА ПОСТИГАНЕ НА КАЧЕСТВОТО с макс.бр.точки 30; подпоказател Б. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА с максимален бр.точки 20    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
666666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансовата оценка на предлаганата от участника цена за изпълнение на поръчката за всеки участник по позицията се изчислява по формула, посочена в методиката за определяне на комплексната оценка на офертите по ОП №2,като тежестта на отделните подпоказатели е определена съобразно технологичната сложност на изпълнение, приблизителната стойност на вида СМР и вероятността за изпълнение на вида СМР.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

По всяка от обособените позиции:Всеки участник в процедурата следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват втора група, четвърта категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи, съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПР на строителя, за изпълнение на съответната група и категория строеж.
Доказва се със:Лицето или лицата попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „А”, „Годност” от ЕЕДОП, като декларират тези обстоятелства.
На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, а именно: Заверено копие на удостоверение от Централния професионален регистър на строителя, което им позволява да изпълняват строителството на обекти втора група, четвърта категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и при спазване на чл.17 от Закона за камарата на строителите.
Определениятза изпълнител,съдружници в обединението-изпълнител,както и подизпълнители, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договораза обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие от удостоверение от Централния професионален регистър на строителя, което им позволява да изпълняват строителството на обекти втора група, четвърта категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и при спазване на чл.17 от Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

По всяка от обособените позиции:Доказва се със: Лицето или лицата попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Б”, „Икономическо и финансово състояние” от ЕЕДОП.
* Разяснение: следва да се има предвид, че застраховка по чл. 171 от ЗУТ е специализирана – тя касае само „строителя” /чл. 171, ал. 1 от ЗУТ/. Ако съдружник в обединение-участник, което не е ЮЛ, няма да участва при изпълнение на строителството, то тогава по силата на текста на законовата норма той не може да застрахова отговорността си на основание на специална клауза, която като императивна, не подлежи на разширително тълкуване и приложение.
На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, а именно: Заверено копие на валидна застраховка по чл. 171 ЗУТ „Професионална отговорност” в размер съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Определениятза изпълнител,съдружници в обединението-изпълнител,както и подизпълнители, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договораза обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие на валидна застраховка по чл. 171 ЗУТ „Професионална отговорност”.За изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран.


По всяка от обособените позиции:1. Участникът да притежава валидна /действаща/ застраховка по чл. 171 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за професионална отговорност предназначена за строител по смисъла на ЗУТ и в размер съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника.
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По всяка от обособените позиции:1.Доказва се със: Лицето или лицата попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква В „Технически и професионални способности“, “Технически лица или органи за контрол на качеството” от еЕЕДОП.
На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, а именно: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.Определеният за изпълнител следва в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.Чуждестранните участници представят екв- на посочените документи съобразно законодателството си.
2.Доказва се със: Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от ЕЕДОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, горепосочения валиден сертификат или екв., представят онези участници в обединението, които ще изпълняват дейности по строителство и съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение.На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, а именно: Заверено копие на валиден Сертификат за въведена система на управление на качеството, съгласно стандарт ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват в областта на строителството или еквивалент.
Избраният изпълнител представякопие на валиден Сертификат за въведена система на управление на качеството, съгласно стандарт ЕNISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват в областта настроителството или еквивалент.
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.
3.Доказва се със: Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от ЕЕДОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горепосочения валиден сертификат или екв., представят онези участници в обединението, които ще изпълняват дейности по строителство и съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение.
Т.е. само онези членове на обединението/консорциума (неюридическо лице), които при евентуално спечелване на поръчката, ще изпълняват реално дейностите по строителство, представят валиден сертификат или екв.На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, а именно: Заверено копие на валиден Сертификат за въведена система на управление на околната среда, съгласно стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или екв. с обхват в областта на строителството или екв. Избраният изпълнител представя копие на валиден Сертификат за въведена система на управление на околната среда, съгласно стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или екв.с обхват в областта на строителството или екв.Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си. Повече информация се съдържа в документацията за участие, достъпна в профила на купувача на община Криводол.


По всяка от обособените позиции:1. Участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
1.1.«Технически ръководител» (1 бр.):
- правоспособно лице, притежаващо степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно.
- Да притежава професионален опит в строителството, който е минимум 5 (пет) години, през които да е участвал като „Технически ръководител” при изпълнението на минимум 1 (една) дейност при извършване на строително-монтажни работи на строеж четвърта категория съгласно чл.8, ал.1, т.2 или чл.9, ал.1 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, изд. от министъра на регионалното развитие и благоустройството.
1.2.«Експерт по контрол на качеството» (1 бр.):
- Да притежава валидно удостоверение/сертификат удостоверяващ завършено обучение за лице осъществяващо контрол на качеството или еквивалентен документ за чуждестранните лица;
- Да е участвал като „Експерт по контрол на качеството” при изпълнението на минимум 1 (една) дейност при извършване на строително-монтажни работи на строеж четвърта категория съгласно чл.8, ал.1, т.2 или чл.9, ал.1 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, изд. от министъра на регионалното развитие и благоустройството.
1.3.«Експерт по безопасност и здраве» (КБЗ) (1 бр.)
- Да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентен документ за чуждестранни лица;
- Да е участвал като „Експерт по безопасност и здраве” при изпълнението на минимум 1 (една) дейност при извършване на строително-монтажни работи на строеж четвърта категория съгласно чл.8, ал.1, т.2 или чл.9, ал.1 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, изд. от министъра на регионалното развитие и благоустройството.
Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от предлагания от него екип за изпълнение на обществената поръчка отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен екип).
Забележка: Ако участник представя оферта и по двете обособени позиции, критерия за подбор не се прилага сумарно.
2. Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“ или еквивалент.
3. Участникът да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда съгласно стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“ или еквивалент.
Повече информация се съдържа в документацията за участие, достъпна в профила на купувача на община Криводол.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/04/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Заседателната зала на община Криводол, находяща се в административната сграда на Община Криводол, на адрес: 3060 гр.Криводол, ул. "Освобождение" № 13

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл.103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Специфични национални основания за отстраняване, които не произтичат от чл. 57, § 1 от Директива 2014/24/ЕС, а са предвидени само в националното законодателство и имат характер на национални основания за изключване:
Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да подава самостоятелно оферта.В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Основанията по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. Основанията по чл.69, ал.1 от ЗПКОНПИ.Специфично национално основание за остраняване е и: който е осъден с влязла в сила присъда за престъпления, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП.Извършени нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ.Извършени нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.Възложителят прилага задължителните основания за отстраняване съгласно чл.54 от ЗОП.Място за подаване на оферти: деловодството на община Криводол, на адрес гр.Криводол, ул."Освобождение" № 13.
Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд
Забележка: Участниците могат да получат необходимата информация от следните институции:
- Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите /НАП/:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
Електронни адреси на НАП:
infocenter@nra.bg – обща информация
/nap@nra.bg - само за кореспонденция, подписана с електронен подпис
- Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите /МОСВ/
1000 София, бул.“Мария Луиза“ № 22 – Централна сграда
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 – Втора сграда
Телефон: 02/ 940 6000
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/
- Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/ 8119 443
Е-mail: mlsp@mlsp.government.bg
Факс: +359 2 988 44 05; +359 2 986 13 18
Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция, т.е. от една страна цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществената поръчка, а от друга страна да послужи като обезщетение при недобросъветсно поведение от негова страна.
Гаранцията за изпълнение по всяка обособена позиция поотделно е сума в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка по съответната позиция без ДДС.
Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
- парична сума внесена чрез банков превод по банкова сметка на Община Криводол, посочена в документацията за участие;
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Oпределеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка.Когато участник представя оферта по повече от една обособена позиция, представя документи по чл.39, ал.3 от ППЗОП за всяка обособена позиция поотделно. Критериите за подбор по двете обособени позиции са еднакви и участниците могат да представят документите по чл. 39, ал. 2 от ППЗОП общо.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Криводол.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва