Деловодна информация
00535
286 17/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00535-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Радомир 000386776
пл.Свобода № 20
Радомир BG414 2400 България
Пламен Алексиев- Кмет +359 77781975
obshtinaradomir@abv.bg +359 77782502

Интернет адрес/и

www.radomir.bg

http://radomir.bg/subsection-475-obschestveni_porychki.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://radomir.bg/subsection-475-obschestveni_porychki.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на местни общински пътища и ремонт на улици, паркинги, алеи и тротоари в Община Радомир“.
45230000      
Строителство

Изпълнението на обществената поръчка се състои в извършване на следните видове СМР, както следва: 1. Фрезоване на пътни асфалтови настилки с фрезовъчна машина вкл.натоварване и превоз на отпадъчния материал до съответните депа –м2; 2. Разлив на битумна емулсия при изкърпване на асфалтова настилка – м2; 3. Подготовка, транспорт, доставка и асфалтиране на отделни участъци от пътни асфалтови настилки с неплътна асфалтова смес (биндер) със средна дебелина 4 см.– м2; 4. Подготовка, транспорт, доставка и запълване на дупки и отделни участъци от пътни асфалтови настилки с плътна асфалтова смес със средна дебелина 5 см.и заливане допирни фуги с пътен битум –м2; 5. Доставка , полагане и валиране на отпадъчен фрезован асфалтов материал – м2; 6. Ремонт на пътни бордюри /нови/ – м; 7. Ремонт на тротоари с настилка от нови бетонови плочи 40/40/5– м2;8. Ремонт на тротоари с настилка от плътна асфалтова смес със средна дебелина от 4 см – м2;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
663833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45230000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Нa територията на община Радомир – пътна и улична мрежа.

Изпълнението на обществената поръчка с предмет на дейност „Ремонт на местни общински пътища и ремонт на улици, паркинги, алеи и тротоари в Община Радомир“, обхваща: Ремонт на път PER 3137 /І-6/ Радомир - х. Орлите -5,3 км; Ремонт на път PER 3136/I-6/, Извор-Радомир-/Поцърненци-Калугерски чифлик/ - 5,150км; Ремонт на път PER 2126/III-603/, Копаница-Косача/Радибош-яз.Пчелина/ - 8,000 км; Ремонт на път PER 1123/I-6/, Извор-Радомир /Прибой-Поцърненци/3136/ - 5,150 км; Ремонт на път PER 2127/III-604/, Бобораци-Жедна/-Негованци-/I-6/ - 5,400 км; Ремонт на път PER 3125 /І -6/ Радомир - ж.п. гара Радомир - Николаево - 3,200 км; Ремонт на път PER 3124 /І -6/ Радомир - ж.п. гара Радомир – Борнарево - 1,800 км; Ремонт на път PER 2133/627 Долна Диканя-Владимир - 2,700 км; Ремонт на път PER 3121/I-6/, Кюстендил-Радомир/-Углярци - 4,800 км; Ремонт на път PER 3132/III-6/, Друган-Грамада - 1,400 км; Ремонт на път PER 2130 от пътя ІІІ - 627 , Алино -Д.Диканя до с.Г.Диканя-с.Дрен- /І -1/-9,5 км; Ремонт на път PER 2134 от път ІІІ - 627 с. Друган - Радомир до с.Стефаново - с. Кондофрей /ІІІ - 6041/ -9,2 км; Ремонт на уличната настилка в гр. Радомир и се състои в извършване на следните видове СМР, както следва:
1. Фрезоване на пътни асфалтови настилки с фрезовъчна машина вкл.натоварване и превоз на отпадъчния материал до съответните депа –м2;
2. Разлив на битумна емулсия при изкърпване на асфалтова настилка – м2;
3. Подготовка, транспорт, доставка и асфалтиране на отделни участъци от пътни асфалтови настилки с неплътна асфалтова смес (биндер) със средна дебелина 4 см.– м2;
4. Подготовка, транспорт, доставка и запълване на дупки и отделни участъци от пътни асфалтови настилки с плътна асфалтова смес със средна дебелина 5 см.и заливане допирни фуги с пътен битум –м2;
5. Доставка , полагане и валиране на отпадъчен фрезован асфалтов материал – м2;
6. Ремонт на пътни бордюри /нови/ – м;
7. Ремонт на тротоари с настилка от нови бетонови плочи 40/40/5– м2;
8. Ремонт на тротоари с настилка от плътна асфалтова смес със средна дебелина от 4 см – м2;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
663833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участник в процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
В случай че, участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението сключват споразумение (или друг документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението), в което следва да са предвидени: правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. Документът трябва да бъде представен от участника в копие. Участниците в обединението трябва да определят партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката, като същото може да е посочено в договора, или в друг документ, подписан от членовете на обединението.Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата.
Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от ІІ-ра (втора) група, IІІ-та (трета) категория или по-висока група.При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критерия за подбор чрез попълване на ЕЕДОП, а при сключване на договора, трябва да бъде представено доказателството - Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя.Изискването се доказва с представяне на: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІІ-ра (втора) група, ІІI-та (трета) категория. Чуждестранните юридически лица представят съответен валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националното му законодателство.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка:
За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи, както следва: в размер на 200 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Р. България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за затраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка на минимум 1 (един) обект с минимален общ обем на строително монтажните дейности- 26 000м2. Участникът следва да разполага с инструменти и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, минимум: багер с челен товарач - 2бр.,багер товарач – 1бр. ,самосвал – 5бр., фреза за фрезоване на асфалтови настилки – 1бр., асфалторазстилач за полагане машинно на асфалтови настилки – 2бр., вибрационен валяк – 2бр., гудронатор – 1бр., фугорезачка – 1бр., автогрейдер – 1бр., водоноска за измиване – 1бр. Участникът следва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва: минимум един инженер със специалност „Пътно строителство” или еквивалентна; един специалист - контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентно; един координатор по безопасни и здравословни условия на труд - лице, притежаващо удостоверение /сертификат за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ или еквиланетно, с доказан опит като специалист ЗБУТ – мин. 2 години. Участникът трябва да притежава: - сертификация по ISO 9001:2015- система за управление на качеството, с предмет и обхват в областта на строителството или еквивалент;
- разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2015, с предметен обхват в областта на строителството или еквивалент.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки на околната среда.
Забележка:При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за технически и професионални способности се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосочените изисквания за технически и професионални способности по т. 2.5. съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. Съгласно чл. 65 от ЗОП кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионални способности. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС.
Същата може да се предостави в една от следните форми:
1.Парична сума;
2.Банкова гаранция;
3.Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният за изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата на гаранцията или титуляр на застраховката. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя документът за предостоставената гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Община Радомир, пл. "Свобода" 20

Отварянето на офертите се извършва на публично заседание и на него могат да присъстват само участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

- Специфични основания за изключване:
Участниците в настоящата обществена поръчка и контролираните от тях лица следва да НЕ са регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, съгласно чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Участниците трябва да декларират в ЕЕДОП дали дружеството – В този раздел участниците– участник е: Регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. В случай че, дружеството – участник е регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, но са приложими изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, се посочва конкретното изключение; Осъждан за престъпления по чл. 194 — 208 /престъпления против собствеността/, чл. 21За -217 /изнудване, вещно укриветелство, злоупотреба на доверие/, чл. 219-252/престъпления против стопанството/ и чл. 254а - 260 НК /престъпления против данъчната, финансовата и осигурителна система/. Посочва се информация и за престъпления, аналогични на описаните, когато лицата са осъдени в друга държава членка или трета страна; Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура.
- oт участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от Закона за обществените поръчки. За участникът не трябва да са налице и специфични основания за изключване, посочени в Указанията за подготовка на офертите.
- Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП (т. 2.2.) с попълване на Част III: Основания за изключване на ЕЕДОП, в приложимите полета.- Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции- Дейностите предмет на поръчката са неделими. За качественото изпълнение на поръчката, дейностите предмет на поръчката трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Възложителят се е съобразил с чл.46, ал.1 от ЗОП и е взел мотивирано решение да не се разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират (фрезоване на пътни асфалтови настилки, разлив на битумна емулсия при изкърпване; подготовка, транспорт, доставка и частично преасфалтиране на отделни участъци; подготовка, транспорт, доставка и ръчно запълване на дупки в пътни асфалтови настилки; преасфалтиране на отделни участъци от пътни асфалтови настилки и др.дейности) в рамките на изпълнение на договора са от едно естество и са взаимосвързани. В случай, че поръчката се раздели на обособени позиции има опасност при изпълнението на поръчката да настъпят сериозни технически затруднения и оскъпяване.Безспорно са налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва