Деловодна информация
00983
023-287 16/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00983-2020-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна 000083633
ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52643116

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://www.mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/after15042016-intro.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/RZI2020.aspx
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов 000083633
ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Маринела Райчева +359 52677140
office_mu@mu-varna.bg +359 52643116

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://www.mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/after15042016-intro.aspx

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на строително-ремонтни работи на учебни зали, кабинети и общи части в сградата на РЗИ-Варна, предоставени за управление на Медицински университет „Проф. д-р П. Стоянов“ – Варна 2020-012
45000000      
Строителство

Предмет на поръчката е избор на изпълнител за извършване на текущ ремонт на помещения и общи части в сградата на РЗИ-Варна, находяща се на ул. "Брегалница" №3, гр. Варна, 9000. Помещенията, включени в поръчката са: Зала 1, Зала 2, Зала 3, Зала 4, Зала 5, Кабинет 1001, Кабинет 1003, Кабинет 1005, Кабинет 1007, Кабинет 1008А, Кабинет 1008Б, Кабинет 1017, Кабинет 1019А, Кабинет 1019Б, Коридор, фоайета, стълбищни клетки, фасада хидроизолация, Аусгус, тоалетни. Ремонтните дейности се извършват на ет. 10 от сградата и са на обща площ 800 кв. м.Видовете и количеството СРР са подробно описани по помещения в Техническата спецификация (Приложение №1).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
432000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Брегалница” №3

Предмет на поръчката е избор на изпълнител за извършване на текущ ремонт на помещения и общи части в сградата на РЗИ-Варна, находяща се на ул. "Брегалница" №3, гр. Варна, 9000. Помещенията, включени в поръчката са: Зала 1, Зала 2, Зала 3, Зала 4, Зала 5, Кабинет 1001, Кабинет 1003, Кабинет 1005, Кабинет 1007, Кабинет 1008А, Кабинет 1008Б, Кабинет 1017, Кабинет 1019А, Кабинет 1019Б, Коридор, фоайета, стълбищни клетки, фасада хидроизолация, Аусгус, тоалетни. Ремонтните дейности се извършват на ет. 10 от сградата и са на обща площ 800 кв. м.
Общо количество строително-ремонтни работи:
Част Архитектура и строителство - демонтажни работи: 49 бр., 590,38 л.м., 1541,25 м2,
Част Архитектура и строителство - монтажни работи:139 бр., 2011,90 л.м., 7523,35 м2, 15 м3
Част ВиК - демонтажни работи: 55 бр., 68 л.м.,
Част ВиК - монтажни работи: 420 бр., 522,00 л.м.,
Част Отоплителна инсталация - демонтажни работи: 34 бр., 344 л.м.
Част: Отоплителна инсталация - монтажни работи: 819 бр., 1020 л.м.
Част Електро: 1511 бр., 5552 л.м.
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за осигуряване качеството на изпълнението    45
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана цена по КСС с добавени 20 % разходи за допълнителни дейности    50
Елементи на ценообразуване    5
II.2.6) Прогнозна стойност
432000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените в ТС и КСС к-ва СРР са прогн. Възлож. си запазва правото да възлага допълн. дейности, необх. от които е възникнала в хода на изп. на поръчката и представляват увеличение на предвидените в КСС к-ва за даден вид работа или са нов вид д-сти, вкл. и за други помещения и общи части в сградата. Разходът/ите по тези доп. дейности ще е в размер до 20 % от предл. от уч. обща ст-ст без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на поръчката, а именно - за строежи от Първа група, четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС).
Чуждестранните лица следва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискването се доказва със заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи, което да му позволява извършването на строителните работи, предмет на поръчката, а именно - за строежи от Първа група, четвърта категория, съгласно ПРВВЦПРС.
В случай, че участникът е чуждестранно лице – копие на валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария, или на регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.
Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП – заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти — І група, четвърта категория, придружено с валиден талон.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, на основание чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП при сключването на договор, той следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганото строителство в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо.
При подаване на офертата, за доказване на съответствието си с изискването за годност, Участникът следва да посочи необходимата информация в Част IV, раздел А: Годност от ЕЕДОП.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – четвърта, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ, съгласно чл. 171а от ЗУТ.

Изискването се доказва с доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката, а именно четвърта категория, ако същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, а за чуждестранните лица - еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава, в която са установени.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП - застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица), съобразно декларираното в ЕЕДОП.
В случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора, участникът, избран за изпълнител, представя заверено копие на новата застрахователна полица.
В случай, че действието на застраховката изтича по време на изпълнение на договора за възлагане на поръчката, участникът, избран за изпълнител, представя декларация за подновяване действието на застраховката със срок, не по-малък от срока на изпълнение на договора. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на офертата, за доказване на съответствието си с поставения критерий за подбор, Участникът следва да посочи необходимата информация в част IV, раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит в изпълнението на дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка;
2. Участниците следва да притежават сертификат, удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството БДС EN ISO 9001 (или еквивалентен), издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството.
3. Участникът следва да разполага минимум със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:
- Скеле – подвижно;
- Ударнопробивна техника;
- Пробивна и къртачна техника;
- Техника за рязане на метални и неметални материали;
- Техника за заваряване;
- Дърводелска техника;
- Оптико-лазерна измервателна техника – нивелири, ъглови лазери;
- Мрежови сертифициращ тестер за кабели минимум кат. 6А с валиден протокол за метрологичен контрол от оторизирана лаборатория;
- Уред за заваряване на оптични влакна (сплайсер);
- Уред за тестване на оптични влакна (рефлектометър)


по т.1. Участникът трябва да има опит в изпълнение на поне 1 дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 5 год., считано от крайната дата за подаване на оферти. Изпълнението, независимо от датата на започването му, трябва да е приключило към датата на подаване на оферти по настоящата поръчка.Под идентичен или сходен с предмета на поръчката се приема изграждане и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на сграда/и четвърта или по-висока категория строежи. Под идентичен или сходен обем се приема площ 800 кв.м.Уч-кът следва да посочи необходимата информация в Част IV, раздел В от ЕЕДОП, с посочване на стойност, дата, на която е приключило изпълнението, място, вид и обем (РЗП в кв. м.).Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор, съгласно чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. по т.2. Обхватът на сертификата трябва да е сходен с предмета на поръчката. Възл. ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.Участниците следва да посочат необходимата информация в раздел Г, част IVна ЕЕДОП.Документите за доказване на съответствие с критерия за подбор, съгласно чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП – Заверено копие на валиден сертификат, удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството БДС EN ISO 9001 (или екв.), издаден от акред. институция или агенция за управление на качеството.Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акред. по съответната серия евр. стандарти от ИА „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акред., който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Евр. организация за акред., за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС. Възл. приема екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възл. приема и други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В случаите по предходното изречение, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.пот.3. Участникът следва да посочат необходимата информация в Част IV, раздел В от ЕЕДОП. Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП – Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител, представя документи за внесени гаранции за изпълнение на договора към датата на сключването му, а за гарантиране на авансовото плащане – преди предоставянето на аванса. Размерът на гаранциите са както следва:
- гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността му и срок на валидност, срокът на действие на договора, плюс 30 (тридесет) дни;
- гаранция за обезпечаване на авансово плащане в размер на аванса с ДДС.
Формата на гаранцията е по избор на участника:
• парична сума – платима по банкова сметка на Медицински университет – Варна: Банка ДСК ЕАД, клон Варна, BIC: STSABGSF; IBAN: BG24STSA93003100040700 - в лева.
• банкова гаранция – същата следва да е авизирана от българска банка, ако е издадена от чуждестранна банка.
• Застраховка, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

06/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Варна, ул. "Марин Дринов" №55 - Ректорат

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В общ.пор.може да участва у-ик,който отговаря на усл.на чл.10,ал.1 ЗОП и изискванията на Възл.Възл.отстранява от участие у-ик,за когото са налице осн.по чл.54, ал.1,чл.55,ал.1, т.1 или т.4 ЗОП,условията по чл.107 ЗОП,както и обстоятелствата по чл.3,т.8от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и обст.по чл.69 от ЗПКОНПИ.Офертата, както и цялата коресп. и всички док-ти,свързани с общ. поръчка и разменени между у-ка и Възл.трябва да са на бълг.език.Приложените документи,представени от у-ка могат да бъдат на друг език,но трябва да са придружени с точен превод на езика на док-ята за участие по отношение на относимите към офертата части.В този случай за нуждите на тълкуването на офертата,преводът ще е с предимство.В случай, че у-к оферира по-висока стойност от прогнозната,ще бъде предложен за отстр.от процедурата на осн. чл.107ЗОП,тъй като не отговаря на предварително обявените у-ия на поръчката.Всички документи в офертата,съдържащи цени,се поставят в плика„Предлагани ценови параметри“.Ако в офертата има информация с парично изражение,пряко свързана с предмета на поръчката,която не е поставена в плика„Предлагани ценови параметри“,у-кът се отстранява от участие.При изпълнение на обществената поръчка И-лят е длъжен да спазва всички нормативни изисквания,свързани с данъци и осигуровки,опазване на околната среда,закрила на заетостта и условията на труд,които са в сила в РБ и които са приложими към предмета на поръчката–дейности по извършване на СРР.В док-ята за участие е посочено от къде участниците могат да получат необх.инф-ция.Съгл.чл.21,ал.6 ЗОП Възл.има право да възлага об.позиции по реда,валиден за индивидуалната ст-ст на всяка от тях,при условие, че стойността на съотв.об.поз.не надхвърля 1000000лв.за строителство и общата стойност на об.п-ии, възложени по този начин,не надхвърля 20% от общата стойност на поръчката.Прогнозната с-ст на настоящата общ.поръчка е в размер на 432 000,00 лева без ДДС.Същата се възлага като част от общ. пор.с предмет „Извършване строително-ремонтни работи на помещения и общи части за нуждите на МУ-Варна по шест обособени позиции“, както следва:ОП1"Извършване на строително-ремонтни работи на учебни зали, кабинети и общи части в сградата на РЗИ-Варна, предоставени за управление на Медицински университет „Проф.д-р П.Стоянов“–Варна"с прогн. ст. 432000лв.без ДДС;ОП2"Извършване на строително-ремонтни работи на учебни зали, кабинети и общи части в сградата на Хуманитарна гимназия – Велико Търново, предоставени за управление на Медицински университет „Проф.д-р П.Стоянов“ – Варна" с прогн. ст. 41000лв. без ДДС;ОП3 "Извършване на строително-ремонтни работи на покрив – западно крило на сграда Ректорат на Медицински университет „Проф.д-р П.Стоянов“ – Варна“с прогн. ст. 30000лв. без ДДС;ОП4"Извършване на строително-ремонтни работи на блок 35 на „Студентски общежития" при Медицински университет „Проф.д-р П.Стоянов“–Варна"с прогн. ст. 35000лв. без ДДС;ОП5„Извършване на строително-монтажни работи по изграждане на нови и разширяване на съществуващи структурни кабелни системи в обекти собственост или предоставени за управление на Медицински университет „Проф.д-р П.Стоянов“-Варна“ с прогн. ст. 45000лв. без ДДС;ОП6„Извършване на строително-ремонтни работи за възстановяване на съществуваща ограда пред сградата на Филиал Сливен, предоставена за управление на Медицински университет „Проф.д-р П.Стоянов“-Варна“ с прогн. ст.169,90 лв.без ДДС;Общата ст. на общ. поръчка за строителството (СРР) е в размер на 583169,90лв.без ДДС.Общата стойност на ОП3, ОП4, ОП5 и ОП6 е 110169.90 лв. без ДДС и представлява 18,89% от общата ст.на поръчката и могат да бъдат възложени по реда, валиден за индивид. ст. на всяка от тях.Прогнозните стойности на всяка една от ОП3,ОП4,ОП5 и ОП6 е под 50000лв. без ДДС,като попадат в приложното поле на чл.20, ал.4, т.1 от ЗОП и на осн. чл.21, ал.6 от ЗОП ще се възложат чрез директно възлагане.Останалата ст-ст следва да се възложи по реда,приложим към общ.ст-ст на цялата поръчка, съгл. чл.21, ал.6 от ЗОП. ОП1 и ОП2 ще се въз.чрез ПС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва