Деловодна информация
00211
ОП-9 16/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00211-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хасково 000903946
пл. Общински №1
Хасково BG422 6300 България
инж. Лора Чучулева +359 38603375
zop@haskovo.bg +359 38664110

Интернет адрес/и

www.haskovo.bg

http://profil.haskovo.bg:1111/d/d722375c918369c00f2b0007bc1fba0a


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profil.haskovo.bg:1111/d/d722375c918369c00f2b0007bc1fba0a
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ПРИЛЕЖАЩИ ВЪНШНИ ПРОСТРАНСТВА КЪМ СУ „СВ. ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ“, ПО ПРОЕКТ „КРАСИВА БЪЛГАРИЯ
45236119      
Строителство

Поръчката се изпълнява във връзка с одобрено за финансиране с Решение №1/04.02.2020г. на Управителния съвет на Проект „Красива България“ проектно предложение по Мярка М02 „Подобряване на социалната инфраструктура“, включващо дейности за извършване на строително – монтажни/ремонтни работи (СМР/СРР) на обект: Основен ремонт на прилежащи външни пространства към СУ „Св. Паисий хилендарски“ и Споразумение №РД 09-49/14.02.2020г. между Община Хасково и Министерство на труда и социалната политика за финансиране по Проект „Красива България”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
199221.42      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45236119      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

УПИ І за училище, кв.171 по плана на гр. Хасково, ПИ 77195.736.193 по КК на гр. Хасково, ул. „Кресна“№1

Поръчката се изпълнява във връзка с одобрено за финансиране с Решение №1/04.02.2020г. на Управителния съвет на Проект „Красива България“ проектно предложение по Мярка М02 „Подобряване на социалната инфраструктура“, включващо дейности за извършване на строително – монтажни/ремонтни работи (СМР/СРР) на обект: Основен ремонт на прилежащи външни пространства към СУ „Св. Паисий хилендарски“ и Споразумение №РД 09-49/14.02.2020г. между Община Хасково и Министерство на труда и социалната политика за финансиране по Проект „Красива България”.
Местонахождение на обекта:
УПИ І за училище, кв.171 по плана на гр. Хасково, ПИ 77195.736.193 по КК на гр. Хасково, ул. „Кресна“№1
Описание на дейностите по изпълнение на видовете работи:
СУ „Паисий Хилендарски“ се намира в УПИ І, кв.171 по плана на гр. Хасково, граничещ с общински път от изток, запад, север и юг. В имота има съществуващи сгради, площадки и игрища за нуждите на училището.
Съществуващото положение на прилежащите външни пространства в двора е следното: износена и компрометирана асфалтова настилка на игрища и обслужващ ги път, аварийно състояние със силно компрометирани, разрушени носещи конструкции на трибуни и стълбищни рамене, прилежащи към игрищата, непозволяващо ползване по предназначение.
Предмет на настоящата поръчка е ремонт на прилежащата инфраструктура на училището, включваща частично премахване, изграждане и ремонтиране на компрометирани монолитни стълбища и трибуни към спортни игрища, изграждане на нови подпорни стени, полагане на нова бетонна настилка, полагане на нова асфалтова настилка по игрища, ситуирани в югоизточната част на имота.
Предвижда се цялостно разрушаване и премахване на съществуващите бетонни трибуни и стълбищни рамене. Съществуващата асфалтова настилка ще се фрезова, ще се изпълни битумен разлив и полагане на нов асфалт с дебелина 6 см. Предвижда се изпълнение на нови трибуни, стълбищни рамена и подпорна стена в горния край на трибуните със монолитна стоманобетонова конструкция.
Предвидено е стоманобетоновите елементи да се изпълняват с бетон клас С20/25. Бетонът за стълбища и трибуни е предвиден с добавки за водонепропускливост и за видим бетон. Армираната стоманобетонова настилка на кота +185,50 се предвижда да се изпълни с дебелина 12см. Същата се нарязва на карета 145/300см с дълбочина на фугата 1/3 от дебелината на настилката (4см) и широчина на фугата 1 см.
При изпълнението на трибуните ръбовете да се заоблят. При изпълнението да се използва кофраж за видим бетон. Да се получат гладки повърхности след декофриране.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на строителния процес, включително временно строителство и организация на строителната площадка    15
Организация на доставките на материали и оборудване    5
Организация на персонала, взаимозаменяемост, разпределение на човешкия ресурс и отговорностите    5
Предложен общ гаранционен срок    15
Предложен срок на реакция при установени гаранционни дефекти и повреди    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
199221.42      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката се изпълнява във връзка с одобрено за финансиране с Решение №1/04.02.2020г. на Управителния съвет на Проект „Красива България“ проектно предложение по Мярка М02„Подобряване на социалната инфраструктура“ Основен ремонт на прилежащи външни пространства към СУ „Св. Паисий хилендарски“ и Споразумение №РД 09-49/14.02.2020г. между Община Хасково и Министерство на труда и социалната политика...
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискване за вписване в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за строежи от първа група (строежи от високото строителство): четвърта или по-висока категория или еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в което е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди подписване на договор участника определен за изпълнител, когато е чуждестранно лице, следва да извърши съответна регистрация в ЦПРС. На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“, произтичаща съгласно чл. 171 от ЗУТ във връзка с чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството, в които е установен).
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“. На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата


Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строител с покритие за строежи от четвърта или по-висока категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
3.Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по стандарт EN ISO 9001:2015 Системи за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
4.Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по стандарт: EN ISO 14001:2015 Системи за управление на околната среда за дейностите или еквивалентен.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата;Копия на изисканите сертификати;
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В случай на обединение изискванията по т.3 и 4. се отнасят за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е Сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или опазване на околната среда, или управление на здравето и безопасността при работа, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1. Участниците трябва да са изпълнили точно и добросъвестно, съобразно нормативните изисквания най-малко 1 /един / обект с дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Забележка: За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на прилежащо спортно игрище/площадка/спортни терени към обект за обществено обслужване.
2.Участникът трябва да разполага най-малко със следния персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:
•Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър ” или „бакалавър” в областта на строителството, или строителен техник; Професионален опит: да има опит като технически ръководител на минимум 3 обекта с предмет, сходен на настоящата поръчка.
Техническия ръководител трябва да бъде назначен на трудов договор към фирмата изпълнител, съгласно чл.163а от ЗУТ.
За доказване на това обстоятелство участникът, избран за изпълнител представя трудовия договор на техническия ръководител с фирмата изпълнител при подписване на договора.
•Координатор по безопасност и здраве: да отговаря на изискванията по чл.5, ал.2 от Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;
•Отговорник по контрола на качеството: да притежава съответното удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
Данните за отговорниците на обекта се вписват в част ІV, раздел „В“ като се описват се имената на ръководния персонал, образователна и професионална квалификация на ръководния персонал, съобразно изискванията от настоящата поръчка
Участникът представя документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
•Квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи по КСС (част ІV, раздел „В“, т – описва се наличният ресурс от квалифицирани строителни работници съгласно Националната класификация на професиите и длъжностите в Република България).
3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентна с предметен обхват в областта на строителството, съгласно чл. 63, ал.1, т.10 от ЗОП и система за управление на околна среда EN ISO 14001: 2015 или еквивалентна или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството, съгласно чл. 63, ал.1, т.11 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договор изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора. Преди превеждане на авансово плащане изпълнителят представя гаранция, покриваща пълния размер на аванса в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора.Гаранциите се представят във формите посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и реда за задържане и освобождаване на гаранциите са посочени в проекта на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

06/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Хасково, пл. Общински №1, ет.2, заседателна зала

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП, с изключение на случаите по чл. 54, ал. 5 и чл. 56, ал. 1 от ЗОП, както и участник за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл. 4 от същия закон, както и при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ, не се допускат и се отстраняват от участие и участници, които са свързани лица, както и лица, които са извършили нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.
2.С подаването на оферти се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор.
3.Срокът за валидност на офертите е 180 (сто и осемдесет) календарни дни и започва да тече от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.
4.Избраният за изпълнител участник трябва да осигури наемане на регистрирани в ДБТ безработни при реализиране на обекта, които са част от общия състав работници, при спазване на следните изисквания:
a)При срок за изпълнение на договора за СМР 4 (четири) месеца:
•Да осигури 49 /четиридесет и девет/ човекомесеца труд, положен от общия състав работници за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 12 /дванадесет/ среден месечен брой работници на обекта;
• Задължително да осигури 12 (дванадесет) човекомесеца труд, положен от наети от ДБТ безработни лица, независимо от квалификацията им, за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 3 (три) среден месечен брой безработни лица.
b)Броят на общия състав работници, в т.ч. и на наетите безработни лица са изчислени на база изготвената за обекта Експертна оценка.
4.1.Избраният за изпълнител участник трябва да осигури изплащане на заплати и внасяне на осигурителни вноски, на база минимален месечен размер на осигурителния доход по основни икономически дейности и квалификационни групи професии, съгласно Приложение №1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване;
4.2.Избраният за изпълнител участник трябва да осигури реалистично съотношение между квалифицирани и неквалифицирани работници;
4.3.Избраният за изпълнител участник трябва да осигури застраховане (валидно за целия период на договора за СМР) по Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука“ на всички работещи на обекта, вкл. на наетите безработни лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва