Деловодна информация
00172
12-00-76 13/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00172-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хитрино 000931422
ул.Възраждане № 45
с.Хитрино BG333 9780 България
Ахмед Ахмед- зам.кмет на община Хитрино +359 05341-2250
kmet@hitrino.org +359 05341-2120

Интернет адрес/и

http://www.hitrino.org/

https://sop.bg/hitrino-809/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/hitrino-809/proceduri-20-1-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ДГ „Червената шапчица” с.Тимарево – благоустрояване на дворното пространство, ПО ПРОЕКТ„КРАСИВА БЪЛГАРИЯ”
45000000      
Строителство

При изпълнение на строителните работи, предмет на поръчката, Изпълнителят се задължава: Да изпълни СМР/СРР в договорения срок, като организира и координира цялостния процес в строителството, съгласно:проекта за заснемане на обекта;
офертата с приложенията към нея; действащата нормативна уредба, вкл. нормите по ЗБУТ; правилата на ПКБ;
Да влага в строителния процес, при изпълнението на СМР/СРР на обекта, само нови качествени материали, конструкции и изделия, отговарящи на техническите изисквания на Европейския съюз и по БДС;
Да обезпечи работата си с необходимите машини и съоръжения;
Да съставя всички актове и протоколи по време на строителството, като използва образците на документи на ПКБ
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
124272.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности, на територията на с.Тимарево, община Хитрино, област Шумен

Благоустрояване на дворното пространство в ДГ "Червената шапчица" с.Тимарево, община Хитрино.Предвижда се демонтаж на съществуващата настилка,паркоустройство, благоустройство, оборудване на детските площадки, както и дейности по обновяване на оградата.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение - ТП    25 %
Предложен гаранционен срок-ГС    15 %
Предложен срок за реакция при установени гаранционни дефекти и повреди-РГ    10%
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
124272.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за първа група, V категория строежи.Данните се попълват в ЕЕДОП част ІV, раздел „А“, т.1;
Избраният за изпълнител участник посочва съответния публичен регистър, който съдържа тази информация или представя копие от Удостоверението за вписване в ЦПРС, придружено с валиден талон за 2020 г. или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен, доказващ еквивалентно право (за чуждестранните участници), при подписване договора за СМР или при поискване в хода на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да има застраховка "Професионална отговорност"

Участниците следва да имат валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл.171а, ал.1 от ЗУТ),покриваща минималната застрахователна сума за строежи V категория, определени с чл.5, ал.2 т.5 – 70 000 лв. от Наредбата за задължителното застраховане в проектирането и строителството.Данните се попълват в ЕЕДОП част ІV, раздел „Б“ т.5
За доказване на това обстоятелство, избраният за изпълнител участник представя копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя, при подписване договора за СМР. Документите се представят и за подизпълнителите, които ще изпълняват строителство, съобразно вида и дела от поръчката, който им е възложен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Точка 1 Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата
Точка 2 За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:
• Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър ” или „бакалавър” в областта на строителството, или строителен техник; Професионален опит: да има опит като технически ръководител на минимум 3 обекта с предмет, сходен на настоящата поръчка.
Техническия ръководител трябва да бъде назначен на трудов договор към фирмата изпълнител, съгласно чл.163а от ЗУТ.
• Координатор по безопасност и здраве: да отговаря на изискванията по чл.5, ал.2 от Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;
• Отговорник по контрола на качеството: да притежава съответното удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
• Квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи по КСС
Точка 3 Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството
Точка 4 Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 14001:2015 - система за управление на околната среда или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството


По точка 1 Участниците да са изпълнили минимум 1 обект с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата (част ІV, раздел „В“, т.1а от ЕЕДОП, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема.)
!!! В това поле участниците следва да направят описание на изпълнените от тях строителни дейности през определения от възложителя период, с цел преценка на съответствието с поставения критерий за подбор - стойност, дата на която е приключило изпълнението, мястото и вид.За доказване на това обстоятелство,при сключване на договор участникът представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;Под „Сходно с предмета на поръчката строителство” следва да се разбира СМР на обществени сгради и съоръженията към тях.
По точка 2 Данните за отговорниците на обекта( технически ръководител, координатор по безопасност и здраве, отговорник по контрола на качеството) се вписват в част ІV, раздел „В“,т.2 (описват се имената на ръководния персонал) и т.6б- (описват се образователна и професионална квалификация на ръководния персонал, съобразно изискванията от настоящата поръчка.Квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи по КСС (част ІV, раздел „В“, т.2 – описва се наличният ресурс от квалифицирани строителни работници съгласно Националната класификация на професиите и длъжностите в Република България).Участникът, избран за изпълнител представя трудовия договор на техническия ръководител с фирмата изпълнител при подписване на договора.Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата. (оригинал), придружени с копия на документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
По точка 3 Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството – данните се попълват в ЕЕДОП, част ІV, раздел „Г“. При сключване на договор с избрания изпълнител следва да представи заверено копие от сертификат по EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството;
По точка 4 Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 14001:2015 - система за управление на околната среда или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството – данните се попълват в ЕЕДОП, част ІV, раздел „Г“ При сключване на договор избрания изпълнител следва да представи заверено копие от сертификат по EN ISO 14001:2015 - система за управление на околната среда;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

с.Хитрино, общ.Хитрино, обл.Шумен ул. "Възраждане" № 45 заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да пеисъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Изисквания към личното състояние на участниците: От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т.6 и т. 7 от Закона за обществените поръчки.
Обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, наличието на които е основание за отстраняване на участниците.
От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т.1 и т. 4 от ЗОП от Закона за обществените поръчки.Участник, за когото са налице обстоятелства съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.), освен ако не е налице изключението по чл. 4 от същия закон.
Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на следните срокове:
1. пет години от влизането в сила на присъдата – по отношение на обстоятелства по чл. 54, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП, освен ако в присъдата е посочен друг срок на наказанието;
2. три години от датата на настъпване на:
а) влизането в сила на решението на възложителя, с което кандидатът е отстранен за наличие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.5, буква „а“;
б) влизането в сила на акт на компетентен орган, с който е установено наличието на обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.6, освен ако в акта е посочен друг срок;
в) влизането в сила на съдебно решение или на друг документ, с който се доказва наличието на обстоятелствата по чл. 55, ал.1, т.4.
В случай на отстраняване по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП възложителят трябва да осигури доказателства за наличие на основания за отстраняване.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 от ЗОП жалба може да се подава в 10- дневен срок от: изтичането на срока по чл.197-срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва