Деловодна информация
00275
08.00-355 13/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00275-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Годеч 000776160
гр. Годеч, пл.Свобода № 1
Годеч BG412 2240 България
инж. Ангел Ангелов - директор на д-я ТУЕП +359 729-22300
obshtina_godech@abv.bg +359 729-23513

Интернет адрес/и

www.godech.bg

https://www.godech.bg/profil-na-kupuvacha/2017-protzedura-097-20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.godech.bg/profil-na-kupuvacha/2017-protzedura-097-20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на водопроводна мрежа и частична рехабилитация на канализацията на гр. Годеч“ част II - етап 10“
45231300      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Реконструкция на водопроводна мрежа и частична рехабилитация на канализацията на гр. Годеч“ част II - етап 10“ и обхваща реконструкция на водопроводни клонове, която обхваща: Клон 061(MN84-MN9), Клон 062, от Клон 078 до Клон 80 - PE тръби с диаметър ?90мм и обща дължина L=967.15м.
Точните количества и видове работи са подробно посочени в одобрени и приложени към документацията на процедурата Технически спецификации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
264677.73      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

град Годеч

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Реконструкция на водопроводна мрежа и частична рехабилитация на канализацията на гр. Годеч“ част II - етап 10“ и обхваща реконструкция на водопроводни клонове, която обхваща: Клон 061(MN84-MN9), Клон 062, от Клон 078 до Клон 80 - PE тръби с диаметър ?90мм и обща дължина L=967.15м.
Точните количества и видове работи са подробно посочени в одобрени и приложени към документацията на процедурата Технически спецификации.
Критериите по-долу
 
ДА "Организация на персонала (ръководен екип и персонал), на който е възложено изпълнението на поръчката”    50 %
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
264677.73      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
Изискване за вписване в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за строежи от четвърта група: втора или по-висока категория или еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в което е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди подписване на договор участника определен за изпълнител, когато е чуждестранно лице, следва да извърши съответна регистрация в ЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците:
1. Участникът да има минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката на стойност не по - малко от 300 000,00 (триста хиляди) лева, за последните три приключили финансови години, изчислен на база годишните обороти;
Под строителство в обхвата на поръчката следва да се разбира строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна мрежа и/или канализационна мрежа.
2. Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“, произтичаща съгласно чл. 171 от ЗУТ във връзка с чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството, в които е установен).
Минимално изискване: Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строител с покритие за строежи от втора или по-висока категория.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.


Изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците:
1. Участникът да има минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката на стойност не по - малко от 300 000,00 (триста хиляди) лева, за последните три приключили финансови години, изчислен на база годишните обороти;
Под строителство в обхвата на поръчката следва да се разбира строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна мрежа и/или канализационна мрежа.
2. Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“, произтичаща съгласно чл. 171 от ЗУТ във връзка с чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството, в които е установен).
Минимално изискване: Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строител с покритие за строежи от втора или по-висока категория.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката
Участникът трябва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
За „строителни дейности с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се приема: строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна мрежа и/или канализационна мрежа.
Под „изпълнено“ строителство се разбира строителство, приключило с приемането му с подписан Акт-образец № 15 от Възложителя. Възложителят не поставя изискване за обем.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва:
1.Технически ръководител – да има квалификация съгласно чл. 163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
2. Експерт „Контрол по качеството” – да притежава Удостоверение/Сертификат за преминато професионално обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
Забележка: Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
3. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по стандарт EN ISO 9001:2015 Системи за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
4. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по стандарт: EN ISO 14001:2015 Системи за управление на околната среда за дейностите или еквивалентен.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на ЕЕДОП.
В случай на обединение изискванията по т.3 и т.4. се отнасят за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е Сертификат, издаден по реда на чл. 64, ал. 5 от ЗОП. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или опазване на околната среда, или управление на здравето и безопасността при работа, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копия на изисканите сертификати


1. Опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката
Участникът трябва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
За „строителни дейности с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се приема: строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна мрежа и/или канализационна мрежа.
Под „изпълнено“ строителство се разбира строителство, приключило с приемането му с подписан Акт-образец № 15 от Възложителя.
Възложителят не поставя изискване за обем.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва:
1.Технически ръководител – да има квалификация съгласно чл. 163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
2. Експерт „Контрол по качеството” – да притежава Удостоверение/Сертификат за преминато професионално обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
Забележка: Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
3. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по стандарт EN ISO 9001:2015 Системи за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
4. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по стандарт: EN ISO 14001:2015 Системи за управление на околната среда за дейностите или еквивалентен.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на ЕЕДОП.
В случай на обединение изискванията по т.3 и т.4. се отнасят за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е Сертификат, издаден по реда на чл. 64, ал. 5 от ЗОП. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или опазване на околната среда, или управление на здравето и безопасността при работа, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копия на изисканите сертификати.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2020 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

гр. Годеч, пл. "Свобода" № 1, заседателна зала

Получените оферти за участие в процедурата се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл.55, ал.1 от ЗОП , условията по чл. 107 от ЗОП, както и участник, за който са налице забранителните основания по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, и не са приложими изключенията, предвидени в този закон;. Възложителят няма да отстрани от процедурата участник на основание чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1 от ЗОП, ако същият представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. За целта участникът представя посочените в чл. 56, ал. 1 от ЗОП доказателства.Съгласно чл. 57, ал 2 от ЗОП правилата за отстраняване се прилагат и когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване.
Участникът, определен за изпълнител на поръчката следва да представи на Възложителя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора за обществена поръчка в размер на 3 % от стойността на договора със срок на валидност до пълното изпълнение на всички дейности, предмет на обществената поръчка, но не по-рано от 30 календарни дни от изтичането на крайния договорен срок за изпълнение на дейностите. Изпълнителят, избира сам формата на гаранцията за изпълнение;
В съответствие с чл. 111 от ЗОП участникът, определен за изпълнител на поръчката следва да представи на Възложителя гаранция, обезпечаваща авансовото плащане по договора. Гаранцията за авансово предоставените средства е в размер на авансовото плащане, което ще получи изпълнителят. Гаранцията за аванс се освобождава в срок от 3 /три/ дни след връщане или усвояване на аванса.
Условия за плащане: 1. Авансово плащане към Изпълнителя, в размер на 30 % (тридесет процента) от стойността на договора, което се осъществява до 30 дни,считано от изпълнението и на последното от следните кумулативни условия:
а) подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа ( образец №2/2а) от Наредба № 3/31.07.2003 г.;
б) представяне на гаранция за авансово предоставени средства; и
в) представяне на надлежно оформена данъчна фактура от Изпълнителя, която е приета от Възложителя с приемо-предавателен протокол.
Сумата на аванса ще се приспадне от размера на окончателното плащане.
2. Окончателното плащане в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото плащане, което се осъществява до 30 дни, след датата на последното по време действие:
а) подписване от участниците в строителството на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (образец №15 от Наредба № 3/31.07.2003 г.);
б) подписване от участниците в строителството на Протокол за завършените строителни и монтажни работи, подлежащи на заплащане; и
в) представянето на надлежно оформена данъчна фактура от страна на Изпълнителя и приемането ? от страна на Възложителя, което се удостоверява с подписването на приемо-предавателен протокол;
г) получаване на средства от републиканския бюджет.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва