Деловодна информация
00589
20/СЛУ 202-9 12/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00589-2020-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Перник 000386751
гр.Перник, пл.Свети Иван Рилски №1а
Перник BG414 2300 България
Ирена Георгиева, инж.Габриела Тупанкова +359 76684220
poop@pernik.bg +359 76684273

Интернет адрес/и

http://pernik.bg

https://pernik.nit.bg/proczeduri-po-zop-(sled-26.02.2020)/izmestvane-na-pompena-stancziya-za-s.-divotino,-obshhina-pernik/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://pernik.nit.bg/proczeduri-po-zop-(sled-26.02.2020)/izmestvane-na-pompena-stancziya-za-s.-divotino,-obshhina-pernik/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изместване помпена станция за с. Дивотино, община Перник
45000000      
Строителство

Предвид това, че съществуващата помпена станция, с която се осигурява подаването на питейна вода за селото е разположена в стара сграда на Мини Перник АД, се предвижда изместването й в нова сграда на терен публична общинска собственост, както и подмяна на напорен тръбопровод от азбестоциментови тръби ?60 с PEHD ТРЪБИ РЕ100, DN 110, PN16, SDR11.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
325541      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

с. Дивотино на територията на Община Перник

Предвид това, че съществуващата помпената станция, с която се осигурява подаването на питейна вода за селото е разположена в стара сграда на МИНИ ПЕРНИК АД се предвижда изместването й в нова сграда, изградена на терен публична общинска собственост. Предвижда се и подмяна на около 1000m напорен тръбопровод от азбестоциментови тръби ?60 с PEHD тръби РЕ100, DN110, PN16, SDR11.
Отдавна изтеклия експлоатационен срок на тръбите на съществуващата водопроводна мрежа и тяхната морална остарялост, произтичащите множество и чести аварии, които водят до загуби на питейна вода и евентуално замърсяване от отпадъчни води, доказаната канцерогенност на етернитовите тръби и възможността да предизвикат здравословни проблеми сред населението и несъответствието на съществуващата водопроводна мрежа с действащата нормативна база настоящият проект има за цел: да се подменят старите тръби;да се осигури снабдяването на населението с необходимото количество вода и да се осигури необходимия напор в мрежата, отчитайки даденостите на района; да се ограничат загубите в разпределителна мрежа;да се предвидят необходимите пожарни хидранти и арматури, осигуряващи нормални експлоатационни условия на водопроводната мрежа. Новопроектираната помпената станция ще се изгради на терен - публична общинска собственост, разположен на разклона за махала „Бреске“ с кота терен 750m. Електрическото захранване ще се осъществи от намиращ се в непосредствена близост трафопост.
Според изискванията на техническото задание в помпената станция е предвидено да се монтират две групи помпи. Едната група ще тласка водно количество Q=14 l/s към съществуващият резервоар в село Дивотино, като за напорен водопровод ще се използва съществуващият водопровод РЕФ160/1,0 до резервоара. Резервоара е с кота хранителна тръба 840,00 m. Втората група помпи /работна и резервна/ ще тласка водно количество Q=7l/s в мрежата на с.Дивотино. За целта се предвижда подмяна на съществуващият водопровод от новопроектираната ПС до Шадов мост /около 1000 m/ АЦ тръби ф 60 mm, с РЕ Ф110/1,6 mm. По трасето на напорния водопровод, се предвижда подмяна /превключване/ на водопроводните отклонения с ТСК.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    60т.
Цена
40т.
II.2.6) Прогнозна стойност
325541      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
190

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти IV-та Група, II -ра категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137, ал. 1, т. 1 буква „б” от ЗУТ.
Съгласно чл.60 от ЗОП, за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ лицето да осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват IV-та Група, II -ра категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил най-малко 1 (едно) строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.Участникът следва да разполага минимум със следния технически персонал за изпълнение на поръчката:
Ръководител екип квалификация "строителен инженер", "магистър" с минимум 7години общ професионален опит, от който минимум 5 години в областта на ВиК системи или еквивалент;
Технически ръководител: "строителен инженер", "магистър" в областта на ВиК системи, „ХМС“, „ХТС“ или еквивалентно образование професионален опит като технически ръководител минимум 5 години;
Специалист „Контрол на качеството“: "строителен инженер", "магистър" или „строителен техник“ или еквивалент, съгласно чл.163 а, ал.2 от ЗУТ или еквивалент, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 5 години.
Специалист „Координатор здравословни и безопасни условия на труд“ – лице, притежаващо валидно удостоверение за Координатор по здраве и безопасност в строителството, съгласно Наредба №2/2004 на МРРБ или еквивалентен, със специфичен професионален опит длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 5 години.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък-декларация на инженерно-техническия състав, автобиографии на експертите с посочена професионална компетентност на лицата, удостоверяващ декларираната информация за персонала в ЕЕДОП.
Участникът да разполага със собствено/наето/лизинг оборудване, механизация/минимум, както следва:- Багер-1брой;-Багер с чук – 1 брой;-Самосвал – 2 броя;-Трамбовъчна машина;-Помпа за изпомпване на вода – 1 брой;-Миничелен товарач;-Машина за безизкопно полагане на тръби /къртица;-Машина за рязане на асфалт – 1брой;-Машина за челна заварка на полиетиленови тръби – 1 брой;
-скеле, вибратор за бетон. Участникът следва да прилага следните системи: Система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство, Система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – в областта на строителство.


Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил най-малко 1 (едно) строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.За „предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира строителство по изграждане, и/или реконструкция и/или изместване на водопроводна мрежа.Възможността за включване на посоченият критерий за подбор се съдържа в разпоредбата на чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „а“ от ЗОП. Включването на критерия ще позволи в обществената поръчка да участват лица, които имат опит в изпълнение на дейности, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката. Това би гарантирало, че изпълнението на поръчката ще се осъществява от лица, които имат необходимия опит, което защитава интересите на Възложителя при разходване на публични средства, свързани с изпълнението на проекта.Участникът следва да разполага минимум със следния технически персонал за изпълнение на поръчката:
Ръководител екип квалификация "строителен инженер", "магистър" с минимум 7години общ професионален опит, от който минимум 5 години в областта на ВиК системи или еквивалент;Технически ръководител: "строителен инженер", "магистър" в областта на ВиК системи, „ХМС“, „ХТС“ или еквивалентно образование професионален опит като технически ръководител минимум 5 години;
Специалист „Контрол на качеството“: "строителен инженер", "магистър" или „строителен техник“ или еквивалент, съгласно чл.163 а, ал.2 от ЗУТ или еквивалент, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 5 години.
Специалист „Координатор здравословни и безопасни условия на труд“ – лице, притежаващо валидно удостоверение за Координатор по здраве и безопасност в строителството, съгласно Наредба №2/2004 на МРРБ или еквивалентен, със специфичен професионален опит длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 5 години..Участникът да разполага със собствено/наето/лизинг оборудване, механизация/минимум, както следва:- Багер-1брой;-Багер с чук – 1 брой;-Самосвал – 2 броя;-Трамбовъчна машина;-Помпа за изпомпване на вода – 1 брой;-Миничелен товарач;-Машина за безизкопно полагане на тръби /къртица;-Машина за рязане на асфалт – 1брой;-Машина за челна заварка на полиетиленови тръби – 1 брой;-скеле, вибратор за бетон. Участникът следва да прилага следните системи: Система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство, Система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – в областта на строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква от определения за изпълнител да предостави гаранция за изпълнение в размер от 1 % от стойността на договора, без ДДС, която да обезпечи неговото изпълнение. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:-депозит на парична сума;-банкова гаранция в полза на възложителя;-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума'' или „банкова гаранция" може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр.Перник, Община Перник, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени лиц, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Глава двадесет и седма, чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП "Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация".
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва