Деловодна информация
00914
12.00-33 11/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
11/03/2020 (дд/мм/гггг)
00914-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Разлог 000024948
гр. Разлог, ул. Стефан Стамболов №1
Разлог BG413 2760 България
Георги Радев +359 74780095
ob_razlog@bcmesta.bg +359 74780081

Интернет адрес/и

www.razlog.bg

https://razlog.bg/profil-na-kupuvacha/profil-2/item/7380-otkrita-protzedura-00914-2020-0006


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://razlog.bg/profil-na-kupuvacha/profil-2/item/7380-otkrita-protzedura-00914-2020-0006
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Информационен център на Община Разлог 000024948
гр. Разлог, ул. Шейново №2
Разлог BG413 2760 България
Елена Прешелкова +359 74780092
ob_razlog@bcmesta.bg +359 74780081

Интернет адрес/и

www.razlog.bg

https://razlog.bg/profil-na-kupuvacha/profil-2/item/7380-otkrita-protzedura-00914-2020-0006

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг - проектиране, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реализиране на обект: "Аварийна подмяна на захранващ водопровод на село Годлево, община Разлог“.
45231000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Инженеринг - проектиране, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реализиране на обект: "Аварийна подмяна на захранващ водопровод на село Годлево, община Разлог“. Пълното описание на предмета на обществената поръчка е дадено в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията на поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231000      
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Община Разлог

1. Изработване на 1 (един) брой инвестиционен проект във фаза „Работен проект" съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му и техническата спецификация;
2. Осъществяване на авторски надзор по всички части на инвестиционния проект във фаза „Работен проект" в процеса на строителство, в съответствие с изискванията на действащото българско законодателство.
3. Извършване на всички строителни и монтажни работи в съответствие с изработения и одобрен в процеса на изпълнение на договора инвестиционен проект във фаза „Работен проект", ведно с количествените и количествено – стойностните сметки към него, издаденото разрешение за строеж, предписанията и заповедите в Заповедната книга и Техническите спецификации. Изпълнението на СМР включва следното:
а) Изпълнение на строежа в съответствие с издадените строителни книжа и с изискванията на чл. 169, ал. (1) и (3) от ЗУТ, както и с правилата за изпълнение на строителни и монтажни работи и на мерките за опазване на живота и здравето на хората на строителната площадка;
б) Доставка и влагане в строителството на необходимите строителни продукти, материали, съоръжения и т.н., в съответствие с основните изисквания към строежите, както и спазване на технологичните изисквания за влагането им;
в) Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа;
г) При възникнала необходимост по време на строителството - извършване на работи по преместване/изместване на подземни и надземни мрежи и съоръжения;
д) Изпълнение и организиране на дейностите по премахване на съществуваща инфраструктура и събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на строителните дейности, в съответствие с изискването на българското законодателство;
е) Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
ж) Изготвяне на цялата необходима строителна документация, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, както и друга документация изискваща се от закони и нормативни документи и необходима за изпълнението предмета на договора;
з) Изготвяне на екзекутивна документация за строежа;
и) Изготвяне на пълно геодезическо заснемане на реконструираната инфраструктура, предмет на настоящата обществена поръчка, съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър;
к) Участие в процедурата по въвеждане в експлоатация на строежа;
л) Отстраняване на недостатъци, в случай че са установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация;
м) Гаранционно поддържане на строежа и отстраняване на дефекти в гаранционните срокове.
н) Всички останали дейности, възложени на изпълнителя при условията на договора, както и всички други дейности, които са необходими за изпълнението на предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на извършеното строителство, освен ако договорът или българското законодателство не ги възлагат изрично в задължение на възложителя или на трето лице.
Критериите по-долу
 
ДА Концепция за изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Във връзка с възможността, която чл.114 от ЗОП предвижда, Възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране. Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му в случай на неосигурено финансиране.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя съгласно чл. 3, ал. (2) от ЗКС за изпълнение на строежи от четвърта група, първа категория, съгласно чл. 5 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Удостоверяване: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
При участие на обединение, което не е юридическо лице доказването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от тези членове на обединението, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители доказването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от подизпълнителя/ите, които ще изпълняват строителство.
Доказване на посоченото изискване.
Документът, с който се доказва изискването е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от четвърта група, първа категория, освен ако възложителят има достъп до документа по служебен път или чрез публичен регистър, или може да бъде осигурен чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки – по арг. от чл. 67, ал. (8) от ЗОП.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случаите на чл. 67, ал. (5) от ЗОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. (1), т. 4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще осъществяват проектирането, съгласно чл. 171, ал. (1) от ЗУТ Удостоверяване: участниците декларират съответствието с този критерий за подбор съответния раздел в част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т.5 на ЕЕДОП (с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност в проектирането“ по чл. 171, ал. (1) от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. (1), т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Доказване на посоченото изискване: Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. (1), т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането" съгласно чл. 171, ал. (1) от ЗУТ с изискуемото покритие съгласно чл. 5, ал. (1), т. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка (за чуждестранните лица).
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. (1) от ЗУТ Удостоверяване: участниците декларират съответствието с този критерий за подбор в съответния раздел част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т.5 на ЕЕДОП (с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството“ по чл. 171, ал. (1) от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. (2), т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Доказване на посоченото изискване: Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. (1), т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството" съгласно чл. 171, ал. (1) от ЗУТ с изискуемото покритие съгласно чл. 5, ал. (2), т. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка или еквивалентен документ (за чуждестранните лица).
3. Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в размер, в сферата на строителни дейности сходни с предмета на поръчката. Удостоверяване: участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, като посочва данни за общия и специализиран оборот за съответните години. Доказване на посоченото изискване при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването, се доказва с представянето на: 1. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, или 2. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).


1. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще осъществяват проектирането, съгласно чл. 171, ал. (1) от ЗУТ с минимално покритие в размер на минималните застрахователни суми за строежи първа категория, съгласно чл. 137, ал. (1), т. 1 от ЗУТ, определени с чл. 5, ал. (1), т. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. (1) от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. (1) от ЗУТ с минимално покритие в размер на минималните застрахователни суми за строежи първа категория, съгласно чл. 137, ал. (1), т. 1 от ЗУТ, определени с чл. 5, ал. (2), т. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. (1) от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
3. Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по -малък от 7 000 000,00 лв., изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер не по-малък от 3 500 000,00 лв. в сферата на строителни дейности, свързани с изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна техническа инфраструктура. Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изискване за опит. Удостоверяване: в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Техн. и проф. способности, т.1б), като се попълва Списък на услугите за последните три години, считано от дата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, както и цялата информация, необходима за покриване на поставения критерий за подбор и т.1а), като се попълва Списък на строителството за последните пет години, (инженеринга) считано от дата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на об. поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, както и цялата информация, необходима за покриване на поставения критерий за подбор. Доказване:-списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.;-списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на об.поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги. 2.Изисква се участникът в процедурата, да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Удостоверяване: в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Техн. и проф. способности, т. 6, с посочване на списък на персонала и/или на членовете на ръководния състав, които ще изпълняват обществената поръчка, с посочена проф. компетентност на лицата в това число: Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на общ. поръчка). -Образование (степен, № на диплома, уч. заведение)-където е необходимо.-Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти, съобразно изискванията на възложителя и в случай, че с описанието на опита се покрива изискване на възложителя за притежание на опит). -Специфичен опит(наименование на обекта и възложител, дейности, включени в обхвата на реализирания обект на строителство, основни функции и задължения съобразно изискванията на възложителя и в случай, че с описанието на опита се покрива изискване на възложителя за притежание на опит). Доказване: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, както и документи доказващи професионалната им компетентност. 3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Удостоверяване: в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП–посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност. Доказване: валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството-заверено копие. 4. Участникът следва да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда. Удостоверяване: в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП–посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност. Доказване: валиден сертификат за система за опазване на ок. среда по стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент или други доказ-ва за еквив. мерки за опазване на ок.среда– заверено копие.

По т. 1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил инженеринг с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката. ИЛИ 1.2.А) Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителство с предмет, идентично или сходни с предмета на поръчката И Б) Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил услуги с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
За инженеринг с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира: Проектиране, упражняване на авторски надзор по време на строителството и изпълнение на строеж за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж от водоснабдителната и канализационна техническа инфраструктура от I категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. За строителство с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира: Изпълнение на строеж за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж от водоснабдителната и канализационна техническа инфраструктура от I категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. За услуги с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира: Изработване на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор по време на строителството за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж от водоснабдителната и канализационна техническа инфраструктура.
По т. 2. Изисква се участникът в процедурата, да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: А) Проектантски екип за изготвяне на работен инвестиционен проект: А.1. Проектант по част „ВиК“ – 1 бр. А.2. Проектант по част „Конструктивна“ – 1 бр. А.3. Проектант по част „Геодезия“ А.4. Проектант по части „Пътна“ и „Временна организация и безопасност на движението /ВОБД/“ – 1 бр. А.5. Проектант по част „Пожарна безопасност“ /ПБ/ – 1 бр. А.6. Проектант по част „План за безопасност и здраве“ /ПБЗ/ – 1 бр. А.7. Проектант по част „План за управление на строителните отпадъци“ /ПУСО/– 1 бр. Б) Технически екип за изпълнение на строително-монтажните работи Б.1. Технически ръководител – 1 бр. Б.2. Инженер „ВиК“ – 1 бр. Б.3. Специалист „Контрол на качеството“ /КК/– 1 бр. Б.4. Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ /ЗБУТ/– 1 бр.
Изискванията, на които трябва да отговарят посочените експерти, относно професионална област (квалификация) и специфичен опит, са подробно описани в документацията на поръчката.
По т. 3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват проектиране и строителство, сходно с предмета на поръчката.
По т. 4. Участникът следва да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват проектиране и строителство, сходно с предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Възложителят изисква от определения за изпълнител участник да предостави гаранция за изпълнение в размер от 3% от стойността на договора без ДДС, която да обезпечи неговото изпълнение. Начините на представяне на гаранцията са посочени в документацията за участие.
2.Определеният за изпълнител участник има право да получи авансово плащане в размер на 30 % от цената за изпълнение на СМР по договора, ако е представил гаранция за обезпечаване на авансово предоставените средства в пълен размер на тези средства. Гаранцията за авансово предоставени средства се представя по избор на изпълнителя в една от формите, посочени в ЗОП.
3.Възложителят на настоящата обществена поръчка, като задължено лице по смисъла на чл.4, т.23 ЗМИП, с оглед идентифициране на действителния собственик на клиент – юридическо лице или друго правно образувание, извършва проверка относно неговата идентификация, чрез законово определените способи.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Разлог, ул. Стефан Стамболов №1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбата на чл. 54, ал. 1 от ППЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, по отношение на които е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55 ал.1, т.1, т.3-т. 5 от ЗОП, както и участник:-който не отговаря на условията по чл. 107 от ЗОП;- за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;-по отношение на когото са налице обстоятелствата по чл. 69, ал. 1 и 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (ЗПКОНПИ); за когото са налице обстоятелствата по чл. 101, ал. 9, 10, 11 от ЗОП; -който, след покана от страна на Възложителя и в определения в нея срок, откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с по-кратък срок на валидност;
2.Навсякъде в документацията за обществена поръчка, където се съдържа посочване на регистър, документ за право на изпълнение на конкретна дейност или правно основание за извършване на конкретна дейност да се чете и разбира "аналогична/и, в зависимост от законодателството на държавата, в която чуждестранният участник е установен".
Навсякъде в техническата спецификация или в други части на документацията за обществена поръчка, където се съдържа посочване на конкретен модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход, стандарт или производство да се чете и разбира „или еквивалент“.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва