Деловодна информация
00212
92-00-852 10/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00212-2020-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ПЕТРИЧ 000024916
ул.Цар Борис III№ 24
Петрич BG413 2850 България
инж. Костадин Стойков +359 74569460
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 74562090

Интернет адрес/и

www.petrich.bg

http://info-m.eu/petrichnew/?p=7304


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://info-m.eu/petrichnew/?p=7304
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущо поддържане и осигуряване на безопасност на уличната и пътна мрежа на Община Петрич “ по обособени позиции
45233200      
Строителство

Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва извършването на следните дейности: ремонт на единични разрушения и деформации по текущото поддържане на уличната и пътна мрежа на Община Петрич, възстановяване на стари и полагане на нови маркировки от различен вид по уличната и пътната мрежа на територията на община Петрич и всички видове съпътстващи дейности, свързани с полагане на хоризонтална маркировка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
875000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Петрич, Община Петрич

Обособена позиция № 1: Ремонт на единични разрушения и деформации по текущото поддържане на уличната и пътна мрежа на Община Петрич
Изпълнение на дейности, ремонт на единични разрушения и деформации по текущото поддържане на уличната и пътна мрежа на Община Петрич, включващи:
- изрязване - фрезоване с пътна фреза
- натоварване на строителни отпадъци от асфалта
- превоз на строителни отпадъци от асфалта
- пръскане с битумна емулсия
- производство, доставка /превоз/ и полагане на асфалтобетонова плътна смес и дебелина от 4 до 6 см
Предвиден обем 24 407,00 м2
Критериите по-долу
 
ДА „Осигуряване на качеството на строителството чрез предложени технически решения и технологии на изпълнение”    30
„Осигуряване на качеството и напредъка на строителството чрез предложена организация на работа на персонала“    18
„Концепция за опазване на околната среда и контрол на социалното напрежение“    12
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
875000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният финансов ресурс за Обособена позиция № 1 от обществената поръчка е за 36 /тридесет и шест/ месеца и не обвързва възложителя да го изразходва изцяло или да се лимитира с посочените количества работи.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В съответствие с чл. 60 ал. 1 от ЗОП Възложителят изисква участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, за изпълнение на строежи от „Втора група: Строежи от транспортната инфраструктура” - строежи от „Трета категория”, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на това изискване преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от втора група, трета категория или еквивалентен документ за чуждестранните лица.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ЦПРС/еквивалентният документ, се изисква от членове на обединението, който ще изпълняват строителни дейности.
ВАЖНО: Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171 от ЗУТ, за цялостно изпълнение на строителството с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за дейността съгласно чл. чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ (т. 5 от ЕЕДОП във формат .doc).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, следва да представи доказателства за наличие на застраховки „Професионална отговорност“ по чл.171, ал. 1 от ЗУТ, или еквивалентни документи за чуждестранните участници, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за проектирането и/или отделните видове строителни и монтажни работи, които ще извършват, с лимит на отговорност, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
ВАЖНО: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ВАЖНО: Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171 от ЗУТ, за цялостно изпълнение на строителството с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за дейността съгласно чл. чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за проектирането и/или отделните видове строителни и монтажни работи, които ще извършват, с лимит на отговорност, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV, раздел В, т. „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ (т.1а) от ЕЕДОП във формат .doc).
Доказване: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал с необходимата професионална компетентност, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, отговарящ на съответните минимални изисквания, както следва: 2.1 Технически ръководител; 2.2. Отговорник по безопасност и здраве в строителството; 2.3. Инженер Пътно строителство.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV, раздел В, т. „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“ (т. 2 от ЕЕДОП във формат .doc), като задължително посочва: лице (3 имена и позиция/длъжност при изпълнение на обществената поръчка); Образование, когато такова се изисква (степен, специалност, № на диплома / № на издадения документ, учебно заведение); Проф. квалификация, когато такава се изисква (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Опит (месторабота, период, длъжност / основни функции).
Доказване: Списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
Всяка промяна в персонала, който ще отговаря за изпълнението на строителството, се извършва при спазване на разпоредбите на договора за обществената поръчка.
3. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ (т. 9 от ЕЕДОП във формат .doc), като задължително посочва техническите параметри на оборудването.
Доказване: Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката, в която са посочени техническите параметри на оборудването.
4. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV, раздел Г – Стандарти за осигуряване на качеството.
Доказване: Сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Възложителят приема и други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съотв.срокове по независещи от него причини,но участникът трябва да може да докаже, че предлаганите мерки са екв. на изискванията


1. Участникът да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка, а именно: Изграждане и/или основен ремонт, и/или реконструкция, и/или текущ ремонт на път от републиканската и/или общинска пътна мрежа, и/или на улица от първостепенната и/или второстепенната улична мрежа, и/или на пътища и/или улици с еквивалентни характеристики извън страната.
2. Участникът да разполага с персонал с необходимата професионална компетентност, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, както следва:
2.1 Технически ръководител, който има квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит като техн. ръководител минимум 3 години;
2.2. Отговорник по безопасност и здраве в строителството, който притежава удостоверение за длъжностно лице по безопасност и здраве при работа съгл. Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ, с проф.опит като Отговорник по безопасност и здраве в строителството или еквивалент минимум 2 години;
2.3. Инженер Пътно строителство - висше образование в направл.на висше образование „Архитектура, стр-во и геодезия“ (шифър 5.7 съгл. класификатор на областите на висше образование и проф.направления ) или екв., когато образованието е придобито в чужбина; проф. квалификация „строителен инженер“ или призната проф.квалификация по реда на ЗППК специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“, или екв; опит при изпълнението на строеж за изграждане и/или осн.ремонт, и/или реконструкция, и/или текущ ремонт на път от републиканската и/или общ.пътна мрежа, и/или на улица от първостепенната и/или второстепенната улична мрежа, и/или на пътища и/или улици с еквивалентни характеристики извън страната.
ВАЖНО: По отношение персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, не се допуска едно и също лице да съвместява повече от една позиция, т.е. участникът следва да предложи за различни експерти със съответната проф. компетентност.
ВАЖНО: По отношение експертите - чужденци се прилагат разпоредбите на ДИРЕКТИВА 2005/36/ЕО НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 7 септември 2005 година относно признаването на проф. квалификации (Консолидирана версия), придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в РБългария, ЗППК и др. приложими актове, уреждащи условията и реда за признаване на професионални квалификации.
3. Участникът да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, а именно: челен товарач– 1; багер– 1; автосамосвали– 2 за асфалт и 1 за инертни материали; автоцистерна– 1; пътна фреза– 1; фугорез за асфалтови и бетонови повърхности– 1; компресор за сгъстен въздух– 1; ръчен къртач– 1; асфалтополагаща машина – 1; гудронатор– 1; двубандажен вибрационен валяк 1,5т – 1; самоходен пневматичен валяк 4,5т – 1; ръчна трамбовка – 1; подгревателно съоръжение за битумна емулсия – 1.
4. Участникът да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съотв. серия европейски стандарти от ИА „БСА“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Избраният изпълнител преди сключване на договора за поръчката следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията може да се предостави като Парична сума, Банкова гаранция или Застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранция. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция/вносител на сумата по гаранцията/титуляр на застраховката. Когато гаранцията е под формата на парична сума или банкова гаранция, тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Условията и сроковете за представяне, за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за поръчката. Като условие за извършване на авансовото плащане по Договора изпълнителят трябва да представи гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

26/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Петрич, ул.Цар Борис III№ 24, Общинска администрация-Петрич

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото е налице и някое от следните обстоятелства, възникнали преди или по време на процедурата:
а) обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
б) лишен е от правото да изпълнява строителство съгл.законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
в) сключил е споразумение с др.лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
г) доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за общ.поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изкл.на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
д) опитал е да:
аа) повлияе на вземането на решение от страна на Възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
бб) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
2. Основанията по т. 1, б. д) се отнасят за лицата, посочени в чл. 54, ал. 2 и 3 ЗОП.
3. Отстранява се и участник в процедурата - обединение от физически и/или юрид.лица, когато за член на обединението е налице някое от посочените по т.1 основания за отстраняване.
4. Основанията за отстраняване по т.1, б. б) и в) се прилагат до изтичане на 3 г. от влизането в сила на акт на компетентен орган, с който е установено наличието на обстоятелствата, освен ако в акта е посочен друг срок, а по т.1, б. г) до изтичане на 3 г. от влизането в сила на съдебно решение или на друг документ, с който се доказва наличието на обстоятелствата.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т.1 се попълва в Част ІІІ, Раздел В от ЕЕДОП.
5.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
5.1. Участници, които са свързани лица.
5.2. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 вр. чл. 5, ал. 1, т. 3 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона;
5.3. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на осн. чл. 69, ал. 1 и ал. 2 ЗПКОНПИ;
5.4. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията.
5.5. Участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 ЗОП;
5.6. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на ок.среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на междунар.екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.
5.7. Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгл. чл. 72, ал. 3 - 5 ЗОП.
5.8. Участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, вкл.за форма, начин, срок и валидност.
5.9. Лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9 или 10 ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т. 5.1, 5.2 и 5.3 се попълва в Част ІІІ, Раздел Г от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва