Деловодна информация
00182
 
не
00182-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Венец 000931397
Община Венец, ул. „Кирил и Методий“ №24
с. Венец BG333 9751 България
Илхан Сали - Зам.-Кмет УТСЕ +359 53432191
obs_vn@abv.bg +359 53438980

Интернет адрес/и

www.venets.bg

www.venets.bg/bg/administration/1234


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/ОБЩИНА%20ВЕНЕЦ,13613
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг – проектиране, изпълн. на СМР и упр-не на авторски надзор на обект „Рех-я на улици в населени места с. Борци, с. Боян, с. Габрица, с. Изгрев и с. Капитан Петко на терит. на Общ. Венец””
45233252      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обект: „Рехабилитация на улици в населени места с. Борци, с. Боян, с. Габрица, с. Изгрев и с. Капитан Петко на територията на Община Венец””, включващ следните подобекти: „Рехабилитация на ул. „Еверест“ – юг, с. Борци“; „Рехабилитация на ул. „Дъбрава“ - участък 3 /изток/, с. Борци“; „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Боян“; „Рехабилитация на ул. „Китка“, с. Боян“; „Рехабилитация на ул. „Мир“, с. Боян“; „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Габрица“; „Рехабилитация на ул. „Васил Левски“, с. Габрица“; „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Изгрев“; „Рехабилитация на ул. „Дунав“, с. Изгрев“; „Рехабилитация на ул. „Охрид”, с. Изгрев“; „Рехабилитация на ул. „Приказна“, с. Капитан Петко“, в това число: ДЕЙНОСТ I. РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ; ДЕЙНОСТ II. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР; ДЕЙНОСТ III. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
541625      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности, на територията на Република България, област Шумен, община Венец, с. Борци, с. Боян, с. Габрица, с. Изгрев и с. Капитан Петко.

Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обект: „Рехабилитация на улици в населени места с. Борци, с. Боян, с. Габрица, с. Изгрев и с. Капитан Петко на територията на Община Венец””, включващ следните подобекти: Подобект: „Рехабилитация на ул. „Еверест“ – юг, с. Борци“ с дължина 420 м и ширина 4.50 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Дъбрава“ - участък 3 /изток/, с. Борци“ с дължина 160 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Боян“ с дължина 160 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Китка“, с. Боян“ с дължина 480 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Мир“, с. Боян“ с дължина 180 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Габрица“ с дължина 280 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Васил Левски“, с. Габрица“ с дължина 280 м и ширина 5 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Изгрев“ с дължина 200 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Дунав“, с. Изгрев“ с дължина 240 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Охрид”, с. Изгрев“ с дължина 70 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Приказна“, с. Капитан Петко“ с дължина 140 м и ширина 8.30 м, в това число:
ДЕЙНОСТ I. РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ: Проектирането на всеки един от подобектите ще се извърши еднофазно – „Технически проект“ в следните части: Част „Геодезия”; Част „Пътна“; Част: „Временна организация на движението по време на строителството”; Част „План за безопасност и здраве”; Част: „План за пожарна безопасност”; Част: „План за управление на строителните отпадъци“; Част: „Проектно-сметна документация; Техническият проект се предава в 5(пет) оригинални екземпляра на хартиен носител и 1 (едно) копие на електронен носител в пълен обем и съдържание, в pdf, dwg, word, xlsx или екв. формати.
ДЕЙНОСТ II. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Предвиждат се следните основни видове строително монтажни работи/строителните операции:
Подобект: „Рехабилитация на ул. „Еверест“ – юг, с. Борци“ - Строително-монтажни работи (СМР) по полагане на уличната настилка (асфалтова);
Подобект: „Рехабилитация на ул. „Дъбрава“ - участък 3 /изток/, с. Борци“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова); СМР по изграждане на съоръжения.
Подобект: „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Боян“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова); СМР по укрепване на съоръжения.
Подобект: „Рехабилитация на ул. „Китка“, с. Боян“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова);
Подобект: „Рехабилитация на ул. „Мир“, с. Боян“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова);
Подобект: „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Габрица“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова);
Подобект: „Рехабилитация на ул. „Васил Левски“, с. Габрица“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова); СМР по възстановяване на съоръжения.
Подобект: „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Изгрев“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова).
Подобект: „Рехабилитация на ул. „Дунав“, с. Изгрев“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова).
Подобект: „Рехабилитация на ул. „Охрид”, с. Изгрев“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова).
Подобект: „Рехабилитация на ул. „Приказна“, с. Капитан Петко“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова).
ДЕЙНОСТ III. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Упражняване на авторски надзор по време на строителството на обектите ще бъде осъществяван от проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ или оправомощени от тях правоспособни лица, съгласно Закона за КИИП и Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
541625      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
110

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата обществена поръчка ще се финансира със средства предоставени на община Венец от централния бюджет за 2019 г., на основание чл.1, ал.1, т. 118 от Постановление № 348 от 18.12.2019 г. на Министерски съвет за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2019 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Критерий за подбор: Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Минимално изискване: Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка - ІI-ра група: строежи от транспортната инфраструктура, строежи от ІV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ – частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, като се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, в случай, че същото вече не е било предоставено и/или същото не са достъпно по служебен път или чрез публичен регистър и/или същото не може да бъде осигурено чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Критерий за подбор: Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“, когато такова изискване произтича от нормативен акт.
Удостоверяване:
По т. 1.1. Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (строител).
По т. 1.2., Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.1, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (проектант).
Документ, с който се доказва - по т. 1.1. и т.1.2.: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите вече не са били предоставени и/или същите не са достъпни по служебен път или чрез публичен регистър и/или същите не могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Минимално изискване:
1.1. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди,причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи ІV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ, определени с чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
1.2. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи ІV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ, определени с чл.5, ал.1, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Забележка: В случай, че в екипа на участника от проектанти е посочено лице/а на граждански договор/и, който/които ще изпълнява/т проектирането, същото/същите следва да притежава/т застраховката по чл. 171 от ЗУТ за проектиране или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България) (171а от ЗУТ).
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва проектиране, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерии за подбор:1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на обществената поръчка, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата – за строителство;2.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на обществената поръчка, за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата – за услуги; 3.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката;4.Участникът трябва да прилага системи за управление на качество;5.Участникът трябва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.
Удостоверяване: По т.1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV:„Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр.№2, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема; По т.2 участникът попълва поле 1б) от раздел В:Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП – Обр.№2. Участникът, следва да представят описание на изпълнените от него услуги през определения от възложителя период с посочване на услугите, сумите, датите и получателите; По т.3 участникът попълва поле 6) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр.№2; По т.4. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП – Обр.№2, с посочване на система за управление на качеството или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност. По т.5. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП – Обр.№2, с посочване на система за управление на околна среда или еквивалентни мерки,обхвата на сертификация,както и период на валидност.
Документ,с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника,определен за изпълнител да представи:
По т.1-Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението, мястото,вида и обема,както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; По т.2-Списък на услугите,които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка,с посочване на стойностите,датите и получателите,заедно с документи,които доказват извършената услуга; По т.3-Списък на персонала,който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав,които ще отговарят за изпълнението,както и документи,които доказват професионална компетентност на лицата; По т.4 и т.5-Копие на сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме и екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки за чуждестранните лица.
Възложителят ще приеме и други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай или участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са екв. на изискваните.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.


1.Уч-кът,през последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил мин. 1 строителство или инженеринг (проектиране и изпълнение на строеж) идентично или сходно с предмета на общ. поръчка.
Под „сходно” строит-во с предмета на общ.поръчка следва да се разбира ново строит-во и/или рек-я, и/или рех-я на улична и/или пътна мрежа.
Под „сходен” инженеринг с предмета на общ.поръчка следва да се разбира проектиране и изпълнение на строеж за ново строит-во и/или рек-ция, и/или рех-ция на улична и/или пътна мрежа.
2. Уч-кът,през последните 3 години,считано от датата на подаване на офертата,следва да е изпълнил мин. 1 (една) услуга идентична или сходна с предмета на общ.поръчка.
Под услуга „сходна”с предмета на общ.поръчка следва да се разбира изработване на инвестиц.проект във фаза: „Технически“ и/или „Работен” за ново строит-во и/или реконструкция, и/или рехабилитация на улична и/или пътна мрежа и упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на ново строит-во и/или рек-ция, и/или рех-ция на улична и/или пътна мрежа.
3. Уч-кът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката:
За Ключов експерт (КЕ)№ 1:Проектант по част „Пътна“ и Ключов експерт(КЕ) № 2:Проектант по част „Геодезия“: Пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиц.проектиране или екв. съгласно законодателство на държава–членка на ЕС, или на др.държава–страна по споразумението за Европейското икономическо пространство;
Специфичен опит: За КЕ № 1: Проектант по част „Пътна“: Да e участвал в качеството на проектант по част „Пътна“ при разработване на мин. 2 бр. инвестиц.проекти във фаза:„Технически“ и/или „Работен” за ново строит-во и/или рек-я, и/или рех-я на улична и/или пътна мрежа.
Специфичен опит: За КЕ № 2:Проектант по част „Геодезия“:Да e участвал в качеството на проектант по част „Геодезия“ при разработване на мин. 2 бр. инвестиц. проекти във фаза:„Технически“ и/или „Работен” за ново строит-во и/или рек-я, и/или рех-я на улична и/или пътна мрежа.
КЕ № 3: Технически ръководител–да има висше образ-е с квалиф-я „строителен инженер“,„инженер“ или „архитект“,или средно образ-е с четиригодишен курс на обучение и придобита проф.квалиф-я в областите „Арх. и строит-во“ и „Техника“ или екв.;КЕ № 4:Специалист–контрол на качеството–да притежава валидно удост-е/сертификат за преминат курс за контрол върху кач-то на изпълнение на строит-вото или еквивалентно. КЕ № 5:Длъжностно лице по безопасност и здраве в строит-вото (ДЛБЗ)–да притежава валидно удост-е за „ДЛБЗ” съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009г. за условията и реда за провеждане на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на ЗБУТ или еквал.
Специфичен опит,приложимо за КЕ № 3, КЕ № 4 и КЕ № 5:Да имат опит при изпълн. на:мин. 2 строит. обекта–ново строит-во и/или рек-я, и/или рех-я на улична и/или пътна мрежа,като изпълняващ длъжността, за която са предложени.
Едно физ.лице може да изпълнява функциите само на един експерт.
При участие на обединение,което не е ЮЛ, съответствието с изискванията по т.1,2 и 3 се доказват от обед-ето уч-к,а не от всяко от лицата,включени в него.
4.Уч-кът трябва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или екв.,или екв. мерки с обхват на сертиф-я проектиране и строителство или екв.
5.Уч-кът трябва да прилага система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или екв.,или екв. мерки с обхват на сертиф-я проектиране и строителство или екв.
При уч-е на обедин-е,което не е ЮЛ, изискванията по т.4 и 5 се доказват от всеки уч-к в обед-ето, който ще извършва проект-не и строит-во съобразно разпр-ето на уч-ето на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в договора за създаване на обедин-ето.При уч-е на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепос.изисквания по т.1,2,3,4 и 5 съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора , Изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: Банкова гаранция; Парична сума, преведена по сметка на Община Венец: БАНКА: „Търговска банка Д” АД, клон: гр. Шумен IBAN BG33DEMI92403300038516, BIG DEMIBGSF или Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и освобождаване на гаранциите са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/03/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

26/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на община Венец, с. Венец,„Кирил и Методий“ № 24, Заседателна зала, ет.2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Изискв-ята на възлож. към личното състояние на уч-те са съгласно т.3. от Указанията„Изисквания към уч-ците“
2.Възложит. отстранява от участие в процедура:
2.1.уч-к,за когото са налице обст. по чл. 54,ал.1,т.1,2,3,4,5,6 и 7 и чл.55,ал.1,т.1,2 (стр-во и/или проектантска проф-я или дейност),3,4,5 от ЗОП;
Уч-к,за когото са налице основания по чл.54,ал.1 от ЗОП и посочените от възложителя обст-ва по чл.55,ал.1 от ЗОП, има право да представи док-ва,че е предприел мерки,които гарантират неговата надеждност,въпреки наличието на съотв. основ-е за отстраняване.
2.2.уч-к,който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие,посочено в обявл-ето за общ.поръчка или в док-ята;
2.3.уч-к,който е представил оферта,която не отговаря на:
а)предварително обявените условия за изпълн. на поръчката;
б)правила и изисквания,свързани с опазване на околната среда,соц. и труд.право,приложими колективни споразумения и/или разпоредби на межд.екологично,соц. и труд. право,които са изброени в прил.№10 от ЗОП;
2.4.уч-к,който не е представил в срок обосновката по чл.72,ал.1отЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72,ал.3-5 от ЗОП;
2.5.уч-ци,които са свързани лица;
2.6.уч-к,подал оферта,която не отговаря на усл-ята за представяне,вкл. за форма,начин,срок и валидност.
2.7.лице,което е нарушило забрана по чл.101,ал.9 или 10 от ЗОП;
2.8.уч-к,който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си.
2.9.уч-к,който е осъден с влязла в сила присъда,за престъпления,съгласно чл.54,ал.1,т.1 от ЗОП,които имат характер на нац-ни основания за изключване.Това са осъждания за престъпления по:чл.194-208,чл.213а-217,чл.219-252 и чл.254а-260 от НК или аналогични на описаните,когато лицата са осъдени в друга държава членка или трета страна;
2.10.уч-к за когото са установени с влязло в сила нак. постановление или съд.реш-е извършени наруш-я по чл.61,ал.1,чл.62,ал.1 или 3,чл.63,ал.1 или 2,чл.228,ал.3 от КТ или наруш-я по чл.13,ал.1 от ЗТМТМ;
2.11.уч-к за когото е установено наличие на обстоятелствата по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.12.уч-к за когото е установено наличие на обстоят. по чл.69от ЗПКОНПИ.
Уч-те декларират липсата на обстоятелствата по чл.54 и 55 от ЗОП,чл.3,ал.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ в част ІІІ,раздели А,Б,ВиГ на ЕЕДОП.
3.Когато уч-кът е обединение,което не е рег-но като самост. ЮЛ тогава към офертата се представя копие от док-нт за създаване на обед-ето,както и следната инф-ция във връзка с конкр.общ.поръчка: правата и задълженията на уч-те в обед-ето; уговаряне на солидарна отговорност за изп-ние на договора за общ.поръчка; дейностите,които ще изпълнява всеки член на обед-ето.
Не се допускат промени в състава на обед-ето след крайният срок за подаване на офертата.Когато в договора за създаването на обед-е липсват клаузи,гарантиращи изпълнението на горепос. условия или състава на обед-ето се е променил след подаването на офертата–участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възл. на настоящата общ.поръчка.
4.Уч-ците могат да се позоват на капацитета на трети лица(ТЛ),по отношение на критериите,свързани с икономич. и фин-вото състояние,техн. и проф-те способности.
Когато уч-кът се позовава на капацитета на ТЛ,той трябва да може да докаже че ще разполага с техните ресурси,като представи док-ти за поетите от ТЛ задължения. ТЛ трябва да отговарят на съотв. критерии за подбор,за доказването на които уч-кът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
5.При участие на обед-я,които не са ЮЛ,съответствието с критериите за подбор се доказва от обед-то уч-к,а не от всяко от лицата,включени в него,с изключение на съотв. рег-я,представяне на сертификат или друго условие,необходимо за изп-ние на поръчката,съгласно изискванията на норм. или админ.акт и съобразно разпред-ето на участието на лицата при изп-ние на дейностите,предвидено в дог-ра за създаване на обед-ето.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Венец
ул. „Кирил и Методий“ № 24
с. Венец 9751 България
obs_vn@abv.bg +359 53432191
www.venets.bg +359 53438980

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва