Деловодна информация
00656
04-00-40 09/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00656-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Гърмен 000024752
ул. Първа №35
село Гърмен BG413 2960 България
Петър Тигалонов - н-к отдел ПЕС и ТСУ +359 075232040
oba@garmen.bg +359 075233179

Интернет адрес/и

https://www.garmen.bg/

https://garmen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://garmen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=k7E%2bK1tKdS4%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на В и К мрежи на населените места в община Гърмен по седем обособени позиции
45000000      
Строителство

Обособена позиция №1: "Ремонт ВиК на улици в село Рибново, община Гърмен " включва Ремонт ВиК на улици между О.Т. 199-200-202-205-178, 58-82-152, 60-61-26, 95-98-99-100, на главна улица между О.Т. 139-85-52-17,между О.Т. 235-149-147-140-135-136-149, по плана на село Рибново, община Гърмен.
Обособена позиция №2: "Ремонт ВиК на на улици между О.Т. 37-27-28-29-30 по плана на село Дъбница, община Гърмен", Обособена позиция №3: "Ремонт ВиК на на улици между О.Т. 6-7 по плана на село Балдево, община Гърмен ", Обособена позиция №4: "Ремонт ВиК на на улици между О.Т. 33-32-35,31-32 по плана на село Гърмен, общ. Гърмен ", Обособена позиция № 5: "Ремонт Вик на на улици между О.Т. 173-187 по плана на село Огняново, общ. Гърмен ", Обособена позиция № 6: "Ремонт Вик на на улици между О.Т. 133-135,123-125-127 по плана на село Долно Дряново, общ. Гърмен " и Обособена позиция №7: "Ремонт ВиК на на улици между О.Т. 11-114,147-153-154,17-153 по плана на село Дебрен, общ. Гърмен
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
497260.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

"Ремонт ВиК на улици в село Рибново, община Гърмен " 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Територията на с. Рибново, пбщ. Гърмен.

Ремонт ВиК на улици между О.Т. 199-200-202-205-178, 58-82-152, 60-61-26, 95-98-99-100, на главна улица между О.Т. 139-85-52-17, между О.Т. 235-149-147-140-135-136-149 по плана на село Рибново, община Гърмен.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10%
Технически параметри    50%
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
406500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Ремонт ВиК на на улици между О.Т. 37-27-28-29-30 по плана на село Дъбница, община Гърмен" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Село Дъбница, община Гърмен.

Ремонт ВиК на на улици между О.Т. 37-27-28-29-30 по плана на село Дъбница, община Гърмен.
Строителството по обособена позиция №2 се възлагат по реда на съответната и индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП. Стойността на позициите не надхвърля 1 000 000,00 лв. и стойността им възложена по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Във връзка с гореизложеното, Възложителят ще възложи строителството по обособена позиция № 2 на основание чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП съобразно реда валиден за индивидуалната и стойност.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10%
Технически параметри    50%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
28750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Ремонт ВиК на на улици между О.Т. 6-7 по плана на село Балдево, община Гърмен " 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Балдево, община Гърмен.

Ремонт ВиК на на улици между О.Т. 6-7 по плана на село Балдево, община Гърмен .
Строителството по обособена позиция №3 се възлагат по реда на съответната и индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП. Стойността на позициите не надхвърля 1 000 000,00 лв. и стойността им възложена по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Във връзка с гореизложеното, Възложителят ще възложи строителството по обособена позиция №3 на основание чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП съобразно реда валиден за индивидуалната и стойност.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10%
Технически параметри    50%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
4905.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Ремонт ВиК на на улици между О.Т. 33-32-35,31-32 по плана на село Гърмен, община Гърмен " 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Гърмен, община Гърмен.

Ремонт ВиК на на улици между О.Т. 33-32-35,31-32 по плана на село Гърмен, община Гърмен .
Строителството по обособена позиция №4 се възлагат по реда на съответната и индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП. Стойността на позициите не надхвърля 1 000 000,00 лв. и стойността им възложена по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Във връзка с гореизложеното, Възложителят ще възложи строителството по обособена позиция №4 на основание чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП съобразно реда валиден за индивидуалната и стойност.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10%
Технически параметри    50%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
10625.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Ремонт Вик на на улици между О.Т. 173-187 по плана на село Огняново, община Гърмен " 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Огняново, община Гърмен

Ремонт Вик на на улици между О.Т. 173-187 по плана на село Огняново, община Гърмен.
Строителството по обособена позиция №5 се възлагат по реда на съответната и индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП. Стойността на позициите не надхвърля 1 000 000,00 лв. и стойността им възложена по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Във връзка с гореизложеното, Възложителят ще възложи строителството по обособена позиция №5 на основание чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП съобразно реда валиден за индивидуалната им стойност.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10%
Технически параметри    50%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
11980.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Ремонт Вик на на улици между О.Т. 133-135,123-125-127 по плана на село Долно Дряново, община Гърмен " 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Долно Дряново, община Гърмен.

Ремонт Вик на на улици между О.Т. 133-135,123-125-127 по плана на село Долно Дряново, община Гърмен .
Строителството по обособена позиция №6 се възлагат по реда на съответната и индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП. Стойността на позициите не надхвърля 1 000 000,00 лв. и стойността им възложена по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Във връзка с гореизложеното, Възложителят ще възложи строителството по обособена позиция №6 на основание чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП съобразно реда валиден за индивидуалната и стойност.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10%
Технически параметри    50%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
9425.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Ремонт ВиК на на улици между О.Т. 11-114,147-153-154,17-153 по плана на село Дебрен, община Гърмен " 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Дебрен, община Гърмен

Ремонт ВиК на на улици между О.Т. 11-114,147-153-154,17-153 по плана на село Дебрен, община Гърмен .
Строителството по обособена позиция №7 се възлагат по реда на съответната и индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП. Стойността на позициите не надхвърля 1 000 000,00 лв. и стойността им възложена по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Във връзка с гореизложеното, Възложителят ще възложи строителството по обособена позиция №7 на основание чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП съобразно реда валиден за индивидуалната им стойност.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10%
Технически параметри    50%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
25075.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване за правоспособност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, най - млко 1(една) строителна дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.Деклариране:При подаване на оферта участникът попълва информация за съответствие с поставение по - горе изисквания в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП.
Доказване:За доказване съответствието с поставеното минимално изискване се представят документите по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: (1) Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.2. Системи и/или стандарти: Участникът трябва да има внедрени системи съгласно стандарти, както следва:
(1) Система за управление на качеството, съгласно стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен в обхват „строителство“.
(2) Система за управление на околната среда, съгласно стандарта ISO 14001 или еквивалентен в обхват „строителство“.
(3) Система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001 или еквивалентен, с обхват „строителство“.
Деклариране:При подаване на офертата участниците декларират съответствие с изискванията, като попълнят съответната част от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV “Критерии за подбор“ от еЕЕДОП. Доказване:За доказване съответствие с поставеното минимално изискване се представят документите по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Копия на валидни Сертификати за разработени и внедрени от Участника системи за: (1) управление на качеството, (2) управление на околната среда, (3) управление на здравето и безопасността при работа.
3. Квалифициран и опитен инженерно-технически екип: Минимално изискване:Участникът трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно-технически екип. Инженерно-техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, трябва да отговаря на следните изисквания:1. "Ръководител екип" - притежаващ образователно-квалификационна степен "бакалавър" или еквивалентна, с професионална квалификация „строителен инженер“ и/или „инженер“ или еквивалентно със специалност ВиК(водоснабдяване и канализация) или еквивалентна (когато образованието е придобито в чужбина).
Участие като ръководител екип при изпълнението на поне 1 (един) строителен обект;
2. ”Технически ръководител” - технически правоспособно лице по смисъла на чл. 163а, ал. 2 и чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ или за чуждестранни лица с еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, и професионален опит минимум 1 (една) година като технически ръководител в строителството.
3. „Специалист - контрол на качеството” - лице, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по-малко от 1 (една) година по контрол на качеството;
4. „Специалист - координатор по безопасност и здраве” (КБЗ) - лице с най-малко 1 (една) година стаж, включително в областта на безопасността и здравето в областта на строителството; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството; съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.Деклариране:Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Продължава в раздел VI, т. VI.3


1. Опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката
Минимално изискване:
Участникът трябва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, най - млко 1(една) строителна дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
2. Системи и/или стандарти
Участникът трябва да има внедрени системи съгласно стандарти, както следва:
(1) Система за управление на качеството, съгласно стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентен в обхват „строителство“.
(2) Система за управление на околната среда, съгласно стандарта БДС EN ISO 14001 или еквивалентен в обхват „строителство“.
(3) Система за управление на здравето и безопасността при работа BS OHSAS 18001 или еквивалентен, с обхват „строителство“.
3. Квалифициран и опитен инженерно-технически екип
Минимално изискване:
Участникът трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно-технически екип. Инженерно-техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, трябва да отговаря на следните изисквания:
1. "Ръководител екип" - притежаващ образователно-квалификационна степен "бакалавър" или еквивалентна, с професионална квалификация „строителен инженер“ и/или „инженер“ или еквивалентно със специалност ВиК (водоснабдяване и канализация) или еквивалентна (когато образованието е придобито в чужбина).
Участие като ръководител екип при изпълнението на поне 1 (един) строителен обект;
2. ”Технически ръководител” - технически правоспособно лице по смисъла на чл. 163а, ал. 2 и чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ или за чуждестранни лица с еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, и професионален опит минимум 1 (една) година като технически ръководител в строителството.
3. „Специалист - контрол на качеството” - лице, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по-малко от 1 (една) година по контрол на качеството;
4. „Специалист - координатор по безопасност и здраве” (КБЗ) - лице с най-малко 1 (една) година стаж, включително в областта на безопасността и здравето в областта на строителството; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството; съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
4. Изискване за техническо оборудване
Минимално изискван:
Участниците трябва да разполагат с необходимата строителна механизация и оборудване, необходими за точното и качествено изпълнение на обявената поръчка, която включва най – малко - 2 багера; 3 самосвала
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за Изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора.
Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Плащанията за дейностите в обхвата на поръчката, ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащания, и в съответствие с ценовото предложение на участника,както следва:1.Аванс. плащане в размер до 35 % от:-ст-та по договора след представяне на гаранция за авансово предоставени средства при условията на чл.111 ЗОП 2.Междинни плащания: общият размер на аванс, и межд. плащания е до 90% от общата стойностна договора 3.Окончателно плащане е в размер на разликата получена, като от одобрените и подлежащи на разплащане разходи по дейностите на поръчката,съобразно стойността на договора, се приспаднат извършените авансови и междинни плащания към Изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/04/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателната зала на община Гърмен, находяща се на 3ти етаж в сградата на община Гърмен.

Съгласно разпоредбите на чл.54, ал.2 от ППЗОП, на публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени лица, както и средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Раздел III, т. III,1.3
Деклариране:
Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Доказване:
Участникът, определен за изпълнител представя списък с имената на инженерно-технически екип, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочено образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, упоменати в минималните изисквания.
Забележка: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно - квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.
Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт.
4. Изискване за техническо оборудване
Минимално изискван:
Участниците трябва да разполагат с необходимата строителна механизация и оборудване, необходими за точното и качествено изпълнение на обявената поръчка, която включва най – малко - 2 багера; 3 самосвала.
Деклариране:
Участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Доказване:
Участникът, определен за изпълнител представя Декларация за оборудването което ще използва за изпълнение на поръчката, в съответствие с изискванията на Възложителя.
Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласн о чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба мож е да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяк о заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.З от ЗОП срещу решениет о за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация .
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва