Деловодна информация
00233
ЖИ-9035 06/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
09/03/2020 (дд/мм/гггг)
00233-2020-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София BG411 1233 България
Десислава Славчева +359 29323079
d.slavcheva@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPrBMOSDVRbxnQ%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София BG411 1233 България
инж. Петко Загаров +359 29322673
d.slavcheva@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 29326115
d.slavcheva@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Поддържане на жп инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Модернизация на тягова подстанция Враца, прилежащите и секционни постове Моравица и Криводол, подмяна гарови разединители на спирка Моравица ПРОД. В II.1.4)
45000000      
Строителство

Прод. на II.1) в гари Руска Бяла, Враца, Бели Извор и Криводол както и изграждането на системата за телеуправление и телесигнализация /SCADA/, включване на тяговата подстанция, секционните постове и гаровите разединители към нея, въвеждането в експлоатация с разрешение за ползване на строителството, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години”.
Основните дейности при изпълнението на обществена поръчка са обособени в Етапи, както следва:
1. Проектиране;
2. Доставка на съоръжения и строително монтажни работи (СМР);
3. Гаранционно обслужване и сервизна поддръжка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
15010395.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ТП Враца е разп.в близ.до гара Враца,гр.Враца,Поземл.имот е с индент.12259.1021.102 по кад.карта на гр. Враца.СП Криводол е разп.в бл.до гара Криводол.СП Моравица е разп.в близост до спирка Моравица

ЕТАП I – Проектиране и включва следните основни дейности: Изготвяне на технически и работен проект по всички части за модернизация на тягова подстанция Враца, прилежащите и секционни постове Моравица и Криводол, гарови разединители на спирка Моравица, в гари Руска Бяла, Враца, Бели Извор и Криводол както и играждането на системата за телеуправвление и телесигнализация /SCADA/.Етап І завършва с получаване на Разрешение за строеж и работен проект за строителство.ЕТАП II – изпълнение на строително монтажни работи по одобрения работен проект от Етап I от датата на подписване на протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво, до подписване констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение №15) без забележки съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн., ДВ, бр. 72 от 2003 г.) на Министъра на регионалното развитие и благоустройството. Етап ІІ завършва с приемане на строежа (приложение №15) без забележки съгласно Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн., ДВ, бр.72 от 2003 г.) на Министъра на регионалното развитие и благоустройството. ЕТАП III – Гаранционно поддържане и сервизно обслужване – 10 години от датата на издаване разрешение за ползване от ДНСК. Етап ІІІ завършва с изтичане на срока на договора.
Пълното опис.на изискв.на Възл.е посоч.в ТС-Пр.№1 към докум.за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15010395.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
138

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Предвижда се финансирането де бъде осигурено от Механизъм за свързване на Европа /МСЕ/. Допълн. CPV код:50000000;71322000

В прогнозната стойност са вкл.непредвидени разходи в размер на 10 % от договорната цена за СМР/Етап ІІ.
КО=ПТ1х(Y)+ПТ2x(Z)+ПТ3x(N),където:КО–компл.оценка;ПТ1–Оценка на предл.цена за проектиране–ЕтапІ:ПТ1=Ц1min/Ц1i;ПТ2-Оценка на предл.цена за строителство–ЕтапІІ;ПТ2=Ц2min/Ц2i;ПТ3-оценка на предл.цена за гаранц.и серв.обслужване–EтапIII:ПТ3=Ц3min/Ц3i.(Y)-макс.бр.5т;(Z)–макс.бр.90т;(N)–макс.бр.5т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от втора група: строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл.5, ал.1, т.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл.5, ал.6, т.2.1 от ПРВВЦПРС, а чуждестранните лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на критерия за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата съответствието с критерия годност се посочва в раздел А: Годност на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
За доказване съответствието с критерия се представя следния документ:
Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от втора група: строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл.5, ал.1, т.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл.5, ал.6, т.2.1 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл.25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл.25а, ал.2, т.1 от ЗКС.
Документът се представя от участника, определен за изпълнител в случая на чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл.171 и чл.171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на критерия за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата съответствието с критерия Икономическо и финансово състояние се посочва в раздел Б: Икономическо и финансово състояние на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците представят следните документи, във връзка с поставените изисквания:
Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, или еквивалент.
Документите се представят при поискване в хода на процедурата в случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП и съгласно чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, от участника, определен за изпълнител.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл.171 и чл.171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с минимална застрахователна сума съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС №38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.):
– проектиране за строежи първа категория – 300 000 лева;
– строителство за строежи първа категория – 600 000 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейности по строителство с предмет и обем, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
За целите на настоящата поръчка строителство със сходен предмет е:
- ново строителство или модернизация/ реконструкция на тягова мрежа за железопътната инфраструктура по смисъла на Закон за железопътния транспорт (ЗЖТ) или еквивалент./Определението за железопътна инфраструктура е съгласно клаузите на §1, т.1 от ДР на ЗЖТ, във връзка с чл.2 от ЗЖТ/ и
- изграждане на система за телеуправление/SCADA.
Изискването може да бъде доказано с изпълнението на един или няколко договора/проекта.
2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката;
3.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по т.1 и т.2 се доказва от обединението участник, а по т.3 от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на критерия за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата, съответствието с критерия Технически и професионални способности се посочва в раздел В: Технически и професионални способности и раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
За доказване на техническите и професионални способности на участниците се представят следните документи, във връзка с поставените изисквания:
По т.1:Списък на строителството с предмет и обем, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, по образец №9;
По т.2:Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата, по образец №10;
По т.3:Сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по серията европейски стандарт от ИА БСА или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда при условията на чл.64, ал.7 от ЗОП.
Документите се представят при поискване в хода на процедурата в случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП и съгласно чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, от участника, определен за изпълнител.


1.Участникът трябва да е изпълнил успешно мин.1 дейност за строителство с предмет и обем,идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката.2.Участникът трябва да разполага с персонал,който ще изпълнява поръчката и ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението,с определена проф.компет.,както следва: Ръководител на проекта:Образование и професионална квалификация(ОПК):образователно-квалификационна степен(ОКС) най-малко „бакалавър“, проф.квалиф.„инженер“ и/или „икономист“;Професионален опит: да е изпълнявал функциите на Ръководител или Заместник ръководител на екип/проект в един завършен подобен обект.Ръководител на проектантски екип: ОПК: ОКС най-малко „бакалавър“, проф.квалиф.„инженер“ или еквив..Професионален опит: да е изпълнявал функциите на Ръководител или Заместник ръководител на проектантски екип в един завършен подобен проект за ново строителство или модернизация или реконструкция на тягова мрежа за железопътната инфраструктура по смисъла на Закон за железопътния транспорт (ЗЖТ) или еквив./Определението за жп инфраструктура е съгласно клаузите на §1, т.1 от ДР на ЗЖТ,във връзка с чл.2 от ЗЖТ/Ключовият експерт„Енергетика”ОПК:ОКС най-малко „бакалавър“, проф.квалиф.„електроинженер“,специалност“Електроенергетика и електрообзавеждане“ или „“Електрически транспорт“или еквив.Да притежава V-та квалификационна група по безопасност,съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи над 1000V или еквив.Професионален опит:да е изпълнявал функциите на ключов експерт или експерт Енергетика или Тягово и нетягово електрозахранване или Контактна мрежа в един завършен подобен обект.Ключовият експерт „Взаимодействия при проектиране и строителство”:ОПК:ОКС най-малко „бакалавър“,проф.квалиф.„инженер“,специалност„Транспортно строителство“или проф.квалиф.„електроинженер“,специалност„Електрически транспорт“или еквив;Професионален опит:да е изпълнявал функц.на ключов експерт или експерт Взаимодействия в един обект за извършено ново строителство и/или модернизация/реконструкция за жп инфраструктура по смисъла на Закон за железопътния транспорт (ЗЖТ) или еквив./Определението за жп инфраструктура е съгласно клаузите на §1,т.1 от ДР на ЗЖТ,във връзка с чл.2от ЗЖТ/.Под„подобен обект“ се разбира извършено ново строителство и/или модернизация/реконструкция на тягова мрежа /ТМ/ за жп инфраструктура по смисъла на ЗЖТ или еквив. /Определението за жп инфраструктура е съгласно клаузите на §1, т.1 от ДР на ЗЖТ, във връзка с чл.2 от ЗЖТ/.Под„завършен обект“се разбира извършено ново строителство или модернизация/реконструкция на ТМ за жп инфраструктура по смисъла на ЗЖТ,за което към датата на подаване на офертата има документ, удостоверяващ доброто (без никакви забележки) изпълнение, издаден от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнението.За чуждестр.лица,възлож.приема еквив.ОКС,проф.квалиф.и специалности.Ръководителят на екипа трябва да е с пълно работно време през целия период на изпълн.на проекта. Експертите трябва да бъдат на разп.за целия период на изпълнение на проекта.Не се допуска Р-л на проекта, Ръководител на проектантски екип и/или Ключов експерт да съвместява функциите на друг експерт.Смяната на Ръководител на проекта,Р-л на проектантски екип,ключовите и неключови експерти с такива,които не са включени първоначално в договора,се извършва само при условията, посочени в договора.3.Участникът да има внедрена система, за:Управление на качеството, сертифицирана съгласно БДС EN ISO 9001:2015 или еквив.,с обхват на сертиф.,включващ предмета на поръчката,а именно:проектиране на обекти/елементи на железопътна инфраструктура и строителство на обекти/елементи на жп инфраструктура или проектиране и строителство на обекти/елементи на жп инфраструктура.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Аванс.пл.-до 30% от догов.ц.за ЕТАП ІІ обезпеч.с Гаранция за авансово предост.с-ва (банкова гаранция/парична сума/застраховка),покр.100% р-ра с ДДС,присп.се пропорц.от вс.от межд.пл.по ЕТАП ІІ до пълното възст.на сумата по аванс.пл.Общата с.на искането за пл.след частичното присп.на аванса-да бъде на ст-ст по-голяма или равна на 500 000,00 лв.Общата с.на межд.плащания и аванс.плащане не м.да надхв.90% от догов.цена за ЕТАП І и ЕТАП ІІ (без ДДС).Окончателно:10 % от догов.цена за ЕТАП І и ЕТАП ІІ без ДДС.Плащанията за гаранц.поддържане и серв.обсл.,ще се извършват на 12 месечна база–общо 10 бр.равни межд.пл.за гаранц.обсл.и серв.поддр.Вс.пл.ще се изв.по банков път в срок до 30 дни.Пл.ще се изв.при усл.на Р.№592/2018г. на МС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 029-065964
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
959063

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДП НКЖИ, гр. София, бул. Княгиня Мария Луиза 110, партер

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на режима за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощаване, оригинал или заверено копие(върху копието на документа е записано"вярно с оригинала" и има подпис и печат,се предоставя на комисията.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва участник,който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП.Възложителят няма условие за създаване на юридическо лице/ЮЛ/ по чл.10 ал.2 от ЗОП.Възложителят отстранява от процедурата участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП,чл.55,ал.1,т.1, т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП,обстоятелствата по чл.3, т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,както и наличие на обстоятелства по чл.69 от ЗПКОНПИ.Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице,задължително се представя копие от документ за създаване на обединението,със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка.Документът трябва да съдържа и следната информация във връзка с настоящата обществена поръчка:1.правата и задълженията на участниците в обединението;2.разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3.дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери определянето на партньора, който представлява обединението за целите на обществ. поръчка, както и обстоятелството, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката.Всеки член на обединението,което не е юридическо лице, подизпълнителите и третите лица,ако има такива,трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Участник,за когото са налице основания по чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1,4 и 5 от ЗОП има право да представи доказателства по чл.56 от ЗОП.Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на електронен единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП).Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, еЕЕДОП се подава от всеки от участниците в обединението.При необх.от деклариране на обстоятелства,относими към обединението,еЕЕДОП се подава и за обединението.Отделен еЕЕДОП се представя за подизпълнителите и третите лица.Документите,чрез които се доказва информацията,пос.в еЕЕДОП,могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.Документите се представят от всеки член на обединението,което не е юридическо лице,от подизпълнителите и от третите лица,ако има такива.При сключване на договора,участникът,определен за изпълнител,представя документи по чл.112, ал.1 от ЗОП.Органите в Република България,от които участниците могат да получат информация за: задълженията,свързани с данъци и осигуровки-Национална агенция за приходите,ел.адрес:www.nap.bg,опазване на околната среда-МОСВ,ел.адрес: www.moew.government.bg;закрила на заетостта-Агенция по заетостта,ел.адрес: https://www.az.government.bg;условията на труд в страната-ИА Главна инспекция по труда,ел.адрес:www.gli.government.bg.
Възложителят(В) организира оглед при условията,пос.в документацията за участие.
При скл.на договора,участникът,опр.за изпълнител(И),предст.гаранция(Г) за обезпеч.изпълнението на договора в размер на 5% от договорната цена без ДДС.Г се предст.в една от форми съгл.чл.111,ал.5 от ЗОП.
Други гаранции, свързани с изпълнението на договора: Гаранция,обезпечаваща авансово предоставените средства покриваща авансово предоставените средства в пълен размер с ДДС,Гаранция за Срока за съобщаване на дефекти и Гаранция за Окончателно плащане. Условията и сроковете за представяне,задържане,усвояване и освобождаване на гаранциите се уреждат в договора за възл.на обществената поръчка.
Процедурата ще се проведе при изпълнение на условията на чл.114 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП НКЖИ отдел Правен
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София 1233 България
t.arnaudova@rail-infra.bg +359 29323278
www.rail-infra.bg +359 29310663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва