Деловодна информация
00369Община Луковит
01-832 09/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00369-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Луковит 000291602
ул. Възраждане № 73
Луковит BG315 5770 България
гл. експерт ППОП А.Цветанова +359 69752464
lukovit@lukovit.bg +359 69752014

Интернет адрес/и

www.op.lukovit.bg

https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/260-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/260-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на СМР на обект: „Реконструкция на улична мрежа, тротоари, съоръжение и принадлежностите към тях на улица „Симов дол“ и улица „Кирил и Методий“ в гр. Луковит, Община Луковит“ 000144
45233140      
Строителство

Дейностите, включени в обхвата на настоящата обществена поръчка, са основна част от изпълнението на обект: Строително-монтажните работи се осъществяват в следните обекти, собственост на Община Луковит:
1: Реконструкция на уличната мрежа на ул. "Кирил и Методий", гр. Луковит с участък: km 0+000 - km 0+077 от ул. "Възраждане" до ул. "Гео Милев" - 77 м.л.
2. Реконструкция на уличната мрежа на ул. "Кирил и Методий", гр. Луковит с участък: km 0+000.00 - km 0+737 от ОК 342 (ул. “Гео Милев“) до ОК 540 (ул. “Петко Д. Петков“) - 737 м.л.
3: ремонт ул. “Симов дол“ участък: km 0+060.00 - km 0+775.00 (от ОК 14 до ОК 156, ул. "Съединение" ) - 715 м.л.
Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран независим изпълнител, притежаващ професионална квалификация, практически опит и експертиза в областта на СМР, с оглед постигане на качествено и своевременно изпълнение на дейностите.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1070788      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Луковит, Община Луковит

1.„Реконструкция на улична мрежа, тротоари, съоръженията и принадлежностите към тях по улица "Кирил и Методий", както следва от ул. "Възраждане" до ул. "Гео Милев" - 77 м.л. и от ОК 342 (ул. “Гео Милев“) до ОК 540 (ул. “Петко Д. Петков“) - 737 м.л., общо , общо 814 л.м или 9289 кв. м асфалтова настилка с определена референтна стойност в размер на 48,70 лв. на м2 и 4251 кв.м тротоари с определена референтна стойност в размерна 27,92 ст., общо в размер до 571 092,71 лв. без ДДС.
2. Ремонт ул. “Симов дол“ участък: km 0+060.00 - km 0+775.00 (от ОК 14 до ОК 156, ул. "Съединение") - 715 м.л., или 61 081 м2 асфалтова настилка с определена референтна стойност в размер на 65,87 лв. без ДДС на м2 и тротоари 3 398 м2 с определена референтна стойност в размер на- 27,24 лв. без ДДС на м2, общо в размер до 499 695,46 лв. без ДДС.
Критериите по-долу
 
ДА “Качество на вложените строителни материали”    30
Технологична последователност на строителните процеси“    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1070788      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор за финансово подпомагане № BG06RDNP00I-7.001-01 от 09.05.2019 година, сключен между ДФЗ – Разплащателна агенция и Община Луковит по Програмата за развитие на селските райони 2014-2020 г., съфи

Обектите са част от второстепенна пътна мрежа на гр. Луковит и са ІV категория, съгласно чл.8, ал.1, т.2 от Наредба № 1 /30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137, ал. 1, т.4 буква„а”от ЗУТ.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Право да участва има лице, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и спрямо което не са налице обстоятелствата: чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи ІV категория, съгласно чл.8, ал.1, т.2 от Наредба № 1 /30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137, ал. 1, т.4 буква„а”от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи трета категория. (чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите). Участникът доказва съответствието си с критериите за подбор, което се посочва в част ІV, раздел А, Годност, т.1: Той е вписан в съответния професионален или търговски регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен, в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

? За удостоверяване на това обстоятелство, участникът следва попълни данните в част ІV, раздел Б: икономическо и финансово състояние т. 5: Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ възлиза на: Минималната застрахователна сума е съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.

Сключена застраховка „Професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва списък на изпълнение дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, което се посочва в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1а от ЕЕДОП, 3.2. Участникът декларира съответствието си по горепосочения критерий за подбор в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.2 от ЕЕДОП, като посочва лицата, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, и тяхната професионална компетентност. 3.3. Участникът посочва в част ІV, раздел В, т.9) следните инструменти, съоръжения или техническо оборудване ще бъдат на негово разположение за изпълнение на договора. 3.4. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът описва в част ІV, раздел Г Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление. В случай, че валидността на един или и на двата сертификата изтича в срока на валидност на офертата, участникът следва да представи Декларация (в свободен текст), че ще продължи валидността на съответния сертификат за срока на валидност на офертата и за целия период на изпълнение на договора.Забележка: Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. 3.5. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва раздел. В) технически и професионални способности, т.3) от ЕЕДОП. 3.6. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва раздел. В) технически и професионални способности, т.3) от ЕЕДОП. Пояснение: Участник в обществената поръчка може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси.

3.1.Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата най - малко една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Под “сходно или еднакво с предмета на настоящата обществена поръчка строителство” се разбира изпълнени дейности в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътна и/или улична мрежа. 3.2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнение на поръчката, минимален състав, както следва: - Ръководител на екипа – 1 лице, специалист с висше образование в областта на пътното строителство или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, с опит в ръководство на изпълнението на минимум една строителна дейност, еднаква или сходна с предмета на поръчката ; - Технически ръководител – 1 лице, с придобита образователно-квалификационна степен, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2, във връзка с чл. 163а, ал. 4, изр. първо от ЗУТ; с опит в ръководство на изпълнението на минимум една строителна дейност, еднаква или сходна с предмета на поръчката; - Експерт по безопасност и здраве - 1 лице, притежаващо валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за извършване на тази дейност, съобразно изискванията на ЗБУТ. 3.3. Участникът следва да разполага с минимално оборудване както следва: ? Земекопна техника - Багер, снабдена с подвижна стрела, на края на която е монтирана кофа. – 1 брой] ?Подемна машина – булдозер, оборудване в предната част с гребло – 1 брой.?Подемна машина – автокран, оборудвана с подемна стрела – 1 брой.?Вибрационен валяк за земни работи – 1 брой;?Водоноска с оросяващо устройство – 1 брой;?Асфалтополагаща машина – 1 брой;?Валяк пневматичен – 1брой;?Валяк бандажен – 1 брой;?Товарачна техника – 2 броя;?Самосвали - 2 броя;?Електропробивни машини и механизми- 1 бр.;?Електрозаваръчен агрегат- 1 бр.; 3.4. Участникът трябва да има внедрени системи, както следва:
- Система за управление на качеството в областта на строителството съгласно изискванията на ISO 9001: 2015 или еквивалент, с обхват включващ строително-монтажни работи; - Система за управление на околната среда в областта на строителството съгласно изискванията на ISO 14001: 2015 или еквивалент, с обхват включващ строително-монтажни работи; 3.5.Участникът да разполага с акредитирана лаборатория за контрол на качеството, или да има сключен предварителен договор за обслужване с акредитирана лаборатория за контрол на качеството на вложените материали за целия срок на изпълнение на договора. 3.6.Участникът да разполага с асфалтова база, или да е сключил договор за доставка на асфалтови смеси от друга асфалтова база за целия срок на изпълнение на договора.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, платима по следната банкова сметка на община Луковит, съответстващ на прогнозната стойност: • IBAN – BG40 UBBS 800 2330 0354 310; • BIC UBBSBGSF, или • банкова гаранция или • застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя; 1. Авансово плащане до 30% от стойността на договора, в срок от 30 календарни дни. Междинни плащания до 50 % от стойността на договора: Възложителят, при поискване от Изпълнителя, заплаща на Изпълнителя междинни плащания на стойност не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лева без включено ДДС, както и ДДС върху посочената сума, в случай че такъв е дължим, в срок до 5(пет) календарни дни след подписване на приемо-предавателен проток
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/03/2020 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. Луковит, ул. Възраждане № 73, Община Луковит

Получените заявления за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.2. По отношение на участници обединения: В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участникът – обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. Документът, представен от участника – обединение трябва да съдържа клаузи, от които да е видно, че:- е определен партньор, който да представлява обединението за целите на обществената поръчка; -уговорена е солидарна отговорност за изпълнението на договора. Възложителят не поставя каквито и да е изисквания относно правната форма, под която Обединението ще участва в процедурата за възлагане на поръчката. Съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП, при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участниците посочват в заявлението или офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Възложителят изисква замяна на подизпълнител, който не отговаря на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобрението за изменение или за допъбнителна информация съгл. чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Луковит
ул. Възраждане № 73
Луковит 5770 България
lukovit@lukovit.bg +359 69752464
www.op.lukovit.bg +359 69752014

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва