Деловодна информация
00275
08.00-305 05/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00275-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Годеч 000776160
гр. Годеч, пл.Свобода № 1
Годеч BG412 2240 България
инж. Ангел Ангелов - директор на д-я ТУЕП +359 729-22300
obshtina_godech@abv.bg +359 729-23513

Интернет адрес/и

www.godech.bg

https://www.godech.bg/profil-na-kupuvacha/2005-protzedura-095-20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.godech.bg/profil-na-kupuvacha/2005-protzedura-095-20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за извършване на строително - монтажни работи във връзка с изпълнението на проект с работно заглавие: "Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на училище „Проф. д-р Асен Зл
45214200      
Строителство

Поръчката е за изпълнение на СМР по проект "Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на училище „Проф. д-р Асен Златаров“, находящо се в УПИ I – за училище, кв. 64 по плана на град Годеч“, в т.ч:
? „Реконструкция, оборудване и обзавеждане на училище „Проф. д-р Асен Златаров“
? „Вертикална планировка на училище „Проф. д-р Асен Златаров“.
В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно описани в Техническите спецификации – приложени към документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
869950.82      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Реконструкция, оборудване и обзавеждане на училище „Проф. д-р Асен Златаров“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Град Годеч, общ. Годеч, обл. Софийска

Поръчката е за изпълнение на СМР по проект "Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на училище „Проф. д-р Асен Златаров“, находящо се в УПИ I – за училище, кв. 64 по плана на град Годеч“, в т.ч:
? „Реконструкция, оборудване и обзавеждане на училище „Проф. д-р Асен Златаров“
? „Вертикална планировка на училище „Проф. д-р Асен Златаров“.
В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно описани в Техническите спецификации – приложени към документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
127440.37      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG06RDNP001-7.002-0029-С01 от 10.05.2019г., финансиран по ОП ПРСР 2014-2020 г.

няма

II.2) Описание 1

„Вертикална планировка на училище „Проф. д-р Асен Златаров“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Град Годеч, общ. Годеч, обл. Софийска

Поръчката е за изпълнение на СМР по проект "Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на училище „Проф. д-р Асен Златаров“, находящо се в УПИ I – за училище, кв. 64 по плана на град Годеч“, в т.ч:
? „Реконструкция, оборудване и обзавеждане на училище „Проф. д-р Асен Златаров“;
? „Вертикална планировка на училище „Проф. д-р Асен Златаров“.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
742510.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG06RDNP001-7.002-0029-С01 от 10.05.2019г., финансиран по ОП ПРСР 2014-2020 г.

няма
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Прилага се за обособена позиция 1 и обособена позиция 2:
Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват Първа група, Четвърта категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка,
Документи, с които се доказва съответствието: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV”Критерии за подбор”, Раздел А „Годност”). В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС в РБ или еквивалент, или друг документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или еквивалент.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, необходимо за изпълнение на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще извършват строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва от тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал конкретен оборот от строително-монтажни работи,за обособени позиции:За обособена позиция 1: на стойност не по-малко от 125 000 лева, общо през последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.За обособена позиция 2: на стойност не по малко от 750 000 лева, общо през последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
Под „конкретен оборот“ следва да се разбира: Оборот, реализиран от строително – монтажни работи.
Документи, с които се доказва съответствието: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”).
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват Първа група, Четвърта категория, минимум 100 000 лева, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Документи, с които се доказва съответствието с изискването: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”).
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, необходимо за изпълнение на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще извършват строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва от тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Чуждестранните участници представят еквивалентни доказателства, съобразно националния си закон.


1. Участникът следва да е реализирал конкретен оборот от строително-монтажни работи,за обособени позиции:За обособена позиция 1: на стойност не по-малко от 125 000 лева, общо през последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.За обособена позиция 2: на стойност не по малко от 750 000 лева, общо през последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
Под „конкретен оборот“ следва да се разбира: Оборот, реализиран от строително – монтажни работи.
Документи, с които се доказва съответствието: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”).
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват Първа група, Четвърта категория, минимум 100 000 лева, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Документи, с които се доказва съответствието с изискването: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”).
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, необходимо за изпълнение на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще извършват строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва от тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Чуждестранните участници представят еквивалентни доказателства, съобразно националния си закон.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Важи и за двете обособени позиции:
1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентична или сходна с предмета и обема на обособената позиция, за която се подава оферта.
Под дейност (строителство), „сходна с предмета”, следва да се разбира: ново строителство и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради, попадащи в обхвата на минимум четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т.4 от ЗУТ.
Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан акт/протокол за предаване на строежа на Възложителя.
2. Участникът да има внедрена система - по стандарт ISO EN 9001:2008/ISO EN 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи.
Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”) като се описва стандарта, неговата валидност и издалата го организация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на копие на сертификат, издаден от независимо лице, което е акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискването за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


Важи и за двете обособени позиции:
1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентична или сходна с предмета и обема на обособената позиция, за която се подава оферта.
Под дейност (строителство), „сходна с предмета”, следва да се разбира: ново строителство и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради, попадащи в обхвата на минимум четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т.4 от ЗУТ.
Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан акт/протокол за предаване на строежа на Възложителя.
2. Участникът да има внедрена система - по стандарт ISO EN 9001:2008/ISO EN 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи.
Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”) като се описва стандарта, неговата валидност и издалата го организация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на копие на сертификат, издаден от независимо лице, което е акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискването за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/03/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Годеч, пл. "Свобода" № 1, заседателна зала

Получените оферти за участие в процедурата се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

*В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл.55, ал.1 от ЗОП , условията по чл. 107 от ЗОП, както и участник, за който са налице забранителните основания по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, и не са приложими изключенията, предвидени в този закон. Възложителят няма да отстрани от процедурата участник на основание чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1 от ЗОП, ако същият представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. За целта участникът представя посочените в чл. 56, ал. 1 от ЗОП доказателства.
Съгласно чл. 57, ал 2 от ЗОП правилата за отстраняване се прилагат и когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване.
Когато участникът възнамерява да използва подизпълнители или се позовава на капацитета на трети лица по отношение на критериите за подбор, същият трябва да удостовери, че по отношение на подизпълнителите и третите лица не са налице основанията за отстраняване от процедурата за възлагане на обществена поръчка.
Участникът, определен за изпълнител на поръчката, следва да представи на Възложителя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора за обществена поръчка в размер на 3 на сто от стойността на договора със срок на валидност до пълното изпълнение на всички дейности, предмет на обществената поръчка, но не по-рано от 30 календарни дни от изтичането на крайния договорен срок за изпълнение на дейностите. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение;
В съответствие с чл. 111 от ЗОП участникът, определен за изпълнител на поръчката следва да представи на Възложителя гаранция, обезпечаваща авансовото плащане по договора за строителство. Гаранцията за авансово предоставените средства е в размер на авансовото плащане, което ще получи изпълнителят. Гаранцията за аванс се освобождава в срок от 3 /три/ дни след връщане или усвояване на аванса.
При изпълнение на обществената поръчка се предвижда:1. Авансово плащане – дължимо в срок до 30 (тридесет) дни след настъпване и на последното кумулативно условие, а именно:
А. подписване на Протокол Обр. 2/2а за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа;
Б. издаване на надлежно оформена данъчна фактура от страна на Изпълнителя към Възложителя, която да съдържа в описателната си част „Разходът е по договор за безвъзмездна помощ № BG06RDNP001-7.002-0029-С01 от 10.05.2019г. по ПРСР 2014-2020 г.”, приета с приемо-предавателен протокол от Възложителя;
В. представена гаранция за авансово плащане;
Г. постъпване на средствата за авансово плащане в Община Годеч от Държавен фонд „Земеделие”.
2.Окончателно плащане в размер на разликата до 100% (сто процента) от останалата част от договорените и изпълнени СМР, платимо в срок от 30 (тридесет) дни, след окончателно приемане на обекта - след представяне на Удостоверение за въвеждане в експлоатация и издаване на фактура от Изпълнителя, приета от Възложителя с приемо-предавателен протокол и отпускане на временен безлихвен заем от централния бюджет по бюджета на общината за финансиране на разходи за окончателни плащания по одобрения проект, по Постановление № 215 от 5 октомври 2018 г. за условията и реда за отпускане на временни безлихвени заеми от централния бюджет по бюджетите на общините за финансиране на разходи за междинни и окончателни плащания по одобрени проекти по Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г. и тяхното възстановяване .

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва