Деловодна информация
00211
ОП-8 05/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00211-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Хасково 000903946
пл. Общински №1
Хасково BG422 6300 България
инж. Лора Чучулева +359 38603375
zop@haskovo.bg +359 38664110

Интернет адрес/и

www.haskovo.bg

http://profil.haskovo.bg:1111/d/70841cd0470a6e8e0a5f761c0be221e3


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profil.haskovo.bg:1111/d/70841cd0470a6e8e0a5f761c0be221e3
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

РЕМОНТ НА ОБЩИНСКИ СГРАДИ ПО 2 ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
45400000      
Строителство

- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: „Ремонт на санитарен възел в сградата на бул. „България“ №79/приземен етаж/, гр. Хасково; „Ремонт на НЧ „Зора“, гр. Хасково“; „Ремонт на сградата на ОП „Младежки център“, гр. Хасково“; „Ремонт на помещения на МКБППМН, в общинска сграда на бул. „България“№79, гр. Хасково“;
- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: „Ремонт на покрив на ДСХ „Кенана“, гр. Хасково; „Ремонт на Камбанария до Монумент „Св. Богородица“, гр. Хасково; „Ремонт на покрив на сградата НЧ с. Войводово, общ. Хасково“; „Ремонт на сградата на Кметство в с. Книжовник“; „Ремонт на покрив /вход за архив/ на сградата на „Общинска данъчна дирекция“, ул. „Ал. Стамболийски“№2-4, гр. Хасково“; „Ремонт на ученически стол в училище „Васил Левски“, с. Книжовник, общ. Хасково“; „Ремонт на комини на жилищни сгради на ул. „Г. Кирков“№82-А, Б, Г, Д, гр. Хасково
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
235047.65      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: „Ремонт на санитарен възел в сградата на бул. „България“ №79/приземен етаж/, гр. Хасково; „Ремонт на НЧ „Зора“, гр. Хасково“; „Ремонт на сградата на ОП „Младежки център“... 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Хасково

- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: „Ремонт на санитарен възел в сградата на бул. „България“ №79/приземен етаж/, гр. Хасково; „Ремонт на НЧ „Зора“, гр. Хасково“; „Ремонт на сградата на ОП „Младежки център“, гр. Хасково“; „Ремонт на помещения на МКБППМН, в общинска сграда на бул. „България“№79, гр. Хасково“;
Предвижда се извършване на ремонтни дейности на горепосочените обекти, подробно описани в Документацията на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Предложен общ гаранционен срок    15
Срок на реакция при установени гаранциоони дефекти и повреди    10
Организация на строителния процес, включително временно строителство и организация на строителната площадка    15
Организация на доставките на материали и оборудване    5
Организация на персонала, взаимозаменяемост, разпределение на човешки ресурс и отговорностите    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
119656.13      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: „Ремонт на покрив на ДСХ „Кенана“, гр. Хасково; „Ремонт на Камбанария до Монумент „Св. Богородица“, гр. Хасково; „Ремонт на покрив на сградата НЧ с. Войводово, общ. Хасково“; ... 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Хасково

- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: „Ремонт на покрив на ДСХ „Кенана“, гр. Хасково; „Ремонт на Камбанария до Монумент „Св. Богородица“, гр. Хасково; „Ремонт на покрив на сградата НЧ с. Войводово, общ. Хасково“; „Ремонт на сградата на Кметство в с. Книжовник“; „Ремонт на покрив /вход за архив/ на сградата на „Общинска данъчна дирекция“, ул. „Ал. Стамболийски“№2-4, гр. Хасково“; „Ремонт на ученически стол в училище „Васил Левски“, с. Книжовник, общ. Хасково“; „Ремонт на комини на жилищни сгради на ул. „Г. Кирков“№82-А, Б, Г, Д, гр. Хасково;
Предвижда се извършване на ремонтни дейности на горепосочените обекти, подробно описани в Документацията на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Предложен гаранционен срок    15
Предложен срок на реакция при усановени гаранционни дегекти и повреди    10
Организация на строителния процес, включително временно строителство и организация на строителната площадка    15
Организация на доставките на материали и оборудване    5
Организация на персонала, взаимозаменяемост, разпределение на чивешкия ресурс и отговорностите    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
115391.52      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискване за вписване в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за строежи от първа група (строежи от високото строителство): пета или по-висока категория или еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в което е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди подписване на договор участника определен за изпълнител, когато е чуждестранно лице, следва да извърши съответна регистрация в ЦПРС.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“, произтичаща съгласно чл. 171 от ЗУТ във връзка с чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството, в които е установен).
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строител с покритие за строежи от пета или по-висока категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Забележка: Забележка: За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване и/или текущ ремонт на сгради за обществено обслужване.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания и списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участниците следва да са изпълнили минимум 1 (един) обект с дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да разполага най-малко със следните лица:
- Технически ръководител – да има квалификация съгласно чл. 163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
- Експерт „Контрол по качеството” – правоспособно лице с техническо образование, което да упражнява контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствието на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност, притежаващи легитимен сертификат/удостоверение за завършено обучение по „Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност“.
- Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
*Забележка: Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности, т.е. за всяка позиция трябва да бъде предложено различно лице.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди подписване на договор изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за обособената позиция.
Прди превеждане на авансово плащане, изпълнителят представя гаранция, покриваща пълния размер на аванса в размер на 20% от стойността на договора за обособената позиция.
Гаранциите се представят в една от формите посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
Условията и реда за задържане и освобождаване на гаранциите са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

26/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Хасково, пл. Общински №1, ет.2, заседателна зала

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП, с изключение на случаите по чл. 54, ал. 5 и чл. 56, ал. 1 от ЗОП, както и участник за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл. 4 от същия закон, както и при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ, не се допускат и се отстраняват от участие и участници, които са свързани лица, както и лица, които са извършили нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.
2.С подаването на оферти се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор.
3.Срокът за валидност на офертите е 180 (сто и осемдесет) календарни дни и започва да тече от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва