Деловодна информация
01954
ОП-2#1 28/02/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2020 (дд/мм/гггг)
01954-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ИНДУСТРИАЛНИ ЗОНИ ЕАД 121706255
ул. Ангел Кънчев № 1, етаж 4
София BG411 1000 България
Екатерина Димитрова +359 2902988
office@nciz.bg +359 29871684

Интернет адрес/и

http://nciz.bg/

http://op.nciz.bg/procurement.aspx?ProviderID=39c4025a-9507-4d0c-b79e-e105cc51003f&Guid=eb5388c7-b825-43b4-8ebc-40114c6f7687


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.nciz.bg/procurement.aspx?ProviderID=39c4025a-9507-4d0c-b79e-e105cc51003f&Guid=eb5388c7-b825-43b4-8ebc-40114c6f7687
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на два броя паркинги на територията на Икономическа зона София -Божурище“ по обособени позиции
45223300      
Строителство

В предмета на поръчката се включва изпълнение на следните дейности: „Изграждане на два броя паркинги на територията на Икономическа зона София -Божурище“ по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Изграждане на паркинг с 100 броя паркоместа“; Обособена позиция № 2 „Изграждане на паркинг за товарни автомобили“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2101115      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Изграждане на паркинг с 100 броя паркоместа“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45223300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Място на изпълнение: гр. Божурище, Икономическа зона София- Божурище (западната част на УПИ I-273, кв. 12А)

Общата площ е 3327 кв.м., като паркинга предвижда изграждане на 100 бр. паркоместа за леки автомобили в т.ч. 4бр. паркоместа за хора в неравностойно положение. Изпълнението на строително-монтажните работи следва да бъде съгласно изготвения технически проект по части както следва:Пътни работи; Улично осветление; Електро (кабелни линии); Водоснабдяване; Канализация; Отводняване; Временна и постоянна организация и безопасност на движението.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    40%
Подпоказател ПП1„Програма за изпълнение на поръчката”    80 т.
Подпоказател ПП2 „Срок за изпълнение на поръчката“    20 т.
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
801115      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
130

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Изграждане на паркинг за товарни автомобили“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45223300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Божурище, Икономическа зона София- Божурище (западната част УПИ III-273, кв. 13А).

Обща площ 3 650 м?. Разработеният технически проект предвижда изграждането на 18 броя паркоместа за товарни автомобили.Изпълнението на строително-монтажните работи следва да бъде съгласно изготвения технически проект по части както следва: Пътни работи; Улично осветление; Водоснабдяване; Канализация; Отводняване; Временна и постоянна организация и безопасност на движението.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    40%
Подпоказател ПП1„Програма за изпълнение на поръчката”    80 т.
Подпоказател ПП2 „Срок за изпълнение на поръчката“    20 т.
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
1300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
160

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от втора група четвърта категория строежи или по - висока, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В случай, че участникът е чуждестранно лице той трябва да има регистрацията в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, или да има право да извършва такава дейност по законодателството на държава, в която е установен. При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от по-горе посочените групи и категория.
В случаите когато строителят е лице, което има право да извършва такава дейност по законодателството на държавата, в която е установено, във вр. с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди сключването на договора следва да се впише в ЦПРС по реда на Закона за камара на строителите и да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от по-горе посочените групи и категория или в случаите на чл.25а от Закон за камарата на строителите (ЗКС) - документа по чл. 25а, ал.4 от ЗКС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка "Професионална отговорност" на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в строителството за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка, за лица регистрирани на територията на Република България или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване в Част IV: Критерии за подбор, б. Б: „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП, чрез посочване предмет и срок на валидност на застрахователната полица.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ (чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП), в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, а за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България - еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строител за вида и категорията на строежа по настоящата обществена поръчка(втора група четвърта категория строеж или по-висока) съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, застраховката за професионална отговорност може да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Важи за обособена позиция № 1 и 2:
1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството и номер и дата на документ за предаване и приемане на строежа. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване в Част IV: Критерии за подбор, б. В: „Технически и професионални способности“) от еЕЕДОП.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“, се приема ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на улици и/или на пътни съоръжения към тях, като обемът на изпълнената дейност е без значение.
Забележка: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя, за което обстоятелство участникът следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съответния документ.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания (чл.64,ал.1,т.1от ЗОП).
2. Участникът следва да разполага с персонал с необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката, отговарящ на съответните минимални изисквания. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване в Част IV: Критерии за подбор, буква В: „Технически и професионални способности“, от еЕЕДОП.


1.Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката общо за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Поставеното изискване се доказва със списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена профес. компетентност за изпълнението на поръчката за обособена позиция № 1 и № 2, както следва:
-Техн. ръководител - висше образование с квалификация „строителен инженер“, степен „магистър“ и/или еквивалентно. Специфичен опит: Лицето, предлагано от участника за Тех. ръководител , следва да е заемало длъжност като Техн.ръководител при изп. на минимум 1 (един) инвест. проект с предмет идентичен или сходен с предмета на наст. поръчка. Проф. опит: Лицето, предлагано от участника за Техн. ръководител , следва да има мин. 10 години опит в областта на пътното строителство и/или пътната мрежа;
- Експерт Контрол на качеството – висше образов. с образователно-квалификац. степен „магистър“/“бакалавър“ и/или еквив., в област на висшето образов. „Технически науки“ и/или еквивалентно. Да прит. Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изп. на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
- Експерт оценка на количествата - висше образов. с образоват.-квалиф. степен „магистър“/“бакалавър“ и/или екв., в област на висшето образование „Технически науки“ и/или екв. Изготвя актове за плащане и тези, в съответствие с наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, отговаря за окомплектоване на всеки акт за плащане с необходимите документи (сертификати, актове, протоколи и др.);
- Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството - висше образов. с образователно- квалификац. степен „Магистър“/”бакалавър“ и/или еквивалентно в област на висшето образование „Технически науки“, и/или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина. Да прит. удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве" съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ;
- Експерт по част „Геодезия“ – висше образов. по специалност „Геодезия, фотограметрия и картография” и/или „Земеустройство”, и/или „Геодезия”, и/или „Маркшайдерство и геодезия”, или еквив., когато образов. е придобито в чужбина. който да притежава висше образование в областта на геодезията, картографията и фотограметрията или еквивалент. Експертът следва да прит. удостоверение от Агенция по геодезия, картография и кадастър за правоспособност за извършване на дейности по кадастъра съгл. Наредба 3/16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра или екв. документ. Забележка: Участникът трябва да посочи за всяка от поз. отделни лица. Едно физ. лице може да изп. функциите само на един експерт по съот. обособ. поз.Едно физ. лице не може да изп. функциите на експерт и в двете обособени поз.Един физическо лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт стига да отговаря на поставените изисквания за съответния експерт.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/04/2020 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

ул. Ангел Кънчев № 1, етаж 4

В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие/ заверено "вярно с оригинала" от участника, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Обществената поръчка се провежда при условията на чл.114 от ЗОП, тъй като финансирането й не е осигурено и ще се сключи договор под условие.
2. Гаранцията за изпълнение на договор за обществена поръчка е 3% (три на сто) от стойността в лв. без ДДС. Условията и сроковете за задържане /освобождаване на гаранцията за изпълнение и гаранцията за авансово предоставените средства се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
3.Условия и начин на плащане: Размерът, редът и условията на заплащане на извършените по договора, подлежат на детайлно уреждане в договора за възлагане на обществена поръчка.
4. Участниците в процедурата представят документите в запечатана, непрозрачна и надписана опаковка съгласно изискванията на чл. 47, ал. 2 от ППЗОП. Опаковката, съгласно изискванията на чл. 47, ал. 3 от ППЗОП, съдържа документите по чл. 39, ал.2 и ал. 3, т.1 от ППЗОП с опис на представените документи, както и отделен, запечатан, непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри", който съдържа ценовото предложение по чл. 39, ал. 3, т. 2 от ППЗОП. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, в опаковката за всяка от позициите се представят поотделно комплектовани документите по чл.39, ал.3, т.1 от ППЗОП (техническото предложение) и отделни непрозрачни пликове с надпис "Предлагани ценови параметри", с посочване на позицията, за която се отнасят. В настоящата процедура документите по чл.39, ал.2 от ППЗОП могат да бъдат представени общо за двете позиции. 4.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл.54,ал.1,чл. 55,ал.1,т.1, т.4 и т.5 и чл.107 от ЗОП и по чл.3,т.8, без да са налице изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и чл.69 и § 2, ал.1 от ДР от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, както и участник който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея или показатели с парично изражение. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник: чието предложение за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция не изпълнява всички или някое от изисквания на възложителя съгласно техническата спецификация; участник, допуснал аритметична грешка в ценовото си предложение; участник, чието ценово предложение за изпълнение на поръчката за обособената позиция, за която участва, надвишава прогнозната стойност на обособената позиция, посочена в обявлението; както и в случаите по чл.35а, ал.3,изр.трето от ППЗОП.
5. Преди подписване на договор за възлагане на обществената поръчка, следва избраният изпълнител да представи декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва