Деловодна информация
00038
ИЕ-01-03-6 28/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00038-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане №3
Габрово BG322 5300 България
Николай Димитров; инж. Марияна Костадинова +359 66818312 / +359 66818334
poruchki@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

http://www.gabrovo.bg/bg

http://op.gabrovo.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/publichno-sastezanie/609-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт публична инфраструктура кв. Трендафил 2 и междублоково п-во ул. Свищовска 59-67
45233000      
Строителство

Обхватът на дейностите е подробно описан в Техническата спецификация и Проект на договора, част от документацията за участие.
Основните видове дейности включват:
- подсилване, ремонт или направа на нова трошенокаменна пътна основа;
- основен ремонт и рехабилитация на улици;
- направа на тротоарни настилки, монтаж и демонтаж на пътни и градински бордюри;
- отводняване на уличното платно; повдигане на РШ, дъждоприемни шахти;
- ремонт на укрепителни и декоративни стени, ремонт или възстановяване на съоръжения;
- хоризонтална маркировка;
- подмяна на сградни водопроводни отклонения;
- допълване на съществуващи канализации с нови дъждовни клонове;
- допълване на съществуваща мрежа на улично осветление;
- полагане на синтетични ударопоглъщащи настилки с плочи;
Ориентировъчни количества
- асфалтова настилка - 15000 м2
- улични бордюри - 3500 м
- градински бордюри - 1200 м
- тротоарни настилки - 7500 м2
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45233120      
45233142      
45233200      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр. Габрово

Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в Указанията и документацията за участие в процедурата с предмет: Ремонт публична инфраструктура кв. Трендафил 2 и междублоково п-во ул. Свищовска 59-67.
Обхватът на дейностите е подробно описан в Техническата спецификация и Проект на договора, част от документацията за участие.
Основните видове дейности включват:
- подсилване, ремонт или направа на нова трошенокаменна пътна основа;
- основен ремонт и рехабилитация на улици;
- направа на тротоарни настилки, монтаж и демонтаж на пътни и градински бордюри;
- отводняване на уличното платно; повдигане на РШ, дъждоприемни шахти;
- ремонт на укрепителни и декоративни стени, ремонт или възстановяване на съоръжения;
- хоризонтална маркировка;
- подмяна на сградни водопроводни отклонения;
- допълване на съществуващи канализации с нови дъждовни клонове;
- допълване на съществуваща мрежа на улично осветление;
- полагане на синтетични ударопоглъщащи настилки с плочи;
Ориентировъчни количества
- асфалтова настилка - 15000 м2
- улични бордюри - 3 500 м
- градински бордюри - 1 200 м
- тротоарни настилки - 7 500 м2
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага писмено, чрез Възлагателно писмо до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, дейности по участъци от обхвата на поръчката, посочени в Техническата спецификация и които ще бъдат извършени, след осигуряване финасирането на дейността за съответната година. Възлагателното писмо трябва да съдържа срок за изпълнение и прогнозен обем. В зависимост от получения финансов ресурс е възможно да бъде възложен само част от посочения обхват на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА (ТП) – Техническа оценка: Гаранционен срок за основни ремонти и рехабилитация на пътища и улици    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът се изпълнява на годишни етапи, обособени съобразно осигуряване на финансиране. Срокът за изпълнение на поръчката е от датата на сключване на договора до 30.12.2022 г. Срокът за изпълнение на възложените строително-ремонти работи в обхвата на договора е до 30.11.2022 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнението на строежи втора група – транспортна инфраструктура, минимум IV–та категория, и да притежава удостоверение за тях: втора група – транспортна инфраструктура, минимум IV–та категория, съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентни за чуждестранни участници, съгласно Закона за камарата на строителите (ЗКС) или в съответния регистър, съгласно законодателството на държавата, в която е установен, с обхват, съответстващ на дейностите.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел А от ЕЕДОП/еЕЕДОП;
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където е регистриран участника, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответната категория на обекта, включен в нея: втора група, минимум IV–та категория, съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентни за чуждестранни участници.
- ИЛИ декларация или удостоверение за наличие на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, когато наличието на регистрация е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранни лица съгласно чл. 171а на ЗУТ.

Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел Б от ЕЕДОП/еЕЕДОП
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранни лица съгласно чл. 171а на ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да предложи технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката, както следва:
1.1. Пътен инженер:
- образователна степен минимум бакалавър или еквивалент, специалност „Пътно/Транспортно строителство” или еквивалентна за лицата, завършили извън Рeпублика България.
- професионален опит – минимум 5 години;
1.2. Инженер по геодезия:
- с образователна степен минимум бакалавър или еквивалент, специалност, съгласно §1, т. 5 от Допълнителните разпоредби на Закона за геодезията и картографията или лице със завършено еквивалентно висше образование извън Рeпублика България.
- професионален опит – минимум 3 години;
1.3. Координатор по безопасност и здраве:
- отговарящ на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент;
2. Участникът следва към датата на подписване на договора за изпълнение да разполага с: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора.


По т.1. Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП. Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със Списък на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката включително тези отговарящи за контрола на качеството (Образец № 7).
По т. 2. Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП/еЕЕДОП;
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със заверени копия от документи, удостоверяващи, че Участникът разполага с: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обст-ствата по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 от ЗОП, (за т.2 лице,к. е лишено от пр. да упражнява опр. професия или д-ст свърз. с предмета на поръчката. Освен на горните осн. възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участници, к. са свързани лица.
Продължава в Раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/06/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Габрово, пл. Възраждане №3, Заседателната зала - ет. 3

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел ІІІ.2.2
5.уч., подал заявление за участие или оферта, които не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност. 6. лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9 или 10 от ЗОП. 7. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона. 8. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. 9. Когато не може да бъде извършено идентифицирането на физическо лице, което е действителен собственик на клиент – юридическо лице или друго правно образувание, съгласно чл. 37, ал. 1 от ППЗМИП. 10. Участник, който не е представил в срок, поискани му от Възложителя, разяснения и/или допълнителни доказателства за данни, посочени в офертата му.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на д-ора, е в р-р на 3% (три процента) от прогнозната стойност на сключения договор. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на Договора на етапи и при условия описани в проект на Договора.
Съдържание на опаковката:
1.Опис на представените документи Обр. №1, съдържащи се в опаковката, подписан от участника(в оригинал) или от изрично упълн. негов представител
2. Заявление за участие:
2.1. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) Образец №2 за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юрид. лице, за вс. подизпълнител и за вс. лице, ч. ресурси ще бъдат ангажирани в изп. на поръчката-задълж.в ел. вид и подписан с ел. подпис;
2.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
2.3. при участник обединение - Документ, за създаване на обединението /заверено копие/, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. прав. и задъл. на участниците в обединението; 2. разпр. на отговорността между членовете на обединението; 3. дейн., които ще изпълнява всеки член на обединението.
2.4. Документи/доказателство за поетите от подизпълнителите и/или третите лица задължения /свободен текст/ - ако е приложимо.
2.3. Оферта:
2.3.1.Техническо предложение:
2.3.1.1. Предложение за изпълнение на поръчката - Образец №3;
Предложението следва да бъде изготвено по образеца от настоящата документация, при съблюдаване на техническите изисквания и условията за изпълнение.
2.3.1.2. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд – Образец № 6;
2.3.1.3. Декларация за конфиденциалност на информацията, ако е приложимо /свободен текст/.
2.3.2. „Ценово предложение”:
- попълнен образец на „Ценово предложение“ – Образец №4
- попълнен образец на Сметка за ценообразуване на видовете дейности – Образец №5, вкл. на електронен носител във формат Еxcel
Единичните цени следва да са в лева с точност до втори знак след десетичната запетая, без начислен данък добавена стойност.
Договорът за изпълнение се сключва до размера на прогнозната стойност на поръчката.
На основание чл. 39, ал. 1 от ППЗОП, с подаването на офертата се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения срок за валидност на офертите и с проекта на договор.
На основание чл. 181, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП разглеждането и оценката на представените оферти съгласно избрания критерий за възлагане ще се извърши от комисията по реда на чл. 61 от ППЗОП, като техническите и ценовите предложения на участниците се оценяват преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва