Деловодна информация
00038
ИЕ-01-03-7 28/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00038-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане №3
Габрово BG322 5300 България
Венета Ганева; инж. Марияна Костадинова +359 66818312 / +359 66818334
poruchki@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

http://www.gabrovo.bg/bg

http://op.gabrovo.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/publichno-sastezanie/608-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на общинска инфраструктура (улична и пътна мрежа и съоръжения към нея) на територията на Община Габрово
45233000      
Строителство

Обхватът на д-стите е подр.описан в Техн. спец., част от док-ята за участие. Осн. видове д-сти вкл.: подсилване, ремонт или направа на нова трошенокаменна пътна основа; изкърпване или цялостно преасфалтиране на отд. участъци с асфалтобет. настилка; инж. изп-ие на участъци от ул. и пътна мрежа с цел подобр. същ. нивелета и отводняване; изграждане на повдигнати пеш. пътеки; демонтаж и монтаж на паваж.настилки; ремонт тротоарни настилки, монтаж и демонтаж на бордюри; направа на арм. бет. настилка; отводняване на ул. платно; повдигане на РШ, дъждоприемни шахти; заливане надлъжни фуги по пътната настилка; осн. ремонт ул. водопр. мрежа; ремонт укрепващи стени на водостоци или подмяна същ. водостоци; текущ ремонт на укр.и декоративни стени, ремонт или възст. на съоръжения; полагане студ. асф. смес; профилиране на пътни банкети, поч. на банкети,канавки, водостоци от наноси;инж. изпълнение на на укр. д-сти на ул. и пътна мрежа и аварийно-възст. работи при авар. ситуации;хориз. маркировка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3333333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45233120      
45233142      
45233200      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр. Габрово

Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в Указанията и документацията за участие в процедурата е с предмет: Ремонт на общинска инфраструктура (улична и пътна мрежа и съоръжения към нея) на територията на Община Габрово.
Обхватът на дейностите е подробно описан в Техническата спецификация.
Основните видове дейности включват:
- подсилване, ремонт или направа на нова трошенокаменна пътна основа;
- изкърпване или цялостно преасфалтиране на отделни участъци с асфалтобетонова настилка;
- инженерингово изпълнение на участъци от уличната и пътна мрежа с цел подобряване съществуващата нивелета и отводняване;
- изграждане на повдигнати пешеходни пътеки;
- демонтаж и монтаж на паважни настилки;
- ремонт тротоарни настилки, монтаж и демонтаж на бордюри;
- направа на армирана бетонова настилка;
- отводняване на уличното платно; повдигане на РШ, дъждоприемни шахти;
- заливане надлъжни фуги по пътната настилка;
- основен ремонт улична водопроводна мрежа
- ремонт укрепващи стени на водостоци или подмяна съществуващи водостоци;
- текущ ремонт на укрепителни и декоративни стени, ремонт или възстановяване на съоръжения;
- полагане студена асфалтова смес;
- профилиране на пътни банкети, почистване на банкети, канавки, водостоци от наноси;
- инженерингово изпълнение на укрепителни дейности на уличната и пътна мрежа и аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации;
- хоризонтална маркировка;
- и други ремонтни дейности, свързани със състоянието и експлоатацията на уличната мрежа на територията на Община Габрово.
Ориентировъчни количества за Ремонт улична и пътна мрежа:
- основа от НТК-5500 м3
-асфалтобетон-18 280 т
-фрезоване стара асфалтова настилки -6 000 м2
-бордюри и пътни ивици -8 350 м
-паважна настилка-500 м2
-тротоарни настилки-1 400 м2
- бетон - 345 м3
-кофраж -860 м2
-армировка-13 500 кг
-хоризонтална маркировка- 6 150 м2.
Възложителят възлага писмено, чрез Възлагателно писмо до Изпълнителя дейностите по всеки един от обектите, които ще бъдат извършени. Възлагателното писмо трябва да съдържа срок за изпълнение и прогнозен обем. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да възлага по няколко обекта едновременно.
Критериите по-долу
 
ДА (ТП) – Техническа оценка: Гаранционен срок за ремонти на пътища и улици    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
3333333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнението на строежи от втора група, минимум втора категория и четвърта група, минимум втора категория, и да притежава удостоверение за тях: втора група, минимум втора категория и четвърта група, минимум втора категория съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентни за чуждестранни участници, съгласно Закона за камарата на строителите (ЗКС) или в съответния регистър, съгласно законодателството на държавата, в която е установен, с обхват, съответстващ на дейностите.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел А от ЕЕДОП;
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
-Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където е регистриран участника, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответната категория на обекта, включен в нея:- втора група, минимум втора категория и четвърта група, минимум втора категория съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентни за чуждестранни участници.
-ИЛИ декларация или удостоверение за наличие на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, когато наличието на регистрация е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранни лица съгласно чл. 171а на ЗУТ.

Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел Б от ЕЕДОП
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранни лица съгласно чл. 171а на ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под строителство с предмет и обем „сходен“ с този на поръчката следва да се разбира: Изграждане/реконструкция/ремонт/ и/или рехабил. на улична и пътна мрежа с минимална площ от 5 000 м2.
2. Участникът следва да предложи технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката, както следва:
2.1. Пътен инженер:
- образователна степен минимум бакалавър или еквивалент, специалност „Пътно/Транспортно строителство” или еквивалентна за лицата, завършили извън Рeпублика България.
- професионален опит – минимум 5 години;
2.2. Инженер по геодезия:
- с образователна степен минимум бакалавър или еквивалент, специалност, съгласно §1, т. 5 от Допълнителните разпоредби на Закона за геодезията и картографията или лице със завършено еквивалентно висше образование извън Рeпублика България.
- професионален опит – минимум 3 години;
2.3. Координатор по безопасност и здраве:
- отговарящ на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент;
3. Участникът следва към датата на подписване на договора за изпълнение да разполага с: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора.


По т.1. Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП
Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка (Образец №8), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т.2. Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП. Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със Списък на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката включително тези отговарящи за контрола на качеството (Образец № 7).
По т. 3. Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП;
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със заверени копия от документи, удостоверяващи, че Участникът разполага с: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обст-ствата по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 от ЗОП, (за т.2 лице,к. е лишено от пр. да упражнява опр. професия или д-ст свърз. с предмета на поръчката. Освен на горните осн. възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участници, к. са свързани лица;
Продължава в Раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/06/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Габрово, пл. Възраждане №3, Заседателната зала - ет. 3

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел ІІІ.2.2
5.уч., подал заявление за участие или оферта, к. не отговарят на усл-ята за представяне, вкл. за форма, начин, срок и валидност. 6. лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9 или 10 от ЗОП. 7. Уч-к, к. няма право да участва в общ. поръчки на осн. чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона. 8. Уч-к, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. 9. Когато не може да бъде извършено идентифицирането на физ. лице, к. е действителен собственик на клиент – юрид. лице или др. правно образувание, съгл.чл. 37, ал. 1 от ППЗМИП. 10. Уч-к, к. не е представил в срок, поискани му от Възложителя, разяснения и/или доп. доказателства за данни, посочени в офертата му. 11. Уч-к, който е предложил обща цена за изп.на поръчката, по-висока от опред. от Възложителя, в настоящата документация за участие, прогнозна (максимална) стойност.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на д-ора, е в р-р на 3% (три процента) от прогнозната стойност на сключения договор.
Съдържание на опаковката:
1.Опис на представените документи, съдържащи се в опаковката, подписан от законния или от изрично упълномощен представител на участника (в оригинал)
2. Заявление за участие:
2.1.Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) за участника в съответствие с изиск. на закона и усл-ята на възложителя, а к. е приложимо – ЕЕДОП за вс. от участниците в обединението/а при необх. от деклариране на обстоятелства, относими към обединението – и за обединението/, к. не е юрид. лице, за вс. подизпълнител и и за вс.лице, ч. ресурси ще бъдат ангажирани в изп. на поръчката Обр.№ 2- задължително в електронен вид, подписан/и с ЕП от лицата по чл. 40 от ППЗОП за прил.случай.
2.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
2.3. при участник обединение - Документ, за създаване на обединението/заверено копие/, както и следната инф. във връзка с конкретната общ. поръчка: 1. прав. и задъл. на участниците в обединението; 2. разпр. на отговорността между членовете на обединението; 3. дейн., които ще изпълнява всеки член на обединението.
2.4. Документи/доказателство за поетите от подизпълнителите и/или третите лица задължения /свободен текст/ - ако е приложимо.
2.3. Оферта:
2.3.1.Техническо предложение:
2.3.1.1. Предложение за изпълнение на поръчката - попълва се Образец №3;
Предложението следва да бъде изготвено по обр. от док-ията, при съблюдаване на техн. изискванията и ус-ията за изпълнение.
2.3.1.2. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд – Образец № 6;
2.3.1.6. Декларация за конфиденциалност на информацията, ако е приложимо /свободен текст/.
2.3.2. „Ценово предложение”:
- попълнен образец на „Ценово предложение“ – Образец №4
- остойностена количествена сметка – Образец №5, вкл. на електронен носител във формат Еxcel
Единичните цени следва да са в лева с точност до втори знак след десетичната запетая, без начислен данък добавена стойност.
Договорът за изпълнение се сключва до размера на прогнозната стойност на поръчката.
На осн. чл. 39, ал. 1 от ППЗОП, с подаването на офертата се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения срок за валидност на офертите и с проекта на договор.
На осн. чл. 181, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП разглеждането и оценката на представените оферти съгласно избрания критерий за възлагане ще се извърши от комисията по реда на чл. 61 от ППЗОП, като техническите и ценовите предложения на участниците се оценяват преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва